Skoči na vsebino
dsc in check engine
Napisano

imam 2004 letnik 2.0 diesel mazdo 6, in nikakor ne uspem ugotovit, kaj jo matra. Egr snel, o?istil, egr solenoid je bil polomljen, sem ga popravil, pihnil "?ez", tudi turbo magnetni ventil je bil zlomljen, pri delu, ki ima neko kapico(je ni gor odkar imam avto-4 leta, popravil in spihal tudi to. Se komu sanja? hvala

Meni je enako svetilo, avto je ?el normalno. Pele je rekel, da je neki senzor pri turbini za zamenjat. Nisem popravljal, ker sem prej avto prodal.

Javilo mi je naslednjo napako: P0664 Mazda - Intake Manifold Tuning Valve Control Circuit Low Bank 2

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MAZDA 6 MED VO?NJO CRKNE
Napisano

Danes sem vozilo peljal na servis. Mehanik je na hitro snel pokrov motorja in ugotovil, da je utrgalo zobati jermen. Do srede bom dobil odgovor kak?ne so po?kodbe na motorju.

 

 

Me res zanimajo stro?ki, ki so nastali zaradi utrganega jermena?

 

A se spla?a tak avto sploh popravit? Kaj naj naredim, da pridem ?imbolj?e skoz? Kako sploh tak avto prodat?

Lahko, da bo? pla?al le veliki servis, meni ga je utrgalo pri 100km/h in mi je zraven polomilo ?e odmika?e, ki sem jih poceli dobil pri Pelkotu. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Vpra?anje za Simona. Par dni po menjavi akumulatorja sta se mi pri?gali dve rumeni  lu?ki (zdrsavanje pogonskih koles in za motor), avto deluje normalno. Zdaj sem izklopil akumulator in ga priklopil nazaj, lu?ki sta ugasnili. Malo sem brskal po forumu in se bosta baje pri?gali nazaj. Mazda 6 CD136, letnik 2004. Kaj moram naredit?

Moje vpra?anje ?e ni nih?e posredoval naprej, lu?ki pa ?e kar svetita. Zdaj sem dobil OBD II in mi je izpisalo naslednjo napako: P0664 Mazda - Intake Manifold Tuning Valve Control Circuit Low Bank 2

Nikjer ne najdem nobene koristne informacije. IMV ventil je bil menjan cca 40000 km nazaj in je edina stvar, ki je ?la pri tem avtu po gobe, prevo?enih imam 320000 km.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

To zato ker resetira? ra?unalnik ampak chk engine se zapi?e v memorijo in se potem pojavi, ni? drugega. ?e si kje v LJ lahko pogledava, mam OBD. 

TSC zna biti s kakim abs senzorjem ali podobno vezan

 

ravno v?eraj sem naro?il OBD, ni sile, avto deluje normalno in lu?ke trenutno ne svetijo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Meni so pa parih dneh spet za?eli svetiti lu?ki, ponovno sem odklopil akumulator in je nehalo, verjetno za par dni. Ne vem pa kako se resetira z volanom levo-desno, ?e je samo kontakt je volan itak trd, ker servo ne dela.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Vpra?anje za Simona. Par dni po menjavi akumulatorja sta se mi pri?gali dve rumeni  lu?ki (zdrsavanje pogonskih koles in za motor), avto deluje normalno. Zdaj sem izklopil akumulator in ga priklopil nazaj, lu?ki sta ugasnili. Malo sem brskal po forumu in se bosta baje pri?gali nazaj. Mazda 6 CD136, letnik 2004. Kaj moram naredit?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Meni tudi trese (volan vidno vibrira) v prostem teku, motor ima tudi malce druga?en zvok. Pri speljevanju ni? ne trese in dobro potegne, sklopka ne drsi. Vztrajnik? Mazda 6 CD136, letnik 2004, prevo?enih 314000km. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.