Skoči na vsebino
Mazdin 1,8 motor L8-DE / L8-VE
Napisano
pred 7 urami je mazdaman napisal:

Misliš kot komplet z ležaji vred ali samo obročki in tefloni (ter seveda kar spada od tesnil in vijakov zraven)

se dobi komplet set 

Če rabiš pomoč piši zs

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda cx5 2014 nima moči
Napisano
dne 19. 6. 2024 ob 0:27 je nejck0 napisal:

Screenshot_2024-06-19-00-26-24-299-edit_com.android.chrome.jpg

Temperaturni sezorji so tud lahko kašen map, senzorji tlaka izpuha (lahko sam cevka zamašena) , je pa temperaturni senzor kr težko pogruntat kdaj je hin, fajn je na dignastiko live parametre čist use pogledat, če so v normalnem obsegu. 

Če rabiš pomoč piši zs

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazdin 1,8 motor L8-DE / L8-VE
Napisano
dne 18. 6. 2025 ob 16:20 je NevLado napisal:

moder dim pri bencincu ko ga "pohodiš" ali pa je hladen

Takrat se olje že z ajmarjem not zliva k to vidiš 😅 Drgač je pa simpl nardit generalko na teh mašinah, tud cenovno kar ugodno. 

Če rabiš pomoč piši zs

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba 2.2d 2013 175 km
Napisano
dne 30. 5. 2025 ob 0:02 je Bini napisal:

Na račun česa.... 🤔

Trajanje vbrizga, čas ubrizga, tlak turbine, AFR razmerje, motorji so doterani na najnižje emisije, ne najnižjo porabo. EGR off nardi največjo razliko 

Če rabiš pomoč piši zs

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Čiščenje DPF
Napisano

Pridi pa pregledam parametre in ti dam nasvet. Težko opišem zadevo veliko zadev ima vpliv, regeneracijo mora delat med 250-350km kar je pod 150km je nekaj hudo narobe z avtom. ( Kar je letnikov 2014 so injektorji kar problematični.)

dne 28. 5. 2025 ob 12:27 je Tilen5 napisal:

meni dela regeneracijo na 80km, s tem da je blo vse komplet počiščeno (dpf, sesalni,...)

Nekaj ni uredu lahko ( difernčni sezor kej heca al pa cevke okol nega) se pa na testerju kar dobro vidi.

 

Če rabiš pomoč piši zs

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Čiščenje DPF
Napisano

Se vidi na testesterju marsikaj če veš kaj gledat, z egr off se jo da podalšat za 80-100km odvisno od stanja vozila.

Imajo pa ti dizli tudi razne druge težave, ki so tukaj skoraj v usaki temi omenjene.

(zabit sesalni, senzor tlaka izpušnih plinov, odmična...) Je pa navečja bedarija dpf off delat na mazdi k napaka na motorju ostane, zabit dpf je samo posledica napake. Za točno napako odkrit ti lahko pomagam. Imej pa sabo še six pack 😅

 

 

Če rabiš pomoč piši zs

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 28. 2. 2025 ob 19:01 je janezz napisal:

Hvala za odgovore. Kar različni so:)

Verjetno bo treba kar k doktorju peljat. Tile stroški so Cca??? Pa turbino- se bolj splača obnova ali rabljena? 

Če se samo kartuša menja je cca 350€ sam treba pogledat če ohišje ni pojeden. Originalna turbina onbovlena tam cca 600€ (preverjena kakovost 4 zmontirane v 2 letih ni bilo z nobeno težav)

Če rabiš pomoč piši zs

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 34 minutami je Slivka napisal:

 

V Mariboru ni tvoja petka ampak naša. Kovinsko modra in zadaj levo nalepka: Slivkovi otroci v, na, ob, pod ali nekje okoli avta.

 

In na Avto.net so vse dobro ohranjene in malo vožene. In vsaka ima že več lastnikov. In se je resno za vprašat, če so tisti kilometri realni...

 

Tak motor, kot imaš ti, je pri nas vlekel tudi 1300 kg težko počitniško prikolico. Z ženo imava pa zdaj 6 otrok. In v vseh 360.000 km je samo enkrat obstal - zaradi smeti v nafti... Zato se mi pa tudi toži po njej. Če bi takrat vedel to, kar vem zdaj, bi takrat rajši dal kakšnih 7.000€, pa jo dal temeljito obnovit. Ker petka je res fenomenalen avto: majhne dimenzije, ogromen prtljažnik, sedem sedežev, praktičen, uporaben, prilagodljiv, motor trpežen in zmogljiv, pa s povprečno porabo 6,3 niti ni pretirano požrešen...

 

 

Se da preverit kilometre k ima nekaj modulov napisano kilometražo pa vin, če je sam naštevcu sprememba se morda vidi s testerjem realno kilometražo. Odvisno od mojstra ki je kilometre štelov.

Če rabiš pomoč piši zs

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 11 urami je godlike napisal:

Nisi ne.

 

Sem spremljal temo. Si dal dpf nazaj? Si vklopil EGR? Si vklopil temperaturni senzor?

 

Če bo potem napaka, se raziskuje. Tudi jaz ne maram mahinacij. Moji avto so stock.

 

Drugače pa, če Pelko ni rešil, ti samo @miha20 ostane.

DPF Filter dela odlično egr, če nočeš pucat sesalnga nardiš off, je pa emisijsko egr tok našponan, da se poraba opazno zniža z egr off. Glede tehniškega zaenkat ni težav. Edino letnik od 2021 merijo emisije prek OBD tm bi se pa znal kej zaplest, ampak tud za to že obstajajo rešitve, da jim pokaže OK kljub temu da je egr izklopljen.

Ampak motorji nad 2018 mazdini delajo odlično. 

Če rabiš pomoč piši zs

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 G145 - Software
Napisano
pred 24 minutami je scania napisal:

Med vožnjo ko bi touchscreen moral bit izklopljen, kar sam prestavlja po aplikacijah, torej ni touch ampak kontroler na sredini po moje?

Tako ja

Če rabiš pomoč piši zs

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 G145 - Software
Napisano
dne 17. 12. 2024 ob 7:30 je scania napisal:

Mogoče kakšna umazanija v sredinskem gumbu. Jaz sem imel podobne težave in sem spihal gumb, držalo je par mesecev, sem pa opazil da se pri meni dogaja ko se zagreje kabina. Razmišljam da bi menjal sredinsko konzolo z vrtljivim gumbom. @miha20 predlog?

Če je težava s tochscrenom med vožno je ok k se izlopi, se pa da elegantno rešit zadevo zaston, odklopiš touchscreen, pa ga pol neha srat.

Če rabiš pomoč piši zs

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Baterija
Napisano
dne 25. 11. 2024 ob 8:49 je borelij napisal:

Sem šel v Kranj in prodajalec je zatrdil, da ta model v CX-5 ne paše (naj bi bil prenizek) - mora biti višine 220mm. Ustreznega nimajo ... da ne bo kdo hodil zaman.

 

 

100ah rabiš

Če rabiš pomoč piši zs

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5 napaka senzorja izpuha
Napisano (urejeno)

Daj vin šasijo da pogledam, sam d kisikova sonda crkne mal dvomim, možno pa je, jz bi kr adblue off naredu k ga najbrš adblue serje ne ta sezor. K boš zmetov 1500€ na avto pa še kr nbo delal.

Preden bodo adblue začel meriti bo tud ta mazda pezijo dočakala.

O vw in adblue pa raje nebi sploh kometirov.

Popravljeno od miha20

Če rabiš pomoč piši zs

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.