Eno vprašanje. Meni je od menjave olja v avtomatskem menjalniku na M6 ostal 1 liter. Od kolega sorodnik ima CX30 z avtomatskim menjalnikom G motor, predvidevam da je olje isto tudi za njega in mu lahko dam olje, ki je meni ostalo?
jaz bi pri 74 samo zlil ven pa nalil novo not, pa bi potem še mal vozu, pa menjou potem komplet s filtrom
Sem razmišljaj kaj narediti, samo menjava olja ali odpreti menjalnik in še zamenjati filter. Vemo, da Mazda pravi da ni potrebe po servisu menjalnika in bi v tem oziru bilo čisto ok samo odtočiti olje in doliti novega. Po drugi strani pa če se enkrat lotim, bi najraje naredil komplet vsega, tako da se zaradi tega nagibam k odpiranju menjalnika in "večjem servisu".
Olje kolikor sem iskal dobim najugodneje na Misteroil.
Moja M6 2.5 ima sedaj 74000km in razmišljam o menjavi olja avtomatskega menjalnika. Pregledal sem že nekaj videov in mi je načeloma jasno kako in kaj. Odstranil bom pokrov in menjal filter. Zanima me kateri filter priporočate, uporabit tesnilo za posodo ali tesnilno maso, s kakšnim momentom privijačit pokrov in čep na pokrovu?
Sem pred časom precej tega prebral v Klubu Avtomatski menjalniki ampak sedaj tam več ni nobene vsebine😪
Zanimivo, da je se je sedaj vlaga, ki je bila za lečo posušila in je na kameri spet zadovoljiva slika. Na sliki se vidi poševna črta zaradi razpoke na leči, drugače pa je ok. Kljub dežju v zadnjih dneh vlaga ni več prišla za lečo. Malo še počakam z menjavo, da vidim kaj se bo dogajalo.
Je pa res, da slika na teh kamerah ni pohvale vredna in bi ne bilo hudo tudi če je ne bi bilo.
Hvala za predlog, glede alternative mazda servisu. Bom povprašal ko se odločim za menjavo.
No, pa imam prvo težavo. Sprednja kamera, tista pod radarjem, je šla po gobe. Bolj natančno, počila je zaščitna plastika, ki je čez lečo. Kamera še deluje, ampak zaradi počene plastike je slika neuporabna. Kaj je za narediti, zamenjava celotne kamere ali je mogoče možno zamenjati samo to zaščitno plastiko. Sem iskal po internetu in sploh ne najdem nikjer OEM številke za kamero. Morda kakšna ideja preden grem na servis?
Preveri, če ima radio izhod na zvočnike, ki ne gre preko vgrajenega ojačevalca. Jaz sem imel na prejšnji M6 enak problem in sem moral prerezati kable na priloženem kabelskem snopu, nalotati činče in povezati na PREAMP izhod iz radia. Potem je bil zvok super.
Meni je moja bivša M6 2.0 GH na 10.000km popila cca. 1,5l olja. Je pa bilo zelo odvisno od načina vožnje. Pri dinamčni vožnji in vrtenju nad 5000 obratov je tudi olje bolj papcala.
Sicer pa ni to nič kritičnega, navadit se moraš vsaj na 2 meseca kontrolirati šipko in liter olja vozit v prtljažniku.
Za M6 od sredine 2015 naprej do sredine 2018, ne rabiš posebnih ventilčkov (uporablja ABS senzorje), za M6 od sredine 2018 naprej (zadnji facelift), pa rabiš tele TPMS senzorje:
Številka dela:BB03-37-140A
Hvala za odgovor. Nimam izkušenj s TPMS senzorji zato še to vprašanje. Če imaš zimske in letne gume vsake na svojih platiščih in seveda potem v vseh platiščih tudi senzorje, je kakšna težava ob menjavi gum? Sistem sam prepozna kateri senzorji so aktivni ali je potrebno kaj nastavit?
Eno vprašanje, ker sem ravno v iskalni akciji za Mazdo 6 GL facelift. Kako deluje sistem nadzora tlaka v pnevmatikah, preko ABS senzorja ali ima senzorje v kolesih?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Je ta tip, hvala
Povezava za deljenje
Deli na druge strani