kaj pa pri speljevanju? Tudi trese? Probaj speljati brez dodanega plina pa bo? videl.
Druga?e ko sem jst objavil temo z enakim problemom so mi odgovorili da je vztrajnik hin, tresenje sem obla?il z menjavo vseh rok in kon?nikov, vendar vseeno potrese v drugi prestavi (zaviranje z motorjem), tako sem se odlo?il da bom probal iz preventive zamenjati spodnji nosilec oz. stabilizator motorja. Ko bom to storil bom poro?al.
Lp
bom poskusil, speljat brez dodanega plina!kaj je crknilo ?e trese in ?e ne?Vztrajnik-stane?pribl?
Sporo?i, kaj bo? zrihtal z nosilcem spodaj, cena in kako si ga zamenjal?Hvala ti in lp
Pri moji M6 cd120 letnik 2005 se mi dogaja ko zaviram z motorjem in spustim sklopko avto strese.Sklopka je okey.Najbolj se ?uti tresenje pri zaviranju z motorjem v drugi prestavi.Tresljaji prihajajo po mojem mnenju iz predela levega kolesa-tam se tudi ?uti, kot da bi bila neka zra?nost: diski novi, zavorne tudi, lager tudi!a ima kdo kak?no idejo?hvala in lp
meni tale t.i. ?ri?ek poje ?e skoraj od novega ven, pa imam sedaj 230000 preVO?ENIH PA VSE OK!pa? ob?asno v prostem teku se oglasi za paer sekund pa potem neha!
Kam si to peljal, v Avstrijo?Sem iz Mb in tudi rabim nekoga za M6-?raufat!Ta servis v avstiji je zelo zanim za velik servis, nebi pa se ?elel vsaki 20tkm v avstrijo vozit!
Mene tudi! Rabim mojstra za M6 iz Mb.
kje pa?
Ne razumem?Kje pa? Maribor, seveda...komu lahko peljem M6 CD 120, 2005L
delavnica je ?e v porodnih kr?ih
bo pa po?asi sedaj se selimo komaj v stanovanjski del, gara?a ?e pa ?aka na opremo, trenutno pa si sposojam gara?o.
imam kar nekaj dela zate.Javi kako in kje te najdemo pa pridemo okol in se zmenimo(telefonsko tud sporo?i).
lp,m
evo naprimer:
640 ? komplet z delom opravljen veliki servis!!(zobati jermen, napenjalci.....olje filtri vsi...)pa? vse kar spada pod veliki servis!!
pri nas npr. pri Mazda Skorn?ek je bil predra?un okroglih 1200?!!!!!!!!!!!
pri ?erbineku pa mi je nara?unal pribli?no 1100 ?!!!!!!!!!!!
Zej si pa pol lahk prera?una? :ne vem:
Kaj je pri nas potem vredno te cene 1200????????????
Aja pa isto ima? potem.MES garancijo ?e servisira? gor
Kam si to peljal, v Avstrijo?Sem iz Mb in tudi rabim nekoga za M6-?raufat!Ta servis v avstiji je zelo zanimiv za velik servis, nebi pa se ?elel vsaki 20tkm v avstrijo vozit!
640 ? komplet z delom opravljen veliki servis!!(zobati jermen, napenjalci.....olje filtri vsi...)pa? vse kar spada pod veliki servis!!
pri nas npr. pri Mazda Skorn?ek je bil predra?un okroglih 1200?!!!!!!!!!!!
pri ?erbineku pa mi je nara?unal pribli?no 1100 ?!!!!!!!!!!!
Zej si pa pol lahk prera?una? :ne vem:
Kaj je pri nas potem vredno te cene 1200????????????
Aja pa isto ima? potem.MES garancijo ?e servisira? gor
Kam si to peljal, v Avstrijo?Sem iz Mb in tudi rabim nekoga za M6-?raufat!Ta servis v avstiji je zelo zanim za velik servis, nebi pa se ?elel vsaki 20tkm v avstrijo vozit!
Pozdravljeni vsi skupaj.
Ali mogo?e kdo ve za kak?nega serviserja Mazd, v Mariboru, ali okolici, ki je zaposlen na mazdi, hrati pa ?raufa tudi na ?rno.
Preden karkoli kupi? spremljaj in probaj ko bo nagajalo, sam sem imel v mislih nekoga drugega pri popravilu
Ajvar - katera zadeva je ?e to v 3pm, v bistvu notranji 'termostat'.....in ali bi to tester pokazal - dvomim....
Sicer pa so Mazde znane po tem, da se same popravijo ko za?ne? rukat zadeve
jures pozdravljen.na katerega od vas na forumu (mehanika)se lahko obrnem za odpravo moje te?ave z gretjem.Mene ?e zmeraj zebe....in zima bo ?e dolga!!Hvala za odgovor,lp
Preden karkoli kupi? spremljaj in probaj ko bo nagajalo, sam sem imel v mislih nekoga drugega pri popravilu
Ajvar - katera zadeva je ?e to v 3pm, v bistvu notranji 'termostat'.....in ali bi to tester pokazal - dvomim....
Sicer pa so Mazde znane po tem, da se same popravijo ko za?ne? rukat zadeve
?e prav razumem ti ?raufa? oz. bi mi lahko pomagal pri re?itvi mojega problema?
Bil na testerju pri ?erbineku: tester ni pokazal ni?
Upam samo, da se mazda ne bosama popravljala celo zimo-do marca je ?e dale?
Kot ?e povedano iz armaturne plo??e ze ob?asno pojavljao ?udni zvoki: ?kripanje oz pokanje ki je nedvomno povezano z gretjem oz. ne-gretjem.Mislim, da se ta ropot pojavi takrat ko bi moglo za?et full gret, nato za?ne pihat zunanjo tempereturo in nato ?ele mla?no.Vro?e oz. toplo piha zelo zelo redko.
Jures moj mejl:mazy1905@gmail.com, me prosim kontaktiraj da izmenjava telefonske.Sem iz Mb, a saj ve? Slovenija je zemlja koja koko? preleti u dva dana, tako da razdalja ni problem!
te cevi so za motorjem in gredo direktno v 'steno' pod vetrobranskim steklom proti kabini nekje tukaj, ponavadi 2 enaki vzporedni ?rni gumijasti cevi
zdaj je malo prekmalo tako diagnozo postaviti ampak bi kar bilo, pa ?e enkrat ne vem to?no katera zadeva je to - sej mamo maherje tukaj. Cena...hja pri mazdi je takoj 100? ampak je dovolj zbitih na avto.net + nekateri imajo veze
Evo ti moj avto (ignnoriraj tiste tri ?rke ) pa moja premium znamka ima 2 steni med motorjem in kabino, mazda ima samo eno
Pa vsaj pri meni imajo vse cevi hladilne teko?ine primeren znak - tiste 2 pu??ice obrnjene ena v drugo....
okej, torej sem prav tipal.Zadeva je slede?a:
-danes ko sem se peljal domov je pa za?uda bilo vse okey:avto je normalno grel,temp nast na 22,5C, doma sem ga pustil laufat in gretje dal na full-rezultat obe cevi sta bili topli, tako da mislim, da je to okey-topla voda pride v kabino
Malo sem brskal po Mazda's manual: kaj misli? da imam te?ave s air intake actuator ali air mix actuator-jem?
Kako naj to ugotovim, da ?e kon?no zadevo s tvojo pomo?ju(upam) in pomo?jo drugih ?lanov tega foruma ?im ceneje saniram.
Reci t meni juras, pravi? da ima? veze na in da mi lahko pomoga???e v naprej se ti zahvaljujem!lp
Ko bo avto segret, daj na ful gretje in po?lataj 2 cevi ki gresta v kabino iz motornega dela, 2 gumijasti mehki cevi cca 3-4cm premera za hladilno teko?ino
Ali sta OBE topli (ena je dovod, odvod pa rata topel ko je potreba po gretju v kabini in se vklopi kro?enje) - skorajda vro?i, ?e ne je v okvari ali kontrolna enota gretja, oziroma enota ki vklaplja pretok tople vode iz motorja preko kabine
Tukaj to?no ne vem katera zadeva krmili ta pretok, ker ?e ti ventilacija dela na vseh stopnjah potem s samimi senzorji in ventilatorji ni problem, le to kar pripelje toploto do kabine preko teh 2h cevi....
Jures, hvala.Ventilacija dela bp.
Kaj se ti?e cevi:torej cevi: ?latam cevi iz hladilne teko?ine (prednjio del motorja) in gredo proti kabini'
Nekaj sem ?e posku?al ?latat cevi za motorjem, pa ne vem ?e sem pravi dve?Torej cevi spredaj pri hladilni teko?ini?
Hvala za nadljne in?trukcije!
Aja kaj se ti?e:kontrolna enota gretja, oziroma enota ki vklaplja pretok tople vode
-kak vem katera enota je crknila in kje jo nabavim
Samo res ne vem,zakaj ni klima dobra pozimi?Mi se ?e doma celo zimo grejemo z klimo,ne pa par kvadratov v avtu.Ti lepo nastavi na avtomatsko in ni? skrbet.Udobje in dobro po?utje zagotovljeno.
Fantje pozdravljeni!
?ez vikend poskusil vse mogo?e nastavitve, z klimo ali brez, pihanje na ?ipo, noge v telo in notranje kro?enje, pa ni?.Avto je v soboto zjutraj od Ptuja do table Mb pihal mrzel zrak, nato je komaj za?el gret, pa ?e to bolj ?voh.Skratka 25 km za topel zrak v kabino, mi je absolutno preve? in ne vem kaj ?e naj naredim.Blizu poobla??enca sploh ne upam, ker me bojo spekli kot norca!!!
Sem pa opazil, da preden ko za?ne pihat mrzlo ali toplo v notranjem delu armaturke nekaj poka in ru?i kot da bi se nakaj lomilo oz. zataknilo, kratka kot v yugotu, samo, da je yugo grel 100na uro.?e malo pa mi bo zmanjkalo potrplenja in ?ivcev!Razo?aran nad Mazdo.
Vseeno prosim za dodatno strokovno pomo?.Lp mazy
2. odgovor YES
Pogoji:
1- v?ig avta
2 - senzor zunanje temperature 5C in manj
3 - notranji senzor webasta - do cca 70C (hladilna teko?ina)
Fantje pozdravljeni!
?ez vikend poskusil vse mogo?e nastavitve, z klimo ali brez, pihanje na ?ipo, noge v telo in notranje kro?enje, pa ni?.Avto je v soboto zjutraj od Ptuja do table Mb pihal mrzel zrak, nato je komaj za?el gret, pa ?e to bolj ?voh.Skratka 25 km za topel zrak v kabino, mi je absolutno preve? in ne vem kaj ?e naj naredim.Blizu poobla??enca sploh ne upam, ker me bojo spekli kot norca!!!
Sem pa opazil, da preden ko za?ne pihat mrzlo ali toplo v notranjem delu armaturke nekaj poka in ru?i kot da bi se nakaj lomilo oz. zataknilo, kratka kot v yugotu, samo, da je yugo grel 100na uro.?e malo pa mi bo zmanjkalo potrplenja in ?ivcev!Razo?aran nad Mazdo.
Vseeno prosim za dodatno strokovno pomo?.Lp mazy
A je kak?en poseben razlog, da izklaplja? klimo? Vse je avtomatika in tudi klima se temu prilagaja pa al je zunaj vro?e al pa je minus. Jaz imam klimo tako polet kot pozim vedno na auto in to se mi zdi ?e najbolj?a re?itev.
Fantje pozdravljeni!
?ez vikend poskusil vse mogo?e nastavitve, z klimo ali brez, pihanje na ?ipo, noge v telo in notranje kro?enje, pa ni?.Avto je v soboto zjutraj od Ptuja do table Mb pihal mrzel zrak, nato je komaj za?el gret, pa ?e to bolj ?voh.Skratka 25 km za topel zrak v kabino, mi je absolutno preve? in ne vem kaj ?e naj naredim.Blizu poobla??enca sploh ne upam, ker me bojo spekli kot norca!!!
Sem pa opazil, da preden ko za?ne pihat mrzlo ali toplo v notranjem delu armaturke nekaj poka in ru?i kot da bi se nakaj lomilo oz. zataknilo, kratka kot v yugotu, samo, da je yugo grel 100na uro.?e malo pa mi bo zmanjkalo potrplenja in ?ivcev!Razo?aran nad Mazdo.
A je kak?en poseben razlog, da izklaplja? klimo? Vse je avtomatika in tudi klima se temu prilagaja pa al je zunaj vro?e al pa je minus. Jaz imam klimo tako polet kot pozim vedno na auto in to se mi zdi ?e najbolj?a re?itev.
Ni posebnega razloga.Moje mnenje je klima poleti,jeseni in pozimi pa za odrositev ?ip.Tako jaz gledam.Bom poskusil na tvoj na?in, pa da vidim in javim.Hvala za odgovor in mnenje.
Ja serijski, sam dela vse ko je zunaj pod 5C, vzig + temperaturni senzor, ti ne mores ni?....
2. Popravi me ampak ?e enkrat prestavi? ro?no gretje se automatika izklopi.....i could be wrong
3. kot sem rekel webasto dokaj hitro segreje teko?ino a ko ta teko?ina gre ?ez motor ga v bistvu segreva, kasneje pa hladi, zato 'odcep' proti kabini izgubi mo?, probaj vse imeti na auto in se zna zadeva sama uravnovesiti
Razlika je edino pihanje na ?ipo tisti znak za prednjo ?ipo, tam vedno dela na ful na ?ipo ne glede na karkoli....
Ko teko?ina dose?e tam okoli 70C se webasto izklopi - ozirom ?e pade pod spet vklopi je ve? teh sistemov, ne samo zunanja temperatura, a ravno zato ker se ti motor jhitreje ogreje zaradi webasta v bistvu pri?para? benz in varuje? motor, ker mrzel je smrt...
?e vklopi? Auto ti bo pisalo AC/ECO - to pomeni da me?a zrak z zunanjim klimo pa podaja po potrebi, pa AC je ?ist cool ker ti 2x hitreje odrosi ?ipe kot navaden zrak
Jures-hvala za odgovor.
Torej:webasto dela na dva na?ina:
1.manualno, ?e ga jaz sprogramiram ali
2.avtomatsko dodano greje hladilno teko?ino, ko motor ?e te?e, da se hitreje ogreje
razumem prav?
Ne uporabljam avtomatike za gretje, ker se mi vklopi klima, ?e pa ga in preklopim na manualno, se automatika seveda izklopi.
Bom poskusil za AC/ECO in automatiko, pa da vidim ?e bo kak?na razlika-ti javim
Gretja ne rabi? ni? vi?at, ker ravno to je smisel avtomatike. Nastavi na 21°C in zadevo bo ?imprej spravila temperaturo na to vrednost. Tudi, ?e zvi?uje? na 25, 26 ali ve? ne bo ni? pomagalo, da bo prej pri?lo na ?eleno temperaturo 21°C.
nastavi na avtomatiko, nastavi ?eleno temperaturo (glede na to, da notri ne sedi? v kratkih hla?ah in kratkih rokavih ve? kot 22°C ni smiselno) in preveri ali bo kaj bolje.
Boss-hvala za komentar.Pri meni je tak, da ko dam na avtomatiko, se zraven vklopi klima(ne bi?elel da mi klima laufa), se da kak naredit, da ima? avtomatiko brez klime?meni piha na avtomatiko samo ?e dam na gretje ?ipe(se vklopi klima)nato je izklopim in mipiha avtomatsko glede na temp, ki jo imam nastavljeno.
Kaj pa ti pravi? na webasto?more laufat oz se mora vkljapljat kar sam tudi ko motor laufa(je ogret)?
Samo glede Webasta - ?e je serijski ti ne more? vplivati na to kdaj naj dela ali ne, v tem ?asu se ti bo vedno pri?gal, in je brnenje in dim 100% webasto
glede gretja pa nisem tolk ekspert ampak pri meni ko termostat odpre in po?ene teko?ino ?ez hladilnik tudi za?ne kazalec upadati nazaj in ?ez ?as spet raste - sicer pa tega ne ?utim na gretju, ker imam auto stalno in sam uravnava, ma? ti takrat na full?
To bi bilo logi?no da upade vmes....ker toploto teko?ine segrete z webastom na hitro prevzame motor....
ali je enako ?e da? samo notranje kro?enje?
Webasto je serijski.Pomeni, da on dela tudi ?e ga jaz ro?no ne klopim??e se avtomatsko pri?iga, zakaj potem piha mrzel zrak?
Mazy a ma? ti ro?no klimo ali avtomatsko? ?e je avtomatska kako ima? nastavljeno? Na Auto ali kako druga?e?
Klima je avtomatska, gretje in pihanje pa nastavljam ro?no!
Ali ima? webasto odklopljen, saj ga izklopiti ne more??
webasto je prikljopljen.vklapljam ga ro?no oz. nastavljam timer.
Webasto tudi ko se izklopi dela ?e ventilator minuto ali 2, ?e je avto izklopljen ?e ne pomeni da je tudi takoj Webasto...
A ima? dovolj hladilne teko?ine (se lahko tudi webasto pregreva/izklaplja in u?inek gretja manj?i)
Pozdravljen,
Hvala za tvoj komentar.
Hladilne je dovolj!
Da ponovim: webasta ne uporabljam!Vozilo v?gem in se peljem,se motor zagreje, piha mla?no, nato piha mrzlo in ?ele nato toplo.(vse to se dogaja po naklju?ne modelu, torej v?asi se, v?asi pa je gretje ?isto okej).Ko izklju?im motor ?e pa zmeraj brni/?umi izpod pokrova motorja, izpod avta pa se kadi:isto kod bi delal webasto.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sporo?i, kaj bo? zrihtal z nosilcem spodaj, cena in kako si ga zamenjal?Hvala ti in lp
Povezava za deljenje
Deli na druge strani