Skoči na vsebino
Auto luči
Napisano

Masa je itak vezana preko kontakta na vtičnici.

 

Hja, lahko je pa tam slaba masa...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Auto luči
Napisano
pred 12 urami je Boss napisal:

A maš prikolco prklopljeno?

 

A veš, da imaš prav.

 

To se dogaja samo, kadar je pripeta prikolica. Očitno je nekje na prikolici slaba masa...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Auto luči
Napisano

Žarnica je dvonitna, ampak sveti glede na komando: samo luč, samo zavora ali oboje skupaj.

 

Vseeno jo bom probal zamenjat, ker je najlažje, pa vidim, kaj se bo zgodilo. Potem pa raziskujem naprej...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Auto luči
Napisano (urejeno)

Da ne odpiram nove teme...

 

Jest mam pa en problem...

 

Danes sem že od jutra z BTjcem na poti. In imam natovarjanje v neki temni garaži. In opazim, da ko pritisnem zavoro, se prižgejo sprednje parkirne luči...

 

Ima kdo kakšno idejo, kaj je BTjcu šinilo v glavo? 16 let nobenih težav, zdaj pa tole... 

 

No, do doma se bom že pripeljal, saj ko pritisnem zavoro, se prižgejo tudi zavorne, tako da varno je. Ni pa normalno ...

Popravljeno od Slivka

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 8 minutami je dvorjan napisal:

Raje v motor natočite kakšno boljše 5W30 olje kot pa redkejša olja. Vam bo bolj hvaležen. Tisti deciliter porabe, ki ga navidezno prihranite, plačate z večjo obrabo. Mogoče bo (nekoč) račun izstavljen prav vam ...

 

Dokler je v garanciji, ni druge možnosti...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zaščita podvozja
Napisano

Aha, ja, seveda. In jaz sem včeraj v gozdu srečal pošast iz jezera Loch Ness. Ne verjameš? Nič hudega, saj tudi jaz tej spletni strani ne verjamem. Ker imam določene izkušnje, ko sem tja vozil BTjca - po dvakrat na leto, pa še vedno je bil čedalje bolj rejnat...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zaščita podvozja
Napisano

Glede na to, da delajo z oljem, je boljše, če se dogovoriš za termin enkrat novembra. 

 

Ne bom nekaj na dolgo razlagal, se mi s temi Rožleti ne da več ukvarjat, zato samo na kratko:

 

bolj ko je olje toplo, bolj je tekoče - da ne bo vozilo do zime suho...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Hja, @Scr3am, v našem BTjcu je notranjost skoraj bolj umazana kot zunanjost... Kaj češ, ni protokolarna limuzina, pa se umaže...

 

In naša Mazda 5 tudi ni bila dosti boljša. Pet otrok v enem avtu - ja, kaj lahko pričakuješ drugega, kot da so drobtine povsod, po drobtinah še voda polita in nato napackano, kjer je le možno (celo v zaponki varnostnega pasu), pa odtisi blatnih čeveljčkov, pa kaplje krvi (bratska ljubezen zna biti zelo krvava), ... ...

 

Zato nikoli nisem opazil, da bi bil kje odtis šmiraste dlani...

 

 

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Da so pri Fordu taki strokovnjaki, ni nič novega, nisem si pa mislil, da gre Mazda tudi v to smer, ker do zdaj so pri Mazdi vedno ubrali neko svojo pot. Spomni se "downsizinga". Edino Mazda se ga ni šla, vsi drugi so pa sestavljali litrske trivaljnike s 75 kW... In tako naprej, kar koli so si v avtomobilizmu zamislili, vsi so šli v to smer ko čreda, edino Mazda je šla vedno svojo pot. Zdaj pa je očitno tudi Mazda popustila. Najprej so začeli s SUVi, zdaj s "strokovnjaki" na servisih, da moraš potem sam za njimi popravljati. Kaj bo naslednja reč?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Čiščenje DPF
Napisano

Pri vsem skupaj se je za vprašat, a se splača.

 

Mislim, nakup kemikalije in potem štiri ure dela... In še vedno ne veš, kaj se bo izcimilo ven...

 

Ne vem, če je bistveno ugodneje kot da ga snameš in odpelješ k Strajnarju. Čiščenje in pregled katalizatorja od enega Fiata pred okoli pol leta je bilo 80€... En dan peljal tja, drugi dan šel iskat... 

 

Drugo je, če je uničen in mora narediti novega, to traja kakšen dan več... Pa okoli 300€ več te košta... V glavnem, ko ga dobiš nazaj, je definitivno dober.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Alarm v avtu
Napisano

Da ne odpiram nove teme, pa ker nekako še najbolj paše sem:

 

mi zna kdo svetovat, kako bi v 12V sistemu zaznaval padce napetosti?

 

Imamo 12V akumulator in porabnike. Ko se kateri od porabnikov vklopi, naj sistem počaka 30 sekund in če operater tega ne opazi in ne izklopi stikala, naj se sproži "trobla" (ker zna biti, da operaterja sploh ni zraven). 

 

Sem malo gledal, če bi kaj takega dobil kje med alarmi, pa imajo vsi še senzorje tresljajev in senzorje gibanja in ne vem kakšne še senzorje, ki bi tu brez veze prožili sireno. In, seveda, imajo cene temu primerne...

 

Obstaja torej kakšna enostavnejša rešitev? Ko na akumulatorju pade napetost je to znak, da se je priklopil (vsaj en) porabnik in če operater v 30tih sekundah ne odreagira, začne trobit...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bencin
Napisano

Sicer me je že sam naslov odbil (če ni nafta, ni vredno moje pozornosti), ampak sem vseeno malo pogledal, kaj se dogaja tukaj.

 

Zdaj, ja, sm kmet an s hribu doma, pei ne zastopm lih tanartabl usega tega...

 

Če se prav spomnim, je nekje na začetku @bajsi6 napisal, da bo večina voženj po mestu. In vsi po vrsti - z njim vred - debatirate o dvolitrskih motorjih in o 150 in več konjskih mašinah... Za kaj? Za drag-race? Ker za stanje v koloni in parkiranje na ozka parkirišča ni potrebe po 186 konjski mašini...

 

@bajsi6, moje mnenje: najdi enega "malčka" kot je npr: Nissan Micra in bo za po mestu vrh glave dovolj. Ni treba 186 konjev, jih tudi 80 dovolj dobro pospeši od semaforja do semaforja. In da ti na parkiriščih z vrati butajo noter je zadosti že kak star Hyundai Getz. In kar je najboljše: notri je približno enako prostora kot v teh novih SUVih, tako da se ti ni treba bati pomanjkanja prostora...

 

To je moje mnenje. Je pa res, da sm kmet an s hribu doma, an nism glih nek intelektualc...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zaščita podvozja
Napisano
pred 7 minutami je Janez007 napisal:

 

Kaj pa Forda, si že zaščitil?

 

Za njega bom sol raztopil v vodi in ga napolnil...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zaščita podvozja
Napisano

Koliko imaš možnosti to narediti sam in koliko levih rok imaš?

 

 

Dobi se vosek v spreju (*). Pri vratih odstraniš "zaključno letev", zavihaš tapiserijo na tleh in prideš do praga z notranje strani. No, nekateri imajo te luknje s spodnje strani (BTjc na primer), tako da mogoče prej pogledaš spodaj. Prag je tam že tovarniško naluknjan in ima gor gumijaste ali plastične pokrovčke, da so luknje zaprte. Odstraniš te pokrovčke, nasprejaš vosek noter, postaviš pokrovčke nazaj, priviješ "zaključno letev" in delo je končano. Brez vrtanja v pločevino. Poleg tega je vosek gostejši, zato od vozila po delu ne kaplja toliko kot olje. Če vzameš kvalitetnejši vosek, zdrži šest let tu v teh naših hribih, kjer ceste solimo ko pršut: dvanajst do štirinajst tednov na debelo... Če si kje v bolj ne-sneženih krajih, kjer ni toliko soli po cesti, zdrži eno voskanje tudi do deset let...

 

Malo za oceno: za povoskat BTjca v prage in v šasijo smo porabili okoli 3 litre voska. In ravno letos premišljujem, da bi ponovil voskanje, ker se je spet začela rja kazat...

 

 

 

 

 

 

 (*): nalašč sem dal prvo, kar je padlo (in mislim, da tudi najcenejše). Če se lotiš malo raziskovati, dobiš tudi precej boljše za malo več denarja.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.