Ok havala.
Potem so te vrednosti pravilne od 5-60 g/s.
O?itno je filter zabasan zadnja regeneracija pri 220km.
Se bom kar tukaj pritaknil...
Pri 190.000 km so se mi za?ele delat regeneracije na 160 do 200 km.Poraba je ?la z 6,2 na 6,7 olje je naraslo pri 12.000 km po menjavi ?ez x.Samo enkrat se mi je pri?gala dpf lu?ka in se nato na avtocesti izklopila. Motor R2AA 120Kw.
Avto vle?e normalno cuknil ni nikoli.Vozim pa najve? avtocesto 70 km na dan.
https://poraba.com/usage_view.php?carid=7060
Menjal sem olje,podlo?ke injektojev,ki so bile ok,sito ?isto.
Odmontiral egr ,ki je bil skoraj ?ist,
nabavil nov maf senzor(kitajski)
naredil stati?no regeneracijo,kalibracija injektotjev,ponastavil egr.
Vrednosti novega maf v forscan so podobne kot s starim in zdaj me zanima,?e tudi ta meri narobe ali je dpf zabasan.
maf na minimim 1,8v do 4v na obratih
maf dsd (?eljena vrednost ra?.) 7 g/s-60 g/s
maf pretok se giblje podobno kot ?eljeni mu sledi 7 g/s-60 g/s
ob regeneraciji ?eljena dsd vrednist posko?i na 125 g/s pretok ostaja okoli 60 g/s.
regeneracija se pri?ne,ko diferen?ni senzor EXH PRES za?ne poskakovat ?ez 2v,ko kon?a se giblje okoli 1v.
Nikjer nisem na?el kak?ne bi morale biti vrednosti pa me zanime ,?e bi kdo preveril na forscsn pri svojem?Rad bi vedel vsaj pribli?ne vrednosti.
Aja pol jih ne priporocas? Se bo treba mal bolj skesirat
?eljusti so vredu,zdaj so gor pol leta brez problema.?e bo? nabavil te bodi pozoren na vzmeti,?e vsaki? vrne ro?no nazaj.
Meni samo pri eni ?eljusti takoj po monta?i pri potegu ro?ne ni vrnilo nazaj.Primerjal sem s starimi vzmetmi in opazil da so original mo?nej?e.Potem sem samo pri novih ?eljustih zamenjal vzmeti s starimi.
Sem malo nerodno napisal.Kupil sem ?eljusti z drugega linka in pri novih ?eljustih so bile vzmeti pre?voh.(ko si zategnil ro?no ni vaki? vrnilo nazaj).
Potem sem premontiral vzmeti s starih ?elljusti in je ok.
Druge sem jaz kupil letos.Edino vzmeti od ro?ne so slabe,pre?voh.
Ena je za?tekala slabo vra?a nazaj, nato sem menjal od starih,zdaj je ok.
To gre? na en odpad.Jaz sem probal od citroen xsara pa?e 100%.
Samo meni spet nekaj zajebava: ne klopi kompresorja, ko pa potol?em po temu releju, pa vklopi. Torej, kje se da naro?it tak rele (razen mazda servis)?
Sicer je ohi?je malo ve?je,pini so isti,podno?je pri mazdi je malo ?ir?e in gre noter brez problema.
?e ne pa ebay.
Meni je eno gumo vulkanizer 6x obra?al,da jo je centriral v nulo z ?im manj ute?mi.
Kupil nokian zimske 2 kompleta,za golfa so bile vredu,za mazdo pa se je matral 1,5 ure.
Tako,da lahko naleti? na razli?no kvaliteto.Vse so made in Rusia isti datum.
Je reku,da od kar so za?ele prihajat gume iz Tur?ije,Rusije ....je ve? problemov.
Recimo v?asih nacentrira in je ene par tednov vredu potem potem pa spet trese.
Ta staro bridgestone original je dal za rezervno kolo pa je tekla od prve vredu.
Jaz to bolj poredko uporabljam,ker raje obri?em z cunjo.
Danes zjutraj poskusim in se ni? ne zgodi,?e zadnjo ?ipo tudi ni?.Grem okoli avta in nekaj curlja pri kolesu :ne vem: .
Potem sem pustil,ker sem moral v slu?bo.
No popoldne sem snel notranjo plastiko blatnika in .Ni? jasno.
Pod celo dol?ino blatnika je cevka za prednje in zadnje steklo ter neki kabli.Vse skupaj je lepo pripeto z dvema sponkama.
Na dol?ini 40cm sta obe cevki ?isto zglodani.?udi pa me,da so kabli nedotaknjeni.
Zdaj ne vem ali je bila noter kaka ?ival,ker kar tako se cevka ne more znucat.Ne vem pa zakaj bi glodala ravno tam kjer je najmanj prostora?
Vse drugo je nedotaknjeno.Ni? jutri moram dobit cevko pa zamenjat.
Morda kdo ve,?e se dobi v avtotrgovini?
Uni drugi,ki nima veze z BTC.Aja pa kri?ni vijak,ki dr?i disk so stolkli z to?kalom(sem pozabu slikat).
Nisem vedel kam bi dal.Pod le?aj ali serviserje ?alabajzerje.
No kakorkoli.
Pri 20.000 km sem opazil,da je nekaj sli?at v ovinke.Avto v garanciji,grem na servis in vpra?am,?e morda ne tuli le?aj.
Ne gospod.Vi imate stopni?asto obrabljene gume in morate kupiti nove.Ok se vozim tako do jeseni,ko jih bom zamenjal z zimskimi.
Zamenjam,spet isto,grem nazaj.
Ja gospod pa je res le?aj,bomo zamenjali.
Se vozim kak?ne 3 tedne in nekaj cvili.Si mislim morda pa se niso plo??ice prav vsedle a zvok je vse glasnej?i.
Danes sem snel kolo in opazil da za??itna plo?evina drgne po disku.To me niti ni tako razjezilo,se zgodi.
Potem malo gledam in vidim,da so pozabli tudi klju? na vijaku.Ker pa je glavo vijaka zglodalo se je klu? obdr?al gor
Zdaj samo upam,da ne bo ?e kaj odpadlo :ne vem:
Ja pa matice koles so stisnili na mrtvo,da je kar ?kripalo,ko sem odvijal.
Ker me je zmeraj strah,da bom zgubil klju? recimo na dopustu ponavadi vzamem s seboj ?e rezervnega.
Pri mazdi je to fajn re?eno in si lahko sam sprogramira? novega brez,da bi te na servisu olupili.
To je potrebno naredit preden zgubi? en original,?e ne mora? na servis.
Klju? za 9.39$ sem naro?il tukaj:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16640
Nesel sema ga vrezat in tip mi re?e to je pa kar brezpla?no nimam kaj ra?unat za minuto dela,no najlep?e hvala.
Postopek za program je pa naslednji:
1.Vtakne? original klju?,da? kontakt 3 sekunde vzame? ven
2.Takoj za tem vzame? drugi original zopet kontakt 3 sekunde in spet ven
3.Takoj za tem vtakne? kopijo da? kontakt 3 sekunde in ven z njim
Klju? je sedaj sprogramiran.
Daljinca pa dobi? na ebayu za 40? in ga prav tako sam sprogramira?.Sam tega nisem ?e probal.
Ah bom kar copy/paste:
Step 1: Open drivers door and leave open.
Step 2: Lock and unlock the driver’s door using the power door lock switch on the door.
Step 3: Insert key into the ignition.
Step 4: Turn key to on position and return to off position. (IMPORTANT - use ON position NOT ACC position). Do this 3 times within 10 seconds. Leave key in the ignition.
Step 5: Open and close the driver’s door 3 times. (Door should be left open after this step).
Step 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors.
Step 7: Press any button on remote #1 twice. ECU responds by locking and unlocking the car doors.
Step 8: Press any button on remote #2 (etc.) twice. Each time the ECU will respond by locking & unlocking the doors.
Step 9: Remove the key from the ignition and the ECU will respond a final time with a series of door locks and unlocks. You're done!
Ko sem naro?il nov avto sem tudi kljuko,ker sem hotu,da se ne vidi tistega ?trclja in vti?nice zadaj(600 eu).No ?trcelj tudi lepo zarjavi po par letih,da ga je grdo videt.
Pridem prevzet avto in gor je lepo montirana pol cenej?a kljuka od ?e?kota .Saj potem so jo zamenjali.
Nosilec (?trcelj) je ene 7cm ni?je pod odbija?em in ?e je avto polno nalo?en je trba pazit na kak?en robnik,ko parkira? v rikverc.Pri skriti kljuki te nevarnosti ni je pa res da kupi? dve od ?e?kota.
Odbija?a ni potrebno rezat pri nobeni,mogo?e samo en mali ko??ek ?rne plastike spodaj kar pa itak ni videt.
Ups,saj res ima opremo GT (tipka za senzorje).Sem ?ele zdaj videl iz avtarja.Na sliki ni videt,je pretemno.
Jaz sem si dal tja tipko za vklop prednjih park senzorjev.Ob tipkah afs,dsc je en velik slep pokrov,ki ga iztakne?.Spodaj je pa ?e prazen nosilec za original stikalo,ki se iztakne s spodnje strani,ko sname? cel okrasni okvir s stikali.
Ko dobi? ohi?je ven noter vpasa? bilokak?no tipko,da pride ene dva mm vi?je kot slepi pokrov?ek.Pa na ohi?ju odre?e? ?tiri jezi?ke,ki dr?ijo pokrov?ek.Na tipko zalepi? dvostranski lepilni trak in gor da? pokrov?ek.
Na spodnji povezavi je postopek za odstranit avtoradio:
http://www.fitaudio.com/?View=entry&EntryID=162
In ?e za ve?ino drugih avtomobilov:
Napisano
Letnik 2009, 250.000km imam še original diske 1x menjane ploščice.Treslo ni nikoli.Sem pa menjal zadaj čeljusti in diske na 180.000km, ker mi je ena zaštekala.
1x na leto snamem čeljusti, očistim, podmažem, ponavadi ko, menjam na zimski komplet koles.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani