ja...cpu ?e dobi? za kak?en specifi?en avto, ne pa injektorjev, ventilov, filtrov,...to pa pa?e 'na vse' oz. ne pa?e, ker je pomembno medsebojno spajanje zadev, elektri?ne upornosti, pretoki, itd.
Prosim za link do kita za mazdo 6, ki bo vseboval cpu, injektorje, uparjalnik, filter, ventile...
Ok je tebi pomembno da BP dela, ali katalo?ke ?tevilke delov ? :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Prins so dejansko edini ki specificirajo vse komponente svojega sistema....kar mi je v?e?...ni mi pa v?e? cena . Podjetje, ki ga vgrajuje (IQ sistemi) so pa registrirani za :
''SKD: G46.470 - Trgovina na debelo s pohi?tvom, preprogami in svetili''
Mi lahko razlo?i? kaj si mislil s tem ? :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Avtomatsko spucal sneg z nje - pohodil do 90 km/h, nekaj ga je odpadlo od pospe?ka drugega pa je veter spucal, pol pa sem avtomatsko, z desno roko in omel?kom, omedel ?e zadnjo ?ajbo.
4X4 NI zakon !!!!!!!!!!
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Pa fantje ne pozabit ne se vozit okrog z manj kot 1/4 benza v rezervoarju ker lahko pride do okvare bencinske ?rpalke, v rezervoarju sploh poleti ko je nevarno da se pregreje in krepne !
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Nisem ?e z nobenim govoril, sem si pisal z Dejan Ho?evarjem in je rekel da elektronsko mazanje ni ni? bolj?e od navadnega sistema. Zdaj pa ne vem to?no, ker sem prebral po vseh mo?nih forumih in novicah po internetu, da je elektronski sistem bolj?i.
Kere bu?e, pri navadnem podtla?nem sistemu bolj kot ima? pritisnjen gas MANJ vle?e mazanja, ravno na glavo kot je normalno oziroma bi blo treba, ko pa spusti? gas pa ga vle?e veliko bolj kot ko motor laufa na mestu povrh vsega pa to vle?e ko motor dela na benz, skratka skoz, kar NI narobe je pa neumno.
Elektronski dela SAMO takrat ko motor dela na LPG, in z vi?anjem ?tevila obratov se tudi pove?uje koli?ina mazanja, ko pa obrati spet padejo pa pada, pri spu??enem gasu pa se mazanje NE izvaja.
Evo ti razliko, ko porabi? par litrov tega olja se ti bo ta dodaten"stro?ek" povrnil v ?asu ko se ti bo komplet in?talacija povrnila, tako da nisi na izgubi.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Pogledal povpre?no po 500 kilometrijh in me je skor kap, BC LA?E 9,5 l/100km, glede na to da sem samo v?eraj ?el preko lubelja, tja in nazaj, v obe strani sem se vlekel kot megla, ker je nazaj grede blo -14 stopinj in popolnoma NI? posuta cesta, samo pomislil sem na gas in ?e sem bil v diska?u.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?e eno vpra?anje. Na SIGAS so mi ponudili osnovno mazanje ventilov (na podtlak), sam bi raje elektronsko mazanje, ker je po prebranem tak sistem dosti bolj?i. Kaj menite?
Se spla?a dati dodatnih 200? za elektronsko mazanje, toliko ve? namre? stane pri SIGAS-u.
A si govoril s primo?em ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Kaj ima kdo izku?nje z LPG sistemom Oscar in Zavoli?
Malo gledam ?e bi dal vgraditi LPG in kdo ima na ?tajerskem oz. v bli?ini Ptuja predelave...
lp
Na?eloma vsi delajo sam ima pa vsak svoje finte.
?e bi js ?e 1X izbiral bi vgradil ACG, kis se dejansko sam sprogramira-nastavi na fino.
Zakaj, ker je nekdo nekje pred kratkim vgradil ta sistem ve po?eja, se je peljal nekaj kilometrov in preveril parametre in je zadevo samo pustil, in lastnik kante je zadovoljen kod bi dubu ?e eno kanto nem?ko.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani