Tako je... imas na sreco navadne ventilcke... Tiste Mazde, ki imajo tipko za kalibriranje oz. resetiranje sistema za nadzor tlaka, imajo navadne ventilcke in se meritev izvaja preko ABS in ostalih senzorjev... Tiste, ki pa nimajo te tipke, pa ali sploh nimajo tega sistema nadzora tlaka ali pa imajo TPMS senzorje, ki se sami kalibrirajo...
Nevem zakaj ni OK... verjetno zato, ker potem nekdo ne zasluzi s prodajo TPMS ventilckov... :ne vem:
ok je , sprobau in dela ..prec javi... sam ne vidis na ekrancku kok ma kera guma tlaka...in to jih ocitno boli... nevejo pa da ce je folk zabit ne bo sel pumpat tud ce kaze en mesec da majo gume 2.0 namest 2.5 naprimer ..
js preverim vsake tolk tud ce ni napake....
Saj pri Mazdi tudi s TPMS ne javi nic ... samo zapiska in ustrezna lucka sveti ...
nevem zakaj ne naredijo vse znamke kot vw... ne rabis senzorjev ker dela na abs oz esp senzor in samo resetiras po menjavi.... prakticno in ugodno
Saj je tudi Mazda imela tako... Pri moji prejsnii sestici je bilo tamo... pri hcerini trojki 2018 je tudi tako... Pri moji sedanji CX-5 pa se spet vrnili TPMS... ker naj bi kao EU uredba bila taka, da mora biti tak sistem s senzorji in tak, ki meri preko ABS senzorjev, ni OK ...
Ja ?al je tako... karavan je tisti kompromis, ki sem ga ?e pripravljen sprejet. Sej bi vzel limo, ampak ?e ga ?elim letos, da se izognem ekoteroristi?nim obdav?itvam, ki bodo ?estko podra?ile nekje med 1500 in 3000 EUR, ?al ne morem ?akat na limo. Upam samo, da se tiste grde stre?ne sanke dajo nekako odstranit.
Aja pa zdilano imam kar lepo ceno, kar pomeni popolnoma nov avto z revolution opremo in 150 KM dizlom za manj kot 30kEUR. Pa ?e nekaj bombon?kov bo zraven, tako da "they made me an offer, i couldn't refuse" - ?e malo parafriziram Marlona Branda iz filma Boter.
Torej je odlocitev ze skoraj fiksirana? Bo tale sestica iz oglasa kmalu tvoja?
?e zdaj mi ni jasno, kako sem lahko nekaj ?asa vozil peugeot 306, benzinar, z 75 poniji pod havbo.Resda zelo kratek ?as a vseeno. Spomnim se, da smo ?li neko? na dopust z njo. Kolega je imel takrat neko opel vectro dizel, mislim da je bila 100 konjska. Vedno, ko je pri?el kak klanec na avtocesti, mi je pobegnil naprej, da me je moral ?akati. Takrat sem si rekel, da v bodo?e ho?em imet vedno avto, ki v vse avtocestne klance gre z lahkoto v 6 brzini in to polno nalo?en. To je nuja. In to je seveda mo?an dizel z velikim navorom.
A to so potem take, da full mocno osvetlijo tablico in cesto za avtom in so vcasih kar malo motece, ker orevec svetijo... Na tablico se pa itak slabse vidi, ker so premocne ledice in prevec hladna svetloba...
Jaz tudi... ponavadi poklicem Majesa... in mi pove datum... ki je najvec nekaj dni ... vcasih lahko tudi ze naslednji dan... Kadar sem bil pri Pelkotu je bilo tudi tako za redni servis (ko je hci imela se Citroen C3)
Hmmm... na servis gres tudi takrat, ko NIMAS problemov z avtom ... Redni servisi, vgradnja kaksne dodatne opreme,... Poleg tega pri staresjih avtih tudi kdaj kaj crkne ... in dogaja se tudi pri novejsih ... In se to... avti pac crkujejo... eni bolj, drugi manj... odvisno je tudi od vzdrzavanja in nege ...
In Pelko ni merilo, ker servisira vec ali manj vse po vrsti ... in ne samo ene znamke, tako kot pooblasceni servis ... zato je tudi mogoce daljsa cakalna vrsta
Noja... niso sami sebi namen... So predvsem OK, da dobis neko osnovno predstavo, da lahko sploh das kaksen model v osnovni izbor. Podatki na proizvajalcevi oz. prodajalcevi strani so vcasih prevec marketinsko obarvani in ne razkazejo vsega... Ce pa preletis vec tovrstnih testov medijev, ki niso direktno povezani s proizvajalcem, pa lahko najdes kaksno stvar, ki je na uradni strani ni ... Zato je vseeno fajn, ce taki testi oz predstavitve so... Itak je pa tako kot pri forumskih debatah dejstvo to, da enim je vsec nekaj, drugim nekaj drugega... podobno velja pri slabostih... TO, kar se nekomu zdi slabost, se nekomu drugemu zelo dopade ...
Zato je fajn, ce je vec razlicnih virov... seveda pa bo vsak najbolje sam videl in probal... zal pa vedno to ni mozno, ker v salonih nimajo celotne palete vseh modelov z vsemi razlicicami opreme ...
Pa si akumulator menjal? Najbolje, ce na servisu preveris kapaciteto akumulatorja (ali pa ce imas ODB in ustrezen softver, da preveris SOC akumulatorja ... Ta mora biti cez 60 ali 70%, ce se prav spomnim... Ampak potem pomoje ponavadi ne sveti akumulator v MZD Connectu pri stanju i-Stop, ce je preslab ...
No in ravno tukaj si zadel bistvo... to?no to ni pomembno koliko ima avto od 0-100km/h pa je to skoraj glavni podatek pri zmogljivosti na prospektih oziroma tehni?nih podatkih. Tudi ni pomembno kolk ma konjev ampak kje ti konji so. ?e ima avto te konje pri 6000 obratih, pri 6200 pa je ?e blokada so ti konji brezvezni. Ampak ravno maksimalne konje oziroma kilowate predstavljajo v tehni?nih podatkih. Mogo?e se kdaj pa kdaj celo spozabijo pa napi?ejo pri katerih obratih, ampak ve?ina ljudi tega ne zna prebirati in kupijo avto na osnovi tiste ?tevilke pred kratico KM ali kW.
Sam sodim med tiste, ki ga tile podatki ne zanimajo kaj dosti... Najlazje je probat dobit morebitne kandidate za naslednji nakup na test za nekaj vec kot tisto urco, ki jo prakticno brez problema dobis skoraj pri vseh... Najbolj idealno je, ce je lahko cez vikend, zal pa to ni vedno mozno... ce nimas kaksna poznanstva... Se pa da preverjeno dobiti za vec kot tisto urco... recimo en dan popoldan, do naslednjega dne dopoldan ... Tako sem recimo dobil na test avto pri Toyoti, Kii, Renaultu, Mazdi,... Res pa je, da gre za cisto frisen model, je malo tezje dobiti, ker je velik naval ...
Ne maram recimo trovaljnih "turbo mlinckov" z malo "kubiki" in veliko konji ... ceprav nekateri pravijo, da se da cisto spodobno vozit tudi s temi... ampak nevem... nekako mi je glede porabe dokaj vseeno, dokler je v mejah normale... Nisem nek "ekoterorist", ki bi gledal na vsak deci porabe ... rad imam pa v avtu veliko dodatne opreme ... Nisem obremenjen s tem, ali naj bo dizel, bencinar, stromar,... dokler je cena primerna in ne bom zaradi nakupa avta lacen ...
Lahko pa tudi napisem, da se z nobenim avtom nisem imel problemov pri voznji... in se nisem pocutil kot neprimicnina, pa so lahko bili tudi taki s sibkejsimi motorji in verjetno neustrezno krivuljo navora ... ... pa sem vozil ze kar nekaj razlicnih avtov... Spet pa ne toliko, da bi lahko pisal o vseh, kako se obnesejo ...
Ampak te krivulje so bolj kot ne za teoretike... Ali se kaj bolje spi, ce ves, kaksno krivuljo dela tvoj avto? Jaz sem se vedno mnenja, da ce je kdomzadovoljen s svojim avtom, ga pri vsakdanji rabi orav malo briga za taksne in drugacne krivulje... No... vsaj jaz sem tak... Priznam pa, da nisem nek profesionalni poznavalec avtomobilov, sploh pa se ne ukvarjam z dirkanjem... ampak imam avto za vsakdanjo rabo in voznjo... In moje mnenje, da z enim ali drugim se da cisto v redu prevazati... in tudi v kriticnih situacijah je vecinoma vse odvisno od same situacije in izkusenj oz. poznavanju voznih lastnosti svojega vozila... Za podiranje rekordov pa ni primeren ne en, ne drugi... Zdaj ce bom z enim rabil 9,7 sekund z drugim oa 8,3 sekund od 0 do 100 km/h v vsadanji uporabi ni tako pomembno... Pri dirki oa seveda lahko odloca o tem, na kateri stopnicki bo kdo stal ... poleg se celega kupa drugih dejavnikov...
Ok... mogo?e se da nabavit M6.2.5 motor benzin ro?ni menjalnik iz uvoza...?e ne bo tud AT.menjalnik ok.sem probal cx5 testni lani..lp
Sem preveril konfigurator na nemski strani mazda.de in je tudi ta motor na voljo samo z AT menjalnikom ... ... Predvidevam torej, da je tudi drugje tako ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tako je... imas na sreco navadne ventilcke... Tiste Mazde, ki imajo tipko za kalibriranje oz. resetiranje sistema za nadzor tlaka, imajo navadne ventilcke in se meritev izvaja preko ABS in ostalih senzorjev... Tiste, ki pa nimajo te tipke, pa ali sploh nimajo tega sistema nadzora tlaka ali pa imajo TPMS senzorje, ki se sami kalibrirajo...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani