V primeru da so tudi podložke bile slabe se bo tudi videlo ko bo vzel pokrov valjev dol bo veliko sludga(izgleda kot sluz) v tem primeru boš moral zamenjati tudi sito na oljni pumpi link:https://www.ebay.de/itm/166443013706
Za vsak slučaj preveri po oem številkah ali ti pašejo deli.
Še vakumska pumpa če imaš skener lahko sam preveriš ali je slaba gre se za PID brake booster pressure v leru mora biti približno 7kPa parkrat pritisneš na bremzo mora pritisk zrastit ter hitro padit če potrebuje dolgo da pade je pumpa slaba.
Imam Mazdo 6, 2.2d, 150, 2017. Problem je, da se včasih, ko se peljem po avtocesti s 130 km/h, prižgano klimo in ga pohodim, normalno pospeši do 140 km/h, po tem pa se kar vleče do 160 km/h. Če grem čez 160 km/h, se včasih pojavi napaka P0101. Podobno se dogaja tudi brez klime, ampak pri hitrosti okoli 180 km/h.
Druga težava je pri prestavljanju (ročni menjalnik). Ko pohodim v 3 prestavi do 3000 vrtljajev in prestavim v 4 ne nadaljuje s pospeševanjem, ampak se za trenutek »ustavi« in šele nato potegne.
Sesalni kolektor je bil očiščen pred mesecem dni, servis je bil opravljen, avto ima 160.000 km.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Res ti hvala za tole, res si mi s tem ful pomagal. Javim, kako bo in kdaj.
Upam, da bo avto tak, kot mora biti, ker bom drugače obupal.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani