Ubadal s čim, zabasanim filtrom? Jaz jih poznam nekaj, pa tudi po forumih je tega precej. Ne morem pa rečt, ali je Mazda sedaj v zadnjih letih kaj boljša / slabša.
Jaz imam po FL, se pravi 2017 in je nekje med 200 in 250. Povprečje je nekje okoli 230.
Ni mi pa jasno, res mi ni, zakaj hudiča ne morejo tega intervala povečat, kot konkurenca. Mislim, bi pač kuril 2 minuti dlje, in 1-2x manj na tank goriva recimo.
Definitivno to pucanje, če bi to konstantno delal, ne bi imel takega dosega med regeneracijami. Kaj pa to pomeni, pa vemo. Večkrat ko so regenracije, več možnosti je za kontaminacijo olja, hitreje se v DPF filtru nabira pepel, ki ne in ne more zgoreti in na dolgi rok zmanjšuje uporaben volumen filtra.
Po drugi strani, pa vožnja s prenizkimi obrati na dolgi rok maši še vse ostalo.
Težko je bit pameten. Jaz običajno naredim tako, da vsake toliko ga spucam, pač z 2, ali 3 mal zahodim in je. Najbrž premalo, ampak bolje kot nič. Idelne bi bile res kake daljše vožnje po ac da se res vse dobro pregreje takrat.
Jaz sem jo na šestki prve generacije, potem ko so bile neke težave z eno izmed DPF sond...Svetila je toliko časa, dokler nisem opravil regeneracije do konca. Ne spomnim se pa zdej točno ali je bilo pred menjavo sonde ali že prej..
Dejansko se lahko prižge lučka DPF takrat, ko se nabere določena količina in če takrat upoštevaš to in počakaš da regeneracija opravi svoje, potem je ok. Mislim pa da takrat lučka gori, ne utripa.
Rečeno je bilo, da naj bi bili sedaj drugačni zobniki. Meni je potem levo spet začelo štrajkat. Potem sem našprical, ne vem s čim že, al je bil WD al je bil pa Crown, in od takrat je mir. Od tega je že pol leta sigurno.
Jaz sem pri prejšnji menjal naenkrat spredaj in zadaj vse komplet s textar se mi zdi, mogoče so bili spredaj ate, in je bilo potem do konca mojega lastništva potem mir. Sedaj imam zadaj textar, spredaj pa še čakajo na menjavo, ker tudi že tresejo. Ne vem pa še, katere bom dal, zelo verjetno ATE mogoče pa kake zimmerman.
Jaz bencinar se s tem ne ukvarjam, peljem na servis, nekaj mi notri natočijo in gasa do naslednjega servisa. Pri prejšnji M6 2.0. ni bilo problemov 13 let, tko da računam, da bo tako tudi na 2.5 motorju. Bistvo zgodbe, kupi bencinarja in ne razmišljal o olju in regeneraciji.
Maš prav, sem tudi to razmišljal. Ampak potem sem se pa zaciklal v razmišljanju, kako bom z bencinarjem v klance vlekel prikolico 🙂
Pri originalnem Mazdinem olju mi je padla regeneracija proti koncu na vsakih 180 kilometrov.
No jaz to ne verjamem. Ne more se ti regeneracija skrajšati za 60kilometrov samo zaradi olja no. Pa to je smešno 😆
Pa saj avto ne gre na olje no. Dejte vklopit malo zdravega razuma. To je eno.
Če pa sklepam po svojih meritvah in opažanjih v trajanju lastnišva 3 dizel mazd, potem je pa to sploh teorija zarote, no mogoče bolj teorija, pa še ta slaba.
Mava kr podobne podatke, bom enkrat še za foro kak PID zraven dal recimo hitrost in število obratov motorja ... Ampak, je ok, ni nič narobe Thx
32 minutes ago, Hixxy said:
Pa povej kaj si ugotovil, zdej še mene firbec martra
Zanimala me je ta vrednost SLIP value, kolk odstopajo obrati motorja od menjalnika, če sem prav razueml, ter ta lock - ker ta lock ima tri vrednosti OFF , SLIP in ON. Ampak pri meni ni nikoli na ON 🙂 Pri tebi kot kaže tudi ne, se pravi je to načeloma v redu.
Po menjavi olja v menjalniku, se mora očitno le-ta še malo navadit, sem ga pa še enkrat pognal v učenje menjalnika.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Odgovor je od g. Strajnarja 3 leta nazaj
Povezava za deljenje
Deli na druge strani