Mogo?e bodo novinarji kaj bolj pametno izbrali, misli da imajo tudi oni nekaj v rokah glede glasovanja.Pustimo se presenetiti v dobro za cx30.
Glasovanje ljudstva je koncano... Sedaj je samo se v rokah novinarjev posameznih medijev, ki sodelujejo ... Zato pa sem napisal prej, da je VW v finalu ...
Jest imam avto za vozit, ne pa zato, da bom njegov suzenj... Se vedno je pa lepsi za pogledat, ko ga zapeljem skozi avtopralnico, kot pa prej, ko je bil umazan... No saj danes je ze spet umazan, ko sem ze nekaj km naredil
Tolk kil ve? zaradi izolacije je mo?no le, ?e so dodali izolacijo proti radioaktivnem sevanju.
Debelejsa stekla kar nekaj nanesejo.... Poleg tega sem enkrat na enem nemskem forumu bral, da je en sel CX-5 kompletno dodatno oblozit z neko peno za boljso izolacijo in na koncu je preracunal, da je vgradil okoli 30 kg dodatnega materiala...
A je masa vozila enaka v prometni in homologaciji?
Meni v homologaciji pi?e 1500kg. V prometni pa ne vem
Jaz tudi mislim, da mora dat, saj ne gre naravnost... In kdor je navajen uporaljati z igavce, ga bo itak dal podzavestno, tisti z BMWji (upam, da ne bo kdo tak uzaljen) pa ga itak ne bi dal v nobene primeru... edino levega, ko se nekomu zalepi za rit in bi zelel mimo, pa ne gre, ker se oni spredaj nima kam umaknit
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Saj je logicno... sedanka je daljsa od karavana ... pa tudi vecjo medosno razdaljo ima ...
Za sani odstranit, bo treba menda podret strop odznotraj ... Bolj problem bo verjetno dobiti letvice, ki bodo nadomestile stresne sani ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani