Khm khm, kaj pa če bi kdo od vas dejansko pogledal, kaj piše v servisni knjigi?!
Tudi pri novih Mazdah, kjer se uporablja olje 0W-20 - in to zgolj zaradi par deci nižje porabe in doseganja nižjih izpustov CO2, da so penali za proizvajalca manjši - v knjigi lepo piše, da lahko uporabljaš tudi olje 5W-30. Saj SkyActiv G motorji se od 2013 do včeraj niso bistveno spremenili ...
Če bi se držal servisne knjige na Miati, bi že 6x delal generalko
Kot je Scream napisal, sam sem imel črne sajaste nastavke od izpuha.
Kot je NevLado povedal, so tisti, ki so vozili za menoj občasno videvali dim. Ni bilo pa to v smislu parne lokomotive. Si moral biti res pozoren, da si opazil.
Sicer me je že sam naslov odbil (če ni nafta, ni vredno moje pozornosti), ampak sem vseeno malo pogledal, kaj se dogaja tukaj.
Zdaj, ja, sm kmet an s hribu doma, pei ne zastopm lih tanartabl usega tega...
Če se prav spomnim, je nekje na začetku @bajsi6 napisal, da bo večina voženj po mestu. In vsi po vrsti - z njim vred - debatirate o dvolitrskih motorjih in o 150 in več konjskih mašinah... Za kaj? Za drag-race? Ker za stanje v koloni in parkiranje na ozka parkirišča ni potrebe po 186 konjski mašini...
@bajsi6, moje mnenje: najdi enega "malčka" kot je npr: Nissan Micra in bo za po mestu vrh glave dovolj. Ni treba 186 konjev, jih tudi 80 dovolj dobro pospeši od semaforja do semaforja. In da ti na parkiriščih z vrati butajo noter je zadosti že kak star Hyundai Getz. In kar je najboljše: notri je približno enako prostora kot v teh novih SUVih, tako da se ti ni treba bati pomanjkanja prostora...
To je moje mnenje. Je pa res, da sm kmet an s hribu doma, an nism glih nek intelektualc...
Ma sitnica, zakaj bi to gromozansko Micro kupoval, najbolj da kar tole pol:
To ja, ampak znotraj njih je tak rumen o-ring, ki včasih ostane gor:
Sej načeloma pomaga, če jih zalepiš, ni pa verjetno fajn...ker so namensko taki z dihtungo. Pol k se zatakne pač rabiš izvijač ali nekaj, da ga dobiš ven...
Zbiram mnenja in izkušnje glede "hobi-home" programa za "vap", pri čemer sem gledal spodnji primerek (malo sem gledal to serijo K4 in K5 pri čemer kake hude, bistvene razlike ni, ki bi bila ključna za domačo rabo). Kot rečeno, rabim za domačo rabo, kjer se uporablja parkrat na mesec po mogoče max.1h.....(poleg avta, za pranje žaluzij, pranih plošč, lesene terase, itd....).
Vsako mnenje dobrodošlo ->
No potem pa moje mnenje: Imamo doma K5 in ga ne bi več kupil. Tej deli, ki se menjavajo so plastični in tisti rumeni plastični o-ring ostane v pištoli namesto na nastavku in ne moreš nobenega drugega nastavka dat gor. Pač res smotan sistem. Zdej, če boš imel vedno isti nastavek ni problem. Jaz imam pa še nastavek za aktivno penjenje, pa je vsakič problem. Začasno je pomagalo to, da smo zalepili ta plastični o-ring, ampak žal samo začasno.
Definitivno kot je @FuManchu rekel, deli naj bodo kovinski, ne plastični. Se mi zdi, da imajo pri drugih ''štrajfiksih'' bolje to rešeno.
Že 10 let so taki, samo niste hoteli slišat.... Ker ste se tolažli z Juresom, ostali so bili pa šelebajzerji z salonskim osebjem vred... 🫣 Zato pa so šli u maloro....🥴
EDIT: Ko smo ravno na mazda forumu, vedno kupujem vse filtre od MAHLE pa do sedaj se nisem dobil nobenega k bi na njem pisalo made in germany. Vse ostale drzave samo germany ali avstrija ne.
Mal offtopic, ampak ravno včeraj sem prvič dal MAHLE oljni filter pa sem šel prov na embalažo pogledat: Made in germany.
AVP je najbolj idiotska agencija v Sloveniji, to je bil bivši sektor za vozila, ki je spadal h moji bivši službi, DRSI (včasih DRSC).
Že to, da cela Evropa odobrava E-tipski certifikat (vključno z Nemci), samo mi se še s TUVi ubadamo. Zakaj? Ker se stručkotom z AVPja ne da z nobeno novo stvarijo ubadat.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tole bo kar držalo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani