Prednaročilo pa za ceno 1,30€ ...haha to ne more biti niti od daleč relevanten podatek. Če bi rekli prednaročilo za 500€ bi bila slika mnogo bolj čista.
Cx 5 prej ni bila nek biser oblikovanja, sedaj bo vseeno malo lepša. Ampak škoda, izgleda, da bo zopet nek dino 3. 1 .1 noter. Namesto, da bi dali končnon kak normalen, dober, turbo motor v njo.
Hja, ko e-bika fliknem v prtljažnik bi mi Superb precej olajšal delo in to limo celo bolj kot karavan. Limo ima s 5-vrati bistveno večjo luknjo za nakladat robo. Ampak z malo telovadbe gre lepo tud v 6-ko. Ampak v tole 6e pa ni teorije, da spraviš 29-colarja.
Če vzameš sprednje kolo dol, gre Emtb 29" zelo lepo v 6-ko karavan. Resda porineš sprednji sovoznikov sedež naprej, a gre.
Za male Kitajčke je očitno dovolj prostora. Evropejci pa rabimo dat notri tudi kaj več kot eno vrečko pa pedrtošl. Tole ma 330l, moja šestka pa 520l pa še to se mi zdi včasih nekoliko malo in bi imel 660l prtljažnik iz Superba.
Zelo hitro bodo šli narazen, če ne bo furala ta naveza in kot kaže ne fura dobro, da že zdaj iščejo rešitev med Čajnizi. Od tu, do prodaje Kitajcu, ki rabi le in samo ime je pa zgolj korakec.
Resno vprašanje - kdo od forumašev bo še kupoval Mazde, če bodo dizajnirane in izdelane na Kitajskem?
Če bi naredili eno dobro turbo benzinsko, rahlo elektrificitano šestvaljno varianto, zakaj pa ne?
Aja, pa lepa bi morala tudi bit. Pa rdečo barvo bi morali še vedno nudit.
Sam načeloma nimam nič proti čajnezom, saj imamo itak že pol stvari narejenih pri njih.
Če bi imela 2.0 200km bencinar motor bi bila poezija in bi tudi za 45k bla relativno "normalna" cena proti drugim....ali vsaj klasicni hybrid z benz motorjem....ocitno so vsi JAP proizvajalci podlegli tem EU nebulozom...toyota in honda ze zdavnaj, zdaj se mazda...
Tole sploh ni prava mazda ampak kitajski zmazek. Na kitajskem stane njihova,enaka verzija tega avta borih 19000 usd. V Evropi bo pa najverjetneje 50000€.
Bo treba k optiku. Pa mogoče še kakemu drugemu strokovnjaku ...
Vidim hvala bogu še vedno odlično brez očal, tuši najmanjši droben tisk. Pa nikjer nikjer prebral v navodilih za dinozavra, da priporočajo takšno vožnjo po avtocestah. No ja, pri nas mogoče, ker so naše avtoceste kot kozje stezice. Za tujino pa nisem ziher. 🤔
A to ti nekaj prebereš, kar jaz sploh ne napišem?!
Pri 110 km/h+, kolikor se - bolj ali manj konstantno - voziš po avtocesti, se deaktivacija valjev ne dogaja. 2500-3500 rpm pa zame ni vožnja na obratih, če še do polovice vrednosti na obratomeru ne prideš ...
"Požrešnost" pa je samo konstrukt v tvojih očeh - nam, ki vozimo SkyActiv-G 2.5, se motor ne zdi požrešen. Če bi se moral z G122 ali G150 peljati enako hitro (vključno s pospeševanji, ki jih omenjena motorja nista zmožna), bi bila razlika v porabi zelo majhna. Ampak to komu dopovedati ...
110 km na uro po avtocesti?? 😊😊 A to so priporočene hitrosti za dinozavra?
Dročniki bodo ropotali samo največjim varčnežem. Kdor se normalno vozi in predvsem po avtocesti, bo deaktivacijo cilindrov doživel le redko. Si pa predstavljam, da je bolj problematično daljše delovanje na 2 valja kot pa zgolj občasen izklop. Ergo, avta in njegovega motorja se naj ne špara. Ta slednji nasvet velja tudi za dizelske ropotulje. 😃
Že tako je dinozaver požrešen, sedaj pa ti svetuješ, da se ga vozi skozi na obratih.
Potem raje kupiš kak star V8 motor. Bo bolj varčen pa še užitek bo neprimerno večji.
Je bilo za pričakovati, da bodo iz tega motorja, ki ni bil bog ve kaj že prej, naredili totalno abemičen in neuporaben motor. Pa še kupci bodo stalno poslušali, kdaj bo kaj zaropotalo spredaj pri motorju. 😉
Cena je seveda faktor in zato rinejo s SUV-i, da ja lahko še vsaj tri jurje dajo gor na ekvivalentno klasično različico oblike. Folk ma pač počas tega dovolj, al boste delal avte kot si jih želimo za sprejemljiv denar (to ne pomeni poceni, ampak z ustrezno ceno, ki ni enaka zlatarski) al jih pa pač ne bomo kupovali.
Tukaj ni treba bit nič bolj pameten in če si ljudje želijo limuzine za sprejemljivo ceno s klasiko jo mora proizvajalec ponudit. Ne pa da te prepričujejo, da rabiš EV SUV težak skoraj tri tone za 60-70k€. Ker če ne kupiš tega si svinjuhar in antiekološki egoist. Odvratni so v tej agendi in zdaj, k jih tepe zaradi teh abotnih odločitev so pa spet ljudje krivi in ne odločitve vodstev koorporacij in vlad držav ter EU-ja.
To je isto k v ZDA, ko folk ne gre gledat LGTBQXYZ-neki femenističnih filmov pa razlagajo da so krivi vsi moški, ker da imamo homofobne šovinistično mizonogistični način razmišljanja.
Limuzine so pase in edino v kaki Turčiji in Bolgariji jih bi še kupovali. Zato jih pa vse znamke umikajo ker ne gredo več v promet.
Dobro,nekatere znamke vztrajajo še s karavani, ki pa so vsi že 50K€
plus. Tako, da se bo kmalu tudi ta barka ustavila in bodo izdelovali karavane le še za vzorec. Bodočnost so:
-mali suvi,
-srednje veliki suvi.
in veliki suvi. Vse ostalo bo eksotika z (pre) visokimi cenami.
Mazda drsi v Evropi... 20% padec prodaje. No ja sej kej novega za ponudit itak ni. Neki rebadgingi, SUV-ov da ti gre na bruhanje. Vse ostalo razen Mazde 3 ma pa oreng brado Mazda 2 in MX-5 sta stara skoraj 10 let, še celo trojka ima skoraj 6 let za sabo. Kaj je pa pol še drugega na voljo, kar ni SUV? Kurckej.
Skoraj vse znamke imajo vpad prometa. Razen kake toyote in dacie. Razlog so previsoke cene novih avtomobilov nič drugega.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To je folk za zajebancijo naročal.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani