To tudi mene zanima. Ali sem pa samo jaz tak, da vedno preverim ocene/mnenja na internetu.
Ne. Po moje nas je veliko. Sam vedno, ko sem v kaki tuji državi-mestu najprej pogledam ocene restavracij, preden se odpravim na recimo kosilo ali večerjo.
Bose ima 2ohmske, če mam jaz prav v spominu. Take skoraj papirnate, ki v resnici sploh niso ne vem kaj.
Res je. V bistvu so ena mišela. Visokotonci v armaturni so 4 Ohm, mid range v armaturki so 2 Ohm, v sprednjih vratih so 2 Ohm, v zadnjih vratih do 3 Ohm. Visokotonci zadaj v polici (karavan) so 4 ohm.
Najbolj zanesljivi avtomobili so izdelani v Aziji. Pozabite Evropo! Vsaj tako so prepričani pri ameriškem Consumer reportu.
"Mazda, ki je bila lani najboljša znamka, je padla na drugo mesto. Njen položaj je nekoliko pokvarila mazda 3, ki je imela nekoliko več težav s klimatsko napravo in nekaterimi elektronskimi sistemi. Nasprotno, znamka še vedno uporablja preverjen, zanesljiv 6-stopenjski samodejni menjalnik, medtem ko drugi proizvajalci avtomobilov uporabljajo bolj zapletene osem- oziroma devetstopenjske menjalnike ali menjalnike CVT, od katerih so se nekateri izkazali za problematične."
Pol pa Alex piše,da je "zastarel"...mogoče res🙄....ni "moderen",ker drugi imajo osem,devet in triljavžent-stopenjske ali celo CVTje-ti so šele "moderni" in DSGje...za na servis odpeljati.
Ja,najbrž res ni moderen,je pa tisto,kar drugi niso-3x lahko ugibaš😉
Trije članki (2022-2024),ki zelo lepo razložijo Mazdino filozofijo...ne,da samo hvali,tudi graja...a vse lepo tehnično razloži,kaj,za kaj in kako-za Mazda navdušence zelo zanimivo...motor,notranjost,podvozje-vse pokaže in razloži...npr. detajl variable valve timing,tehnična izvedba AWD pogona itd.
Sicer so vsakič predstavljeni CX-5 z 2,5 Turbo motorjem,katerih pri nas ne dobiš,a v osnovi je motor skoraj identičen z ne-turbo verzijo...ostalo je pa praktično enako....
Kot rečeno-vsi trije članki sta zelo zanimivi za razumevanje Mazdinega pristopa do tehničnih problemov-zelooo priporočam ogled,tudi če se ne zanimate za CX-5,ker veliko pove o Mazdi.
Prijeten ogled vam želim😉
2022
2023
pa dajmo še 2024
Toliko o "zastarelem" motorju in menjalniku....sami si ustvarite mnenje.
O, je zelooooo velika razlika med turbo motorjem in dinotom. Verjemi.
Vse iz prve roke. Ko @Alex tako opeva ta Mazdin ročni menjalnik res ne vem, ali živiva na različnih svetovih, ali pa:
- je ročni menjalnik na CX-30 res eno stopnjo boljši, izboljšan v primerjavi z ročnim menjalnikom na Mazdi CX-3 G120, Mazdi 3 G120, Mazdi 6 G165 in CD175 (poznam iz 1. roke )
- je Alex pred Mazdami vozil le YUGO-te 45 in podobne "drvarnice".
Vozil sem avtomobile, ki si jih ti videl le na daleč. 😉 Če malo poguglaš po netu (upam, da še znaš) in poiščeš teste za cx30 ali mazde 3, boš v vseh lahko prebral, da močno priporočajo ročni menjalnik, ki je med najboljšimi na tržišču (precej podoben kot v mazdi mx5). Za zastarelega 6 stopenjskega avtomatskega pa so vsi enotni, da je vožnja z njimi precej anemična in ga ne priporočajo. Druga zgodba pa je z novim avtomatskim menjalnikom, ki je v cx60.
Pred eno uro je godlike napisal:
Še moja 2 centa smetenja 😎
Hondin na 2.2 dizlu v Acordu je bil vrhunski.
Malenkost slabši na Giulietti 1.4 MA.
i20n je poseben, zaradi različnih sinhronov med predstavami, je potreben navajanja. Je skoraj tako trd kot Hondin. Vodlji z povratno informacijo.
1.5 182 Ford, je ročni poezija, ravno prav povratne, ne pretrd, ne premehak. Ne zatika. Edino lahko bi bili malo krajši hodi.
Mazdi na 1.5 104 konjskem bencinu, je bil kratek kot na i20n, se pa je rikverc zatikal. Lahko ga umestim pod te zgornje štiri.
Vse ostalo kar sem vozil. Mnjaaa. Pa je lahko PSA ročni, BMW, Peugeot 405,....
Najslabši pa je bil 1.2 Clio2, čudno mehak, lahko si ga potisnil preko prestave, med 3 in 4 je šla ročka diagonalno....
Tudi v mazdi 6, dizelci je vrhunski. Niti ne veš, kdaj menjaš. 😊
Meni je pa Mazdina filozofija glede ohranjanja preizkušenih starejših (a ne zastarelih!) tehnologij všeč. Sem spadajo njihovi atmosferci in avtomatski menjalniki. 🙂
Eni celo sami rinejo nazaj v kameno dobo (režejo ven DPF filtre iz CD150 MT), po drugi strani pa tolčejo po enem najboljših Mazdinih motorjev, 2.5.
Mazdin ročni menjalnik je dober, ni pa tako dober, kot naklada @Alex. To vem, ker sem vozil že kar nekaj različnih avtov ... recimo za moje pojme je bil Hondin vsaj nivo višje ...
Žal vsak po svoje egoistično nabija mnenje o tem, kater motor je najboljši, tistih par ljudi, ki pa ne vsiljujejo svojega mnenja se pa preprosto povozi in potem so novinci zmedeni.
@bajsi6 jaz bi vzel G140 z avtomatskim menjalnikom ravno zaradi drugačnega navora v primerjavi z X motorjem, pa tudi avtomatik zna dobro šaltat da si vedno na pravih obratih.
Če kupuješ rabljeno, poglej še G150, to je verzija 2.0 motorja, ki je odklenjen nad 4k obrati v primerjavi z G122.
G motorji so totalno neproblematični, dokler je bilo redno menjano olje X motor ima že GPF, kako bo dolgoročno v mestni vožnji nimam ideje.
Ha, ha. 😊 Drugi vsiljujejo svoje mnenje, samo jaz ne. 🤣
@Alex: Zakaj človeku, ki poudari, da bo imel pretežno mestno vožnjo, vsiljuješ ročni menjalnik leta 2025? Za v mesto je avtomatik. Naj preizkusi oba, bo hitro vedel, koliko je ura.
Ja, EV bi bil idealen. Ampak CX-30 ni EV ... Mogoče bi MX-30 zadoščal.
Dvorjan, zakaj mu vsiljuješ EV, ko pa je lepo napisal, da bi on kupil benzinarja. In ne avta, ki z njim prevoziš 70 km v enem kosu. Čim se bo odločil, da gre ven iz mesta bi problem. Teh mazd so pa prodali enih 14 vsega skupaj. Totalno mimo vse skupaj.
Kot smo rekli, cx30, ročni menjalnik, ki je prava poezija, letnik 2022 gor. Zmaga. 💪
Hvala za tole. Bencinskega navora se bom moral navadit zgleda. Sicer pa G140 avtomatik?
Boš kar precej časa rabil, da se navadiš na atmosferca, pa naj bo to mini dino ali pa x186 motor. Jaz se še nisem in z veliko večjim veseljem vozim dizelsko 6-ko. Dobro, za po mestu bo v redu.
Nikakor pa ne avtomatskega menjalnika, ker so edino mazdini ročni menjalniki poznani kot najboljši.
Odločil se sam, ali boš vzel minii dinota
ali motor, kot se šika. X186 je že preizkušen, na vseh obratih, mini dino je pa sedaj prvič zunaj v tej verziji.
Se mi zdi, da je to nočna mora samo zate … Jaz sem se pred mnogimi leti s fičkotom ali Jugotom normalno peljal na morje… in tudi nazaj domov sem prišel … Tudi smučat smo šli pozimi…
Sej mi smo šli tudi s pony kolesi gor do Kozine. Samo, da smo vmes še kampirali.
Ko je kolo zelo blatno (in to se dogaja vsakič, ko vozimo po boshku) jaz na rahlo operem samo ta večje blato z navadnim curkom , potem ga raje z krpo pobrišem.
12% gor ali dol, za dinota je vsak klanec nočna mora.😉
Pravkar je Boss napisal:
To sploh ni prvoaprilska, ker dejansko je do 4000 obratov. Šele, ko začne tulit in razgrajat je pa dino močnejši. 😜
Pa saj to stalno pravim. Dizelca poje za maredo ta klanec, hitrost mnogo prevelika, medtem ko v dinotu voznik ne pusti lepši polovici, da ga drži za koleno, ker je osredotočen na obrate.
Radio pa samo vedno glasneje pribija ti. Koga briga nad 4000 obratov, takrat je poraba pri dinotu 10 litrčkov in več. 😉
Če bi @Slivka toliko govoril o avtih in njihovi povezavi s problematiko klancev, bi še razumel. 😃 Tam ob obali pa je bolj ravnina.
Za nevednega Janeza 007.
Takoj, ko hočemo z avtom iz obale bilo kam v Slovenijo, se v kratkem, v dolžini 26,2 km povzpnemo iz 0 nadmorske višine na 495 m, kolikor je visoka Kozina. Tako, da si sam izračunaj, zakaj ni dobro kmet dinota na obali. 🙄
danes zjutraj sem doživel pravo avtomobilsko avanturo s svojo Mazdo 6 G165 bencinarjem. Ko sem zagnal avto, je začel iz motorja prihajal zvok, poleg tega je iz auspuha začel prihajati dim.
Je kdo že imel podobno izkušnjo? Kaj bi to lahko bilo? Sem že poklical na pooblaščeni servis in pravijo, da je to vse OK. Rad bi slišal tudi vaše mnenje, naj pokličem dr. Pelkota?
Nič bat..
to je tipično za ta švohnega, podhranjenega dinota. 😉
Vstavi nazaj DPF, zato pa je, da ujame saje - ne kadi, in je stvar rešena.
DPF filter (Diesel Particulate Filter) je namenjenzmanjšanju emisij škodljivih delceviz dizelskih motorjev. Njegova glavna funkcija jezajemanje in shranjevanje sajastih delcev, ki nastajajo med zgorevanjem dizelskega goriva.
Malo zafrkavam ... Servisi imajo določene protokole pri določenih napakah. Večinoma zadeve rešijo - hitro, včasih pa ne - je napako zelo težko odkriti. Po mojem, če bi avto pustil na pooblaščenem servisu teden, dva, bi zagotovo pogruntali in seveda, če bi bil naročnik pripravljen plačati porabljen čas mehanika (od 1 ure do nekaj dni - od 100 do nekaj 1.000 €) in druge stroške (samo diagnostika injektorjev stane cca 500€, preventivno menjavo senzorjev in še česa, nova tesnila, olja, ..., razkopavanje in sestavljanje nazaj). To pač ni racionalno, ne zate, ne za servis. In tudi če servis vse to naredi zastonj, pa se napaka spet pojavi po nekaj dneh, bo kriv slab servis. Tako da jih razumem, seveda tudi tvojo slabo voljo.
Sam sem imel podobno izkušnjo, pa sem zelo hitro obupal - se prestavil na bencinarja. Je na začetku res boleče, ko za enak rabljen bencinski avto plačaš 30% več, ki rabi več goriva, ki v primerjavi z dizlom slabo vleče, ampak mi ni žal - zaenkrat v zadnjih 5 letih z nobenim Mazdinim bencinskim motorjem nobene težave, pa smo naredili z njimi cca 150.000 km. Pri dizelski CD175 pa je bilo med 65 in 100.000 km že kar nekaj zanimive zgodovine ... Na forumih boš zelo težko našel rešitev, ker je težava zelo specifična. Mogoče kakšen "star maček" od mehanikov pozna kakšno foro. Jaz bi poklical še @miha20 (ga osebno ne poznam, sem pa slišal že nekaj pohval glede njegovega poznavanja Mazd - tako mehanskih in računalniških).
Še ena anekdota. Človek je cca 20 let nazaj kupil Roverja 214 in po preteku garancije je sem in tja začel cukat. Ga odpelje lastnik na pooblaščeni servis (mislim, da je bil Tehnounion) in so pogruntali - šel je računalnik (takrat je bilo čez 1000 €). In potem je avto delal 14 dni, nakar je spet začel cukat. Po več poskusih na servisu so napako končno odpravili. Kriva je bila slabo privita matica mase na alternatorju. In potem je lastnik zahteval povrnitev plačila računalnika in se je zadeva spet zapletla.
Moje izkušnje s ta prvo dizelco, 136 konjsko, letnik 2004 in uradnim servisom so porazne. Že takoj na začetku se je prižgala check engine lučka. Peljal sem ga na servis prvič. Avto je bil v garanciji.Me pokličejo čez teden dni, da lučka ne gori več. Vprašam jih, kaj so našli? V bistvu nič, nekaj so šarili po EGR ventilu. Čez tri mesece se lučka ponovno prikaže. Zooet teden dni pri njih. Usta zgodba.
Avto v garanciji. Čez pol leta se zgodba ponovi...
... In tako, dokler ni pretekla garancija. In lučka je svetila, dokler ni vzel avta v roke naš bivši Mazdaš Batko. V desetih minutah je našel napako na elektroniki od EGR ventila (moja verzija je imela gor elektronski EGR) In je on rešil zadevo za vedno.
Verjetno imate stanovanje priključeno na kanalizacijo in plačujete odvajanje odplak. Zakaj se še temu ne izogneš in spelješ odplake (drek) direktno na cesto?
Podobno oziroma še slabše je z odvajanjem zelo škodljivega avtomobilskega izpuha v zrak, ki ga potem namesto dpf filtra čistijo naša pljuča...
Vpliv avtomobilov je proti kurjenju na trda goriva minimalen. Dokazano je, da četudi je na avtu dpf filter, še vedno spusti skozi mikro delce, ki so še bolj škodljivi za pljuča kot navadni, večji delci. Tako, da ne verjeti vsega "zelenemu"svetovnemu lobiju, zaradi katerega plačuješ tako drago električno energijo in pogonska goriva.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne. Po moje nas je veliko. Sam vedno, ko sem v kaki tuji državi-mestu najprej pogledam ocene restavracij, preden se odpravim na recimo kosilo ali večerjo.
In v veliki večini ocene tudi držijo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani