Skoči na vsebino
Mazda CX5
Napisano

Kot pravijo, bo bolj evolucija kot revolucija. 

O motorju pa ne bi govoril. 

Tole je eden od renderjev. Če bi bila takšna, z novim Z motorjem, bi jo kupil tudi jaz. 

Screenshot_2025-07-01-17-06-22-61_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329.jpg

Screenshot_2025-07-01-17-07-03-89_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329.jpg

 

IMG_20250701_171252.jpgIMG_20250701_171230.jpg

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX5
Napisano
pred 52 minutami je NevLado napisal:

V osnovi bo pod sprednjim pokrovom 2,5-litrski štirivaljni bencinski motor, ki ga kombinirajo z dodatno električno pogonsko enoto, kot tak pa bo pripravljen na emisijske standarde Euro7

 

Škoda, da bodo ponudili zastarel dino motor in ne vrhunsko dovršenega X motorja.

To je narejeno samo še za ameriški trg. Tako ga ne bo nihče več povohal v Evropi. Cena bo 50000 €, prodajne številke pa dol. Tako kot cx60, ki se ne prodaja. Potem pa jok in stok. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX5
Napisano
pred 4 minutami je godlike napisal:

Mazda je daleč od rightsizinga.

Rightsizing je 1.4/1.5 turbo mlinček namesto 1.0, pri istih konjih.

 

Ne moreš rečt 2.5 in 140 konjev, da je to rightsizing. Korejci so leta 1997 že imeli 1.8 in 130 konjev, pa takrat pojem downsizing še ni obstajal.

Oni dejansko delajo largesizing. Namesto 2.0 kar na 2.5 s podobno konjažo. Tudi novi dizl je krepko velik.

Delajo na vztrajnosti in termalni učinkovitosti. Koncept pije vodo vsem, razen @Alex. Če se spomnim, je Mazda rekla, da bo dodala turbino, ko bo potencial atmosferca izkoristla so konca.

 

... no, in takrat bodo mazdini benzinarji pravi motorji. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX5
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Jest napisal:

Mogoce pa zato, ker si eden izmed redkih, ki noce priznati, da ta motor le ni tako slab ... 

 

 

Pa dobro, druge znamke gredo naprej in stalno izboljšujejo motorje, le mazda nariše novo obliko, ki je všečna a vedno srtpa noter istega dinota. Leta 2050, ko bodo drugi imeli nvodikove motorje, bo verjetno v mazdi še vedno isti dino motor. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX5
Napisano (urejeno)
pred 3 urami je MazdaBoy napisal:

Nova CX-5, notri pa dino baby motor 👍

 

Screenshot 2025-06-10 at 10.33.19.png

 

 

 

Render. Upam, da ne bodo zopet stlačili not metuzalema. Kaj za vraga ne morejo narediti enega normalnega, močnega, turbo benzinarja? 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda EZ-60
Napisano
pred 17 minutami je Boss napisal:

Prednaročilo pa za ceno 1,30€ ...haha to ne more biti niti od daleč relevanten podatek. Če bi rekli prednaročilo za 500€ bi bila slika mnogo bolj čista.

To je folk za zajebancijo naročal. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX5
Napisano (urejeno)

Cx 5  prej ni bila nek biser oblikovanja, sedaj bo vseeno malo lepša. Ampak škoda, izgleda, da bo zopet nek dino 3. 1 .1 noter. Namesto, da bi dali končnon kak normalen, dober, turbo motor v njo. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bo Mazda 6 res počasi izginila?
Napisano
pred 3 minutami je Boss napisal:

Hja, ko e-bika fliknem v prtljažnik bi mi Superb precej olajšal delo in to limo celo bolj kot karavan. Limo ima s 5-vrati bistveno večjo luknjo za nakladat robo. Ampak z malo telovadbe gre lepo tud v 6-ko. Ampak v tole 6e pa ni teorije, da spraviš 29-colarja.

Če vzameš sprednje kolo dol, gre Emtb  29" zelo lepo v 6-ko karavan. Resda porineš sprednji sovoznikov sedež naprej, a gre. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bo Mazda 6 res počasi izginila?
Napisano
pred 19 minutami je Boss napisal:

Za male Kitajčke je očitno dovolj prostora. Evropejci pa rabimo dat notri tudi kaj več kot eno vrečko pa pedrtošl.  Tole ma 330l, moja šestka pa 520l pa še to se mi zdi včasih nekoliko malo in bi imel 660l prtljažnik iz Superba.

Alora boš moral kupit Čeha, ni druge. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bo Mazda 6 res počasi izginila?
Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Če lahko VAG dela Passata karavana, zakaj še Mazda ne bi mogla M6 sedan prodajat.

 

Že firma je, kot se piše tukaj drugačna, zakaj ne bi terali naprej, kar jim je sloves dvignilo?🤔

Mazdi je sloves dvignila predvsem mx5 in SUV cx 5.

Mazde 6 karavani so bili v manjšini,saj jih v Usa in ruskaji sploh niso prodajali. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bo Mazda 6 res počasi izginila?
Napisano
pred 15 minutami je Boss napisal:

 

Zelo hitro bodo šli narazen, če ne bo furala ta naveza in kot kaže ne fura dobro, da že zdaj iščejo rešitev med Čajnizi. Od tu, do prodaje Kitajcu, ki rabi le in samo ime je pa zgolj korakec.

 

Resno vprašanje - kdo od forumašev bo še kupoval Mazde, če bodo dizajnirane in izdelane na Kitajskem?

Če bi naredili eno dobro turbo benzinsko, rahlo elektrificitano šestvaljno varianto, zakaj pa ne? 

Aja, pa lepa bi morala tudi bit. Pa rdečo barvo bi morali še vedno nudit. 

Sam načeloma nimam nič proti čajnezom, saj imamo itak že pol stvari narejenih pri njih. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bo Mazda 6 res počasi izginila?
Napisano
pred 8 urami je sportman333 napisal:

Če bi imela 2.0 200km bencinar motor bi bila poezija in bi tudi za 45k bla relativno "normalna" cena proti drugim....ali vsaj klasicni hybrid z benz motorjem....ocitno so vsi JAP proizvajalci podlegli tem EU nebulozom...toyota in honda ze zdavnaj, zdaj se mazda...

Tole sploh ni prava mazda ampak kitajski zmazek. Na kitajskem stane njihova,enaka verzija tega avta borih 19000 usd. V Evropi bo pa najverjetneje 50000€.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazdina prihodnost
Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

Še kar čakam tvoj konkreten odgovor na tvoje halucinacije glede mojega pisanja ... Saj vem, penzijo bom prej dočakal.

Pa haluciniraj še naprej... do penzije. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazdina prihodnost
Napisano
pred 46 minutami je dvorjan napisal:

KJE?! Pokaži.

 

Bo treba k optiku. Pa mogoče še kakemu drugemu strokovnjaku ...

Vidim hvala bogu še vedno odlično brez očal, tuši najmanjši droben tisk. Pa nikjer nikjer  prebral v navodilih za dinozavra, da priporočajo takšno vožnjo po avtocestah. No ja, pri nas mogoče, ker so naše avtoceste kot kozje stezice. Za tujino pa nisem ziher. 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazdina prihodnost
Napisano
pred 49 minutami je dvorjan napisal:

Spet jemlješ stvari iz konteksta in jih komentiraš, kot tebi paše. Butasto, veš?

 

Napisal sem 110 km/h+. +, plus, oziroma več - kar vsak funkcionalno pismen dojame. Edino tebi to ne gre ... v betico in od rok ...

Ti si napisal, da voziš 110/uro po avtocesti. Izgleda, da tubi tebi ne gre ne v betico, ne po avtocesti. 😊😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazdina prihodnost
Napisano
pred 11 minutami je etcho napisal:

Da se pridružim debati. Nisem vedel, da so v Mazdinih motorjih dročniki. To je prastara tehnologija, zdaj odmične gredi direktno odpirajo ventile.

V dinozavru so. Saj to je prastari motor. 😊

pred 25 minutami je Jest napisal:

Eni izgleda vozijo v gostem prometu po avtocesti 200 km/h ali vec... in to v Sloveniji :D 

Ah, se opravičujem. Res je, v Sloveniji je povprečna hitrost na avtocestah, ko ne stojiš, 80/uro.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazdina prihodnost
Napisano
pred 2 minutama je dvorjan napisal:

A to ti nekaj prebereš, kar jaz sploh ne napišem?!

 

Pri 110 km/h+, kolikor se - bolj ali manj konstantno - voziš po avtocesti, se deaktivacija valjev ne dogaja. 2500-3500 rpm pa zame ni vožnja na obratih, če še do polovice vrednosti na obratomeru ne prideš ...

 

"Požrešnost" pa je samo konstrukt v tvojih očeh - nam, ki vozimo SkyActiv-G 2.5, se motor ne zdi požrešen. Če bi se moral z G122 ali G150 peljati enako hitro (vključno s pospeševanji, ki jih omenjena motorja nista zmožna), bi bila razlika v porabi zelo majhna. Ampak to komu dopovedati ...

110 km na uro po avtocesti?? 😊😊 A to so priporočene hitrosti  za dinozavra? 

Še Tesle gredo hitreje. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazdina prihodnost
Napisano (urejeno)
pred 28 minutami je dvorjan napisal:

Ja pa ja, pa kaj še. ROTFL

 

Dročniki bodo ropotali samo največjim varčnežem. Kdor se normalno vozi in predvsem po avtocesti, bo deaktivacijo cilindrov doživel le redko. Si pa predstavljam, da je bolj problematično daljše delovanje na 2 valja kot pa zgolj občasen izklop. Ergo, avta in njegovega motorja se naj ne špara. Ta slednji nasvet velja tudi za dizelske ropotulje. 😃

Že tako je dinozaver požrešen, sedaj pa ti svetuješ, da se ga vozi skozi na obratih. 

Potem raje kupiš kak star V8 motor. Bo bolj varčen pa še užitek bo neprimerno večji. 

Je bilo za pričakovati, da bodo iz tega motorja, ki ni bil bog ve kaj že prej, naredili totalno abemičen in neuporaben motor. Pa še kupci bodo stalno poslušali, kdaj bo kaj zaropotalo spredaj pri motorju. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazdina prihodnost
Napisano
pred 2 urama je miha20 napisal:

To so posebni dročniki ki izgubijo olje ob izklopu valjev mislim da je okol 200€ eden, 8 jih je.

Navadni so pa res 8€ so pa isti k pr BMW. 

Se pravi, da se bo veliko bolj splačalo kupit dizla, kot ta motor. Vsaj manj stroškov bo z njim. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazdina prihodnost
Napisano
pred 7 urami je vzupan3 napisal:

Dročniki niti niso dragi, cca. 8 eur na kos. Jih je pa 16x in se nahajajo pod odmično gredjo, tako da predvidevam da zna biti konkretni strošek. 

Se pravi, še slabši motor kot dinozaver. 

Sem mislil, da bo šla Mazda naprej a gre v konta smer s tem nepostečenim motorjem. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.