Pri Mazdi so “pogruntali” prav poseben sistem, ki deluje v povezavi s sistemom neposrednega vbrizgavanja bencina v valje. Ob zaustavitvi motorja elektronika preko raznih tipal ugotovi, kateri valj je “na vrsti” za izvedbo delovnega takta. V trenutku ponovnega zagona motorja namre? sistem v tem valju, kjer od zaustavitve motorja ostala v valju ?e pripravljena me?anicazraka in goriva,v?ge iskro na sve?ici, ki potisne valj navzdol ter tako zaganjalniku dodatno pomaga zagnati motor. Ta re?itev omogo?a uglajen in hiter zagon motorja, ki se zgodi v vsega 0,35 sekunde,s ?imer se ume??a med najhitrej?e na trgu. Pri Mazdipravijo, da lahko sistem omogo?a do 14-odstono zni?anje porabe goriva ter posledi?no zmanj?anje emisije CO2-ja.
No. to je to, kar sem mislil.
Pozdrav vsem
Ni nek tehnolo?ki vi?ek, ra?unalnik vsako tiso?inko sekunde to?no ve kje in kdaj je treba kaj storiti.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ne vem, kaj je mislil. In ne vem, kako lahko polo?aj ustavljenega motorja pomaga pri la?jem zagonu?
Prii nove skayactive bencinskem motorju z i-Stop tehnologijo ja pri ostalih soa pa to bu?e.
Sem prebrskal cel forum in nikjer nisem na?el ni? o tem, kar me zanima. Pa da ne odpiram nove teme, bi tu postavil eno vpra?anje.
Na? va?ki vseved mi je razlagal, da je "veliki servis" na Mazdah posebno drag. To pa zato, ker morajo zamenjati tudi zavoro v motorju. Ker mi ni bilo jasno, kaj misli, mi je razlo?il, da ima Mazda posebno zavoro v motorju. Ko ugasnem motor, ta ne obstane takoj, ampak se ?e kratek ?as vrti - da s 600 obrtov zmanj?a do 0 obratov na minuto. In v tem ?asu se aktivira posebna zavora v motorju, ki motor ustavi v takem polo?aju, da je naslednji? zagon la?ji in hitrej?i.
Ker mi ni jasno, o ?em je govoril, bi prosil, da mi kdo podrobneje razlo?i, o ?em je govora?
Tega kretena bi pa rad spoznal.
Slivka nisi ti hodil v sredno ?olo v ?k.loko ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
super odziven (takih je zelo malo), dost moci, cene imajo zelo nizke, tako da poraba ni problem (ker itak profitiras s ceno nakupa)...tako da go for it
pa se to, da je glede ne namembnost se kar prakticen (luknjo za smucke ma tud )
Se popolnoma strinjam ?e nebi bla registracija tako drag bi jo moja Lampa ?e zdavni imela, tako pa ostaja na ?parov?ku suzuku.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ne vem od kje ta fama, da mora? delat ne vem koliko tiso? oz. stotiso?ev kilometrov, da ima? lahko dizla.
Jaz delam tam od 12-13000 na leto in vseeno ne bi vzel benzinarja.?e vedno se vozim ful ceneje, servisi so kar pride materijal in olje.
In ?e ne vem kateri? naj napi?em- za isti navor bi moral vozit MPS-ko in potem...?ejki,help me.
Dizlom ?e kar nekaj manjka do serijskega MPS navora, sploh pri moji ki je krepko ?ez 400 Nm
Pa se vozim med 9-10 litri, stro?ek servisa cca 100?, nobenega sranja z dihtungami,cedilom,mrazom,klepanjem ko je hladen, brez nepotrebnega ?altanja(6. prestava pospe?i iz 50 km/h na 100 km/h kitreje kot bilokater navornik, razen ?e prestavi v ni?jo prestavo), skratka len sem.
?E gre? ?gat navornika tolk da se bo? peljal za mano se tudi ne bo? peljal za 7 litrov, tako bTW
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?lovk spa?uje o vanklu, jebite se spolitko pa prpucavanjem al je reno ve?ji skret al mazda audi na za to namenjeni temi, ?e pa je ?e ni pa jo mirne du?e za?nite.
Sedaj pa k vpra?anju, vakel je skor tako kot diesel, samo porabi 1X ve?, potem olje NI tako drag ?port, ker mora biti NINERALNO ker ga avto NE KURI ampak ga porablja ko ga zavrti? nad 6k rpm, in takrat motor dejansko dela in je namazan ker pri ni?jih obratih del "na suho" in zaradi tega je dejansko najve? zamenjanih motorjev ker se enostavno obrabijo tesnilni deli motorja.
Osebno predvidevam da bi z vgradnjo dodatnega podtla?nega mazanja, tako kot za LPG motorje in clo z istim oljem podalj?ali ?ivljensko dobo motorja vsaj za 2X ?e ne ve?krat kot pa brez tega.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e zadnjo sezono se bom kotalil po Michelin Pilot Sport 3, potem pa Michelin nikoli ve?.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani