Zeeeeh.... No vse skupaj je malce zaspalo ampak bo ze bolje, drugo leto pravijo
Ja glede parkirne zarnice je ta prava.
Glede tapete na vratih... v celoti se da odstranit z skalpelom (OLFA no?) in vrocinsko pistolo za odstranjevanje barve in "?pohtlom" oz jekleno lopatico.
No za armaturko pa je tako... nasel sem veliko izbiro tukaj
Brisalci se tako ne vidijo ven? To pa mislim da ni tako, razn ?e jih nima?...
Heh... Spodaj pod nosilci je crna guma in se brisalci komaj kaj vidijo na crni podlagi. Na drugi strani pa je se havba toliko privzdignjena pred sipo da se jih komaj kaj ven vidi ce so crni. Rdeci bi izzstopali, sem ze probal z GIMP-om (enakovredno photoshopu na windowsih, je pa program za linux)
Ogledala in brisalci so crni. Brisalci se tako ne vidijo ven, pa se metlice so v vsakem primeru crne, ogledala je mozno da bodo sla dol pa pod barvo (tistih par vijakov ven pa je odmontirano v 5 minutah), samo tud crna zgledajo ok.
Tapiciranje vrat... ja to bom pa ?e videl. Prevleka bo rde? skaj, ki ga bom nabavil pri enem znancu ki ima s.p. tapiciranje. Skaj pa zato, ker ga je enostavno oblikovat in napenjat preko kakrsnekoli oblike. Na vratih najprej poberem dol samo ro?aje in jih prevle?em s skajom, tapete iz starih vrat verjetno nebom odstranjeval, ker 1. bo skaj lepse zgledal malce napet, 2. ker ce vzamem dol staro tapeto ostane gola deska in verjetno lepilo z peno ki bi se skozi skaj videlo, in tako ali tako moras pod skaj dat tanko peno ravno zaradi tega.
Tehnika takega tapiciranja je preprosta, vse kar rabis je toplotni fen (lahko tud tisti za odstranjevanje barve, nikakor ne susilec za lase ), gumijasti valjcek (3-6cm sirok), gladko leseno ali plasticno lopatico in voljo do dela.
Glede ledic pa je tako. Vsako klasicno zarnico moras zamenjat z tremi LED diodami. To pa zaradi tega ker LED diode oddajajo ozkokotno svetlobo (sirokokotne oddajajo presibko svetlobo) in je osvetlitev potem neenakomerna ce bi menjal 1:1.
He he ja! avto je kon?an, sem pa pozabil eno banalno stvar... pobarvat nosilce brisalcev... zdaj ko je vse tak lepo in sijo?e res ne morem dat gor starih o?u??enih nosilcev, bo si ?e treba vzet kako urco za to.
Medtem se dolgo nisem ni? javil. No ve? al manj zarad menjave slu?be, kar ne pomeni da delo ni napredovalo. Sicer ni kaj pokazat, ker je ?lo za notranje odpravljeanje napak kot so ?i??enje stikal na vratih za notranjo osvetlitev, manj?a lepotna opravila po notranjosti, za??ita prtlja?nika pod rezervno gumo in podvozja (treba ?e poslikat).
V planu pa je ?e malo ki?a... zamenjava ?arnic v armaturni plo??i z rde?imi led diodami, avtoradio je tud z rde?o osvetlitvijo , tapiciranje tapet na vratih v stilu rde?a/?rna pa ?e kaj bi se na?lo...
Registriran ?e ?al ni bo pa nekje decembra 1x, pa bo pol mogo?e avto malo za pokazat v ?ivo, vem da ni to nevem kak?en avto sploh zaradi starosti, ampak mi je nekako hobby, izziv in test DIY sposobnosti.
Zagoret... no ja resda bolj te?ko, bo? pa imel okrog (mogo?e tudi v njem) avta lep ?as neprijeten vonj po za?ganem po/med vo?njo. Bitumen je pa? normalno teko? in uporaben nekje do 200 stopinj, pol pa se za?ne smodit in se segmentira nakar izgubi svoje za??itne lastnosti. Vname se bolj te?ko od vro?ine, mora kar direktnemu ognju bit izpostavljen.
Za za??ito ti priporo?am kak?en namenski premaz za te stvari, sam sem svojo 323 sedan l. 91 premazal z takim sredstvom, bom ju3 pogledal kako se mu re?e, ker ne vem kam sem "piksno" zabrisal...
Pregledat: kon?nike, roke, polosovine, kolesne le?aje (dotrajano), zavore (lahko da se je zasko?il potisni bat na zavornih ?eljustih).
Navedeno na?tevam ker si dejal da se ta "tik tik tik" sli?i le ko se pelje?, kar pomeni da je motor ok. Popravilo nebo drago ?e je ?lo kaj od zgoraj navedenga, sploh ?e si vsaj malo sam svoj mojster. Kaj ve? ne morem svetovat.
Edino ?e to; dela ta "tik tik tik" hitreje ko se hitreje peljes/pospe?uje?, in po?asneje ko zavira?/upo?asnjuje??
Prosu bi koga ki se spozna na muziko v avtu ?e mi lohk pove kaj bi lohk blo narobe ?e ti woofer vle?e na noter namesto da bi normalno tolku kot je treba pa k ska?em med komadi se kr en pok sli? iz njega.
Hvala
?e ga not vle?e ima? pole narobe priklopljene +/-
Pokanje med komadi... se je to zdaj naenkrat pojavilo? al se ti to dogaja ze od za?etka? ?e od za?etka pol je avtoradio kriv, druga? pa je mo?no da je kaj na oja?evalcu.
Jaz bom ga sam z kitom ?pricnil pa pripravil za barvanje. Gara?e je 55m2 tak da se stene lepo pokrije z folijo in ni praha. Barval pa bo moj foter, on ma bolj roko in prakso za barvanje z pi?tolo. Je ?e kar dosti avtov doma ?pricnil, tak da mu zaupam. Pa ?e pi?tola za barvanje ni ravno ona iz OBI-ja za 2k SIT. Ma foter to neko hudo pi?tolo - sicer je ze stara, ampak je profi z celo ?katlo dodatkov, ?ob itd...
Je pobarvala ?e ?kodo 120L, Golf I in II, Lado nivo, AX-a, Hyundai ponya, Renault traffic kombija... So vsi zgledali pol lep?i kot novi
Bo pa v kratkem ?e enga MB C180 (brat razbil sprednji del), pa sprednji odbija? si mora foter ?e poflikat z poliestrom in ?pricnit na njegovem MB E230 (zahaklal robnik pri parkiranju).
Nabava materiala je bila zelo pestra, sploh da najde? enga dobrega me?alca barv... No na koncu sem barvo naro?il pri superkem-u (za prometno ?olo in planetom TU? v MB ). So imeli vsaj najve?jo izbiro pa tud dobro znajo svetovat
Pokitano in pobru?eno do konca, pa se z vodobrusnim papirjem cel avto obdelan. Kon?ani tudi odbija?i, ki so bili v poraznem stanju (sploh sprednji). Ju3 ?e enkrat z vodobrusnim P1000 preko, potem pa mukotrpno "abdekanje" preden ga brizgnem z kitom. Slikic danes nimam, bom pa ju3 poslikal da se malo vidi napredek
Aja pa pri vodnem bru?enju naj vam punce-?ene pomagajo majo dober "filing" ?e je ?e kje kaj za pokitat
Dobra ideja! Bom poslikal malo, ko bom vodo ven spustil, hladilnik odstranil zdaj pred barvanjem. V soboto grem barvo in ?pric kit iskat pa do konca spokitat in za?mirglat. Potem pa mukotrpno lepljenje pred barvanjem...
Ce delas po 12-14 ur dnevno ti ne ostanje ravno kaj dosti ?asa zve?er za delo doma, tak da vse skupaj napreduje zelo po?asi ob vikendih
Thx za info, sem ze mislil vzorec jemat za me?anje barve pa bom verjetno kar to probal.
Ma? mogo?e kak?no ve?jo sliko od te tvoje tolk malo za filing, ta slika iz podpisa je precej mala
Malo pa me tud ?asovno ubija... vsak dan siht 10-14 ur tak da "drmam" ve? al manj samo ob vikendih... :ne vem: No saj pobarvana bo pred decembrom (Upajmo )
Za popravilo je ne servis (privatnik) v biv?em tamu, drugi je pa na pobre?ju iz nasipne proti hitri cesti, kar prvi semafor desno zravn tistega vulkanizerja. Dela pa tisti frajer samo do 14ih
No pa po?ila ti je verjetno kak?na cevka, ker rebra so samo za pove?an u?inek hlajenja - odvajanja toplote
?e ga ni preve? razneslo se da to popravit, druga? pa sem jaz bil tisti sre?ne? z hladilnikom za 10k
EDIT:
UPS... Zdaj komaj opazil lokacijo... tolmin... ok ignor ta post
Fotru je blo dolgcajt, pa je senzor na?el na pobre?ju pri A&J Avto (Rondo pri pokopali??u). Mali trgovci presene?ajo, cena pa je 4.500 SIT, tak da lahko jaz spajkalnik pa ostalo kramo pospravim
Zdaj pa se res manjka samo ?pric z Mazda rde?o pa bo avto kot nov. Razmi?ljam da bi ?pricnil tudi vso ?rno plastiko v rde?e (kao clean look - stranske letvice, ogledala, odbija?i...), samo moram prvo avto poslikat pa malo na ra?unalniku sprobat kak kaj zgleda, da ne zaj**** vsega skupaj
Ma?inca pa lepo prede, samo se mi zdi da se je izpu?ni lonec :ne vem: sesul. Ma motor malo preve? ?portn glas ko ga pohodi? nad 3000rpm. Zvok ni kot pri predrtem loncu, ampak tist rezek zvok ko se vsebina lonca sesuje (sem gledal pa je lonec cel) pa ga direkt ven ?ge
Hehe... mislim da bom kar nekaj u?timal "po doma?e"
Sem na?el en dvostopenjski termostat, ki vklaplja pri nastavljeni temperaturi, pa izklopi ce pade pod prvo stopnjo. Navadni termostati samo izklapljajo pri najvi?ji nastavljeni/umerjeni vrednosti zato niso pri?li v po?tev.
Jaz imam ventilator kar na stikalo vezan in vklopim po potrebi, ti ima tudi B6 motor?
Ja oznaka motorja je B6E, pa neko stikalo mi ne di?i najbolj, to mora delat avtomatsko, ne pa da zraven zmede na cesti ?e vedno gledas tist "cajger" za temperaturo. Senzor je kot sem napisal 3.500 SIT +/- par stotakov, za tak drobi? pa nebom ?krtaril
Drugo poglavje pa so ?tajerski dileri z avtodeli... :ne vem:
Povem ?tevilko ?asije pa to da je to za vklop ventilatorja pa se stari del jim poka?e?, oni pa meni dajo senzor za temperaturo v armaturki
Nesposobni so do amena... pa se kregali bi se radi kaj jaz rabim. Jim bom za?el odbijat od cene stro?ke za bencin ko se po en del 3x pelje? k njim pa se kr ne kapirajo kaj bi rad...
Zdaj sem povezal mimo tega senzorja za testno vo?njo, pac ventilator vedno zraven leti, glavn je tak termostat.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zeeeeh.... No vse skupaj je malce zaspalo ampak bo ze bolje, drugo leto pravijo
Ja glede parkirne zarnice je ta prava.
Glede tapete na vratih... v celoti se da odstranit z skalpelom (OLFA no?) in vrocinsko pistolo za odstranjevanje barve in "?pohtlom" oz jekleno lopatico.
No za armaturko pa je tako... nasel sem veliko izbiro tukaj
Povezava za deljenje
Deli na druge strani