Ena je takoj na cevi izpuha pred DPF. Potem so tri temperaturne sonde v samem DPF. Nato pa ?e ena na cevi za DPF-jem. Vse sonde pa so preko konektorjev povezane z avtom.
Resetiranje je morda lahko dvorezen me?. Kaj ?e je v olju ?e toliko nafte, da ni ve? zagotovljenih zadostnih mazalnih lastnosti? Potem sam reset nima nobenga smisla, ker bo ?e ?ez nekaj km pod havbo lahko zaropotalo.
V mojem primeru je bilo olje menjano pred kratkim (seveda ne na servisu).
T resetiranje deluje tudi na 6 l.2006 143 konjev. Sprememba je v tem, da sem moral najprej povezati ?i?ko s negativni polom , ?ele nato pa dati kontakt s klju?em in pritisniti pedal za gas. Vmes mi je avto odgovoril tako, da mi je utripala lu?ka za ogrevanje goriva (narisana ?pirala desno zgoraj).
Sedaj mi ne DPF ne utripa ve?.
Je pa to utripanje pomenilo opozarjanje na servisni interval.
Prej?nji dan sem dobil zanimivo idejo serviserja nem?kih avtov, ki imajo ravno tako DPF-je.
Svetoval mi je, da naj naredim luknjo skozi satovje filtra in senzorja za tlak ne bosta zaznala razlike in sistem regeneracije sploh ne bo deloval. Tko, da je to bolje kot odstranit DPF, ker te potem senzorji zafrkavajo.
@igorml: A si ti ?el na reprogramiranje ?ipa, ko je bil vpoklic? Baje, da se potem problem ni ve? ponavljal. Koliko km pa ?e ima? sedaj? ?udno se mi zdi, ker 10 mes in 20000 km ni tako malo, se pravi, da se ne "fr?ka?" po mestu ampak dela? relacije.
Kaj pa, ?e bi namesto na servis ?el na 200 km furo?
Ja men so reprogramiral ?ip. Avto ima skupaj 112000km. Problem je ker se ne vozim veliko po avtocesti ampak po na?ih prelepih ovinkih.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Te?ave kar naprej. Sem upo?teval mnenje majstra in sem filter prebil.
Malo bolj trpi ekologija, drugo pa dela brez te?av. Sem naredu cca.30k km pa ni te?av.
lp
Povezava za deljenje
Deli na druge strani