Klasično slovenceljstvo, vse samo proti in negativno, kaj je pa potem alternativa, kaj je bolje od tega kar dela tri krone....kako vi to rešujete, kaj delate, s čim.....rešitve ?!? glede na strokovnjake na forumu pričakujem vsaj 100 alternativ :).....(eden od politikov je imel enkrat slogan "ne jamram, iščem rešitve...." no tudi tisto ni pomagalo kaj veliko :))
Jaz sem šel kar kmalu na en makadam furat, in se je sigurno dobro zaprašilo na tisto olje. Kot sem razumel, je to neka osnova vsega. Da se naredi zaščitni film na podvozju. Tudi razne bolj obstojne mase po drugih postopkih se zasušijo šele ko jih zaprašiš z vožnjo. Podvozja se pa ne sme prati, ko je enkrat tole gor, ker samo škodo delaš, še posebej s kakšnimi čistili.
Edina negativna stran je zaenkrat to, da iz vseh pragov teče to olje in se šele zdaj počasi umirja. Saj ne da direktno teče, samo skozi je neka umazanija prisotna, ker se steka iz notranjih delov karoserije ven. Enkrat sem ga že opral vmes, pa ga bom moral še enkrat. Pa iz zadnjih vrat tudi, je bilo vse mastno spodaj na odbijaču pred vstopom v prtljažnik. Zdaj je počasi malo bolje. Ne vem kako bi bilo, če bi imel tlakovce doma. Bi bili sami fleki gor, ki pa nimam pojma kako so dolgoročno obstojni.
grejo dol, ker ko je šel kolega delat to, je prišel na obisk in parkiral na parkingu, potem sem jaz imel svoj avto tam in ko se je žena odpeljala zagledal cel kup madežev, sem se ustrašil wtf kje mi zdaj pušča olje :), takrat sem mislim da posul s peskom in potem je dež ščasoma spral....(imam asfalt, če bi takoj z wap-om bi šlo verjetno takoj dol....)
Zanimivo, da sem dobil že danes odgovor na e-mail, imajo polno zasedeno do konca julija, nato imajo dopuste in so mi rekli, da naj jih kontaktiram v drugi polovici avgusta (in da naj dopišem, da sem jih kontaktiral že junija :)), tako da mogoče pa kaj bo....potem po poletju....
Sem uredil. Dogovoril sem se za termin in smo bili dogovorjeni, da če bo dež prestavimo, ker ne morem avta tam pustiti, da se pusuši. V glavnem je bilo lepo vreme in sem se zapeljal tja, šel na malico (so me zapeljali, tako da plus pike) in ko sem prišel tja (pol ure lep sprehod), je bilo fertik. Trajalo je nekje uro in pol. Cena z DDV je 125€ za Mazdo 6. Kontrola podvozja (in ponovitev zaščite, če je treba) čez nekje leto in pol.
kako si prišel do njihovega kontakta ?!? :), spletna stran jim (trenutno ne deluje), jaz sem jih klical na stacionarno številko (itak da jih ne dobiš), sedaj sem poslal mail na tri.krone@siol.net če je pravi in delujoč, tako da upam, da v doglednem odgovorijo :)....
Ne, jaz na servis pripeljem ze opran in spucan avto, bolje kot ga lahko uradni serviser....od njega pa pričakujem da svoje delo opravi kot se za gre oz ga bom plačal.....(p.s.zato jaz že 20 let vozim na servis selič rečica ob paki, ki je daleč od lj in kr....in delo opravijo kvalitetno brez pucanja avta👍🤣)
Včeraj sem se mimogrede za 5 minut oglasil pri starem znancu avtomehaniku, ki ima že 25 let splošen avtoservis na obrobju Ljubljane ... Vprašal je, če še vozim Hondo, pa mu rečem, da že 5 let vozim Mazde, da sem Hondo pred leti zamenjal za Mazdo dizel ... potem je kar sam nadaljeval, da imajo z Mazdami 2.2 kar velike težave, samo stran od njih ...
ti je kaj žal, da si šel iz super premium Honde na povprečje kot je Mazda :).....vsaj Mazdo premium bi lahko nabavil, ne pa baby dino....
Dober servis prepoznaš tako, da po servisu ko prideš domov odpreš havbo in pogledaš nivo olja in barvo, pa mal okol po mašini, če je kaj polito. Če daš menjat še kaj drugega, vržeš uč še na to.
To da je avto opran in posesan ti naredim tudi jaz doma pa brez da menjam olje, zaračunam ti pa lahko kolikor hočeš.
točno to, posesan in opran avto, kaj je to za ena dodana vrednost servisa, če ti pozabijo zategniti matice in dajo napačen filter notri....kr neki :), kot da bi šel v trgovino in bi ti namesto ogrske narezali mortadelo, ampak bi pa dobil 10% popusta na mercator/spar kupon....
Al pa čeha...sam morm mus zavesice in kljuko za prikolico zravn
tole nabaviš, pa boš plačeval manj za registracijo kot pri dizlu, pa ne boš nič pogrešal dizel navora :), poraba pa jebiga....sej si imel že zdaj 8+....
dizel brez problemov 🤣 vic stoletja,..trenutno največja jajca kar sem jih mel od avtomobilov
bi moral zamenjati že pred meseci, ko si popravljal in investiral par k €.....jaz bi dobil od nekega dobrega mehanika oceno stroškov, potem pa odvisno od višine resno premislil ali bi to popravljal ali pa pač prodaš za 1000€ šverotu za v bosno in iščeš nek bolj zanesljiv avto.....da bi imel vsak mesec neke težave, ga sam zapeljem v savo takoj ob prvi priliki...razen, če imaš neomejeno denarja in ti je life zgubljati čas s popravili in servisiranjem avta :).....
Sem mislil, da gre za BEJA d.o.o., ker tam so pa stalno parkirani neki 911 Hrošči in mi je bilo čudno, da če so tako slabi serviserji, da jim potem petičneži zaupajo svoje zverinice.
Enako jaz, kot sem rekel, ko se peljal ocetovega renoja so bili tam sami stroji parkirani 🤣
Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?.....
Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto); tudi majstr ki ga je tja usmeril jih je priporočil da so ok....
najprej upam, da urediš zadevo, in da je to samo kaka posledica kake minorne zadeve, sicer pa ker je debata na forumu zanimiva, se vnaprej opravičujem, ampak ne morem brez komentarja, da tole ni nič kaj premijski zvok
Zbiram mnenja in izkušnje glede "hobi-home" programa za "vap", pri čemer sem gledal spodnji primerek (malo sem gledal to serijo K4 in K5 pri čemer kake hude, bistvene razlike ni, ki bi bila ključna za domačo rabo). Kot rečeno, rabim za domačo rabo, kjer se uporablja parkrat na mesec po mogoče max.1h.....(poleg avta, za pranje žaluzij, pranih plošč, lesene terase, itd....).
Na voljo je optimalna podpora v aplikaciji Kärcher Home & Garden, vključno s svetovalcem za uporabo: tlačni čistilnik K 4 Power Control z razpršilno pištolo G 160 Q Power Control in kompletom Home Kit...
Sam sem imel podobno izkušnjo, pa sem zelo hitro obupal - se prestavil na bencinarja. Je na začetku res boleče, ko za enak rabljen bencinski avto plačaš 30% več, ki rabi več goriva, ki v primerjavi z dizlom slabo vleče, ampak mi ni žal - zaenkrat v zadnjih 5 letih z nobenim Mazdinim bencinskim motorjem nobene težave, pa smo naredili z njimi cca 150.000 km. Pri dizelski CD175 pa je bilo med 65 in 100.000 km že kar nekaj zanimive zgodovine ...
Bencinski 2.0 (G145, G165) motor Mazde 6 (govorim za ročni menjalnik) je čisto OK. Je pa res, da ga je treba vozit precej drugače kot CD150 ali CD175. Da vleče ga je treba vozit pri nekoliko višjih obratih, ignorirati predlog prestave na zaslonu. Posledično je seveda poraba precej višja, ne več 6,5, ampak prej 8,5 l/100 km.
Mazda 2.0 Skyactiv motor pri normalnem vozniku zdrži 400.000 km in več, brez večjih stroškov ... Sodelavec ima Mazdo 3 z bencinskim 1.5 G100 motorjem in ima sedaj blizu 300.000 km, 1. lastnik, samo redni servisi ...
saj za normalne razmere je to povsem zadosti, pa pri teh avtih je itak logično, da jih moraš voziti, če hočeš voziti hitreje vse nad 4rpm....tam da tudi nekaj od sebe....za tisto "kruzanje" do 150km je pa to tako ali tako več kot zadosti (meni osebno hitrosti nad 160km po SLO AC itak niso všeč oz. enostavno ni pogojev za tako vožnjo, da ne bi stalno gledal vse možne negativne scenarije....nekje na Nemški AC kjer imaš 3,4 pasove ok, tukaj za po SLO in okoliških državah pa res ne rabiš...), tekovati v pospeških od 0-100 pa res ne moreš :), ampak če znaš in veš kako voziti se tudi lahko hitreje vklapljaš kot pa 90% voznikov, ki ne razume obratomera in šalta pri 1500 obratih ne glede na to ali ima dizla ali bencinarja
Če si podpisal uradno pogodbo, potem lahko v 14.dneh odstopiš od nje -> Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) -> ampak verjetno boš tukaj rabil kakšno pomoč kakega pravnika/odvetnika, ker dvomim, da bo avtohiša kar na lepe oke to požrla....pa srečno pri urejanju.
(rok za vračilo plačanega zneska in rok za vračilo blaga)
(1) Če potrošnik v skladu s prvim odstavkom prejšnjega člena zahteva znižanje kupnine ali odstopi od pogodbe ter zahteva vračilo plačanega zneska, podjetje vrne plačani znesek ali del kupnine v 14 dneh od prejema zahtevka.
(2) Če potrošnik v skladu s prvim odstavkom prejšnjega člena odstopi od pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, podjetju vrne blago v 14 dneh od uveljavitve zahtevka.
(3) Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo blaga v obdobju pred vračilom blaga.
123. člen
(roki in načini povračila)
(1) V primeru potrošnikovega uveljavljanja zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine ali za odstop od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve v skladu s 120. ali 122. členom tega zakona podjetje vrne potrošniku prejeta plačila brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh od dneva, ko je bilo podjetje obveščeno o odločitvi potrošnika, da uveljavlja zahtevek do sorazmernega znižanja kupnine ali do odstopa od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve.
(2) Podjetje vrne prejeta plačila z uporabo istega plačilnega sredstva, kot ga je uporabil potrošnik za plačilo digitalne vsebine ali digitalne storitve, razen če potrošnik izrecno soglaša z drugim plačilnim sredstvom in potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
(3) Podjetje potrošniku ne zaračuna nobenih stroškov za povrnitev prejetih plačil.
217. člen
(pravica do odstopa)
(1) Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od sklenitve pogodbe ali predpogodbe podjetje pisno na papirju ali na drugem trajnem nosilcu podatkov obvesti, da odstopa od pogodbe ali predpogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik obvestilo poslal pravočasno, če ga pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.
(2) Potrošnik, ki uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe, lahko uporabi odstopni obrazec, ki je sestavni del vsake pogodbe in ga potrošniku v skladu s četrtim odstavkom 212. člena tega zakona zagotovi podjetje.
moje mnenje je, da si dober da si sploh vztrajal z vsemi temi popravili, sam se z avtom zagotovo ne bi tako ukvarjal in bi že bil odprodan....verjetno pa bo na koncu tudi zate najbolje (najceneje) da avto odprodaš in se s tem znebiš nadaljnjih težav....to sicer ni ravno nasvet v smeri odpravljanja napak, je pa smer za odpravo problema
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Klasično slovenceljstvo, vse samo proti in negativno, kaj je pa potem alternativa, kaj je bolje od tega kar dela tri krone....kako vi to rešujete, kaj delate, s čim.....rešitve ?!? glede na strokovnjake na forumu pričakujem vsaj 100 alternativ :).....(eden od politikov je imel enkrat slogan "ne jamram, iščem rešitve...." no tudi tisto ni pomagalo kaj veliko :))
Popravljeno od sportman333Povezava za deljenje
Deli na druge strani