Hja sam je ena bistvena razlika, saj se namre? pri premium znamkah lahko igra? z opremo katero ?eli? na avtu pri japoncih pa skoraj ni? in mora? vzeti to?no to kar v dolo?eni opremi je pa al rabi? al pa ne oziroma bi rabil pa ni.
Je pa to?no tako kar pravi Jo?a, da se kupce zgublja po nepotrebnem zaradi takih omejitev pri izboru opreme.
Ravno v?eraj sem se cel dan vozil v eni" premium" znamki-namre? audi 6 quattro karavan,oh in sploh kao makina.
In kak?na so moja skromna opa?anja?
V "premiumcu" je manj prostora spredaj-je bolj vtesnjeno vse skupaj.Oprema je bila v njem bolj boga -vse je treba dopla?ati in vsaka stvar stane uko iz glave,plastika se mi je zdela precej cenena in sede?i (sedalni del) veliko prekratek za moje dolge krake.Po treh urah vo?nje sem pri?el ven precej bolj utrujen kot iz mojega avta.
Hrup pri ve?jih hitrostih enak kot v moji mazdi in lega za malenkost slab?a-?e kar trd avto ampak v?asih
na neravninah rad zaplava.?tevci lepi,zvok radia- nula (na? Bose je za tisti radio smak sveta).
V?e? mi je xenon,kako sveti res carsko-original mazdin se skrije proti njihovem.
Prtlja?nik zadaj-no koment.Pol manj?i kot moj.
Kaj sem hotel z tem odstavkom povedati?Da v teh premium znamkah v osnovni varianti ni takoreko? ni? opreme.
In ni tako velike razlike med premium znamkami in na?imi vozovi kot sem si prej mislil.Anzi, za moje pojme ni vredno toliko ve? denarja.To je vsaj moje mnenje.Bodimo veseli,da mazda ?e v osnovi vgradi toliko opreme.
?e je ne rabi? je pa? ne uporablja?.Mogo?e ti pride kdaj pozneje prav.
Ta nova 6 bo dobila tudi novo nastavitev vzmetenja za bolj udobno potovanje hkrati pa naj bi imela ?e bolj?o lego na cesti.
Pri non-navorcih je novost pri 2 litrskih motorjih.namesto 147 KM naj bi imele po novem 155KM z manj?o porabo.Izdelan naj bi bil tudi nov petstopenjski samodejni menjalnik posebej za ta motor.
Pri navorcih je novost pri motorjih ta,da je po novem 125 konski motor pridobil 4 ?rebce medtem ko bo imel
Evole, in za 15t EUR dobi? zelo soliden avto z dosti opreme, sedaj kot vidim je DSC ?e v CE opremi (prej je bil ?ele pri TX), potovalnega ra?unalnika t?e se ne motim tudi ni bilo v CE opremi, in vstopni motor je 1.6 (105 konjski) - enaki kot prej. Pametna odlo?itev da so se znebili 1.4 ma?ince, ki je bila res pre?voh.
Pa ?e ena pametna odlo?itev pri 2.0 motorju - kot sva ?e z Uro?om govorila, pri sedaj ?e "stari" GTA, manjka ?esta prestava kar so zgleda tukaj popravili. Motorja 2.2 dizel morata pa kar trgati
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Prejle sem v eni hrva?ki reviji videl zadnji del karavanske ina?ice te nove 6-ke.
?e vzame? dol znak Mazde, dobi? Insignio.?koda.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani