Peljem se z mojo Mazdo 6 po avtocesti proti Beogradu s tempomatom na 130 km/h, v Bosanskem ?amcu zavijem z avtoceste in se mi ?e pred carino pri?ge DPF lu?ka in lu?ka z motorjem. Ustavim pri prvem mehaniku, ki mi z Boschovo diagnostiko ni mogel brisati napake in mi svetuje 15 min vo?njo pri 2.000 obratih za izvedbo regeneracije. Avto potem ugasnem in ponovno pri?gem, a lu?ki ?e vedno svetita. Ugotovim tudi, da imam avto v "safe mode", saj nima nobenih pospe?kov. Odlo?im se, da ga peljem na poobla??eni Mazda servis v Tuzli, ker sem imel tam poslovni sestanek. V servisu so ga imeli 6 ur, baje 8x delali prisilno regeneracijo DPF filtra in ga na koncu z nekim sprayem in veliko ognja le uspeli po?istiti. Omenili so mi ?e, da sem ga imel "zapacanega" na 60%. Cena popravila z menjavo olja je bila 410 KM ali 210 EUR. Avto zdaj po prevo?enih cca 1000 km dela OK.
Mimogrede, ima kdo izku?njo koliko bi to popravilo stalo v Sloveniji?
Dol?an sem ?e zaklju?ek zgodbe. Avto sem peljak na Mazda servis na Britof pri Kranju. Tudi oni takoj niso mogli brisati napake oz odkriti zakaj svetijo vse te lu?ke. Pripeljati sem jim ga moral za cel dan in po nekaj urah preverjanja vseh kablov so odkrili, da mi je pri?la voda v vti?nico za prikolico. Zamenjali so mi jo in zdaj je vse OK
Sem ?el k prijatelju in njegova Bosch diagnostika je kazala, da je nekaj narobe s stikalom na zavornem pedalu. Stikalo sva snela in ga odprla, ter odkrila, da je nekoliko za?gan v notranjosti. Kupila sva novega, identi?nega in ga namontirala. In zgodilo se ni ni?, vse lu?ke so ?e naprej svetile. Napaka pa se z Boschovo diagnostiko ni dala izbrisati. Kasneje sem doma ?e snel kleme z akumulatorja in po ponovni namestitvi mi zdaj sveti ?e lu?ka AFS OFF
O?itno bom ?el v ponedeljek na poobla??eni servis. V Ljublajno ne mislim ve? iti, ima kdo izku?nje s servisom v Kranju oz Britofu?
Na Mazdi 6, (2,0 l, letnik 2009) so se mi na avtocesti nenadoma pri?gale lu?ke ABS, DSC OFF in lu?ka z avtom, ki zdrsava. Ima kdo kaj izku?enj, kako se jih "znebiti"?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Moja izku?nja pred dvema tednoma:
Peljem se z mojo Mazdo 6 po avtocesti proti Beogradu s tempomatom na 130 km/h, v Bosanskem ?amcu zavijem z avtoceste in se mi ?e pred carino pri?ge DPF lu?ka in lu?ka z motorjem. Ustavim pri prvem mehaniku, ki mi z Boschovo diagnostiko ni mogel brisati napake in mi svetuje 15 min vo?njo pri 2.000 obratih za izvedbo regeneracije. Avto potem ugasnem in ponovno pri?gem, a lu?ki ?e vedno svetita. Ugotovim tudi, da imam avto v "safe mode", saj nima nobenih pospe?kov. Odlo?im se, da ga peljem na poobla??eni Mazda servis v Tuzli, ker sem imel tam poslovni sestanek. V servisu so ga imeli 6 ur, baje 8x delali prisilno regeneracijo DPF filtra in ga na koncu z nekim sprayem in veliko ognja le uspeli po?istiti. Omenili so mi ?e, da sem ga imel "zapacanega" na 60%. Cena popravila z menjavo olja je bila 410 KM ali 210 EUR. Avto zdaj po prevo?enih cca 1000 km dela OK.
Mimogrede, ima kdo izku?njo koliko bi to popravilo stalo v Sloveniji?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani