z slovenskim prodajalcem sem se menil za popust na xCarLink vmesnik. V kolikor nas ga vzame vsaj 5 dobimo 30% popusta, torej 70? na vmesnik. Na voljo sta USB in iPod verzija.
Ra?un, 1 leto garancije,...
Bi bil ?e kdo zainteresiran?
Uporabljam drugo robo ki je krepko bolj?a in cenej?a. :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
A nih?e nikoli niti ne pomisli, da se da poleg slu?be ?e kaj dodatno delat in zaslu?it. Pa namesto, da pla?uje? raznorazne majstre se loti? sam. Pa? ne hodi? po lokalih in gostilnah, se ne preserava? s potovanji in po?itnicami na dragih destinacijah. Ne kupuje? raznoraznih dragih gizmotop tipa iNeki ipd, ra?unalniki se zadnje ?ase tudi ne razvijajo toliko, da bi rabil vsak let novega in ?e in ?e. Opustil sem tudi tiste tadrage hobije in se bolj ukvarjam raje s kak?nim poceni ?portom tipa ko?arka ipd. Drugih razvad razne kake ?okolade ob?asno pa nimam tako, da se da.
Odebeljeno gre skupaj pololnoma z lahkoto, ?e pa prvega ni pol je tudi drugo lahko problem.
?okolade pa gre za popizdit, samo ni panike.
Kar znam in delam sem se sam nau?il in na?tudiral, tako da ne pride komu na misel "lako tebi k so ti drugi izobra?evanje pla?ali-omogo?ili".
Jaz delam dodatno tolk da mava z na?o za sproti (futer,benz,....)lahko bi ?e ve?, samo se mi ne da, ?e sedaj so mi dolo?eni fov?, samo kaj naj ?e zanam-zmorem-pa ?e vedno se kaj novega nau?im.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ja, bili so ?asi, ko so bili TDI-ji res bolj?i od ?esarkoli na trgu kar se dizlov ti?e. In bili so ?asi, ko jim Japonci (ne le Mazda) niti slu?ajno niso mogli konkurirat. Ampak ?asi se spreminjajo oz. so se spremenili. Deloma tudi zaradi tega, ker so pri VAG-u (pre)dolgo po?ivali na lovorikah "?rpalka-?oba" motorjev.
Poleg zastarelosti pa so jih za?ele tepsti ?e okvare - 2.0 tdi je lep primer tega, na a.com je odprtih ne?teto tem glede tega. Naslednik 1.9 tdi motorja, 1.6 tdi, pa je le bleda senca svojega predhodnika - vsaj tako pravijo vsi tisti, ki so si lastili oba. Ne vem no, ampak jaz ne vidim, da bi imel recimo Passat bolj?e motorje, ?e seveda odmislimo razne 3.0 tdi ipd. Sploh pa jim manjka en motor, ki bi zapolnil vrzel med 105km 1.6 tdi in 140km 2.0 tdi-jem. Prvi nikamor ne gre in ne sodi v tak avto, pri drugem pa ravno pade? v vi?ji razred pri registraciji.
Pa ?e ena stvar, kjer je Mazda na bolj?em: 2.2 dizli imajo verigo in tako odpade veliki servis, tdi-ji pa imajo zobati jermen. Kaj torej ?e sploh ostane slednjim, da jih dela bolj?e? :ne vem:
Tud ta motor ni nevem kak biser ima kar nekej generalnih napak, za katere vsedo pri WW, samo ze 3grame plasti?nega materiala NO?EJO odpraviti vzroka za napako, vsem pa to crkne po garanciji, tako da spet kasirajo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?e neki ?asa gledam da bi na avzpuh dal senzor temperature, ker naj bi se ob regeneraciji temperatura toplotnih plinov pove?ala, tako bi la?je dolo?il kdaj je avto v regeneraciji. Kot pi?e v navodilih se regeneracija spro?i nad hitrostjo 40km/h in 2000 obrati. ?e bi vedel kdaj regeneracija poteka in bi npr. vedel da je avto ?e v regeneraciji, ga ne bi ugasnil ampak bi pustil da se dokon?a. Je kdo ?e kdaj razmi?ljal v tej smeri? Ali pa da bi izkoristil kak signal iz ?e obstoje?ih senzorjev? To so razmi?ljanja
To ?e ima? !
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Em, ?e ena malenkost, ki mogo?e ni zanemarljiva: naftni derivati mo?no spreminjajo svojo prostornino glede na temperaturo. Zato tisti, ki polnite "do roba" ali, ?e raje "s kup?kom", pozor: to smete delat samo pozimi. Goriva so namre? v podzemnih rezervarjih. Poleti so zato hladnej?a, kot je zunanja temperatura zraka. In se v avtomobilskem rezervarju za?nejo segrevati - torej ?iriti. In ?e se s ?rpalke odpeljete pred nakupovalni center in parkirate na soncu, ne bo dobro. Pozimi, ko je zunanja temperatura ni?ja od temperature nafte v podzemnem rezervarju, pa ni te?av.
Garantirano NOBEDEN ne natanka na pumpi in tam pusti avto, ampak se odpelje, kar pa potem pomeni da koli?ina benza v rezeroarju pade in ni ve? nevarnost da bi blo karkol narobe, ?e pa ?e bi kak deci ven steklo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Druga?e v?eraj sodelavcu odobrili prito?bo zaradi nezmo?nosti ugotovitve kdo je vozil avto ob slikanju . Avto ki ga vi vozte naj bo pisan na ?eno in obratno.
Men tega naujo nardil, so samo papirji NI slike.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Rondoji so ZAKON, samo narod jih NE ZNA uporabljat, ne vedo kater blinker in kdaj, ne vedo na kater pas in kdaj, zato so na?opal semaforje in tako sem prepri?an zni?ali ?tevilo kre?ev in zbitih avtov.
?e bi narod samo blinkerje uporabljal, bi blo vsaj pol manj nesre?.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Cene res drasti?no padajo, glede na to da sme vsekan na BMW-je, cena tako drasti?no ne pade oz. jo potem dr?i, tisti z ni?jo ceno so tako ali tako uvo?eno sranje. Druga?e pa pade ?estka GTA benz...sej ?e mal pa bo par let stara lih 10-12t EUR
Ej ne govort tega, ?vabi DR?IJO ceno, ne tako kot neke japonske gare ki v dveh letih gubi pol cene.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ne boste verjeli enemu podatku, ki sem ga danes sli?al;
LJ mestni redarji, naj bi bili na pre?i za morebitnimi blatnimi pnevmatikami na na?ih vozilih. Kazen pa naj bi zna?ala "carskih" 1000?. Sem najprej pogledal na koledar, da ni morda 1. april na koledarju! :ne vem:
Naj pridejo k nam spomladi in jeseni, bodo imel 14 dni del da se jim bo zrolalo od pisanja polo?nic.
Asfalt takrat postane blaten makadam.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
sm se pred ?asom tut jst za to bol zanimu in mi je so?olc iz ajvarjevih koncev povedu za enga majstra k to dela, cena okol 180? ?e nima kroja, ?e ga pa ma je pa kr neki cenej?. bom probu kontakt najdt pa povpra?at
pomoje mam js ?e neki ?asa nalepke zate.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Pred jutrisnjo novo sluzbeno potjo sem jo hotel spucati, ko sem umaknil stolcka zadaj sem hitro obupal, se vec sel sem po gadore 12 in odsravfal zadnjo klop in sel v avtopralnico. Tam sem prosil da spucajo na in pod klopjo.
Ni problem gospod, samo tole bo pa extra za doplacat, ker moramo kemicno scistiti....(Kinder, palcke, cips, marmeladni krof, kruh....)
Naj omenim mivko z elbe?
Zakaj si dela? delo, zadnji sede? se samo sname, razen ?e ma karavan druga?no izvdebo. :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Verjetno bi znalo biti potem to, da ko zavija? se zadnja kolesa vrtita bolj kot ne z enako hitrostjo in zato vedno en malo melje v prazno. Ker realno se notranje in znanje kolo vrtita z zelo razali?no hitrostjo, ?e je dovolj agresiven LSD (ali za?vasan diff pri drifterjih) pa se z neko srednjo hitrostjo in oba po malem vrtita v prazno. Ugibam. Iz istega razloga ti rine avto naprej ker spredaj ni LSD, zadaj pa poriva naprej pa ne jebe ?ive sile (?oferja ).
Sam res, pri tebi, ?e enakomerno zakolje vse 4 niti ne zazna, da melje v prazno. Pri meni po zadnjih kolesih ugotovi, da ne ?tima. Senzor za nagib in te zadeve je pa izgleda vedno med sovoznikom in voznikom.
Kot volana je ?e vdno vgrajen v volan, samo G meter je med sede?i, pol pa kombinira vse ?ivo da ti "pomaga".
Sej mislim da LSD glavni vzrok in veliko ostrih zavijanj, pol se mora nekje poznat.
Pozabu sem pa :
Pri nas je zjutraj padal sneg iz megle, cesta je bila pobeljena, najbolj na mostovih, spet super tajming za zimake ki sem jih zamenjal v pondelk:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Se mi je zadnji? zgodilo v kamniku, na kami?ki "obvoznici"(?iva drsalnica) da sem ga z 2. stisnil in je vsa 4 kolesa isto?asno zavrtel popolnoma v prazno, pa tega sploh ni po?tudiral.
Kolega YavarYe X6V6!
Glede na napisano me niti ne ?udi da elektronika ni posegla vmes! Ker ni bilo razlike v hitrosti vrtenja med kolesi, avtomobila verjetno tudi ni zana?alo (senzorji niso zaznali zana?anja karoserije), kot volana pa tudi ni bil "kriti?en".....torej, algoritem ra?unalnika ni imel nobene osnove da bi ukrepal.
Pa varno in z pravo mero strpnosti na cesto!
Lp Active
Alo brez panike peljal se nisem NITI 30 na uro, ?e bi pretiraval pol bi mi blo jasno.
Senzor za zana?anje je SAMO eden, med voznikovim in sovoznikovim sede?em.
Kota vola sploh ni blo, je bil naravnost.
To da je zakopal na vsa 4 kolesa je zanimivo to , da je znal vklopit 50:50 pogon, ni pa pokapiral da je v prazno.
Strpen pa sem bil od Jeprce do Kamnika ker je pred mano ena gospa s klijotom kontantno vozila 55 na uro, ne glede kolk je bla omejitev, verjemi da sem bil strpen in ji nisem blendal,trobi, ti??al v rit, pa ?eprav sem se vozil vsaj 10 minut dlje kot bi se po omejitvah.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ZELO rade gnijejo okrog zadnjega koloteka.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani