Da ne odpiram nove teme, pa ker nekako še najbolj paše sem:
mi zna kdo svetovat, kako bi v 12V sistemu zaznaval padce napetosti?
Imamo 12V akumulator in porabnike. Ko se kateri od porabnikov vklopi, naj sistem počaka 30 sekund in če operater tega ne opazi in ne izklopi stikala, naj se sproži "trobla" (ker zna biti, da operaterja sploh ni zraven).
Sem malo gledal, če bi kaj takega dobil kje med alarmi, pa imajo vsi še senzorje tresljajev in senzorje gibanja in ne vem kakšne še senzorje, ki bi tu brez veze prožili sireno. In, seveda, imajo cene temu primerne...
Obstaja torej kakšna enostavnejša rešitev? Ko na akumulatorju pade napetost je to znak, da se je priklopil (vsaj en) porabnik in če operater v 30tih sekundah ne odreagira, začne trobit...
Sicer me je že sam naslov odbil (če ni nafta, ni vredno moje pozornosti), ampak sem vseeno malo pogledal, kaj se dogaja tukaj.
Zdaj, ja, sm kmet an s hribu doma, pei ne zastopm lih tanartabl usega tega...
Če se prav spomnim, je nekje na začetku @bajsi6 napisal, da bo večina voženj po mestu. In vsi po vrsti - z njim vred - debatirate o dvolitrskih motorjih in o 150 in več konjskih mašinah... Za kaj? Za drag-race? Ker za stanje v koloni in parkiranje na ozka parkirišča ni potrebe po 186 konjski mašini...
@bajsi6, moje mnenje: najdi enega "malčka" kot je npr: Nissan Micra in bo za po mestu vrh glave dovolj. Ni treba 186 konjev, jih tudi 80 dovolj dobro pospeši od semaforja do semaforja. In da ti na parkiriščih z vrati butajo noter je zadosti že kak star Hyundai Getz. In kar je najboljše: notri je približno enako prostora kot v teh novih SUVih, tako da se ti ni treba bati pomanjkanja prostora...
To je moje mnenje. Je pa res, da sm kmet an s hribu doma, an nism glih nek intelektualc...
Koliko imaš možnosti to narediti sam in koliko levih rok imaš?
Dobi se vosek v spreju(*). Pri vratih odstraniš "zaključno letev", zavihaš tapiserijo na tleh in prideš do praga z notranje strani. No, nekateri imajo te luknje s spodnje strani (BTjc na primer), tako da mogoče prej pogledaš spodaj. Prag je tam že tovarniško naluknjan in ima gor gumijaste ali plastične pokrovčke, da so luknje zaprte. Odstraniš te pokrovčke, nasprejaš vosek noter, postaviš pokrovčke nazaj, priviješ "zaključno letev" in delo je končano. Brez vrtanja v pločevino. Poleg tega je vosek gostejši, zato od vozila po delu ne kaplja toliko kot olje. Če vzameš kvalitetnejši vosek, zdrži šest let tu v teh naših hribih, kjer ceste solimo ko pršut: dvanajst do štirinajst tednov na debelo... Če si kje v bolj ne-sneženih krajih, kjer ni toliko soli po cesti, zdrži eno voskanje tudi do deset let...
Malo za oceno: za povoskat BTjca v prage in v šasijo smo porabili okoli 3 litre voska. In ravno letos premišljujem, da bi ponovil voskanje, ker se je spet začela rja kazat...
(*): nalašč sem dal prvo, kar je padlo (in mislim, da tudi najcenejše). Če se lotiš malo raziskovati, dobiš tudi precej boljše za malo več denarja.
Ne, v MB z mano še ni bila:) kakšna njena sorodnica, zgleda.
Drugače ima 250 000 prevoženih. Na spletu, vidim, se jih prodaja nekaj z okvaro motorja tudi pri nižjih km od teh in vedno kakšna s cca 400 000 ali več prevoženimi. Zanimivo
V Mariboru ni tvoja petka ampak naša. Kovinsko modra in zadaj levo nalepka: Slivkovi otroci v, na, ob, pod ali nekje okoli avta.
In na Avto.net so vse dobro ohranjene in malo vožene. In vsaka ima že več lastnikov. In se je resno za vprašat, če so tisti kilometri realni...
Tak motor, kot imaš ti, je pri nas vlekel tudi 1300 kg težko počitniško prikolico. Z ženo imava pa zdaj 6 otrok. In v vseh 360.000 km je samo enkrat obstal - zaradi smeti v nafti... Zato se mi pa tudi toži po njej. Če bi takrat vedel to, kar vem zdaj, bi takrat rajši dal kakšnih 7.000€, pa jo dal temeljito obnovit. Ker petka je res fenomenalen avto: majhne dimenzije, ogromen prtljažnik, sedem sedežev, praktičen, uporaben, prilagodljiv, motor trpežen in zmogljiv, pa s povprečno porabo 6,3 niti ni pretirano požrešen...
Mnja, tista polna električna oprema je res bombonček...
Mmmm, bom še malo premislil. Ker ravno zaključujem en projekt: Fiat Cinquecento iz leta 1996. Ličarsko na novo pobarvan, obnovljeni amortizerji, novi zavorni diski, odprt menjalnik in zamenjane sihronske puše, generalka na motorju, nove pnevmatike, ... ... ...
Cifra gre proti 3.600€, avto pa v bistvu na novo sestavljen. In trenutno nimamo več potrebe. Če bi bila "polno električna", bi jo vzel za naslednji projekt, pa bi počakala, da bi imel čas. Tako pa obnavljat "na zalogo" avta, ki niti ni točno to, kar si želimo in kar so znali narediti pred 15timi leti, zdaj pa ne znajo več...
Ima električni pomik drsnih vrat in vlečno kljuko?
Prevoženi kilometri?
Preden odpelješ na Dinos, me kontaktiraj.
Ker jaz, kreten, sem našo prodal, ko je imela 360.000 km (pa to je že staro in zvoženo, saj bo menjava sklopke in zobatega jermena pa čiščenje PDFja dražje, kot je sploh vredna) in kupil popolnoma novega dvoliterskega dizla s sedmimi sedeži, FucksWagna. In vem, da se take Mazde splača popravljat. In tisti, ki je kupil našo petko, jo je zrihtal in se brezskrbno vozi. Za razliko od mene, ki sem kupil popolnoma nov ... ... ... One...
Sicer izkušnja z viličarjem, pa vseeno: pri speljevanju obremenjenega viličarja se je vedno sivo-modro kadilo iz njega, ker je spustil semering na glavni gredi in je olje kapljalo h sklopki. Ko se je sklopka pri speljevanju segrela, se je to olje kadilo. In bolj ko je bila mastna, bolj so jo "matrali" in zato se je še bolj kadilo...
Ampak to se je kadilo iz sredine viličarja, ne iz izpušne cevi...
@apokalipto_81, predlagam en poskus: snemi čep z ekspanzijske posode, vžgi motor in počakaj, da se segreje (nekateri tudi pri vročem motorju snamejo čep, ampak tega ne priporočam). Nato opazuj gladino v ekspanzijski posodi. Zaradi vibracij motorja je lahko rahlo vzburkana. Če pa ven prihajajo mehurčki, imaš pa hude težave v stilu počene glave motorja, prebitega tesnila, ...
Mimogrede, kakšno je pa motorno olje? Ker v določenih primerih lahko hladilno tekočino zmeša v olje. Kar spet ni dobra novica...
Priporočam Interclass. Ko končajo, boš imel notri še nekaj orodja (vsaj pri meni so v povprečju na vsak drugi servis pozabili kakšen kos orodja), pa še svoj avto boš dodobra spoznal (ko boš za njimi popravljal malomarnosti). Seveda bo vedno krivo vse drugo (poplava na luni, peščeni vihar na Arktiki, pingvini v Sahari,...), samo oni pa vedno vse naredijo brezhibno in neoporečno...
In ne zanašaj se na Majesa, on je v bistvu penzionist, ki si krajša čas in dviguje penzijo s tem, da hodi tja...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Moj BTjc je v kabini bolj prašen kot tale v motornem prostoru...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani