Dodajam ?e jaz za svojo 136 CD, letnik 2005, trenutno okoli 125000 km.
- enkrat je pri menjavi akumulatorja crknil senzor masnega pretoka, mehanik je rekel, da je verjetno kam zadel s kontaktom, ko je menjaval akumulator, zato mi je senzor zamenjal na svoje stro?ke;
- razmajana plastika na notranji strani prtlja?nika;
- gnili zadnji blatniki;
- enkrat se je zaklenil Webasto, ki so ga nato pregledali in odklenili;
- letos rahlo pu??anje hidravli?nega olja za servo, pod objemko je bila razjedena alu cevka;
- lani se je pri?gala lu?ka za napako na motorju, tester ni pokazal ni?esar, po resetu deluje vse normalno;
- nekaj zamenjanih ?arnic spredaj.
Avto servisiram enkrat letno na neuradnem servisu, saj kilometrov ne delam veliko.
Za to je bil vpoklic, ?imprej jo zamenjaj, ker druga?e bo ?la ?e hidravlika volana.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"It added that 2.5 litre vehicle deliveries have been halted until rectification work is complete, and that customers have been informed about the delay in delivery. The Mazda6 made its official debut in Malaysia last week. "
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Na zdej si pa ti preve? resno zagrabu - tole z delanjem norca je itak mi?ljeno v hecu.
Sej ve? kak?no je moje mnenje. ?e ima? bencinarja, rabljenega je plin zelo zanimiva izbira. ?e pa kupi? nov avto pa ?al ne vsaj dokler ni iz garancije, ker vse preve? je te?av, ki niso nujno s strani plina pa ti osporavajo garancijo, kar je nesprejemljivo.
Druga?e pa je cena goriva na prevo?en kilometer v bistvu enaka pri 2.0 dizlu kot pa pri 2,5 bencinarju s plinom.
Podatki so iz Spritmonitorja, da ne bom pristranski:
Pa tista koli?ina 0,5 litra/100km, je tud mal za lese privle?ena, ?e se fura? po 15 km, pol je raje 2 litra, na 100 km, ?e pa dela? po 200-300 km v kosu, pa je pol ta poraba do max 0,2 litra na 100 km, na benz dela samo dokler ni temp vode cca 40 stopinj, pol pa ni? ve?, ?e pa recimo zakurbla? mrzel motor in se pelje? 500 kilometrov brez da ugasne? motor, samo tistih prvih par minut dela na benz pol pa dokler ne zmanjka plina al pa je motor ponovno zagnan ni porabe benza popolnoma ni?, jaz sem to re?il z webastom, poraba na uro je cca 0,6 litra, po 10 minutah pri -10 ima voda ve? kot 40 stopinj in sem porabil 0,1 liter in imam ogret motor, toplo kabino in ?a motor po speljevanju takoj preklopi na LPG.
Js sem v povpre?ju naredu, poleti cca 4000 km z 40 litri benza, pozimi pa med 2800, 3200 kilometri.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Kaj se sekirate, s tem BC ki je en navaden BS, meni VEDNO ka?e 2litra preve?, pa ga sploh ne gledam ve?, edina stvar ki jo pogledam pa je ?e cca domet, ki pa pri bencinarjih dela na rezervo in ko poka?e nulo z lahkoto naredim ?e 80 normalnih kilometrov, ali pa 15-20 malo hit...
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Mazda 6 2.0 dizel, letnik 2003, 89kW. Vo?nja ?ist poljubna (ve?inoma mesto, v?asih pa 2/3 avtocesta), pa mam skos med 5,9 in 6,3l. Res pa je, da vozim lepo, ampak spet ne tok, da bi zamoril ma?ino =) ?koda je, da bi ?lo 320Nm navora v n?, ker v?as pa pa?e =)
Navor?ek si mislil.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Tale avto ti bo slu?il ?e pa ?e, servis te ne bo pri?el predrago, ker ima pogonsko verigo (?e se ne motim). Pelko je odli?na izbira, 15% popust za ?lane pa itak, se razume.
Za stro?ek servisa pa najbolje kar direkt Pelka poklicat.
Prosim ?e nehate s pogomsko verigo to imajo predvsem motorji pa ?e to ne vsi.
Re?e se veriga odmi?nih gredi, namesto zobatega jermena.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Tudi jaz sem probal sam 1. resetirati utripanje DPF lu?ke, ki je pomenilo v mojem primeru opozarjanje na servisni interval.
Strinjam se z zgoraj omenjenim postopkom. Sem pa preko znanca pri?el do informacije glede pomena DPF lu?ke na diezel motorjih MAZDA 6.
DPF lu?ka se zasveti (kratkotrajno) --> regeneracija v teku
DPF lu?ka sveti (konstantno - ne utripa) --> zama?en DPF filter
DPF lu?ka utripa (po zagonu avta v roku 2-3min, pred tem ne utripa) --> previsok nivo OLJA (pri?el je do oznake X)
DPF lu?ka utripa (?e ko da? kontakt v roku 5 sek) --> servisni interval 20.000 km je potekel
Resetiral sem interval po slede?em principu.
Imate LINK Mazda tips and tricks kjer boste dobili informacije kam se morate spojiti. Omenjena slika se nahaja v prostoru z varovalkami.
Resetiranje DPF lu?ke (servisni interval) pa sem opravil po slede?em na?inu.
1. spojil sem pin (zgoraj desno) na maso avtomobila
2. dal sem kontakt (da se zasvetijo lu?ke na armaturki) in TAKOJ (ne ?akati da pri?ne utripati DPF, sicer ste prepozni) 5x pritisnil do konca na plin in spustil
3. po 5 pritiskih je ZASVETILA (prej mi ni) lu?ka za GRELNE SVE?KE in utripnila 1x
4. odvzel sem kontakt
5. spet sem dal kontakt, da so se lu?ke zasvetile in sem po?akal cca. 10 sek in preveril, da je DPF lu?ka ugasnila in ni ve? hotela utripati -> potrditev, da je operacija USPELA (to sem napisal ker sem porabil 2 poskusa, da sem ugotovil da mora? takoj pritisniti na plin, 2x pred tem sem predolgo ?akal, da mi je prvo zasvetila in utripala DPF lu?ka, pa zato ni bilo U?INKA)
6. odspojil sem ?ico z mase od pina (zgoraj desno)
?e informacija: od prej?njega resetiranja intevala je preteklo 20.100 km, ker sem imel napisane kilometre kdaj sem bil prej?nji? na servisu.
Upam, da omenjeni postopek, komu pride PRAV.
Js mam lazji sistem,priklopim na mojega Liuncha,zberem mazdo,letnik,pocakam in v meniju zberem oil interval reset id to je to.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
To sem tudi jaz ob?util in re?il s tem da sem jih malo bolj napumpal, druga?e se strinjam da za mokro so super, za suho malo manj..zrabil sem jih pa v eni sezoni, tako kot vse ostale do zdaj
Ni re?itev, na 3.5 bara je blo komaj zaznati razliko, razen tresenja ?ez vsak kamen?ek.
4x4 druga?e kuri gume.
Jaz verjetno nataknem SP M. RT
Zakaj pa ne SP M. TT ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
kondenza se lahko znebi? tako da vedno s praznik rezervoar do konca oziroma ?imbolj in tanka? polnega, v?asih pa nalijemo ?e kak aditiv ki ve?e vodo in gorivo skupaj tako da se vse skupaj "porabi"
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nekateri ti vemo ?e nekaj ?asa.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani