YavarYe X6V6 677
YavarYe X6V6 677
?e to ni en navaden nateg, dobesedno HO?EJO da smo 25 ur na dan onlajn in na FB , ?e nima? FB ra?una uradno NE obstaja? in ne more? sodelovat v dolo?enih igrah(kino karte,....), FUCK OFF, JEBITE SE !
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Izklopi? kar ne rabi?(prenos podatkov) pa n gre n? nikamor, pa je vse ok.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Samo drugo ime isto pakovanje.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Mater moj se vozi ?e 9 let, to je to.
Turbo z visoko kompresijo in direkten vbrizg benza v cilindre.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
YavarYe X6V6 677
Aplikacija dosega ?e tudi nasproten u?inek.
Nadebudne?i se ?e merijo med sabo, kdo bo dosegel manj(!) to?k.
Idrija ?kofja loka 16 to?k, s SUZUKI swift.
Hvala bogu da nisem bil s svojim bi dosegel vsaj 60+ to?k, al pa micro bi blio 6 to?k.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Slivka, ?e nekaj. Skyactive motorji imajo direktni vbrizg. Kar pomeni, da stiskajo samo zrak. Vbrizg goriva se pa vr?i verjetno v trenutku, ko sko?i iskra in je potem nadzorovan v?ig. Podobno kakor delujejo diesli kjer se ravno tako stiska sam zrak, vbrizg goriva pa povzro?i v?ig me?anica.
Mene bolj zanima kako jim je uspelo prepri?ati diesela, da dela z tako malim tlakom kakor delajo ti novi bencinci.
Ne dr?i.
Logika tega motorja je povsem enostavna in logi?na.Zmanj?ali so trenje v motorju, povi?ali kompresijsko razmerje, tukaj pa je re?itev tolk butasta da ne morem verjet.
Ker se povi?a kompresija, se tudi povi?a temeperatura me?anice zraka in benza, ko je bat v zgornji legi, kako to re?it. ?
Enostavno, svaka ?ast tipu ki se je to spomnil, v sesalnem taktu , ker ima motor direktni vbrizg(ne tako kot klasika v sesalni kolektor), so sprogramirali koli?ino vbrizga in hitrost vbrizgavanja ki se spreminja z hitrostjo gibanja bata, se pravi na sredini najve?ja koli?ina, spodaj in zgoraj pa najmanj?a, tako da vbrizg traja celoten sesalni hod.
Potem pa se za?ne kompresijski takt in tam pa se za?ne ta me?anica stiskati, kjer se povi?a tudi temperatura, ampak to so pametno re?ili, da vbrizgajo VE?JE kapljice goriva pri sesalnem taktu kot ima klasika ali pa 2.3 turbo motor z direktnim vbrizgom. Med kompresojskim taktom te "kapljice" goriva ohlajajo zrak v me?anici in hkrati se uparjajo, in nastaja bolj?a me?anica, in tako ima ta me?anica, NI?JO temperaturo ko je bat v zgornji mrtvi legi kot klasi?en motor s kompresijskim razmerjem1:10.
Vse skupaj pa ?e VEDNO v?ge V?IGALNA SVE?KA.
Motor NIMA ve? senzorja za KLENKANJE !
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Sva ?e 2.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Pa ?e crkne rukne? na streho in porine? v grabn ?ni? ne bom posebej rekel, samo poglej si opremo EMOTION in opremo CHALLENGE ali celo ATTRACTION pa ti bo vse jasno. Jaz osebno sem se zelo navadil na stre?ne sani (ko gremo na morje pride EKSTRA uporabno), na tempomat (se veliko vozim po avtocesti), na bluetooth (ko se vozim se tudi na veliko pogovarjam), da ne govorim o zatemnjenih ?ipah in o zlo?ljivih ogledalih (?e posebej prav pride na ozkih parkiri??ih). Skratka, jaz sem na?eloma tak ?lovek, da ?e ?e riskiram 20 jurjev za avto ?elim da ima ?e nekaj dodatkov. To je pa? moje mnenje, dopu??am pa vsakemu svojega. Jaz osebno potem nove mazde raje nimam kot da jo imam z opremo EMOTION, sorry, sam tak je to pri meni .... PA BREZ ZAMERE
Sam nimam tra?nic ?ez streho pa sploh ni problema, v vsakem primeru rabi? imet ?e prtlja?ne nosilce, za fiksna mesta al pa tra?nice. Kje je tle bonus tra?nic ?
Obstaja model brez tempomata ?
Zatemnjene ?ajbe, ok sam tud ?e so naknadno ni neka bogatija.
BT, je fajn, pa ?e ga ni so mogo?e clo bolj uporabne alternative, tud cnej?e z ve? kot "original"
Zlo?ljivi ?pegli, ja mater problem tis 2x na leto it okol parkiranga avta pa jih zapret ?
Aha, ok zdej razumem.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
WTF, kako pa to zgleda ?Nisem rekel - poznam opremo, ampak ravno zato je ta avto ponujen s ceno ki ustreza takim ki tega ne rabijo. Ti in tudi jaz pa kupiva bolj?o opremo in pa? pla?ava ve?.
Kar ho?em re?i malo kateri ponudnik avta ne pozicionira top class avto tudi za normalnega uporabnika, samske pare, nenazadnje podjetje....

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
2008 sem bil na floridi in sem tam videl veliko mazd 3 z 2.3 motorjem, bom 1x poiskal sliko in jo nalepil.
Tako da 2,5 je tam ziher ?e sedaj klasika.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
V ameriki je to z zakonom dovoljeno, je pa vedno tam tudi poseben pas za zavijanje desno, samo ?e pa je pizdarija pa je VEDNO kriv tisti ki je zavijal desno, ker ni dobro pogledal-?e vedno imajo prednost vozila ki peljejo z njegove desne-v zeleno.Da ne odpiram nove teme, bi kar tu prilepil eno vpra?anje o Zakonu o varnosti v cestnem prometu:
Danes greva s sodelavcem (on vozi) in prideva do semaforja, na katerem je rde?a lu?. Zavijala sva desno. In on kar zapelje skozi rde?o in zavije. Ko ga opozorim na rde?o lu?, pa mi pove, da so spremenili zakon in da lahko kljub rde?i lu?i zavije? desno, ?e s tem ne ovira? tistih, ki imajo zeleno.
Zdaj pregledujem forum, pa ni? takega nisem zasledil. Mogo?e kdo ve, o ?em se gre?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677



Bedarija-brezvezen stro?ek, je v osnovi ?e razvoj in izdelava 2 razli?nih ?tevcev za en model kante, da? enega(recimo tistega z velikim obratomerom in digitalnim ?tevcem) pa ma? mir, narodu se fajn zdi k tak na?in ?tevca majo samo "petarde" ferrari, lambo, porsche,...
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Pride na vrsto, najprej koledar in 2 web pejđa, pol pa naprej.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Probal in ni ?voh, samo ne gre mi v glavo 1.5 moped in samo 100 konjev, brat ima toyoto Yaris Sport(kraj?e TS) letnik2001 ima 107 konjev 1200 kilogramov te?e, poraba pa 5,8 do 6,5, samo to da nekaj od sebe in to takoj, brez zamika. :ne vem:
Top of the top domet ?tevca do 260 km/h, crkne? od smeha.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
sistem je "harakuri" ,?e se ne motim.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Kon?no en pametn ki kupuje nov avto in vzame AVTOMATIKA.
?estitke.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Z ziaki se ve? ali manj vsem sli?i kako se ?odr zaletava v pleh in plastiko tle ni tople vode. Je pa ziher razlika v debelini in kvaliteti zvo?ne izolacije.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
YavarYe X6V6 677
Karavan ok, enoprostorc OK, samo roko na srce kolikokrat na leto ti pride prav ?
Js sem na?i reku da raje greva z obema avtoma na dopust, kot pa da bi mel karavana al pa enoprostorca, mogo?e bi ?e trugo ruknu na enga, samo zarad cca 14 dni oziroma 2-3 fur NE RABIM NE KARAVANA IN NE ENOPROSTORCA.
Razen ?e bi mel 3+ otroke.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Napisano
Prokleta jajca rjave?a - baje full nevarno v prometu ?e ti rjavi zadnja hauba.
Pri meni verjetno edina ki NE rjavi ?e.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani