V osnovi bo pod sprednjim pokrovom 2,5-litrski štirivaljni bencinski motor, ki ga kombinirajo z dodatno električno pogonsko enoto, kot tak pa bo pripravljen na emisijske standarde Euro7
Škoda, da bodo ponudili zastarel dino motor in ne vrhunsko dovršenega X motorja.
To je narejeno samo še za ameriški trg. Tako ga ne bo nihče več povohal v Evropi. Cena bo 50000 €, prodajne številke pa dol. Tako kot cx60, ki se ne prodaja. Potem pa jok in stok. 😊
Rightsizing je 1.4/1.5 turbo mlinček namesto 1.0, pri istih konjih.
Ne moreš rečt 2.5 in 140 konjev, da je to rightsizing. Korejci so leta 1997 že imeli 1.8 in 130 konjev, pa takrat pojem downsizing še ni obstajal.
Oni dejansko delajo largesizing. Namesto 2.0 kar na 2.5 s podobno konjažo. Tudi novi dizl je krepko velik.
Delajo na vztrajnosti in termalni učinkovitosti. Koncept pije vodo vsem, razen @Alex. Če se spomnim, je Mazda rekla, da bo dodala turbino, ko bo potencial atmosferca izkoristla so konca.
... no, in takrat bodo mazdini benzinarji pravi motorji.
Mogoce pa zato, ker si eden izmed redkih, ki noce priznati, da ta motor le ni tako slab ...
Pa dobro, druge znamke gredo naprej in stalno izboljšujejo motorje, le mazda nariše novo obliko, ki je všečna a vedno srtpa noter istega dinota. Leta 2050, ko bodo drugi imeli nvodikove motorje, bo verjetno v mazdi še vedno isti dino motor. 😉
Prednaročilo pa za ceno 1,30€ ...haha to ne more biti niti od daleč relevanten podatek. Če bi rekli prednaročilo za 500€ bi bila slika mnogo bolj čista.
Cx 5 prej ni bila nek biser oblikovanja, sedaj bo vseeno malo lepša. Ampak škoda, izgleda, da bo zopet nek dino 3. 1 .1 noter. Namesto, da bi dali končnon kak normalen, dober, turbo motor v njo.
Hja, ko e-bika fliknem v prtljažnik bi mi Superb precej olajšal delo in to limo celo bolj kot karavan. Limo ima s 5-vrati bistveno večjo luknjo za nakladat robo. Ampak z malo telovadbe gre lepo tud v 6-ko. Ampak v tole 6e pa ni teorije, da spraviš 29-colarja.
Če vzameš sprednje kolo dol, gre Emtb 29" zelo lepo v 6-ko karavan. Resda porineš sprednji sovoznikov sedež naprej, a gre.
Za male Kitajčke je očitno dovolj prostora. Evropejci pa rabimo dat notri tudi kaj več kot eno vrečko pa pedrtošl. Tole ma 330l, moja šestka pa 520l pa še to se mi zdi včasih nekoliko malo in bi imel 660l prtljažnik iz Superba.
Zelo hitro bodo šli narazen, če ne bo furala ta naveza in kot kaže ne fura dobro, da že zdaj iščejo rešitev med Čajnizi. Od tu, do prodaje Kitajcu, ki rabi le in samo ime je pa zgolj korakec.
Resno vprašanje - kdo od forumašev bo še kupoval Mazde, če bodo dizajnirane in izdelane na Kitajskem?
Če bi naredili eno dobro turbo benzinsko, rahlo elektrificitano šestvaljno varianto, zakaj pa ne?
Aja, pa lepa bi morala tudi bit. Pa rdečo barvo bi morali še vedno nudit.
Sam načeloma nimam nič proti čajnezom, saj imamo itak že pol stvari narejenih pri njih.
Če bi imela 2.0 200km bencinar motor bi bila poezija in bi tudi za 45k bla relativno "normalna" cena proti drugim....ali vsaj klasicni hybrid z benz motorjem....ocitno so vsi JAP proizvajalci podlegli tem EU nebulozom...toyota in honda ze zdavnaj, zdaj se mazda...
Tole sploh ni prava mazda ampak kitajski zmazek. Na kitajskem stane njihova,enaka verzija tega avta borih 19000 usd. V Evropi bo pa najverjetneje 50000€.
Bo treba k optiku. Pa mogoče še kakemu drugemu strokovnjaku ...
Vidim hvala bogu še vedno odlično brez očal, tuši najmanjši droben tisk. Pa nikjer nikjer prebral v navodilih za dinozavra, da priporočajo takšno vožnjo po avtocestah. No ja, pri nas mogoče, ker so naše avtoceste kot kozje stezice. Za tujino pa nisem ziher. 🤔
A to ti nekaj prebereš, kar jaz sploh ne napišem?!
Pri 110 km/h+, kolikor se - bolj ali manj konstantno - voziš po avtocesti, se deaktivacija valjev ne dogaja. 2500-3500 rpm pa zame ni vožnja na obratih, če še do polovice vrednosti na obratomeru ne prideš ...
"Požrešnost" pa je samo konstrukt v tvojih očeh - nam, ki vozimo SkyActiv-G 2.5, se motor ne zdi požrešen. Če bi se moral z G122 ali G150 peljati enako hitro (vključno s pospeševanji, ki jih omenjena motorja nista zmožna), bi bila razlika v porabi zelo majhna. Ampak to komu dopovedati ...
110 km na uro po avtocesti?? 😊😊 A to so priporočene hitrosti za dinozavra?
Dročniki bodo ropotali samo največjim varčnežem. Kdor se normalno vozi in predvsem po avtocesti, bo deaktivacijo cilindrov doživel le redko. Si pa predstavljam, da je bolj problematično daljše delovanje na 2 valja kot pa zgolj občasen izklop. Ergo, avta in njegovega motorja se naj ne špara. Ta slednji nasvet velja tudi za dizelske ropotulje. 😃
Že tako je dinozaver požrešen, sedaj pa ti svetuješ, da se ga vozi skozi na obratih.
Potem raje kupiš kak star V8 motor. Bo bolj varčen pa še užitek bo neprimerno večji.
Je bilo za pričakovati, da bodo iz tega motorja, ki ni bil bog ve kaj že prej, naredili totalno abemičen in neuporaben motor. Pa še kupci bodo stalno poslušali, kdaj bo kaj zaropotalo spredaj pri motorju. 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kot pravijo, bo bolj evolucija kot revolucija.
O motorju pa ne bi govoril.
Tole je eden od renderjev. Če bi bila takšna, z novim Z motorjem, bi jo kupil tudi jaz.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani