Torej ostanejo samo še svečke in bistveno večja marža Mazdinega servisa na X olje ... do 200.000 km, potem pa problemi s GPF filtrom in vsem povezanim z njim ... 😀
Khm khm, kaj pa če bi kdo od vas dejansko pogledal, kaj piše v servisni knjigi?!
Tudi pri novih Mazdah, kjer se uporablja olje 0W-20 - in to zgolj zaradi par deci nižje porabe in doseganja nižjih izpustov CO2, da so penali za proizvajalca manjši - v knjigi lepo piše, da lahko uporabljaš tudi olje 5W-30. Saj SkyActiv G motorji se od 2013 do včeraj niso bistveno spremenili ...
Za Dinote in mini Dinote ne vem. Ta X motor je nov (ni dino) in je predpisano olje 0W-20.
Raje v motor natočite kakšno boljše 5W30 olje kot pa redkejša olja. Vam bo bolj hvaležen. Tisti deciliter porabe, ki ga navidezno prihranite, plačate z večjo obrabo. Mogoče bo (nekoč) račun izstavljen prav vam ...
Večje neumnosti še nisem slišal. Če hočete motorju slabo (še posebaj x186 motorju) naredite to neumnost. Samo potem ne jokat, da so tej motorji slabi.
Zdravo. Tokratna pot iz morja je bila kar stresna, zaradi mnogokratnih blendanj nasproti vozečih - celo policaji 🤔
Avto Mazda cx5, 2018, led luči. Poln prtljažnik, na strehi kovček, zadaj otrok in moja.
Ob vklopu avta mi gredo luči gor in dol tako da domnevam, da ni nič zaskočeno v mehanizmu nastavljanja.
Tudi sam sem opazil, da kar precej svetijo gor. Govora je o kratkih lučeh.
Kako v takem primeru reagirat, gumba za spust žarometov nimam. Kako preveriti, ali nastavljanje sploh deluje?
Tudi te luči se mora nastaviti. Ko boš imel čas, pojdi na AMZS, da ti nastavijo luči. Jaz sem na svoji 6-ki to sam natedil, a moraš imeti posebne, daljše ključe.
Zadnje dni ugotavljam, da imam težave pri zagonu vozila Mazda CX-30 Skyactive X180 (bencin, ročni menjalnik), je letnik 2019 (december) in akumulator še ni bil menjan. Na displayu se mi izpiše kar je dodano v prilogi. Da bi bilo kaj narobe z akumulatorjem se mi ne izpiše.
Zgodba z jermenom ni tako grozna kot se slisi. Pac ker gre za uveljavljane garancije je treba bit 100% kaj je. Zato so pac prvo res za zihr izlocili moznost jermena potem pa izpolnili vse formularje za cargarantie, da gre vse lepo cez.
Jaz sem s samim postopkom servisa zelo zadovoljen in nimam niti ene pripombe cez. Vse izpeljano tako kot treba
Ko je v garanciji pač gre ta postopek na račun garancije , ko je avto izven garancije pa se začne eksperimentiranje na tvoj strošek. Ne morejo upravičiti narobe naročenega kosa zato gre vse v tvoj strošek.
Jaz na nobenem forumu niti od mojega mehanika, ki je bil vodja mazda servisa še nisem slišal za ta problem pri novejših x 186 motorjih. Pa je bil na specializaciji v tujini. Pravi, da so ta problem rešili pri novejši verziji x 186.
Ne zanika, da ni mogoče a skrajno redko se to lahko zgodi.
Moje mnenje je, da so tejle mojstri na uradnih servisih totalno nesposobni in se gredo igrice - zamenjajmo vse po vrsti, mogoče pa le bo kaj bolje. Tak primer sem imel na Peugeotu, ko sem bil še mlad pa naiven in sem vozil avto na uradni servis. Velikokrat se mi je namreč zgodilo, da ni vžgal, kar tako na lepem in po "tuhtanju" mojstrov so ugotovili v en glas, da je šla "čentralina" ali po domače - glavni računalnik. Takrat so mi z lahkoto našteli, da bo strošek popravila :
Čentralina - 1800 dem, delo 400 dem in dodatni materijal še 200dem=1400dem.
To je bilo takrat veliko denarja.
No, pa sem se odpravil v Trst, kjer sem to isto čentralino kupil za 850.000 Lit. Pribl. pol manj.
Prinesel sem jim jo na servis in oni so jo zamenjali. In po par tednih je bilo. - enako kot prej. In so enostavno izjavili, da izgleda, da ni to to. Avto ni bil več v garanciji, seveda. In sem vzel avto, jim rekel aus fiderzen in šel k lokalnem avto električarju, ki je v eni uri našel napako (nekaj z maso je bilo narobe) in me je stalo 20 dem. 😎
Nauk: ne verjemi šalabajzerjem na uradnih servisih, ker, ko pride kak bolj kompleksen problem (kar je več kot menjava olja in filtrov) so totalno izgubljeni in v večini primerov se gredo igrice, zamenjajmo tole, pa tole, pa še tole, mogoče pa bo tole...
Pomislite samo na avtoličarje.Ko pripelješ avto za popravit, te najprej vprašajo, kdo plača popravilo.
Ko sem pripeljal prvo mazdo 6,da popravijo blatnik ki mi ga je nekdo poškodoval na parkirišču, bi bila cena popravila, če bi sam plačal 400€,tako pa je dobila zavarovalnica račun za 1200€. 🤪
Kot obljubljeno napisem se konci razplet. So preverili jermen in ni bilo to, tako da se je potrdilo da je kompresor (oz. super polnilec). Je bil podan zahtevek za garancijo in je bil zamenjan pod garancijo. Trenutno je vse ok, ampak tudi prej je bilo ok ko je bilo toplo. Ko se bo kaj ohladilo se bo pokazalo oz. bolje receno slisalo ce je vse ok.
V kolikor bi bilo treba placat je samo cena dela 3500 eur + ddv. Pa en kup dodatnega materiala pa delo in bi na koncu bilo cca 5500 eur.
To je kr neki. Če ga sam zamenjaš te stane 5x mamj Isto kot pri rednih servisih na uradnem servisu. Čim manj hodit na uradni servis in ti bo denarnica hvaležna.
A si ga vprašal točko katere so te velike težave? Ker če govorim s kom na servisu, neke blazne panike ni, razen sem pa tja komu tesnilo prepika , ampak to je redko menda.
Enako pravi moj mehanik, ki je bil vodja mazda servisa v KP. Pravi, da je tu pa tam bila res kaka težavica, a velikoooo manj kot na mercedesih in ostalih jajcih, ki so jih tudi servisirali. Pravi, da če je mašina pravilno in redno servisirana ne bi smelo bit problemov.
Jaz imam Mazdo 6 G194 AT. Zdaj je par daljših fur naredila žena in sem se usedel notri in je kazalo porabo 6,5 litrov. Pri meni je bolj okrog 9. Se pa izgleda da, če se hoče. Nežno kot ženske znajo, tudi če je 2500 kubikov. Tu bom težko zmagal. 🤣
Pošteno povedano. Če se ne voziš v zavetrju Tesel in drugih električnih kosilnic po avtocesti je poraba 9 litrov realna.
No dej probej biti vsaj enkrat malo bolj realen. Pelje se super, navor je super, samo brez problemov je pa nabijanje.
Kaj pa bi kupil?
Jaz sem napisal za moje 6-ke dizel, ki sem jih imel. Prvo, serijo 1. sem prodal pri 250. 000 km in do takrat ni bilo omembe vrednih okvar. Celo sklopka je bila original. Pri tej zdajšnji rdečki sem pa res enkrat ostal v Avstriji a se je pozneje zkazalo, da bi vseeno lahko prišel domov. Ostalo pa menjava olja, filtrov, menjava diskov in ploščic in to je to do 100000 km.
Kaj bi kupil namesto cx30? Kar nekaj avtov bi bilo v igri. Nekaj turbo benzinarjev-blagih hibridov , pa tudi dizelaš-blagi hibrid.
Drži, sam jih je tudi težko prodati, vem iz lastne izkušnje. Svetujem ti, da pogledaš kaj je približno v tvojem budgetu in mu poizkusiš zbiti ceno, če avto že dolgo prodaja bo popustil.
Kako to pa se ti potem držiš Mazde če je vse na okoli toliko izbire?
Zato, ker je 6-ka dizel vrhunski avto brez problemov. So pa tudi boljši avti.
Tudi 30-ka je dobra. Bi pa verjetno danes kupil drugi avto, če bi menjal.
Ponoči sem imel moraste sanje. Na Mazdinem servisu mi je sprejemink BB na listek napisal predračun za redni servis - dobrih 500€ ... in zahteval vnaprejšnje nakazilo. Po kratkem razgovoru mi je ceno znižal na cca 350€ ... no potem sem se na srečo zbudil. 😀
Kmalu ne bodo to več sanje. Le s to razliko, da ti ne bo nič znižal. Smo že blizu.
Tega je lahko kr nekaj. Od svečk, ki prebijajo, do vžigalnih tuljav in kablov, potem senzorji pretoka zraka, pa še kakšno temperaturno tipalo bi se našlo, pa lambda sonda. Ma ni da ni... prvo je treba priklopit na tester pol pa vse po vrsti.
To tudi mene zanima. Ali sem pa samo jaz tak, da vedno preverim ocene/mnenja na internetu.
Ne. Po moje nas je veliko. Sam vedno, ko sem v kaki tuji državi-mestu najprej pogledam ocene restavracij, preden se odpravim na recimo kosilo ali večerjo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Uf, to pa mi je znano. Na dveh avtomobilih sem imel strešno okno. Vedno je bilo neko stanje in vlaga v kabini. Zato nikoli več, ne hvala. 😊
Povezava za deljenje
Deli na druge strani