imam 2004 letnik 2.0 diesel mazdo 6, in nikakor ne uspem ugotovit, kaj jo matra. Egr snel, o?istil, egr solenoid je bil polomljen, sem ga popravil, pihnil "?ez", tudi turbo magnetni ventil je bil zlomljen, pri delu, ki ima neko kapico(je ni gor odkar imam avto-4 leta, popravil in spihal tudi to. Se komu sanja? hvala
Meni je enako svetilo, avto je ?el normalno. Pele je rekel, da je neki senzor pri turbini za zamenjat. Nisem popravljal, ker sem prej avto prodal.
Javilo mi je naslednjo napako: P0664 Mazda - Intake Manifold Tuning Valve Control Circuit Low Bank 2
Danes sem vozilo peljal na servis. Mehanik je na hitro snel pokrov motorja in ugotovil, da je utrgalo zobati jermen. Do srede bom dobil odgovor kak?ne so po?kodbe na motorju.
Me res zanimajo stro?ki, ki so nastali zaradi utrganega jermena?
A se spla?a tak avto sploh popravit? Kaj naj naredim, da pridem ?imbolj?e skoz? Kako sploh tak avto prodat?
Lahko, da bo? pla?al le veliki servis, meni ga je utrgalo pri 100km/h in mi je zraven polomilo ?e odmika?e, ki sem jih poceli dobil pri Pelkotu.
Vpra?anje za Simona. Par dni po menjavi akumulatorja sta se mi pri?gali dve rumeni lu?ki (zdrsavanje pogonskih koles in za motor), avto deluje normalno. Zdaj sem izklopil akumulator in ga priklopil nazaj, lu?ki sta ugasnili. Malo sem brskal po forumu in se bosta baje pri?gali nazaj. Mazda 6 CD136, letnik 2004. Kaj moram naredit?
Moje vpra?anje ?e ni nih?e posredoval naprej, lu?ki pa ?e kar svetita. Zdaj sem dobil OBD II in mi je izpisalo naslednjo napako: P0664 Mazda - Intake Manifold Tuning Valve Control Circuit Low Bank 2
Nikjer ne najdem nobene koristne informacije. IMV ventil je bil menjan cca 40000 km nazaj in je edina stvar, ki je ?la pri tem avtu po gobe, prevo?enih imam 320000 km.
Ja, sveti rumena check engine in TSC, ziher je nekaj v zvezi z menjavo akumulatorja, od takrat naprej se pojavlja, ?e izklopim akumulator, je nekaj dni mir, potem se spet pri?ge. Trenutno ne sveti, gre pa za tole.
Meni so pa parih dneh spet za?eli svetiti lu?ki, ponovno sem odklopil akumulator in je nehalo, verjetno za par dni. Ne vem pa kako se resetira z volanom levo-desno, ?e je samo kontakt je volan itak trd, ker servo ne dela.
Vpra?anje za Simona. Par dni po menjavi akumulatorja sta se mi pri?gali dve rumeni lu?ki (zdrsavanje pogonskih koles in za motor), avto deluje normalno. Zdaj sem izklopil akumulator in ga priklopil nazaj, lu?ki sta ugasnili. Malo sem brskal po forumu in se bosta baje pri?gali nazaj. Mazda 6 CD136, letnik 2004. Kaj moram naredit?
Meni tudi trese (volan vidno vibrira) v prostem teku, motor ima tudi malce druga?en zvok. Pri speljevanju ni? ne trese in dobro potegne, sklopka ne drsi. Vztrajnik? Mazda 6 CD136, letnik 2004, prevo?enih 314000km.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Meni je enako svetilo, avto je ?el normalno. Pele je rekel, da je neki senzor pri turbini za zamenjat. Nisem popravljal, ker sem prej avto prodal.
Javilo mi je naslednjo napako: P0664 Mazda - Intake Manifold Tuning Valve Control Circuit Low Bank 2
Povezava za deljenje
Deli na druge strani