Prvi link: Temperatura -5 in 2.2 dizel motor, očitno ima težave z navorom zaradi hladnega olja.
Drugi link: spet dizel, težava ni v avtomatiki ampak v senzorju na ročki.
Tretji link: spet dizel, težava v senzorju zaznavanja naleta in ne avtomatiki.
Torej na podlagi tega res lahko sklepamo, da je avtomatski menjalnik šrot, slučajnost zgoraj omenjenih primerov z biserjem od 2.2 dizel motorja je povsem naključna.
Mislim,da niso dizli ravno slabi ampak še vedno bolj pokvarljivi od bencincev in če res nimaš zares dobrega razloga za nakup ga ne kupiš......
Psst, še en nasvet,vprašajte na servis katere motorje šravfajo najbolj pa boste slišal......
Kot je @Boss napisal,kupiš novega in potem sledijo pogosti ali kar polovični servisi pa menjava podložk pa čiščenje sita pa menjava ketne pa čiščenje dpf filtra pa menjava RGL ventila pa.....
Bolj ko se kilometri vrtijo večji so potem stroški z vzdrževanjem in v nekaj uživaških letih in kilometrih se potem vse spremeni v same težave in skrbi......🥴
Mogoče je pri dizlih res malo več vzdrževanja, a noben benzinar ne pride blizu dizlu, kar se tiče same moči (navor) in lahkotnosti potovanja v klance.Je čisto drugi slog vožnje in občutek med njo. Saj je tudi naš benzinski X motor kul, a če hočeš surovo moč, recimo za vleko prikolice, je to definitivno dizel.
To je bolj pobožna želja, v smislu, saj meni se to ne more zgoditi....prebereš ta forum, pa te mine za nakup mazde dizla👏👍, sorry, ali pa jaz kaj ne razumem....če pa ti nimaš težav pa super in upam, da tako ostane .. ..moje mnenje, mazda dizla 2013-2018, ne bi nikomur priporočil ..👀🤔
Na italijanskem mazda forumu, ljer je desetkrat več aktivnih članov kot na našem, pa veliko berem, da imajo probleme z avtomatskimi menjalniki.
No, ne prav veliko ampak kar nekaj jih je. Potemtakem bi jaz lahko vsem odsvetoval avtomatski menjalnik. 😊
Sicer pa, nekateri ste še mladi. Par nas,, Boss, Gelipter,..., ki smo na forumu od nekje leta 2005 in prej in smo si lastili prve mazde 6 dizel bi, glede na prebrano na tujih forumih in na našem, koliko motorjev je zaribalo zaradi ne menjave podložk, kratko malo preskočili te motorje. Pa jih nismo in moja mazda 6, ki sem jo pred meseci prodal tako dobro še vedno deluje pri 260000 kilometrih, da se je kupec odločil, da bo prodal kar oba bmw-ja, ki ju ima od prej. Ne more se in ne more načuditi, kako ta mazda gre in da nima več kot 136 konjev.
On je na svojem bmw-ju, dizel, letnik 2004 skozi nekaj šraufal in menjaval.
Tako, da kdor nima dizla in ga ni nikoli imel po moje nima kaj za komentirati glede tega.
Zgodba od @Dinare bi bila lahko od katerekoli znamke. Po mojem gre za avto uvožen iz tujine, z vprašljivim vzdrževanjem (večkrat slišano/videno). Zdej generalizirati to na vse Mazda dizle je malo pretirano.
Mazda še vedno spada med prve štiri znamke na svetu po vzdržljivosti.
Pač na tem forumu ste zasledili, da so imeli trije probleme od 100 - tih.
Če bi šli na forume drugih znamk, bi bilo veliko huje. 😊
Prav nič bolj niso rizični kot dizli drugih znamk. Na italijanskem mazda forumu, kjer sem dejaven, je kar nekaj 6-k z prevoženimi 300000,ena ima celo 415000 km. Veliko jih je od 200000-300000. So problemčki, a če jih prav servisiraš in vzdržuješ, morajo vozit in vozit.
Ne vem, če ste opazili, da, se vedno javljajo na forumu z zaribanimi mašinami in podobnimi problemi vozniki, ki niso nikoli ali pa se pojavljajo enkrat na tri leta na forumu.
Potem je tu še napačno menjavanje olja na vsakih šele 20000 km (tu so krivi predvsem mazda servisi, ki tak interval priporočajo) in recept za pokvarjen motor je tu.
Vsaka avtomobilska tovarna predpiše tlak v gumah zato,da se jih držimo in je najboljši kompromis med lego in udobnosti v vožnji👍 Če pa teh navodil ne upoštevamo je pa vsekakor bolje če so napumpane malo več kot pa manj od predpisanega in potrebno je tudi ta tlak redno nadzirati vaj enkrat mesečno
Na žalost niso vse gume vseh proizvajalcev enake. Ene imajo pri isti dimenziji bolj mehke boke, gume XL pa recimo bolj trde, runflat najbolj trde. Tako, da se moraš pač prilagoditi znamki gum. Je pa tudi res, da, se lahko v vseh treh primerih držiš tega, kar na vrata napiše proizvajalec avtomobila.
Jaz res ne vem od kod tak strah pri tlakih večjih od 3 bare?
Pa sej gume ne bo razneslo, oziroma jo bo prej poškodovalo, če je manj napumpana, od oznak. Zato ker se pri večjih težah splošči in bolj mečka, kar jo dodatno uničuje in seveda lahko tudi povzroči defekt.
Ko gumo gumisti dajo na feltno jo napumpajo 3,5-4 bare, da "poči" in lepo sede na feltno. In potem "spraznejo" na 2,3...2,4...
Mazda 6 karavan (bencin, ročni menjalnik), večinoma avtocesta, 2-3 potniki. Zimske pnevmatike (225 55 17) sem napolnil na 2.3 bar (spredaj) in 2.5 bar (zadaj), kot sem razbral iz mazdinega priročnika. S strani vulkanizerja in sodelavcev sem poslušal, da je treba napolniti več od navedbe na papirju. Razumel bi za primere polno obteženega avta ampak kar tako privzeto? Povprašal bi, če kdo od forumašev za pogoje, enake zgoraj navedenim, polni na podlagi izkušenj kaj drugače.
Vse dobro želim
Boštjan izpod Pohorja
Mazda 6, 150,ročni menjalnik, 225 55 17 spredaj 2.7 zadaj 2.6. Vse kar je manj je plavajoči balon, ne guma.
Wtf??? Takih feltn še nisem videl. Od česa pa je to?
Slabo pripravljene za barvanje na kitajskem. Cela serija je takšna, le da so nekatere na začetku luščenja, druge so pa že skoraj komplet olupljene.
Zanimivo, da je temeljna črna, prašno pobarvana, izredno dobro spojena z osnovo, prosojna srebrna pa nikakor z črno. Enostavno se vse začne z par mehurčki, kjer je noter ujet zrak in se samo nadaljuje.
Prodam rabljena original Mazdina platišča. Platisca se luščijo (tovarniska napaka) tako da jih je potrebno prebarvat. Drugače so ravna k struna. Možna menjava za kaksne 17ke..ni nujnu da so original mazda..važno da pasejo gor. Cena po dogovoru ali menjava za 17ke z gumami brez doplacila
Sosedu sem dal ceno 10eur za premontažo, pa je reku da bo sam.Kadar je avto šibnu z dvigala pa sem bil dober -je komaj živ ostal.Zdaj ga vprašam 10 pa dobim zmeraj 15 eur.
Zato pa jaz vedno podložim dvigalko z tako lepo jesenovo dilco, pustim dvigalo dvignjeno pod za to določenim delom na avtu, kjer je označeno, avto podložim s posebnim lesenim hrastovim čokom, ki je narejen prav za ta namen in na strani, kjer dvigujem avto, vedno podložim kolesa z lesenimi kajlami in to spredaj in zadaj.
Meni se je to enkrat zgodilo, ko je naenkrat med vožnjo vse zablokiralo in nato je postal ekranček črn. Glasba je ugasnila. Ustavil sem avto, ga ugasnil in ponovno vžgal. Ni delovalo. Naslednji dan zjutraj pa je zopet normalno vse skupaj delovalo. 🤔 In nikoli več se ni ponovilo.
Ce ze moras nekaj napisat, bi bilo dovolj, da bi napisal, kaj delas sam in sam sebe pohvalis… ne pa, da zraven se pametujes in spotoma negativno oznacis ostale, ki si drznejo misliti drugace kot mislis sam…
Enkrat na leto! Daj, ne pretiravaj! Ni čudno, da vam na obali zmankuje vode, ko ste tako potratni...
Enkrat na leto operejo avte "strokovnjaki", ki jim dol visi za svoj avto. Mi, pravi ljubitelji jeklenih konjičkov to opravimo najmanj enkrat tedensko, še raje večkrat. 😉
Hmmm...jaz bi rekel malce drugače kot ostali,ker moraš vedeti,da obstajajo različne vrste čistil,in tako tudi različne vrste predpralne pene....
Vse v smislu PH-vrednosti...katero smer čiščenja boš izbral-nevtralno,bazično ali pa kislinsko.
Vedno več je "kao" nevtralnih....in "kao" da dobro sčistijo🤔...a v osnovi drži,da le kislinske res dobro odstranjujejo umazanijo...so pa pač "kisle" in imajo za to druge slabosti...
V Detajlingu je "sveti gral" borba proti drobnim trdim delcem (zaradi prask)...in jaz sem po dolgih dnevih in nočeh študiranja tematike prišel do zaključka,da ni "tistega idealnega pristopa"...oz. vsak mora za svoj primer in "žep" najti svoj optimalni pristop k negi oz. pranju avtomobila.
Sam gledam na "snow foam" kot del predpranja in pomoč k čim temeljitejši odstranitvi trdih delcev pred "mehanskim-kontaktnim" čiščenjem z gobo,rokavico ipd....ker ga ni zares učinkovitega in blagega čiščenja brez "kontakta"...žal😧
Obstajajo kot sem že napisal kislinski itd....k "super" operejo brez ročnega drgnjenja...skratka agresivni....ampak z časom tudi izsušitev laka (čao clearcoat)....
In obstajo "nežni",k pa so manj učinkoviti....
Ta dilema je bil osnovni razlog,za kaj sem se na koncu odločil za keramiko....ker tako to predpralno peno uporabljam le kot "mazivo" za tiste absolutno najtrodvratnejše (najbolj prilepljene) trde delce. Odločil sem se za t.i. "one Bucket" metodo (+6 rokavic) in kompletna kozmetika od enega proizvajalca-isti kot je tudi keramika (Nanolex)...ker se nočem ubadati z kompatibilnostmi med različnimi proizvajalci.
Če se spustiš v to tematiko...res dobra pištolca je prec 60€+ cca. 200-300€ vse ostalo (2 kante,čopiči,rokavice,ščetke,razne vrste mikro krp,vse ekstra še za feltne+vsa kemija....se nabere k "listja in trave"😬)
Da bo jasno ta snow foam se po 2-3 minutah spere z vodo...a poskrbi,da vez med lakom in delci malce oslabljena,in se delci tako lažje ločijo od laka.
Dva zanimiva videa-priporočam ogled-oba kanala pa sta TOP!
Razlaga...če ti je čudno,za kaj ta pena,če jo po tem itak sperem...poglej do konca!
Uh, lepo napisano. Nekateri te bodo pa napadli, da zakaj za vraga moraš tako lišpati in polirati avto. 😊
Avto je za vožnjo od točke A do točke B in, da ga enkrat na leto opereš. To bi bilo po njihovo vse. 😊
pred 1 minuto je FuManchu napisal:
Eni čist preveč komplicirajo z tem pranjem. Ne rečem, da vozim nek redek in drag primerek avta za 500K€...
To je nekaterim pač užitek. Jaz ne razumem recimo ljudi, ki cele dneve nekaj delajo okoli hiše in na vrtu. Čista izguba časa. 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A si dal v Google translate? 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani