Sklopka se avtomatsko prilagaja obrabi. Zamenja se takrat ko zacne drseti. Si pa lahko brezskrbi vsaj 250 kkm. Preverjeno, ?e so jo prvi? menjali pri mazdi 323f letnik 91 pri 200 kkm, glede na to da je bila v uporabi v avto?oli.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Js sem amortizerje, samo demontiral z avta in sem jih dal obnoviti, predelati da so bili tr?i in kraj?i. Samo ne vem ve? kam, se bom malo pozanimal pa sporo?im. Za vse 4 sem dal nekje 40 ksit. Seveda sem dobil tudi 12 mesecev garancije.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Js bi se izgnil "blodnjam", ker jih majo na vseh ostalih forumih.
Pod tunning pa milim da je vsem jasno kaj spada, tako da bi moj predlog bil da ostane tako kot je. Pa se en velik predlog mam, ta forum mora biti nekaj posebnega, saj ga ustvarjamo ljudje ki vozimo MAZDO, ali pa smo vsaj MAZDA fani, in ne ostali.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
No moral bi biti na bolniski. Je ap res da mama Xedos6 2.0V6. Moj je letnik 94, ma 170 kkm prevozenih, vse kar sem zamenjak je bil le?aj na jermenici klime. Poraba je nekje od 9 do 10,5, verjetno bi se dalo tudi ve? samo avto ne rabi met nobenih visokih vrtljajev in vle?e ko utrgan. Tako da ga ni treba priganajt v visoke vrtljaje. Vrti pa se tam do 7800 vrtljajev, kar je v tretji prestavi 180 km/h. Servis je pa 4 litre olja + oljni filter. Obvezno moras vanj dajati sinteti?no olje, ki pa je malo dra?je. Pa ta model avta, s tem motorjem ima v osnovni izvedbi vso opremo, usnje, klima, abs, vsa elekrika, son?no streho, alu plati??a,... Edina stvar ki je bila za dopla?ilo je bil tempomat.
?e te ?e kaj zanima kr pi?i.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Da se ne bova narobe razumela, mazanje z mastjo ni obvezno je pa priporo?ljivo, ker ?e pri manta?i sve?ke navoj la?je zavije?, potem pa pri menjavo la?je odvije? ker se sve?ka po doma?e"ne zape?e" v navoj. Osebmo sem ?e mel primere ko z klju?em in na roke nisem mogel odviti sve?ke in sem si moral pomagat z cevjo s katero sem podalj?al vzvod da sem lahko odvil sve?ke. Ta mast ali sprej se tudi uporablja pri monta?i izpu?nih cevi. Zadnjo tubo te mast ki sem jo porabil je bila od firme Comma, ne vem pa kaj to?no je bla oznaka in zdr?i do 1300 stopinj celzija.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
NE komplicirajte. Sve?ko pa? privije? na roke do tam ko se ustavi potem pa s klju?em obrne? ?a 1/4 obrata in fertik. Jebe? moment klju?e za sve?ke, niso ziher + brezveze je. Zamenjal sem za tamal milijon svek pa se nisem nobenega navoja un?u. Pametno pa je ?a sve?ko prej nama?e? z mastjo ali pa sprejem za navoje ki so pod visokimi temperaturami, je na osnovi bakra.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Za tiste odrocnike se ne obremenjuj prevec. Meni se tudi vcasih slisijo, predvsem ko je zunaj vec kot 10 pod nulo, ko pozenem motor. Drugace pe je to cisto normalni ce se malo slisijo ko je motor se hladen. Ta moj kolega ki je delal na mazdi pa servisira Xedosa6 2.0V6 pa je na njemu delal servis pri 480 kkm pa jih ni menjal ker ni bilo se potrebno. Pac je dal dolocena izobrazevanja cez in pravi da to sploh ni tako hudo, pravi pa tudi da bo prej kaj drugega odpovedalo kot bi bilo treba menjat odrocnike. Je pa se ena finta ker se ventili nastavljajo hidravlicno je mozno tudi, da je oljna crpalka malo obrabljena in ne daje vec takega pritiska, kar je se vedno ok za sam motor, samo pac odrocniki se malo slisijo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
1. Snemi kabel ki vodi na svecko, ce je trdi del ki gre v glavo kaj od olja potem moras zamenjat tesnilo pokrova odmicne gredi, cca 8-10 ksit+delo, na prvo glavo(sprednjo) na tej se tudi to vedno zgodi. To ze zgodi tam od 120-160kkm, tako da tud ves priblizno oceniti koliko km ma motor. Ce pa je od olja kabel na zadnji glavi pol pa je strosek tam okoli 20 ksit, ker je treba demontirat se sesalne kanale, in pri tem zamenjati tesnilo. To je prva stvar ki jo moras pogledat.
2. Pogledati je tudi treba ce je nad alternatorjem, tam kjer pride pokrov ventilov in pokrov ohisja zobatega jermena kaj od olja, za to je rav tako potrebno zamenjat tesnilo pokrova odmicne gredi.
3. Treba je slisat koliko in ce se slisijo odrocniki od ventilov.
4. obvezno preverit, ce je in kdaj je bil zamenjan zobati jermen.
5. Potem je potrebno pogledat vodno crpalko, ce se pozna kaka sled ki nastane pri iztekanju hladilne tekocine. Zamenjet je treba cel del, ker se samo semeringa ne da zamenjat.
6. Pri razdelilcu vziga, je treba pogledat se tudi zgodi da spusti tesnilo in zacne iztekat olje, ni pretiran strosek, 1 ksit.
7. pa pogledat je treba se obrabljenost sklopke, se vidi na vzvodu sklopke, ali pa v rezervoarju olja za sklopko.
To bi blo pri motorju tisto kar je najpomembnej?e in je treba pogledat, ostale malenkosti pa se sproti odpravi.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ti motorji majo par napak ki pa niso prevec pretreslijve in tudi ceneovno ne, se pa spla?a pogledat ko avto kupujes. Olje mora biti obvezno sinteti?no, js mam kar VALVOLINE SYNPOEWR 5-50, in na 10 kkm ga na spije popolnoma ni?, pa tudi odro?niki od venitlov se ne sli?ijo. Js mam sicer enega kolga ki je dalall na mazda servisu v ljubljani in mi je povedal par fint, kje je treba pogledat, ko se pac mazda z V6 motorjem kupuje. Napake so enake pri 1.8 in 2.0 motorju. Pa ce se mi kdaj zdi da je kaj narobe se kr do kolega zapeljem in pogledava. To je blo pri prejsnjih mazdah, pri xedosu pa mi je samo lezaj od jermenice na klimi crknu. Upam da bo tako se naprej.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ok se zmenmo za dimenzijo in barvo, pa treba se je zment boste-bomo mel nalepljeno znotraj ali zunaj avtomobila. Je pa mozno dobit tud srebrno.
Bi pa prosil ce se do certka lahko zmenite, ker me do takrat ni, potem pa napadem in nardim nulto serijo. Tako da bo dobava nasledni vikend, ce pa bom komu po posti posiljal pa po vikendu. Za dodatne informacije in zelje pa na mojyavarye@email.si.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sklopka se avtomatsko prilagaja obrabi. Zamenja se takrat ko zacne drseti. Si pa lahko brezskrbi vsaj 250 kkm. Preverjeno, ?e so jo prvi? menjali pri mazdi 323f letnik 91 pri 200 kkm, glede na to da je bila v uporabi v avto?oli.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani