Dr?i, celo od NSUja je bil motor! Fora je, da, ko je Wankel predstavil svoj rotacijski motor je bilo te nekaj bolj?ega in je kar dosti proizvajalcev delalo rotacijski motor. Med drugim neke Ruske znamke izklju?no za policijske avtomobile. Problem sodobnega wankla je pa mislim da v tem, da ima Mazda par patentov, ki so izbolj?ali dizajn (porabo olja, bencina, dalj?o delovno dobo bla bla bla) in se drugim to niti ne spla?a ampak razvijajo klasi?ne motorje.
V letala so motorje vgrajevali zaradi tega ker ponavadi, ko kaj crkne naj ne bi crknilo kot klasi?ni motor ampak postopoma izgublja mo?. Samo ne vem pa, ?e je ?e kaj proizvajalcev, ki to delajo. Sem pa zadnji? na
In kar je ?e bolj zanimivo sem zasledil nekje 700ccm cestni motor z wankel motorjem, 200HP @ 11,000RPM, 135 Nm @ 9,500RPM, 136kg.
Skratka, va?ki vseved o?itno malo ve o tem. Za kaj ve? mu pa lahko omeni?, da si videl tale motor, mogo?e mu odpre? nova obzorja.
Saj to sem napisal. Je udobnej?a ampak je pa hecno pisati, da je avto konkuren?en omenjenim dirkalcem ker gre v resnici za ?isto drug tip avta in ciljno publiko, ?e se ?lovek le malo poglobi v te zadeve.No ja... vseeno pa ni dost dale? od resnice s tem da z MPS-ko dobi? zraven ?e udobje in vsakodnevno uporabnost. Je pa res da to pomeni ve? kil in posledi?no slab?e performance. ?e bi imel tedva na izbiro bi vzel MPS-ko, ker so mi bolj v?e? sleeper look cars kot pa neke na?i?kane s spojlerji opremljene kit car look zadeve. Ampak to sem jaz - za dirkali??e je pa definitivno Impreza bolj?a izbira.
To?no tako. ?eprav z vsem spo?tovanjem do zelo dobrega avta in prodajalca, je pa ?isto maj?keno presamozavesten glede tega, katerim avtom je konkuren?na MPSka.Ma MPSjka je usaj vredna 10000? (napram drugim kistam), no vredna :ne vem: , pac tle dobis velik avta (udobnost, sportnost, uporabnost), sam folk je brez dnarja in ne kupuje vec tako zmoglive avtomobile,...


V ravni ?rti ali kje? Na progi je na tesno verjetno ampak v osnovi so pa vsi trije (Fiesta, Clio in 208) bistveno uporabnej?i in var?nej?i to pa definitivno. Na progi gre pa za relativno majhno razliko, ampak razlika v medpospe?kih je brutalna. Iz nule v obratih gre RX8 pa? bolje, ko pride do pospe?evanja v prestavah je pa 1,6t konkretno v prednosti pa?, da ne omenjam da imajo ?e nekaj rezerve se jih da hitro narediti ?e hitrej?e. V glavnem so vsi hitri, vsak na svojem teritoriju.
Pa mogo?e sem ?e omenil ampak kar se mene ti?e v tej selekciji je v vseh testih Fiesta najbolj?a izbira. Ja je malenkost po?asnej?a ampak ?e ?isto na vseh testi re?ejo da je v njej najbolj?i ob?utek (bolj?i kot v Peugeotu in 208) potem ?e more biti tako. Pa najcenej?a (pa? najmanj luksuza, ?minke, high-end elektronike ker so se osredoto?ili na bistvo v tem segmentu).
Brez zamere ampak ni.sej nemorm vrjet kaj bom napisu, sam tole zna bit pa ?vau
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7415914&show=1

Po mojem skromnem mnenju (lahko se seveda motim): Prakti?nost, kak deci manj?a poraba, la?je parkiranje, ve?inoma so manj?i avti ?ibkej?i kar pomeni cenej?e zavarovanje. Za tiste 2x letno za na dopust se pa? malo bolj organizira? pa je. Malo je naprimer takih kot je Jures, ki dejansko izkoristi svojega karavana skoraj vsak vikend do fula. Ve?ina se jih vozi 95% vo?enj brez kakega tovora, pa ?e v ostalih 5% sem skoraj prepri?an, da bi lahko spravili vse v trojko in mogo?e trugo na strehi.
Glede na to da je fuuuul prodajalcev... Od razli?nih. Itak pa? pregleda? kak rating ima, preko ?esa po?ilja itd.. Ponavadi probam dobiti iz UK pa preko royal mail (pride v enem tednu max). Preko kakih ?udnih vez (kurirske slu?be, ki so samo v UK) potuje pa ful dolgo, se je ?e zgodilo, da sem ?akal na bedarijo iz UK skor en mesec.
+ kako me nasmejijo izjave butastih "testnih voznikov"Realnost novih marketinskih mlinckov:
http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilizem/...ove-dobe/313350
Na papirju 5,2. V testu 7-8, pa se nekdo je lepo napisal spodaj da ga niti obremenili niso kot family car.
Isti kot moj bratranec, vsak avto ki ga je peljal je bilo "to je tooolk ?lo, to je res ?lo k svinja, ne more? mislit kolk" vozil je pa Clia 1,4, Civica 1,4, VW Toruan 1,9 tdi in podobna jajca. Potem mu kar re?em, da si res ne predstavljam koliko ti avti grejo.Avtorji oddaje tako ?e ugotavljajo, da se za?ne dru?inski c-max vesti skoraj kot kak?en majhen dirkalnik, ?e voznik odlo?neje pohodi stopalko za plin.

To je guma, ki pride serijsko z Meganom RS Trophy (FWD rekorder na ringu!) pol ?e ne more biti slaba.ti mas 40000+ prevozenih s super sportno potenzo re050a, kaj si pricakoval
@uklopko: Bridgestone RE002 so zelo pohvaljene iz strani parih kredibilnih Renaultovcev. 215 so pa 13? po komadu dra?je.
Mislim pa, da ti ne bo ?al, ?e jih kupi?.
1.) Kaj jamra?, saj je brezhiben, da eno leto garancije!
2.) Lahko mu re?e? da ga bo? prijavil ?e ti ne proda za 3500??
3.) Prodaja? naprej za 4 jurje.
4.) Zih ima avto.net kak arhiv, da bi dokazal tole in se ga prijavi? Boss?
5.) Da? identi?en oglas, isto ceno, iste slike in napi?e? pod opombe, da ima avto prevrtene kilometre. To sem ?e videl enkrat en tak oglas.
6.) Prve tri to?ke so napisane kot hec, da me ne bo kdo obto?il ?esa.
Ne vem kdaj si zresetiral potovalni ra?unalnik ampak do sobote zve?er nisem mogel dvigniti porabe nad prej?njih 6,2. Potem sem natankal, resetiral, ?el po AC domov, v nedeljo sestrojeba?a peljal malo hitreje, in kasneje vrnil avto in smeh spet je bilo 6,2 popolnoma me?anega cikla (AC, mestna vo?nja, regionalka in ovinkasta regionalka malo hitreje ). To me je najbolj presenetilo, nasploh med normalno vo?njo ko gleda? trenutno porabo ne pride sploh do 7.
Na ringu pa nisem resetiral ampak, ko sem vrnil je bila nekaj ?ez 13 poraba. Itak je to avto, ki je vo?en do ringa in poln gas gor tako, da je to zelo ugodna poraba.
Cliota naprimer nisem na ringu resetiral (sem meril od doma do tja in nazaj porabo) ampak na RLju in Grobniku je bila povpre?na poraba ?ez 20.
Ja to je od tega prijatelja s katerim smo ?li na ring biv?i avto. On ga je zrihtal v tako stanje ?e nekaj let nazaj, ga prodal avgusta 2009 za mislim da ene toliko denarja. Potem ga je kupil zegler (vem ker sem mu prodal par delov), kupil nove gume pa fedre, nato pa ?e trenuten lastnik Funkl (vem, ker sem mu prodal par delov ), ki ga je vmes malo butnil (prebil IC, sicer ni? huj?ega, ni panike), pa menjalnik je tudi zrihtal (dobra investicija, itak zdr?i stage 3 serijski BP ampak vseeno). Koliko je zdaj konkretno rjav pa ne vem (bolezen teh avtov). Bi pa absolutno rabil po?asi 300ZX big brake kit vsaj, pa ?e bolj?e podvozje. Je pa stage 3 tako, da kdorkoli ga bo nabavil upam, da bo znal uporabljati glavo. Nasploh, ?e je ?e pleh porihtan bi mogel biti OK avto.
Glede na ceno bolj kot ne tipa teren. ?e koga ?e kaj ve? zanima lohk tut na ZS vpra?a.
Kaj pa vem, tule se ne pustim prodati, ni samo motor, nasploh mi avto ni v?e?. Za plus jim dam, da so se odlo?ili avte testirati na polno na Nurburgringu s pravimi dirka?i (postavili so svoj center), se bojo mogo?e kon?no dobro peljali. No pa plus je tudi zanesljivost in cena ampak tu se ?e spreminja.
Tole bi znalo biti zanimivo ampak pomoje je njegov avto kak kg la?ji? ?e prav razumem bi se pomerila 2.0 Coupe vs 1.8 323F in 323f 1,8 v6? V teoriji sta vsaj mx3 v6 in coupe 2.0 identi?na 323f pa ne vem koliko je te?ja od MX3?
Update: Tile avti so zakon!prej?nji generaciji je sedaj cena na dostopno padla za tako petardo
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7218550&show=1
in pa prvi rabljeni na voljo
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7371615&show=1
Se borim, da ga dobim za magistralo do Splita drug teden ?e ne bo ?lo z motorjem


Ja pa bi blo.

Napisano
Tule je pa huda odlo?itev
Turbo japonc z zadnjim pogonom
Al turbo quattro
Povezava za deljenje
Deli na druge strani