Tudi, ko spet priklopiš akumulator nekaj časa nihajo obrati, ker se ECU ''navaja''.
Drugače pa, če je to ista MZR 1.8 mašina kot na NCjki, moraš za lažji dostop do termostata odstraniti tudi throttle body, je možno da si to kaj zapacal pri odstranjevanju?
Edn je pac tak,da je vse mozno preveril predno glavo da dol, drugi je biu pelko, k je reku da je glava (samo po telefonu,ker sem dalec), tretji k bo zdej pa sraufa vecinoma mazde tako da upam da bo ta resu problem
Ker je star avto, ker si ga pripeljal neogretega. Turirajo, da segrejejo katalizator, da prideš čez pri plinih. Sicer pa ne vem, če je za to potrebna ravno blokada
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Treba je preveriti tudi temperaturo hladilne, če ne doseže delovne temperature potem je termostat ostal odprt.
Ni pa vedno termostat kriv. Na NBjki se mi je snela povezava med gumbom in loputo za topli zrak. Predvidevam pa da gre tu za novejši avto?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani