Takih "padalcev", ki ne znajo vozit v "turbo kroziscih" je kar precej ... Jim ne kapne, da ni treba tako na ostro zaviti ampak, da samo nadaljujejo tako, kot jih vodijo pasovi ...
Sem imel enkrat pred leti Zoe na testu za vikend... takrat se prva generacija ... Pa se mi na AC ni zdelo,d a bi z muko prisel do blokade, ki je postavljena pri 140 km/h ... Je pa res to softverska blokada, ker cez ni slo ... kot da bi stevec 140 km/h "zamrznili"
Jaz pri CX-5 sploh ne opazim, kdaj laufata samo dva cilindra... In CX-5 se nima tako, kot novejse trojke ali CX-30, da to lahko vidis skozi grafiko na infotainmentu... Pa tudi pri nadomestni novi trojki zadnjic nisem opazil tresenja... tudi ko sem imel iz firbca prizgano grafiko, da sem videl, kdaj se to sploh zgodi... Zdaj nevem ali sem jaz tako neobcutljiv za te zadeve ali pa nekaterim res bolj trese... Ce je slednje, potem je gotovo nekaj narobe... Res je tudi, da sem trojko imel samo en dan ker je bila popoldan sipa pri moji CX-5 ze zamenjana... In tako nisem prav veliko vozil... Sel sem iz LJ v Kranj, pa potem se enkrat v Ljubljano oz. v Dobrunje pa domov do Medvod in potem popoldan spet nazaj v Ljubljano po svoj avto...
Posledice vcerajsnjega mocnega vetra ... cel kup podrtih klemfixov ... krizisce pri Qlandiji, ki je drugace zaprto, je sedaj "odprto", ker so vsi klemfixi pospravljeni ob robu ceste ...
Pred nekaj dnevi je bil pred mano en tak "smrdljivec", da sem moral zapreti dotok zunanjega zraka, drugace bi se lahko se zadusil
Danes zjutraj pa en "padalec" pade mimo... Nisem vedel, da je stara cesta Medvode - Kranj dvopasovna ... Skoda, da nimam se kamere zadaj ... ker se tukaj vidi samo, ko je "padel" mimo... med pasovoma je otok, ker je krizisce, kjer je ze dostikrat fajn pocilo ...
Govorimo o avtomatske menjalniku dizel vs benz. To verjamem.Se pravi, ?e ima dizel z avtomatskim nekje povpre?je 7,5 ima benzinar avtomati 8,5.
To bi bilo kar realno.
Jaz sem imel prej sestico 2,2, CD175 automatic in povprecno porabo v petih leti okoli 7,5l/100km... Sedaj s CX-5, 2,5, G194, automatic, AWD po cca. dveh letih pa imam okoli 8,5 l/100km ... Pa je CX-5 tezji in manj aerodinamicen od sestice... pa se AWD je... Nacin voznje je podoben...
Saj je logicno... s 1.1.2020 so se podrazili zaradi nekega "eko" davka ... Kot smo ugotavljali v eni drugi temi, so se v povprecju podrazili za okoli 2 jurja ... pri nekaterih modelih manj, pri nekaterih pa tudi vec ...
Men se zdi vseeno najbolj enostavno tako, da vtakne? vti? v sredinskem naslonu za roke, kabel ob robu do tal nato pod sankami sede?a do praga vrat, kjer da? dol tisto za??itno plastiko, da spravi? kabel spodi. Potem pa samo umakne? gumo vrat, porine? kabel not, in zgoraj ?e notranjo tapeto A stebri?ka pa si ?e pri?el do strehe in do kamere. Vse skupi 10min dela.
Sam imam v tisti vticnici v predalu pod radijem daljinca za garazna vrata ... in bi moral dat razdelilec (grdo izgleda) ali pa speljat do sredinske konzole med sedezema, kjer je druga vticnica ... Kabel moras itak speljat okoli prednjega stekla, da prides do armature ... Potem pa je meni bilo najenostavneje, da priklopim pri varovalkah... Pa se vse je skrito... in dodatna zascita je akumulator, da ga ne izprazni, ce uproabljas "parking mode" (ce ga kamera seveda ima) ... Moja je hkrati uporabna tudi kot "sledilec" ... Poleg tega imam pod armaturo se USB WiFi dostopno tocko, da je kamera tudi povezana z internetom ... Vse skupaj je mogoce malo vec kot 10 minut dela... ni pa vec kot pol urce, da vse postimas tako, kot je treba...
Ja tale vrjanta z varovalkami in tisto extra varovalko s kablom, se mi zdi najmanj invazivna, se da dobit kje pr nas? Al si to naro?val od kitajcev?
Narocil sem iz Nemcije preko https://www.toms-car-hifi.de ... Druga opcija je eBay ali Amazon ... Iz kitajske nerad narocam, ker vse skupaj tako dolgo traja, da ze skoraj pozabim, da sem kaj naorcil... Edino ce je prihranek pri ceni res velik ... je pa potem problem, ce kaj crkne, ker se ponavadi enostavno ne splaca posiljati nazaj...
Ni nobenega pretvornika 12V - 5V ... Ta skatlica (PowerMagic) ima samo zicke ... Sem samo priklopil preko teh "varovalk" stalni plus, "ACC" plus in maso ... PowerMagic pa ima potem vticnico, kamor se priklopi DashCam ...
Jest? Kdaj bo? nabavil novo kamero?
A ti je spet crknila? Ves da sem ze razmisljal, da bi nabavil boljsi model (BlackVue DR900s 2CH) in bi vzel "2CH" model, ki ima kamero se za zadaj ... Samo nevem, ce se mi ljubi vlect kablov do zadnje sipe ... Odvisno, koliko bi dobil za tole ... Sem pa s tole izredno zadovoljen drugace ...
Predvidevam si pretvornik iz 12v-5v oscipnil stran in plus zicko zvezal s temu bypassom oz. Odcepom, negativno oz. Maso pa na en vijak in zadeva spila?
klikni na link ... v drugi temi sem ze pred casom pisal, kako sem priklopil...
Verjetno si mislil predal med sedezi? Saj ni potrebe po tem, da bi tja vlekel kabel. Pod volanom na levi pri nogah so varovalke... Tam poisces recimo varovalko od vticnice in nanjo priklopis kamero ... Tako sem jaz naredil ... Niti ni potrebe po kaksnem spajkanju ... Kupil sem varovalko, ki ima se "odcep" ...
Lahko da ima akumulator premalo moci... SOC mora biti nekje okoli 70% ali vec, da iStop deluje... Lahko probas cez noc priklopit akumulator na polnilec (mora biti dovolj mocan, se najbolje da ima tudi funkcijo regeneracije ... recimo C-Tec MXS25 za start&Stop akumulatorje)... Ali pa je treba samo resetirat delovanje i-Stop ... tukaj nekje sem enkrat navodila >> http://www.mazda-si.net/topic/12104-mojster-pelko-odgovarja-in-svetuje/page-38?do=findComment&comment=372380
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Takih "padalcev", ki ne znajo vozit v "turbo kroziscih" je kar precej ... Jim ne kapne, da ni treba tako na ostro zaviti ampak, da samo nadaljujejo tako, kot jih vodijo pasovi ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani