Avto se ne kupuje v Sloveniji, zato na avtonetu nisem niti gledal, ker sem jo nazalost zapustiti ...da ne razlagam na veliko in siroko. Saj vsi veste kako in kaj :S
zgornji recimo nima gretja sedezev ima pa veliko drugih stvari, za katere sploh ne vem kaj so
spodnji pa recimo 30k km manj ter malo visjo ceno ter gretje sedezev.
Tudi v Avstrji sem nasel samo enega avtomatika..ker pa ni prevelike izbire niti ne iscem tocno avtomatika, ampak me zanima vseeno kako se obnesejo, ce slucajno vmes kaksen naleti.
Ce ne kupujes v Sloveniji ali Avstriji, je podatek o stopnjah opreme brezpredmeten... Kokikor vem, so te pakete (TE, TE PLUS,...) imeli le Avstrijci in posledicno tudi v Sloveniji... V Nemciji so pakete opreme poimenovali drugace ... Tam so bili recimo Sportline, Dynamic,...
Sele pri zadnji generaciji se mi zdi, da so nekako poenotili (Attraction, Revolution, ...)
Glede paketov opreme in oznak smo nekaj malega pisali tukaj >> http://www.mazda-si.net/topic/11913-pomo?-pri-nakupu-mazde-6/?p=356906 ... Glede tega, kaj kateri paket vsebuje, pa bi moral pobrskati, ce imam se kje kaksen prospekt shranjen... Se pa paketi razlikujejo glede na trzisce... Ce je recimo iz uvoza, ni nujno, da ima enake oznake...
Avtomatikov pri nas sploh ni bilo se mi zdi... Ce se prav spomnim, je bil avtomatski menjalnik takrat na voljo le v CX-7 pri bencinski razlicici...
Prevec ne verjet... sploh ne, ce ima DARS prste vmes... ... Naj najprej kaj pokazejo, pa bomo potem ze sami ugotavljali... ali je res tako dobro ali je pac le se en poziralec nasega denarja ...
A prek interneta pa ne crpa prometnih informacij, ce spojis preko telefona?
Sam v avtu sam se net kurim, za radio, prometne, in vse vec za youtub playliste...
Ta s TomTom se nima te moznosti... Oz. ima menda vgrajeno SIM kartico za Live Services (HD Traffic, Local Search,...) ... vendar deluje le v dolocenih drzavah in je treba imeti aktivno (in seveda placano) narocnino ... Ko sem kupil tol Mazdo je bilo nam najblizja drzava, kjer je to delovalo, Nemcija ... V ITA in AUT menda takrat ni delovalo... kaoo je sedaj pa nisem vec sledil...
Jest - tvojih slika pa ?e nekaj dni ne vidimo ve?. Vsako objavo, ki jo objavi? in doda? sliko, se nam slika ne prika?e. Poskusi zamenjat stran, kamor "lima?" slike. Jaz uporabljam shrani.si in se slike na forumu vedno prika?ejo
Nalagam jih na svoj server ... in se noben ni rekel, da jih ne bi videl ...
Meni slike od Jest-a ne prikazuje niti v Chroomu in niti v IE. Tretjega brskalnika pa ne mislim name??at
Sem sedajle probal povezan preko SiOL-a, preko T-2 ali preko Si.mobila... brskalniki Safari, Chrome in Firefox... prijavljen na forum ali brez prijave... vedno vidim svoje slike ...
v tem primeru ne delujejo dinamicne luci in lase assist. Sem ze imel to napako, pri meni so ze menjali kamero in pa racunalnik.
Za ovire v mrtvem kotu pa to nima veze, niti ni logicno, ker je to naprej usmerjena kamera.
Za mrtev kot sta radarska senzorja na vsaki strani v zadnjem odbijacu
OK... mrtve kote res merijo drugi senzorji... LDWS je Lane Departure Warning System (opozorilo zapu??anja voznega pasu), HBC pa High Beam Control (avtomatske dolge luci)...
Cudi me, da se nic ne javijo... sem preprican, da tudi berejo tale forum ...
Mogoce je ravno iz tega stalisca fajn, de cimvec pise... v upanju, da se predramijo iz "zimskega spanca" ... Na FBju so kar aktivni... mogoce probaj se tam ...
Samo to je dobro, ker na sestrinem c5 je bremzal ko so muhe gor uletavale
Meni dosedaj se nikoli ni zatajil... Sem dobil tisto drugo obvestilo (Defog windshield...) ce je bila prednja sipa umazana ... a takrat recimo ne deluje samo samodejno priziganje dolgih luci ... pa pomoje se javljanje ovire v mrtvem kotu in lane assistant ...
Danes mi je na AC iz Ljubljane proti Kranju prvic odpovedal "radar jammer" ... Med voznjo s tempomatom je zapiskalo in se je ta naenkrat izklopil... na zaslonu pa naslednje obvestilo ...
Cez nekaj casa pa se tole:
Ko sem se zaparkiral pred sluzbo, sem videl, kaj je vzrok
za Mazde ne vem za passata je neuporabna ker ko ti javi alarm ti dr?i signal in ima? radio skoz na tiho. Uporabna bi bila ?e nisi skonektan z avtom!
Meni samo med obvestilom "prevzame" ozvocenje... potem pa spet dalje spial radijo ... Videti je, kot ce bi dobil telefonski klic... izpisana pa je moja stevilka... torej kot ce bi sam sebe klical ..
?e enkrat - tovarni?ko MORAJO ?tevci lagati, varnostna navodila
Kot ze napisano, je to bolj zaradi razlicnih gum... Tudi ce je namescena dimenzija gum po tovarniskih podatkih... lahko pride do majhnega odstopanja ...
Nevem zakaj bi morali lagati... To je tako kot tisti, ki si uro dajo pet minut naprej, da ne zamudijo ... ali da lahko zjutraj "dlje spijo" ... Sicer ne pravim, da ni mozno, da je tako... ni mi pa logicno
Obstojec zaslon odtrgas ven, pa namesto njega iPad ... Saj itak tako izgleda, kot da je tam sredi armature samo postavljena ena kitajska tavlica...
Jest se strinjam. Pred letom kupljen 1 vw mal po sre?i/nesre?i ampak zadovoljen. Prva izbira je bla 6-ka
Jest sem se samo zajebaval... Nikakor nisem takega mnenja... VW je zadnje, kar bi prislo v postev ob menjavi znamke... ... Noja predzadnje... Na zadnjem mestu bi bila Dacia
Na primer?
Si postal ze cisto VAG fanatik... ? in ne priznavas, da tudi ti avto niso vsemogocni in brez napak ?
Mislim, da je tudi tisti mo? odpeljal naprej in ni klical policije, ker je tabla za divjad in si torej sam kriv, pa ?e kazen mora? pla?ati. Je imel pa kar krepko razbit avto.
To, da je tabla za divjad, ne spremeni nicesar pri zavarovanju... Ce imas splosni kasko ali delni kasko za trcenje z zivaljo (kombinacija D) je cisto vseeno ali je na odseku tbla ali ne... Krije pa se le skoda, ki je nastala zaradiu direktnega udarca... ne pa tudi indirektne skode... recimo, ce bi se izogibal in pristal v jarku ... >> http://vsebovredu.triglav.si/na-poti/najbolj-pogosta-vprasanja-o-trku-z-divjadjo
Zaenkrat je Zoe (in tudi ostali "stromarji") bolj kot ne za tiste bolj zavedne "zelene"... Prihranka res ni nevemkoliko... Twizzy pa se meni osebno bolj zdi skuter s streho ...
No ja avto Tipa Tesla S je v rangu BMWja 5 (recimo?) in tudi ta ni dosegljiv ?isto vsakemu. Zoe je pa ?e zelo blizu temu. Renault ima druga?e tudi elektri?ne Kangooje ampak ne vem kako se prodajajo. Videl sem jih pa ?e.
Je pa vsak, ki je vozil elektri?ni avto rekel, da ful lepo vle?ejo (navor). Pa? do neke hitrosti se lepo zmakne, sploh ob tem, da je ?ista ti?ina je verjetno ?e bolj "nenaraven" ob?utek.
Kangooje sem videl v Lescah ja... glede tisine (sicer Zoe ima funkcijo, da oddaja neko brnjenje do hitrosti 30 ali 40 km/h... predvsem zaradi pescev... lahko pa to izklopis )... pri nizkih hitrostih oz. ko speljes to drzi... Ko pa si recimo pri 100 km/h... ali pa na AC... pa se slisi hrup oz. pi? vetra in trenja gum... in ni vec taka tisina... Nic drugace kot pri voznji s sestico recimo... Verjetno pa je drugace pri kaksnem avtu visjega cenovnega razreda, kot je recimo Tesla ... ki ima verjetno bolj zvocno izolirano potnisko kabino... Zoe je pac razred Clia tako kot tudi Leaf ...
Dokler ne bodo avti tipa Tesla dosegljivi navadnim smrtnikom in dokler ne bo ve? polnilnih postaj, niti ne tazmi?ljam o nakupu elektri?nega avtomobila.
Me pa vseeno matra firbec kako se ta zadeva pelje Se da kje sposoditii Zoeja (ali kaj podobnega) za testno vo?njo?
Pomoje ga lahko dobis za testno voznjo pri kaksnem od Renault partnerjev ... Jaz sem ga za test dobil v ASP Lesce ...
Sem tudi lani konec oktobra prvic probal elektricni avto... in bil precej navdusen... En vikend sem prezivel z Renault Zoe (elektricni Clio) ... pa bom kar prilepil post od takrat iz enega drugega foruma (alter.si)
Uporabnik Jest pravi:
Sem imel cez vikend priliko probat Renault Zoe Q210 ... to je bil moj prvi stik z EV... in sem bil kar pozitivno presenecen nad voznjo. Sicer to, da v notranjosti bilo prevec "beline" in da se doseg kar prevec hitro manjsa... sploh ce se peljes recimo po AC ali tam, kjer lahko malo bolj stopis na "gas" oz. mogoce bolj pravilno "pedal za pospesevanje" ... in moras res ves cas imeti na oceh tisti stevec, da se slucajno ne zgodi to, da bi kje ostal z "nepremicnino" ... Sicer se s problemi javnih polnilnic nisem spopadal, ker sem polnil samo doma na navadni vticnici... ravno pa malo prebiram glede tega, da ti problemi so in se zacnejo ze takoj s tem, da se ocitno velikokrat zgodi, da polnilna mesta niso delujoca ali so zasedena... poleg tega kot kaze zaenkrat ni nekega poenotenega standarda in moras prej poiskati informacije, kaj potrebujes za katero polnilno mesto za to, da se lahko priklopis in napolnis baterije ... Zaenkrat glede na to, da nisem se nikoli prej probal EV, nimam nobene kartice, s katero bi si lahko "odklenil" polnjenje... Se celo za pridobitev oz. zamenjavo Petrolove kartice je kot kaze problem ta, da moras, ce ze imas njihovo kartico, nekako "rocno" preklicati staro kartico in zaprositi za drugo, ki omogoca tudi polnjenje na elektro polnilnicah >> http://www.petrol.si/na-poti/za-vozilo/elektromobilnost/kartica#kartica
Se najbolj "butast" del navodil se mi zdi, da moras napisati papirnati dopis... ki ga pa sicer lahko poskeniranega posljes tudi po e-posti :grims:
Poleg tega mi ni jasno... ali bi moral za polnitev na cimvec razlicnih postaj pridobiti vse razlicne kartice... ali je recimo dovolj, da imam eno in potem velja na vseh, ki so omenjene recimo na polni.si ... Ce rpav razumem, bi moral pristono izjavo poslati vsakemu ponudniku posebej, ce bi recimo zelel poktiri cimvec razlicnih lokacij polnjenja ...
Kakorkoli... prvi stik z EV je bil kar pozitiven... in nekih resnih problemov se nisem imel...
Pa se par slikic:
Danes imel prilo?nost se vozit dobro uro in pol z elektri?nim Nissanom Leafom. Milo re?eno sem navdu?en in ?e bodo spravili skupaj ?e domet nekje na 600km sploh ni ve? vpra?anja, da bo en od mojih naslednjih avtomobilov sigurno elektri?ni.
Zoe ima sicer deklarirano dobrih 200 km v idealnih pogojih... vendar pa je v realnosti to bolj kot ne okoli 150 km dosega z enim polnjenjem... Jaz bi zacel o nabavi taksnega avtomobila zacel razmisljati ze, ce bi bil realni doseg vsaj okoli 400 km ... Je pa dejstvo to, da moras pri takih avtih ves cas imeti nekje v glavi, da ko se ustavis, najprej poisci vticnico... potem pa dalje ... Ker zaenkrat ni ravno samoumevno, da bi te vticnice bile na voljo kar povsod ...
Kolegica ze dolga leta hodi k Lusini v Gostece ... in je menda zelo zadovoljna ...
Sicer pa se mi zdi, kot da je tale uproabnik samo prilepil par linkov in sodi v kategorijo "spammerji" ... Bomo videli, ce se bo se vrnil cez kaksen dan, da preveri odgovore ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ocitno res... sedaj sem nasel vir, od kode so zurnalovci ocitno pobrali novico... >> http://corporate.tomtom.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=953809
In tukaj judi napisano nekaj, kar so pri prevodu izpustili
... in sicer to, da bo to na voljo od aprila 2016
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani