Se pravi, mentalni invalid, ki je v nem?kem avtu vozil 65 na 130 ni kr?il cpp? Je! Vozil je prepo?asi! Moral bi pri?gati vse ?tiri utripalke... Bi je na telefonu...ni spremljal prometa...
Delal je zastoje! Obstaja tudi minimalna hitrost na AC...druga?e bi se lahko vozili tudi traktorji, ki imajo max hitrost 65 na uro po AC, pa se ne smejo...
Tam ni avtocesta ampak hitra cesta in je omejitev na 110 km/h oz. na nekaterih odsekih tudi manj...
Saj ti se tudi vozis kar po odstavnem pasu ... itak si vedu, da se bo kdo spotaknil ob to ane? Piko na ?i? bi lahko dodal se, ce bi ga po desni prehitel
Jaz tudi ne vidim problema v tem, dokler to pocne na voznem pasu... Se pa najdejo taki, ki podobno pocnejo na prehitevalnem pasu... Velikokrat to pocnejo taki z avstrijskimi registrskimi tablicami,,,
?e ima avto 5 let garancije, lahko kupi? rabljenega ko je ?e recimo 2 leti v garanciji in ravno tako mirno spi?
Ampak to velja samo, ce gre za avto, kupljen v Sloveniji... Vecinoma imajo tisti uvozeni, ki so ponavadi z bolj mamljivimi cenami, samo osnovno tovarnisko garancijo, ki je dostikrat samo dve ali tri leta...
Zadeva ima prednosti in slabosti... Pri dokaj novih avtih do dve leti, pa je potem tudi vprasanje, zakaj se skoraj nov sploh prodaja in ce je res vse brezhibno ...
Saj ce spustis gas itak sam prestavlja v nizjo prestavo, sploh pa pri voznji navzdol, pa se Iloop se tako napolne hitro.
Ce je konkreten klanec, ne salta navzdol... edino ce sklopis "Sport mode", potem motor malo bolj zavira, ker ne salta visje ... se mi pa zdi, da je to samo pri bencinarju ... Ali pa ce vklopis tempomat, da vzdrzuje hitrost ...
Jaz sem dosedaj ponavadi kupoval original... ali pa Bosch ali Champion ... Vendar pa je na trgu toliko ponaredkov, da ce je nekaj res poceni, je velika verjetnost, da je tudi kakovost temu primerna... Tako da kupvoati glede na znamko in ime je danes kar "loterija" ...
Sem enkrat preko spleta (neka akcija z nizko ceno) kupil neke Gillete klince... in so prisle nekje z vzhoda ... Ko sem prvic probal, sem vse skupaj vrgel v smeti... saj se je z njimi brilo slabse, kot z "originalno" po enem mesecu uporabe ...
Aja... da se vrnem na metlice ... sem kar presenecen, da dosedaj na CX-5 se ni bilo potrebe po menjavi... pa bo avto vsak cas star dve leti... Prej sem metlice (vsaj sprednje) ponavadi menjal, ko so zaceli slabo brisati in to je bilo ponavadi prej kot v enem letu ... Se je pa tudi zgodilo, da sem kupil neke "poceni" ... recimo Valeo ... in sem takoj dal spet nazaj tastare in ob priliki kupil Bosch ali originalne na servisu ... Cene so ponavadi podobne na pooblascencu ali ce sem vzel Bosch Aerotwin ... nekje med 30 in 50? za komplet prednjih metlic ...
@Jest: no po pri?evanju enega ?e?kega youtuberja, ki je meu 2018-2019 ?estico na testu, pravi da ne ?alta sam navzgor ... zej se pa zmente Js ?e ne morm ni? re?t ...
Jaz govorim iz lastnih izkusenj s prejsnjo sestico (2013) in sedanjo CX-5 (2017)... Kako imajo drugi modeli pa ne vem...
Aja pa mazdin mi je ?e bolj v?e? od DSG, ker mi v ro?nem na?inu ni nikol prestavlu sam. Je pa res, da do rde?e linije nisem nobenega ti??al. No CVT v ro?nem na?inu je pa itak menjalno-sme?nica, js niti ne vem zakaj tam dajo kvazi opcijo prestav.
Tudi v rocnem nacinu prestavlja sam... Ni treba tiscat do rdecega polja... probaj iz rcimo 80 km/h, ko imas v peti ali sesti brzini, zmanjsati hitrost... pa bos videl, da ko bodo obrati prenizki, bo sam saltat v nizjo prestavo ... Velja tudi obratno... ce imas v prvi in ne saltas sam, bo slej ko prej samo presaltal v visjo prestavo ...
Kje si pa naracunal to, da ga toliko preplacas? Saj ne kupujes avta za 100K ? ... Po mojih uizracunih je preplacila okoli 2K ? skupaj s stroski odobritve pri dobi odplacevanja 5 let... Vsaj tako je pri meni...
EDIT:
Sem nasel en online izracun... in ce recimo vzames za 12 mesecev, das 25000? pologa, je steoskov samo okoli 500?
Pa res mislis, da bos lahko MMSu direktno nakazal, razliko pa A Cosmosu? Ta scenarij pomoje ni mozen... ze zaradi tega ne, ker verjetno nocejo, da koncni kupec vidi, koliko je nabavna cena... Pa se MMS pomoje ne sme direktno prodajati avtov... Pa se birokratsko nevem, kako je to izvedljivo...
Se en scenarij bi bil, da ga vzames preko leasing hise... takrat pa je pravnoformalno to problem leasingodajalca, ce pride do zapletov... ... Res pa je, da je to verjetno drazja varianta, ker moras placati se strosek odobritve leasing hisi...
Jaz imam zimske 17", balonarce, ?e drugo sezono Wredstein wintrac pro xl, 225/55/17.
Zelo dobre na mokri cesti, tihe, bolj ?portno naravnane. Imajo tr?e boke zato se vseeno ne zvija kot ?ingum. Po snegu tudi super, preizku?ene lani v dolomitih.
Tudi ti ima?, vidim, najlep?o barvo mazde. Pohvalno.
Jaz sem tudi mislil, da je ?krneki?... pa sem se tako navadil, da ko sem imel enkrat nadomestno Mazdo, ko so mi montirali kljuko.... ki je bila tudi CX-5 samo z osnovno opremo brez HUD-a... in sem ga pogresal...
Jest imam zimske continental dot konec 2012 s ?e veliko profila. Avto se pelje cist normalno in resno razmisljam, da bi jih imel se to sezono pa sem iz gorenjskega konca...
Sej to, da si iz gorenjskega konca je samo plus... ker snega zadnja leta tam itak ni kaj dosti ...
Tale dvomim, da je attraction, ker ima precej opreme navedene... ce seveda drzi... in ni ?napaka pri vnosu? tako kot verjetnomdatum prve registracije ...
360 kamera je pomoje sele pri Revolution... pa full LED prilagodljivi zarometi tudi... ali se motim...? Edino 17 palcna platisca so pri nizjih paketih, Revolution ima 19...
Samo malo je sumljivo, da pise v oglasu, da jemorva registracija 01 2019... potem spodaj v opisu pa 12.12.2018 ... Ni veliko razlike... samo ne daje pa obcutka resnosti... Pa pomoje nova taka, ce ima res vso to opremo, je pomoje se kaksnega jurja vec, kot samo 4 jurje razlike...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Piu bi....
in to 52

lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani