Zdravo. Ponovno imam nekaj vpra?anj. Kaj mislite o sistemih, kjer se vbrizgava teko?i plin? Temparatura izgorevanja naj bi bila ni?ja, mazanja ventilov naj nebi potrebovali. Ima kdo to vgrajeno? A je to res toliko bolje kot vbrizgovanje v plinastem stanju?
Izogibaj se teko?e faze, je samo sranje pa ?e dra?je je od "klasi?nega" lpg sistema.
Vgradi pinasti-klasi?ni sistem na plinasto fazo ga je la?je in bol optimalno nastaviti, la?je po?re kak nekvaliteten plin, sservisiranje je skor zastonj, manj?a mo?nost te?av,....
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Seveda ne, jaz bi mu ?e sredinec pokazal. Ampak lastniki olimpijskih vozil nimajo problemov, problem imamo mi ki nismo sposobni dojemati stanja (veli?ine ) njihovega duha.
Aha kapiram.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
mah teli te?ki Audiji so "such an easy pray" Q7 3.0 TDI ?e meni ne more konkurirat sploh v kak?en klanec, k ga ?e dodatno te?a jebe. Je pa to vedno hud udarev za EGO audifahrerjev.
Sej ni fora kako sem ga, je fora da me je ?e pri prvem prehitevanju zapiral dokler ni zmankal placa, samo to mu o?itam.
?e dobr da sem to?no takrat testiral najnovej?i gadget GoPro motorsports HD.
ayvar je Q5 prehitu...po vsej verjetnosti z 2.0TDI motorjem.....big deal!
pa ne me narobe razumet....?e bi mel denar bi si absolutno turbo bencinarja omislil (pa to ne jajc v smislu 1.4 turbo mlin?kov)
Sej cenovno najcenej?a kanta Q5, je DRA?JA od MPS za samo si pa car na vasi, tud ?e nkamar ne gre, sam da je olimpijada v gara?i in to?lu.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ne pipaj po ro?ni zavori, k se sama ?tela. Ubogaj nasvete izvrzeranih mazda?ev. Ne poslu? vsazga k ?raufa evropejce ker ma mazda ful dobrih for k jih ve?ina znamk nima(kot so ro?na, veliki servis,....).
Pr nas to niti pred bajto ne sme parkirat, ok je ENA izjema Unimog l'52.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Jaz imam, sicer na M6 2,5 GTA, ?e od 7500km dalje sistem od G-1 in dosedaj ?e nisem imel nobenih te?av. Pred tem sem tudi imel njihov sistem v francozu in je tudi delalo normalno.
Glede sistema mazanja ventilov pa imam vgrajeno posodo za mazanje in sem enkrat samkrat doto?il valve saver. Zdaj se ?e lep ?as vozim brez po priporo?ilu, ki sem ga dobil na G-1.
Kar se ti?e pa vsakoletnega servisa naprave, pa ga dejansko ni. Jaz se ?e dve leti in pol vozim z istim filtrom.
Aja to, da je zavoli prilagojen za Mazdine motorje je pa ena velka marketin?ka bu?a. Katerikoli sistem bo deloval, le potrebno ga je pravilno nastavit.
LP, S
To?no tako.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Itak, ?e pele? v btc, pol avto "prepeljejo" na celov?ko.
Z mojim so se peljali, na tej relaciji krepkih 170 na uro, ker avto logira VSE.
Pa nekaj ?asa nazaj smo imeli tud en tak primer ?e se ne spomnim, ko je ena gospodi?na pisala da ji dolgo popravljajo avto(sem se pozanimal in je bol problem v delih, dobava le teh je bla dolga), pol je bil pa ?e slabo skupi sestavljen in ga je peljala nazaj in so zrihtal.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Kako, da ne RX-8, RX-7, MX-5, pa ?e s kak?no MPS-ko bi ?lo.
Mps, je jeba, ker ima tako "?udno" organiziran pogon spredaj zadaj, ?e bi se dalo sprednjega izklopit tako kot se da zadnjega, pol pa brez te?av, ?e pa dela? ve?je kroge pa gre.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
O?e ma 2.0 DITD (diesel), ma jo ?e okrog 5 let, dela BP, rja pa se zaenkrat ?e n? ne ka?e
za bencince ti pa ne znam povedat dost, razen za BA 1.5 vem, da mi je uredu delala tist 1 let, ko sm jo mel, ampak je bil to pre?voh mlin?ek zame, zato sm jo prodal
A fotru ?e obra?a jermen ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Mi2 z na?o sva đtartala od doma in do raba ,sva imela 8,8 po BC, ki la?e cca 0,8 litra.
?la sva petek obcca pol 8h zjutraj od doma, lepo ?ez ?iri-rovte-logatec, pol na AC do postojne in naprej do pivke, ?ez kne?ak, do rupe, pol pa na AC do bakra in naprej do jablanca po magistrali.
Polno nalo?ena za 17 dni, poln prtlja?nik do zadnjega mm sam ga nabasal, in polni zadnji sede?i(ne dam truge na streho, pa tud ?e zame ni placa).
Po magistrali sva prehitevala kot za stavo, invalide ki ne vedo da je omejitev 90, parkrat je blo kar prehudo se je avto zadaj tako posedel, da so gume podrsale po notranjih blatnikih-kolotekih.
Nardila sva đe krog po otoku in zdej je poraba ?e 9,2.
Dejansko je to velika za 260 konjev in full nalo?eno kanto ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?e en nasvet, da se ne bo? kje nafarbal USA modeli imajo DRUGA?NO elektriko kot japonski-EU modeli.
Rele NI pri varovalkah-bo? sam ugotovil, ?ice si najdu prave, samo polariteta izhoda ib smarta in polariteta vhoda v smarta nista ok, pa ?e en datajl je.
Sta pa 2 re?itvi enostavna, ve? dratov, in fancy je dovolj dratov ?e pri smartu.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Vgradi pinasti-klasi?ni sistem na plinasto fazo ga je la?je in bol optimalno nastaviti, la?je po?re kak nekvaliteten plin, sservisiranje je skor zastonj, manj?a mo?nost te?av,....
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani