Kot sem ze v drugi temi napisal... imamo razlicne poglede na te zadeve... Meni recimo ustreza, da se mi ni potrebno ubadati s takimi zadevami in mi je veliko bolj komot z avtomatskim menjalnikom ... Imam pa ocitno to sreco, da je menjalnik v Mazdi meni osebno zadovoljiv in nimam problemov z njim... Edini, ki sem ga vozil in je bil res polom, je bil enkrat pred mnogimi leti v Toyoti Auris, ki je bil res pocasen in cukajoc ... Se pa ne ubadam s tem, kaksen menjalnik je notri, kdo je proizvajalec, kaksne krivulje so na papirju... Pac vsedem se v avto in odpeljem ... In dokler sem zadovoljen s tem, to tudi z lahkoto lahko napisem... Ce bi me kaj zelo motilo, naslednjic pac ne bi vec izbral takega izdelka ... Nekomu drugemu pa "smeta svaka dlaka" ... Tudi prav... Debata je zato, da se "skozlamo" in napisemo svoje mnenje
Staramo se... to je res... ampak vseeno pa se znamo delno tudi prilagajati... Nisem med najmlajsimi... ampak so mi vseeno vsec tele novodobne zadeve ... Ne vse... veliko njih pa... Zato mi je vsec, da ima avto cimvec tovrstnih zadev ... Nekateri so pa bolj "dinozavri" in se stezka navadijo na novosti... Ravno vceraj sem govoril s sosedom, ki je isti "letnik" ... pa je njegovo mnenje popolno nasprotje... Lani je menjal avto, ki ima polno teh asistencnih sistemov (pa ni bil s top opremo) ... Sedaj je imel zaradi nekega problema z brisalci, nadomestni avto, ki pa je kot kaze bil s precej vec tovrstne opreme, pa je rekel, da mu te zadeve niso prevec vces... oz. bi rabil precej casa, da se jih navadi (ali ignorirati ali pa uporabljati ) ...
Ljudje smo razlicni... in imam drugacne prioritete... To se vidi tudi po komentarjih in pri tistih, ki so bolj aktivni, se da hitro videti, kdo je bolj "dinozaver", kdo je bolj "tehnofrki"... in kdo je tak, da mu je cisto vseeno za to in ga zanimajo cisto druge zadeve ... In dobro je, da je tako, ker ce bi vsi enako razmisljali in imeli enako mnenje, bi bil "ziv dolgcas"
Nova Toyotina hibridna vozila imajo standardno petletno garancijo, prav tako peletno garancijo imajo hibridne komponente. Ko va?e vozilo prese?e za?etnih pet let, se lahko odlo?ite za Toyotino podalj?ano varstvo na hibridno baterijo. To lahko letno obnovite vse do desetega leta registracije va?ega vozila.
V Nemciji naj bi bila cena za "Mazdo MX-30 First Edition" 33.990? in kot kaze ni subvencije... V Avstriji pa je cena 34.990? s tem, da dobis se 3.000? povrnjene subvencije ... torej je potem konca cena v Avstriji 31.990? ... Poleg tega je na avstrsijski strani omenjeno se, da dobis gratis domaco polnilnico Webasto Pur, ki tudi stane se okoli 600? ...
Ta avto se v Nem?iji ?e lahko naro?i, tako, da to je serijski proizvod.
Noja... ravno serijski se ni... Lahko se samo "postavis v vrsto" in si to mesto rezerviras s pologom 1.000? ... Dobava naj bi bila v drugi polovici 2020 ... Ocitno hocejo delat tak hype, kot Tesla
Sem tukaj prebral, da je to sele predstavitev in da naj na tej e-SkyActiv platformi ponudili celotno paleto modelov... torej od modela Mazda 2 do BT-50 ... To naj bi se zgodilo do leta 2030 ...
Jaz bi bil zadovoljen, ce bi se to zgodilo za malo vecji avto (v rangu sestice ali CX-5) do naslednje menjave avta cez ene tri leta ... S podaljsevalnikom dosega bi to znala bit dokaj zanimiva opcija ...
Jaz tudi nisem niti razmisljal, da vi dal vrtat pragove, da lahko not nalije tisto olje... Pa nekaj casa imas potem verjetno fleke pod avtom, ko se tisto olje izceja... ali? Dosedaj sem imel probleme z rjo edino pri prvi sestici, kar pa so sanirali pod garancijo...
Kasnejse generacije pa tudi niso imele vec teh problemov, kolikor vem...
Konec koncev tudi pri Tri Krone delajo to predvsem zaradi dobicka
Ja, saj ravno v tem je zgresena politika Mazde. Naredili bi jo malenkost bolj dru?insko in bi imeli ogromno potencialnih kupcev. Ljudje, ki kupujejo avtomobile, so odrasli in v ve? kot polovici primerov najbr? star?i. Ni ?udno, da je ?koda za?ela noro nara??ati po prodajnih ?tevilkah s Fabio in Octavio, ker ponujajo family re?itve za sprejemljiv budget.
Sej je res, da je M3 tudi hatchback in da so dodali ?e CX-30. Pri M3 ima? katastrofalen C stebri?ek, pri CX-30 ima? ene najogabnej?ih plasti?nih kolotekov, kar sem jih kdaj videl. Pa pri nobeni ?e vedno ni zadosti prostora in brez udobja v zadnji vrsti. ?e bo njihova family ponudba M6 karavan, bojo pa tenko piskali, ker preprosto teh prodajo vedno manj.
V resnici bi morali imeti ?e en model med trojko in ?estico, ki bi bil non suv Cx-5.
Pa ?e to, ponudili bi lahko malenkost ve? izbirnosti. Lahko bi dodali vsaj kombinacijo usnje/tkanina (in ne samo ali blago ali usnje), pa vzvratno kamero za dopla?ilo posebej. Vem, da so s tem stro?ki pri kombinacijah opreme pri WLTP testih, ampak vsaj par zadev bi bilo lahko izbirnih. Mislim, da npr. pri CX5 pa imajo izbirnost kamere ali ne. Pa, ?e bi malce pomislili na odrasle kupce star?e, bi lahko ponudili tudi stranske zadnje airbage. Raje imam te in preglednost iz vozila, kot c stebri?ek s polno kovine, kjer mora? potem uporabljati pomagala blindspota in podobno. Da ne omenjam prezracevalnikov zadaj, ki jih ponekod po svetu celo imajo v M3, v Evropi pa ne. Magari bi jih dodali kot izbirno mo?nost.
Psiholo?ko imajo ljudje preprosto raje ni?je izhodi??no ceno in nato dopla?ila za opremo, ki se jim zdi vredna. Jaz miljon pomagal na novi trojki sploh ne potrebujem ali celo no?em, pa bi jih vseeno moral vzeti v zakup pri ceni, ki je seveda zato toliko vi?ja.
Noja ... ljudje so razlicni... enim so pa vsec tiste plasticne obrobe na CX-5 in jim je vsec, da ni treba delat celega elaborata, ko zelijo polno opremljen avto... ki mimogrede pri konkurenci pride lahko tudi precej drazje, ce se prevec zmisljujes...
In verjamem, da proizvajalci naredijo kompromis med ceno in ponudbo... Konec koncev so z birokracijo in raznimi testi take zadeve se dodatno otezili, ker morajo menda placevati za test vsake posamezne razlicice opreme...
Menimosebno je to cisto vsec, da so na voljo le tri, stiri ali pet razlicic opreme... in ne da dobis ob kupovanju v roke par listov z naborom dodatne opreme, kompa pokljukas vse po vrsti, se pa osnovna cena dvigne za vec kot 100%...
Sam imam tak motor v CX-5 (bencinski 2.5, G194, avtomatik, AWD,...) in v dosedaj prevozenih cca. 43.000 km se vedno izredno zadovoljen in brez problemov ...
Tak video bi moral veljati za sankcijo! Takoj bi bil red...
Saj velja... Samo je postopek tako zapleten, da vsak raje pogleda stran... Je pa menda tako, da lahko naredis prijavo in prilozis posnetek... ampak bos moral it se cez par mesecev (lahko tudi let ) na sodisce kot prica ... Pa odvisno od tega, kaksne "veze" ima ta, ki je vozil po plocniku se zna zgoditi, da zadeva pri sodniku tudi pade zaradi kaksne procesne napake ali kaksnega drugega butastega razloga ...
Ampak ?e vedno se je treba povezat z kablom ali so to ?e kak porihtali?????
Da... sicer nekateri redki nudijo tudi preko brezzicne povezave... samo potem je treba imeti mobilnik nekako drugace napajan (brezstcno polnjenje ali kabel) ker baterija kar hitro gre...
Jaz se ?e odlo?am. Najbolj me moti, ker na HUDu izgubim navigacijo potem...
V bistvu je ne izgubis, ce uporabljas Mazdino navigacijo... Izgubis jo samo v primeru, da za navigacijo uporabljas Google Maps, Apple Maps, Sygic, Magic Earth, Waze,...
Pa predvidevam, da tudi potem lahko ?e vedno uporablja? mazdino navigacijo?
Seveda lahko... uporabljas lahko oba sistema... MZD Connect in Apple CarPlay ali Android Auto.. odvisno od tega, kateri OS imas na mobilniku ... Preklop med sistemoma gre z daljsim pritiskom na "Home" tipko (tipka s hisico) ... ali preko ustrezne ikone na samem zaslonu ...
Pripel sem PDF s hitrimi navodili za Carplay in Android Auto
Kratko vpra?anje. Lahko v Mazdi ob uporabi CarPlay za navigavjo v ozadju poslu?a? original DAB ali pa FM radio?
Seveda je mozno... tudi obratno je mozno... da pac poslusas glasbo oreko recimo spletnega radia ali preko streaming servisa... in uporabljas vgrajeno navigacijo...
Tudi nencinarja ni treba vozit kot dirkalnik... malo pomoje pretiravas s temi obrati... oz. bom raje napisal tako... navajen si vozit dizla... Jaz sem tudi na zacetku bil razocaran nad bencinarjem, ceprav imam sedaj 20 konjicev vec pod havbo... Ampak sedaj sem se ze cisto navadil... in ne porivam nobenega v ospredje... Sedaj je bila taka situacija, da sem vzel bencinarja in sem se malo,bal, da bo poraba previsoka... Ampak se je izkazalo, da ni tako... in je poraba le minimalno viskja, kot prej z dizlom...
Ko bo prisel cas menjave, se bom takrat odlocal, kaj bom... nisem pa privrzenec dolocenega pogonskega goriva...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kot sem ze v drugi temi napisal... imamo razlicne poglede na te zadeve... Meni recimo ustreza, da se mi ni potrebno ubadati s takimi zadevami in mi je veliko bolj komot z avtomatskim menjalnikom ... Imam pa ocitno to sreco, da je menjalnik v Mazdi meni osebno zadovoljiv in nimam problemov z njim... Edini, ki sem ga vozil in je bil res polom, je bil enkrat pred mnogimi leti v Toyoti Auris, ki je bil res pocasen in cukajoc ... Se pa ne ubadam s tem, kaksen menjalnik je notri, kdo je proizvajalec, kaksne krivulje so na papirju... Pac vsedem se v avto in odpeljem
... In dokler sem zadovoljen s tem, to tudi z lahkoto lahko napisem... Ce bi me kaj zelo motilo, naslednjic pac ne bi vec izbral takega izdelka
... Nekomu drugemu pa "smeta svaka dlaka"
... Tudi prav... Debata je zato, da se "skozlamo" in napisemo svoje mnenje 
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani