Mislu sem ?e ojni?ne, pa mal glavo in ventile pogledat, ?e so ok?
No sej, mal bom probal se z drugim oljem, pa z aditivom.
Drgac pa od menjave teflonov nic ne kadi - vsaj videt ni.
Pri bolj ?portni vo?nji oz. ve?jih obremenitvah (recimo, ko smo se vozili ?ez prelaze) lahko porabi dobre pol litra na 1000km.
Trenutno imam noter 10w40 Valvoline Maxlife.
Najprej bom itak probal ?e drug tip olja in kak aditiv, ma na dolgi rok bo bolje nrdit eno malo generalko.
Druga opcija bi bla rabljen motor. Ampak nikol ne ve?, kaj dobi?, ko kupuje?. Pa ?e 1.8 je, ki ga je te?je dobit.
Torej, na MX-5 smo menjali teflone zaradi prevelike porabe olja. Stanje se je sicer bistveno izbolj?alo, a mi pri priganjanju ?e vedno pije mal preve? olja. Pri normalni vo?nji ve?je porabe ni opazit.
Pomerli smo kompresijo in je taka, kot mora bit. Vseeno pa sumim, da bi bilo dobro menjat batne obro?ke (tesnila so povsod OK, ni videt, da bi kje lahko pu??alo olje, torej ga po?re motor).
Cca koliko ? bi me tole pri?lo (skupaj z menjavo tesnila glave, pa menjavo ojni?nih) in h ktermu mehaniku se spla?a peljat avto?
Dobil odgovor na tujem forumu... upam, da je pravi.
For US versions:
http://www.jimellismazdaparts.com/sh...&searchString= lists part number B66012114 for '90-'93 1.6
http://www.jimellismazdaparts.com/sh...&searchString= lists part number FE3N12114 for '94-'96 1.8.
Hvala za hitre odgovore. Ta kos, ki je napisan na vre?ki, sigurno ni pravi, torej ?tevilka B66012114 ni prava za moj motor. Na Mazda servisu vztrajno trdijo, da je to to - zadeva pa pa? ne pa?e.
Sumim, da je ta koda za 1.6 motor. Na servisu pa trdijo, da sta kosa za 1.6 in 1.8 ista.
Bom probal ?e v drugih tujih trgovinah. Specialistu v UK in nem?iji sem ?e poslal, pa ni bilo odgovora. Hvala za linke.
Imam problem za dobit en kos za MX-5.
V angle??ini se re?e valve spring retainer lock, v nem??ini Ventilfederkeil. U glavnem, gre za ko??ek, ki je na ventilu in ga dr?i na mestu.
Probal sem ga naro?it preko Mazda servisa, pa so mi poslali druga?en ko??ek, ki ne pa?e - na sliki je desno. Baje je to edina varianta za moj motor (1.8 16v, letnik 1994, uvo?en iz ZDA).
Kam bi lahko ?el vpra?at, da mi dobijo ta ko??ek? ?e na uradnem servisu ne morejo, pol ne vem, kaj mi ostane
SLIKE:
http://img138.imageshack.us/img138/6540/ventilfederkeil2.jpg
http://img543.imageshack.us/img543/4922/ventilfederkeil3.jpg
http://img20.imageshack.us/img20/6412/ventilfederkeil1.jpg
Thnx&lp,
Marko
Ja ,kako se odra?a prebijanje kablov se ?e dobro spomnim..
in to ni to..
vendar pri ?tromu nikoli ne ve?,
Sem pa ravnokar ugotovil ,da tista pocen ?pula za 260 ? ni prava , ker je za NA
Bo pa tale bolj primerna ..
http://www.autoteileplus.de/Zuendspule-Maz...-id4306092.html
Jaz ve?ino stvari kupujem tu:
Ne mislim se it nekih kolobocij po pravni poti, raje bi ?imprej zrihtal avto v vozno stanje.
Torej, ?e enkrat vpra?am... kje pogledat za rabljen/obnovljen motor ali glavo za Mazdo MX-5 1.8 16v NA?
Jap, to?no ta zelena.
Zgleda, da je po?ila glava na moji MX-5 (1.8 16v). Poznate v Sloveniji oz. kje v bli?nji EU odpade/mehanike, kjer bi lahko pri?el do rabljene/obnovljene glave, ali pa kar celega motorja? Sem ?e iskal po Ebayu in malih oglasih, pa ?a? neuspe?no.
lp,
Marko
Napisano
Odli?no. Hvala za info
Povezava za deljenje
Deli na druge strani