Dokler mi tast vozi nafto iz Avstrije po 85? za 100 litrov, me briga, kdo regulira ali pa ne regulira cene v Sloveniji. Sicer se zavedam, da s tem polnim Avstrijski prora?un in ne Slovenskega in da delam dobi?ek Avstijskim trgovcem in ne Slovenskim in da se zato Avstrijski prora?un dodatno polni od davka na dobi?ek, Slovenski pa ostaja tudi brez tega ampak kaj morem. Okoli 650? razlike na leto se pa na?emu hi?nemu prora?unu precej pozna. In hi?ni prora?un, za razliko od Slovenskega, MORA biti uravnote?en oz. lahko porabimo zgolj in samo toliko, kot zaslu?imo... Zato pa presneto dobro premislimo, kam in koliko...
Ne bi se prevec hvalil s tem... saj je tast pomoje v carinskem prekrsku pri uvozu trosarinskega blaga ... ker kolikor vem... lahko cez mejo znotraj EU pripelje samo dodatnih 10litrov goriva v kantici (poleg vsebine goriva v rezervorarju vozila)... ... Ali to velja samo ce pripelje iz drzav izven EU?
A zato ker so ?asi socializma mimo pa zdaj navija? za ?imve?je nategovanje in drag bencin?
A sem tako napisal? Se opravicujem, ce je narobe, da napisem tako kot je... Pac si ne zatiskam oci... In ne tlacim glave v pesek da bi prikril realnost...
O pizda... a tolk je razlike? Nori?nica, o?itno je konc lagodja pri tankanju in bomo spet kot blesavi iskali ugodno pumpo - se pa bojim, da pri nas ne bo razlika samo med AC in lokalnimi ampak, da bo razlika glede na to kolk blizu meje si.
U?ivajmo ?e do oktobra, ko bodo deregulirali cene - Petrol ?e pripravlja aplikacijo Petrol GO (v stilu Pokemon GO), kjer bomo na telefonu lovili najcenej?o pumpo. Vsak dan bo ena pumpa dobila oznako "rare" ali po doma?e "navali narode" z najcenej?im gorivom.
Se mi zdi, da se okoli tega dela prevec cirkusa... Povsod drugje imajo zadeve urejene na tak nacin... smo eni izmed redkih, kjer je najvisja cena dolocena s strani vlade in imajo vsi enake cene... kot da bi bili v kartelnem dogovoru ... Nemci, Avstrijci, Italijani,... se ze nekaj casa gredo take "GO-igrice" z iskanjem najcenejse crpalke... kolikor se jo pac gredo ...
No lepo, da ?e na servisu ne vejo kaj imajo... FL ?estka prve generacije JE imela klju?avnico za sovoznikov airbag ob voznikovem predal?ku in si ga lahko s klju?em izklopil (probal) in je potem cel ?as svetila lu?ka na armaturi, da je izklju?en. Enako je pri ?estki III. generacije.
Evo slikca, klju?avnica je ob predal?ku in stikalih levo od volana:
Po sliki iz navodil bi moralo stikalo biti v sovoznikovem predalu... samo bi moral preveriti... pomoje pri meni ni tega ... Verjetno je tudi odvisno od paketa opreme in od tega, za kateri trg je narejena ...
@Jest, hvala ti za tole, sedaj sem se spomnil, da ima na?a 6-ka res tisto lu?ko pod klimatsko napravo. Samo preveriti moram ?e zadeva zares deluje tako kot opisano. Javim kaj sem ugotovil.
Klical sem pa tudi na Mazda servis, pa so mi rekli da izklopa sovoznikovega airbaga te Mazde prve generacije sploh niso imele, da si lahko kupil otro?ki sede? original Mazdin, kateri se je "sparil" s sovoznikovim sede?ev in sam izklopil airbag.
No pa da vidimo ?igava teorija dr?i
Hvala in lep pozdrav!
Saj to imam tudi jaz nekako v spominu, da sem nekje zasledil... da naj bi isofix sedez izkopil airbage (prednji in stranske zavese)... vendar pa se ne spomnim, ce je na prednjem sedezu sploh bilo isofix pritrditveno mesto ...
Ha ha ta je pa bosa - ne da se vgraditi ker ni prostora za stikalo... Sva?ta. Ne re?em da se ne bi dalo ker bi elektronika bila motena ali podobno.
Vseeno je to da avti tega razreda tega nimajo po defaultu smesno. Pa saj je eden izmed razlogov nakupa ravno familija in varnost. Se posebej v druzinskem enoprostorcu oz polprostorcu
Ne vem....
Ampak saj lucko ima... torej deluje mogoce ta sistem, ki je omenjen v navodilih (senzor teze v sedezu)? Nevem... jaz nisem nikoli tega potreboval. Ko so bili otroci se majhni, ni bilo treba imeti gore opreme za to pa sedezi taki in sedezi drugacni pa jahaci in nevem kaj se vse... Pa so vsi preziveli ... Zakonsko predpisano ni bilo nic od tega... Imeli smo en avtosedez, ki je bil v bistvu samo stiropor preoblecen v blago... privezan pa je bil s pasom od avta. Takrat sem mora v focita se vgraditi varnostne pasove, ker jih zadaj ni imel ...
Potem je odvisno od modela, prva 6ka ni imela, obe 5ki tudi ne. Mogo?e pa da je spektrova res imela
Vse sestke so imele to moznost... niso pa imele vse serisjko vgrajenega stikala ...
V navodilih pise, da je odvisno od tega, ce je sovoznikov pas pripet in ce je teza manj kot 30 kg, se airbag samodejno izklopi. To naj bi signalizirala tudi lucka pod radijem ...
Tole je iz navodil prve sestice:
Tole je iz navodil druge generacije sestice:
Tole pa je iz navodil zadnje generacije sestice:
Ali imam jaz to stikalo ne vem... bi moral pogledati v avtu. Potreboval nisem se nikoli ...
Bom mal poklical, pa videl, sam 200? jim ne dam, da mi bodo samo klju?avni?ko "briko" vmes dal, katero dobi? na ebayu za 20?. Edina problema sta tukaj, da nimam nobenga elektro na?rta, ter ?e je potrebno ra?unalni?ko avtu nastavit, da ve da ima to zadevo notri, ker verjetno gori kak?no opozorilo, ko da? na OFF?!
Ni samo tisto stikalo ...
Tole mi je Zgajnar takrat odgovoril:
kit pride 166 eur + delo. Treba je odklopiti sovoznikov airbag, ga sneti fizi?no dol iz armature, ker je konektor na njemu ,,vrhunsko,, obnjen navzgor proti armaturi.
Stikalo se vgradi na voznikovi strani. ?e ima avto el. drsna vrata se tega stikala ne da vgraditi(po Mazdinih navodilih se ga ne da vgraditi v vozilo).
Vendar se vedno najde prostor za stikalo..
To seveda velja za petko... pomoje je podobno tudi pri sestici ...
Tole glede tega je pac tako narejeno... Nikjer ne pise, da so vsa stekla avtomatska... Pri visejm razredu avta (mazda6, CX-5,...) so vse sipe z avtomatiko ... Pri konkurentih v tem razredu tudi ni vse enako kot v razredu visje ... Sicer sedaj ne vem kako je... se nedolgo nazaj so imeli recimo nizji modeli evropskih znamk v osnovnih paketih opreme celo samo sprednji stekli elektricni, zadaj pa se " na vinto" ... Te imajo "vzhodnjaki" ze dolgo vse "elektrificirano" ...
Saj se itak zaklenejo same, ko grem stran od avta... Ce pa odprem samo prtljaznik, pa ostale ostanejo zaklenjene... Se mi zdi, da je ravno Sylver enrkat pisal, da bi lahko bilo tako, da bi se s tem gumbom dalo odklenit se ostala vrata ...
Sem zelo vesel zate in ti privo??im, da bo? ?e naprej vesel in zadovoljen. ?koda, ker kaj takega zase ne morem tudi jaz napisat.
Mogoce bos pa prisel spet nazaj na Mazdo in bos sele potem videl, kaksen "skret" so ostali avti ... Za Peugeot ze vem, da je crtan s tvojega seznama. Kateri je naslednji? Fiat, Renault, VAG, Mecka,...?
Jest - lu?i se avtomati?no ne ugasnejo, ?e jih ima? na ON in ?e vozilo ugasne?. To pomeni, da jih tako ali tako MORA? ro?no ugasnit (prestaviti iz ON na avto), ko zapusti? vozilo, sicer svetijo in praznijo akumulator. Torej tudi po izklopu vozila, lu?i svetijo ?e naprej v "nedogled".
Vzamemo primer, da je zunaj no? in se nekam pripeljem, kjer je temno (ni drugih zunanjih lu?i). Vozilo ugasnem in namenoma pustim lu?i na ON, ker bom 10 minut pred avtomobilom nekaj ustvarjal.
Sedaj mi pa podaj odgovor na moje vpra?anje: zakaj bi si sploh aktiviral funkcijo piskanja (opozarjanja), da me sistem z neprestanim piskanjem opozarja, da so lu?i pri?gane? Piskanje se nadaljuje tudi v primeru, ko se vrata zaprejo (vozilo je ugasnjeno, lu?i so na ON).
Saj mogo?e obstaja kak?na razlaga, zakaj bi bila ta funkcija koristna, ampak jaz v skoraj 2 letih nisem na?el prilike, da bi koristil to piskanje za pri?gane lu?i na ON, ker jih tako ali tako MORAM ro?no ugasnit, ko so na ON (torej nikoli jih ne smem pustit na ON, ko zapustim vozilo, kajti svetijo v nedogled).
Pri novej?ih Mazda vozilih, kjer je na voljo funkcija Coming home, se lu?i ugasnejo avtomati?no po XY sekundah tudi v primeru, ko ima? na ON in tukaj je povsem druga (logi?na) pesem.
Boss - sem o?itno preve? "?ustveno" navezan na vozilo
Noja... pri meni ko zaprem vrata, ne piska vec, luci pa se vedno gorijo ... Ne morem pa tega nikjer nastavljati oz. mogoce se kje da... samo nisem nikoli tega rabil in mogoce samo jaz ne vem, da se to da nastavljati kaj drugace ... ...
Ocitno samo ne razumem najbolje, kaj je sploh problem. To, da piska ali to, da je na voljo nastavitev, da to piskanje izklopis ... ali pa kaj tretjega .. Pac nekatere zadeve niso logicne... ampak verjetno imajo ne smisel... mogoce v povezavi s kaksnim drugacnim paketom opreme...
Tako kot recimo pri karavanski sestici se sedaj ne vem cemu sluzi gumb desno poleg tipke za odpiranje prtljaznih vrat ... ... Ampak verjetno ima neko funkcijo
SpEkTr - ?ele zdaj ti odpisujem na to, ker sem malo povpra?al in demonstriral kolegom omenjeno funkcijo. Razumem, da nekdo ob ugasnjenemu vozilu potrebuje vklopljene lu?i - to mi je povsem jasno in je funkcija OK.
Nobenemu od kolegov pa ni bilo jasno (tako kot meni ne), zakaj bi si nekdo sploh nastavil piskajo?e opozorilo takrat, kadar namenoma pusti? vklopljene lu?i ob ugasnjenemu vozilu?!?
Pa saj jih namenoma pusti? vklopljene in res nih?e od njih ne vidi smisla po taki funkciji, da te piskajo?e opozarja (cing, cing, cing, cing...), da si jih ponavaljam: namenoma pustil vklopljene.
In ?e danes ne razumem uporabnosti te funkcije. Dokler mi nekdo ne poda dober primer, kdaj bi lahko ta funkcija pri?la prav?
Tole ne razumem najbolje, kaj si zelel napisati...
Kako naj avto ve, ali si ti pustil luci namenoma prizgane ali pa nenamenoma? Ko odpres voznikova vrata, se oglasi opozorilo za prizgane luci, ce je stikalo na ON. Ali? Kar je pomoje pravilno.
Saj naceloma cez sam avto in to nimam nekih omembe vrednih pripomb ... Tudi s servisom sem zaenkrat se vedno zadovoljen... In ravno to je tisto, zaradi cesar vozim Mazdo... In dosedaj tudi z ljudmi na MMSu nisem imel slabih izkusenj. Se pa kot kaze zadeve spreminjajo... zal na slabse ... Upam, da je samo "kratkotrajna motnja" ... Vsekakor pa so to zadeve, ki se ne bi smele dogajati ...
Kot kaze je bila le "kratkotrajna motnja" oz. nek nesporazum... So me iz MMS-a poskusali priklicati, vendar na stevilko, ki je ze precej let ne uporabljam vec in jo imam le v kaksnih testnih telefonih ... in seveda me posledicno niso mogli priklicati. Pa se cas dopustov je... in je ekipa okrnjena. Danes so me poklicali na tapravo stevilko in smo resili nesporazum...
Se povsem strinjam s tabo in res ni potrebe po temu, da bi pla?eval 500 EUR za navigacijo, katera ne prina?a rednih posodobitev, tako kot je obljubljeno.
?e pri Garmin napravah prejema? redne posodobitve in to lifetime. Povsem brezpla?no (oziroma je v?teto v ceno Garmin naprave, za katero od?teje? 80 EUR).
Tole z Garminom NE drzi.... oz. drzi le pri tistih, ki imajo vkljuceno Lifetime posodabljanje (oznaka LM, LT ali LMT)... Tiste za 80? tega niso imele... Sedaj kot vidim, imajo res vse LT v paketu... ampak so cene od 169? dalje
Da zelis da ti coming home leaving home dela ko je stikalo na auto in ne da vsakic rocno preklaplas na off
Da se dolocene stvari v avtu da nastaviti preko racunalnika po zelji uporabnika
Da je navigacija in multimedijska naprava malo bolj fleksibilna ne pa da za vsak detajl treba prositi popravke (povezovanje, mape, predvajanje komadov)
Da je vsak dokupljen del tovarnisko drag ko prasica
Da ti za vsak opazen problem recejo tako pac je (pokanje, sum...)
To je ziher za picajzle, ker drugace se avto vozi kot mazda
OK... To so zadeve, ki so pac taksne kot so... in to ni drugje nic kaj dosti drugace... oz. imajo drugi pac drugacne hibe... Meni je bolj vazen odnos do strank... Tako na servisu kot tudi pri uvozniku, ce pride ze zadeva tako dalec, da se je treba obrnit na njih... Ignoranca v takih primerih ni OK... in dajanje praznih obljub tudi ne...
Saj naceloma cez sam avto in to nimam nekih omembe vrednih pripomb ... Tudi s servisom sem zaenkrat se vedno zadovoljen... In ravno to je tisto, zaradi cesar vozim Mazdo... In dosedaj tudi z ljudmi na MMSu nisem imel slabih izkusenj. Se pa kot kaze zadeve spreminjajo... zal na slabse ... Upam, da je samo "kratkotrajna motnja" ... Vsekakor pa so to zadeve, ki se ne bi smele dogajati ...
?isto ni? ?udnega in ni? novega - ignoranca na vseh straneh.
Tudi MZD sistem ?e vedno nima posodobitev kljub temu, da bi jih morali izdati do konca pomladi. Nekdo je dopla?al in kupil SD kartico v vrednosti 500 EUR, ker mu je bilo obljubljeno s strani Mazde, da bo prejemal 2x letno posodobitev: 1x jeseni in 1x pomladi.
Ko jih na Mazda Support Europe vpra?a?, zakaj ?e ni posodobitev, ?eprav bi morale biti, ti enostavno in hladno re?ejo, da nimajo podatkov, zakaj je temu tako :ne vem:
Hvala lepa za tak odnos!
Zadnje cajte ga precej serjejo tudi na Mazdi... skoda... Ce bo slo tako naprej bom pocasi zacel razmisljati, da mogoce pa naslednji avto ne bo vec Mazda ...
Zal je ravno odnos tudi eden od tistih dejavnikov, ki je pomemben za zadovoljstvo z neko znamko ... Dobre avtomobile delajo tudi drugi...
Koncno sem dobil odgovor od TomTom-a ... sicer je bilo treba ene trikrat pisat na mail ... da so se me koncno usmilili... Zal pa je odgovor tak, da se mi zdi, da se delajo norca iz kupcev ... ... Nic cudnega, da se ljudje raje posluzuje piratskih zadev... ker ce ze obstane na ravni razvoja od dne, ko je zadeva kupljena, ti vsaj ni zal, ker nisi vrgel denarja stran ...
Odgovor je sledec:
Thomas C. (UK), 08/07/2016 11.58 AM
Dear Mr Bergant,
The reference number for your query is xxxxxxxxx.
Hello, it?s Thomas here from the TomTom Customer Support Team. I am just responding to your recent email sent to our PR Team regarding the LIVE Service coverage in Slovenia.
In answer to your query, we do have coverage in Slovenia, however only for our latest devices as shown on our website below.
Unfortunately the built-in devices such as your Mazda NB1 will not be able to connect to these services. I will be sure to keep an eye on this and will let you know if this changes in the future.
If you should have any more questions or require further assistance in the mean time, please feel free to contact me again.
If you have any further questions you can update us by replying directly to this email, or you can click here to reply using our online form. Alternatively you can find your answer on our support website http://www.tomtom.com/support. You can also ask questions and find answers from other TomTom customers on the Discussions forum: http://discussions.tomtom.com/
After 3 days your incident will be automatically set to Answered. However, should you need to update us, you can still reply to the incident within 28 days.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne bi se prevec hvalil s tem... saj je tast pomoje v carinskem prekrsku pri uvozu trosarinskega blaga ... ker kolikor vem... lahko cez mejo znotraj EU pripelje samo dodatnih 10litrov goriva v kantici (poleg vsebine goriva v rezervorarju vozila)...
... Ali to velja samo ce pripelje iz drzav izven EU?
http://www.fu.gov.si/fileadmin/Internet/Carina/Podrocja/Potniki/Opis/POTOVANJE_V_IN_IZ_EU_dop_24_4_2015.pdf
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani