YavarYe X6V6 677
YavarYe X6V6 677
YavarYe X6V6 677
Ok ?e pa je bla zamenjat v tem primeru pol je ok samo ena.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Tesnilo glave motorja v najbolj?em primeru, ?e nisi ?e zajebal motorja z dolivanjem in vo?njo brez vode.
Lahko je crknil termostat in ostal zaprt in je na kratko kuhnil motor.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
DPF sveti al blinka ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Hej, jmeni se je tudi pojavil en problem in en kup vpra?anjev.
Danes, ko se je punca vozila, je avto kar naenkrat izgubil mo? par kilometrov pred domom, po tem se je pa ?e pri?gala lu?ka za motor. Ko je prispela domov, sem se vsedel avto, in videl, da ?e ko dam v leru gas, se obrati dvignejo po?asi in po "stopni?astem" vzorcu. Motor pa tudi v prostem teku nekako neenakomerno te?e. :/
Po tem sem od?ital OBD kode, in dobil slede?e:
P0301: Cylinder 1 Misfire DetectedP1301: Boost Calibration HighP0101: Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance ProblemP0200: Injector Circuit Malfunction
Zanima me, kak pribli?no bi bil obseg popravila, in ali bi se ga dalo opraviti ?e pred vikendom!
LP,Rok 051326699
pobri?i kode pa se pojdi peljat pa poglej kaj se ponavlja, ?e se ponavlja, potem pa naprej.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
?e je ena po?ena, ne bi veliko razmi?ljal, razen ?e je po?la ?e ob vgradnji.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Imam vpra?anje povezano z gretjem avtomobila/kabine. Imam Mazdo 6 l.2006 CD 120Hp 150.000km prevo?enih kilometrov, ro?na klima.
Sedaj ko je vreme bolj hladno (zjutraj 7?C) se opazi slede?e (predpogoj = motor mrzel).
1) Avto v?gem in temperatura motorja se pri?ne normalno dvigati proti delovni temperaturi (predpostavimo, da je DELOVNA TEMPERATURA to?no na sredini med H in C).
To dvigovanje traja do cca. 1,5km vo?nje pri vo?nji z cca. 2000 vrtljaji.
2)Ko pride do 1/3 do DELOVNE TEMPERATURE se kazalec ustavi. Nato moram narediti ?e vsaj 2km vo?nje, da se odlepi od te to?ke
in nato se spet hitreje pomika proti delovni temperaturi (sredina med C in H). Ves ta ?as mi piha mla?no v kabino. ?e recimo stojim pred ?elezni?ko
progo ali semaforjem, se ne bo odlepil od te to?ke.
Ko preide to to?ko se temperatura hitrje premika k delovni temperaturi. A ves ta ?as mi piha mla?no.
3) Ko je kazalec ?e na DELOVNI TEMPERATURI
mi v kabino po?asi piha ?edalje bolj vro? zrak.
4) Po cca. 10km vo?nje mi piha zelo vro? zrak, da moram zmanj?ati gretje v kabini.
Na servisu lani so:
- zamenjali termostat
- prepihali cevi za radijator (notranja pe?ka v kabini)
- zamenjali vodno ?rpalko
?e dela webasto se zadeva ogreje prej, a vseeno po istem poteku. Kazalec stoji na 1/3 med C in H nekaj kilometrov. Opazil sem tudi, da
?e sem prej ugasnil avto z webastom mi je v kabini bilo sli?ati, kot da bi voda vrela (burr burr ipd), sedaj pa teh zvokov ve? ni.
Ko je bil avto nov, je bilo zna?ilno to, da je pri?el prej do delovne temperature in prej pri?el pihati VRO? zrak v kabino (recimo po 4-5km brez Webasta). pa kazalec za temperaturo motorja ni ?e dosegel DELOVNE TEMPERATURE.
Na kazalcu za temp. motorja se je "videlo", ko je odprl temostat, ker je temperatura v motorju v hipu padla za 1/5
in se potem spet segrel nazaj na delovno temperaturo in po?asi po nekaj skokih ustalil na sredini med C in H.
Zanima me, kaj bi lahko bil ?e vzrok za tak?no delovanje? Avto je ?e ve?krat bil na servisu ampak vzroka ?e niso odkrili.
A ima PELKO ?e kak?no IDEJO?
Hvala za odgovor.
Simpl, termostat preve? in prezgodaj odpira.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
veliko jih naredi napako da kar direkt s pi?tolo za?nejo pa gre navoj in odtrga, najprej z roko pol pa frrrr
Druga?e pa si (je nekdo) dajal konusne vijake, ki so za litke (imajo kot nekak ?leb za matice) na plehnate, ki imajo ravno podlago za vijake. Vijak s konusom ne sede pravilno na feltno in pok.
Ne vsega verjet, ker NI res !
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Boss js jo zamenjam v dobre pol ure, je treba po?raufat dol pokrove ?ez intrekuler, sam interkuler, od?raufat ?e v?igalne tuljave ki so direkt na sve?ko in potem ?ele sve?ko in nazaj po istem postopku.
Ni mi pa jasno kater butec menja samo eno sve?ko ?
47 eur za priklop na tester...sem imel boljse mnenje o servisu na velenju (govora je o A.S?)
Js to naredi m za kofe, pa sploh ga ne pijem, zdej pa ra?unajte za kolk.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Senzor pretoka zraka, sve?ke, visokotla?na ?rpalka za gorivo, ali pa Prva lambda.
Ti smrdi po bencinu ko se ustavi?, potem kos se nekaj minut po?asi cjazi? ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Ko se bo? odlo?il za menjavo bo? s5 spregledal, sicer ?e mal po?akaj pa bo? celo lu? lahko zamenjal.
Je pa res da tisti ki imajo "dnevne" lu?i in jim ne kuri xenona ?ez dan, tam ni treba menjat na te kilometre.
Ima pa mazda ?toparico kolk ur je ?arnica svetila, vsaj moj model ima to(tega ?e na servisu ne morejo pogledat).
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
YavarYe X6V6 677
Kaj pa je tako grozno narobe da se ne da zrihtat, ?e ni skrivnost ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Oprosti TI nisi resen 140 kkm, pa prve ?arnice ?
Na 100 Kkm jih je treba zamenjat, ke rzgubijo na svetilnosti, kasneje pa ?e za?nejo menjat barvo, ker se dogaja tebi.
?imprej zamenjat, ?ele takrat bo? videl kako zani? so ti svetile zadnjih 50kkm
Verjemi to je z izku?enj, ko sem nekomu prvi? menjal ?arnice pri 150 kkm, je tip sam reku zdej bom pa spet videl, ker je razlika bla ?e na steni in to orng razlika.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
ajvar: kaj pravis na te? so najboljse al obstajajo se boljse?
http://www.ebay.de/itm/301321580658?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
kaj pa cena, kaksna je ta iz linka gor? ok?
Pri meni so cenej?e in bolj?e. Osram pa to.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
YavarYe X6V6 677
YavarYe X6V6 677
Pozdravljeni,
ali mi kdo lahko pove ali je pametno samodejno menjati xenon ?arnico na Mazdi 6 2008, kajti imam informacije da lahko z tem sam sebi naredim ve? ?kode kod koristi (pokvarim konektor...), celo nekateri mehaniki no?ejo imeti opravka z tem...
ali ima kdo ?e kake izku?nje z tem?
Hvala za odgovore.
Bu?e, ?e si malenkost tehni?en ti, 80% akrobata jo bo? zamenjal ?e ne pa raje pusti, ker je narejeno smotano nedostopno da glava pa?e. Sam sem jih ?e kar precej zamenjal samo je jeba, ni prostora ze ve? kot mojo drobno roko.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Nekje ti "fov?" luft vle?e, ena cevka, al pa je kaj od?raufano na sesalni strani motorja.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
cuka kaj pri rahlem pospe?evanju ?
Kaj pa ko ga pohodi? do daske ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
To potegne za sabo veliko sranja, je oziroma v kratkem bo na razpolago ena varijanta xenon ki ne bo tako problemati?na tudi z legalizacijo.
Pri prej?nji vem kaj je bilo narobe da ti potem radio ni ve? dobro lovil postaj, sem 1x re?eval enak primer in ga tudi re?il.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Ka ga zalaufa?(?e preno obrne? klju?) dr?i malo gasa in sporo?i ?e laufa al tud v tem primeru motor crkne ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Za vsak slu?aj preglej cev med ohi?jem zra?nega filtra in loputo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Napisano
K bo sponzor foruma, al pa kluba bo tud ta reklama lahko gor !
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani