Imam te?avo z zadnjimi zavorami M6 cd 120, letnik 2005.
Zdi se mi da mi ?eljusti zadaj blokirajo-danes se jeta ob?utek potrdil, ko sem stal na semaforju in v vratnem ogledalu vidim zadaj desno kako se mi kadi iz kolesa.Stopim ven in vidim, da je disk ?ist moder, felna vro?a in dim iz zav. oblog!
Po?akam 5 min in peljem dalje, ko pridem na cilj cca. 3km-vse ok.
Vo?nja: prevozil sem razdaljo 10 km, brez semaforjev ovinkov in silovitega zaviranja s hitrostjo cca 50 kmh.
Prosim za nasvet, kako postopati pri omenjeni te?avi....
Imam enak problem z webastom na moji M6. Mislim, da se je tudi zaklenil, je original z dodatnim timerjem v notranjosti vozila.Kako zadevo odklenem?hvala za pomo? in lp
rabim diske, in to take, ki ne bodo po par tiso? kilometrih zviti...
najprej TRW, sedaj ATE, po 3-4 tiso? kilometrih tresejo kot zme?ano....
Tak se ve? ne grem naprej...
pomagajte, kaj naj kupim?????????????????
Z avtom ni ni? narobe, ko so bili novi diski montirani, so bili OK, ni treslo, ni vleklo ob zaviranju ni?...
sedaj tudi ne vle?e ob zaviranju, trese pa ko zme?ano.... grrrrrrrr....
Pozdravljen,
Imel enake te?ave.Problem so bile peste, ja ne bo? verjel...
Obrazlo?itev: pri menjavi prvih in originalnih diskov, je mehanik imel te?ave da jih je dobil dol, saj so bili total zape?eni in zrjabeli na pesto.Ko jih je dobil dol, je ?el brusint in ?istit pesto, pri tem jo je seveda preve? obdelal...rezultat:3 kompleti diskov, reklamacije in tresenje da te kap!! Po menjavi pest L+D in zadnji komplet diskov je stvar kot mora biti, sedaj ?e 15tkm, prej ni zdr?ala niti 5tkm.
Predlagam, da se loti? pest, pa si re?il zadevo.Lp in upam, da sem ti pomagal
Ok. Zdaj je pa res dovolj...
rabim diske, in to take, ki ne bodo po par tiso? kilometrih zviti...
najprej TRW, sedaj ATE, po 3-4 tiso? kilometrih tresejo kot zme?ano....
Tak se ve? ne grem naprej...
pomagajte, kaj naj kupim?????????????????
Z avtom ni ni? narobe, ko so bili novi diski montirani, so bili OK, ni treslo, ni vleklo ob zaviranju ni?...
sedaj tudi ne vle?e ob zaviranju, trese pa ko zme?ano.... grrrrrrrr....
Pozdravljen,
Imel enake te?ave.Problem so bile peste, ja ne bo? verjel...
Obrazlo?itev: pri menjavi prvih in originalnih diskov, je mehanik imel te?ave da jih je dobil dol, saj so bili total zape?eni in zrjaveli na pesto.Ko jih je dobil dol, je ?el brusit in ?istit pesto, pri tem jo je seveda preve? obdelal...rezultat:3 kompleti diskov, reklamacije in tresenje da te kap!! Po menjavi pest L+D in zadnji komplet diskov je stvar kot mora biti, sedaj ?e 15tkm, prej ni zdr?ala niti 5tkm.
Predlagam, da se loti? pest, pa si re?il zadevo.Lp in upam, da sem ti pomagal
Par krat volan ven-noter in z tem odpravi? te?avo,ker se sama poma?e.Za nekaj ?asa ima? pol mir.
Imam podobno te?avo.Meni poka ko je avto uga?en takrat se full sli?i in ko premikam volan levo in desno, dela tk tk.Meni ne pomaga volan not in ven=ni spremembe.Kak?na ideja kaj bi to lahko bilo?hvala za odgovore
to jeto. a sedaj ne sveti.zanima me ?e mora v danem trenuku svetit, al ne.ker trenutno ne sveti?
Te?eva odpravljena.Cevka za podtlak je imela luknjico...sedej ne sveti ve? in je ok.Informacija za vse tiste, ki vas bo doletelo kaj podobnega.lp,m
hvala za tvoje mnenje.kolk sem zasledil si tudi ti maher za mazde.kaj prvi? na to, da mi avto zelo slabo greje, kljub webastu, rabi recimo 10 km da za?ne mla?no pihat, potem piha mrzlo, in toplo oz.kako mu je!aja pa ?e lu?ka za motor se mi je pri?gala=egr o?i??en po navodilih na forumu.trenutno ne gori, a to se je ?e zgodilo, da je nehala, nato pa se zopet pri?gala.po ?i??enju se mi je pri?ala samo enkrat, nato sem zamenjal luftmesser in je nehala in nato spet pri?gala.trenutno ne gori. avto je M6 cd120 l.2005, z 125 tkm.se veselim tvojega odgovora oz.mnenja na moj problem.hvala ti ?e v naprej in lp iz mb
Tudi ta napaka odpravljena: gretje sedaj dela, kriva je bila ?rpalka webasta, ki ni oz je delno spu??ala zrak v kabino.lp,m
hvala za tvoje mnenje.kolk sem zasledil si tudi ti maher za mazde.kaj prvi? na to, da mi avto zelo slabo greje, kljub webastu, rabi recimo 10 km da za?ne mla?no pihat, potem piha mrzlo, in toplo oz.kako mu je!aja pa ?e lu?ka za motor se mi je pri?gala=egr o?i??en po navodilih na forumu.trenutno ne gori, a to se je ?e zgodilo, da je nehala, nato pa se zopet pri?gala.po ?i??enju se mi je pri?ala samo enkrat, nato sem zamenjal luftmesser in je nehala in nato spet pri?gala.trenutno ne gori. avto je M6 cd120 l.2005, z 125 tkm.se veselim tvojega odgovora oz.mnenja na moj problem.hvala ti ?e v naprej in lp iz mb
Na moji M6 imam trenutno enak problem.. samo da ne izgine s segretjem motorja. Si prepri?an, da se s ?asom ne samo navadi? na tresenje? Meni v ponedeljek mehanik menja vztrajnik in sklopko ( s samo sklopko ni (?e) ni? narobe .. ampak jo preventivno menjam sedaj, ko bo ?e vse razkopano in imam potem spet ve? kot 150k km mir..). Pelji k mehaniku - meni je domneve o okvari vztrajnika potrdil po 2. sekundah vo?nje
..je pa popravilo precej drago (zaradi materiala) - pripravi se na ?ok
kok pa je to drago?kako je ugotovil da je vztrajnik?njegova diagnoza?hvala za odgovor in lp
baje da je vztrajnik, stane pa cca. 1000? na cosmosu, jst pa sm mal pobrskal po netu in na?el na ebayu komplet s sklopko valeo za 700? + 50? po?tnina, pri nas pride pa cca. 800? komplet.
Glede vztrajnika mi je mehanik svetoval tako, da naj pustim kot je dokler nebo za?elo zelo tresti in butat.
Lp
hvala za info
ej nosilec motorja preveri najprej! je ?e veliko koga mu?il
hvala za info.bom poskusil!kak?na ideja, kolk stane in kje najceneje nabavit?lp
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani