Skoči na vsebino
Krajši interval regeneracije
Napisano

Ja, lako bi avto ful kadil, in bi ti filter delal regeneracijo vsakih 60km. In misleč, da je DPF vzrok bi bil napačen, ker je v tem primeru zgolj posledica.

 

Zato je treba marsikaj preverit. Za začetek bi s tistimi 3 PIDi vsaj malo občutka dobil kako in kaj. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Aleks, ne vem če imaš prav. Načeloma je tako, da ko se regeneracija enkrat začne, se tudi konča, ne glede ali se ti voziš na avtocesti s 1500 vrtljaji ali pa na podeželju z 2500 vrtljaji. Sistem namreč sam dozira potrebno količina goriva, da je v procesu regeneracije v filtru recimo okoli 550 stopinj. 

 

Če opazuješ regeneracijo boš to z lahkoto videl - no mogoče že si pa si pozabil :)  Čist logičen primer je , ko vlečem prikolico na AC s hitrostjo 100kmh, in če bi avto ne upošteval temperature v DPF filtru, bi vse skupaj šlo v franže, če bi delal vedno na en in isti način. Tako da , regeneracija se bo izvedla, razen v prostem teku mislmi da se prekine. 

 

Res pa je, da seveda to ni optimalno, to pa drži. Ker s tem se pač podaljšuje čas regeneracije, posledično dalj časa višjo porabo, kar vpliva na skupno porabo, kako učinkovito se pri tem filter očisti je pa tudi vprašanje. Če se to zgodi sem in tja, ne bi smelo biti težav. Če se to dogaja redno, pa z leti zna biti težava.

 

S takim načinom vožnje pomoje (to je moje mnenje, ki ni nujno pravo) veliko slabše vplivamo na ostale komponente kot pa na sam DPF. Tukaj naj bi bila matematika taka, da ko se enkrat čiščenje začne, se filter sčisti do nekih vrednostih ,ki ustrezajo temu da je filter pač čist. Ni neke tople vode. Ker zakaj bi potem sistem prenehal s čiščenjem, če je v filtru še 20% saj. Druga zgodba je pa pepel, ampak pri taki kilometrini pomoje to ne bi smel biti še problem.

 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

To je pa daleč od resnice. Pa sej smo videli, s kakimi zapacanimi EGRi je folk vozil, in zapacanimi sesalnim kolektorjem, pa ni bilo nobene lučke. Se pa to definitivno opazi na regeneracijah potem.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Ja, to ni zgolj voda, imajo zraven še druge primesi vidim. Zanimiv časovno okvir, bi rekel, da skoraj da ni možno, ampak ok.

Predvsem me zanima kako je na dolgi rok s tem, ali je boljše ali slabše. Ker nekaj lahko spucaš, zdej al se ti pol še bolj baše, al je čez pol leta isto, je pa spet druga stvar..

 

A se kdo javi da proba? :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Jaz imam po FL, se pravi 2017 in je nekje med 200 in 250. Povprečje je nekje okoli 230.

 

Ni mi pa jasno, res mi ni, zakaj hudiča ne morejo tega intervala povečat, kot konkurenca. Mislim, bi pač kuril 2 minuti dlje, in 1-2x manj na tank goriva recimo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Definitivno to pucanje, če bi to konstantno delal,  ne bi imel takega dosega med regeneracijami. Kaj pa to pomeni, pa vemo. Večkrat ko so regenracije, več možnosti je za kontaminacijo olja, hitreje se v DPF filtru nabira pepel, ki ne in ne more zgoreti in na dolgi rok zmanjšuje uporaben volumen filtra.

 

Po drugi strani, pa vožnja s prenizkimi obrati na dolgi rok maši še vse ostalo. :) 

 

Težko je bit pameten. Jaz običajno naredim tako, da vsake toliko ga spucam, pač z 2, ali 3 mal zahodim in je. Najbrž premalo, ampak bolje kot nič. Idelne bi bile res kake daljše vožnje po ac da se res vse dobro pregreje takrat.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Jaz sem jo na šestki prve generacije, potem ko so bile neke težave z eno izmed DPF sond...Svetila je toliko časa, dokler nisem opravil regeneracije do konca. Ne spomnim se pa zdej točno ali je bilo pred menjavo sonde ali že prej..

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
3 minutes ago, Jest said:

Ja... ampak takrat je filter ze poln ... Med normalnim delovanjem se lucka ne prizge ... in ni indikator tega, kdaj je ciscenje v teku ... 

 

 Mazda6_Navodila_za_uporabo__8FK7-EE-16F-SI_L_Edition1_web_OM_-_2016_pdf.thumb.png.84f779fac1abcb70a147387651b538bd.png

Ja, je poln, ampak je poln toliko, da ga lahko samodejna regeneracija še ščisti. Če se pa pol še malo zajebavaš, pa ne gre več in je treba na tester.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.