Sam tudi bencinarka ima ketno za oljno pumpo Ane? Torej je fora v tem, da je olje v dizlu slabe viskoznosti... In ceno plača veriga. Vemo zakaj, in da je menjava na 15 tisoč še kako priporočljiva. Lahko da še prej, odvisno od več pogojev.
Ta senzorja sta v zadnjem boku avta. In, kolikor sem enkrat spraševal, to načeloma skoraj da res ne crkne. Tudi meni se je to do sedaj 1x pojavilo, in čez minutko izginilo. Zdej, al je bilo kaj na poti vmes,...who knows..
Zdej me pa zanima, kako se ta metoda sklada z mazdinimi odštevanjem % olja recimo To bi bilo zanimivo videti, meni recimo piše 50%, prevozil sem nekje 7000 od zadnjega servisa.
Ja Fordov tudi ni?? :.) Čigav je zdej, a znamo določit delež? Sigurno kaj piše na netu...jaz kot sem gledald, je Ford potem iz tega motorja delal razne izpeljanke ven. In iz 2.3 bencinarja ravno tako.
Umirite mal konje Mazda je itak znana po bencinskih motorjih, ki so precej zanesljivi. Tako pač je.
Z dizelskemi ma pa seveda manj izkušenj, posledično je šepala tudi zanesljivost v prvih modelih. No , zdej mislim da nekako kar se tiče zanesljivosti je to to, niso pa seveda najbolj varčni dizli to pa že vsi vemo. Se pa motor odkupi s kakšno drugo dobro lastnost .
Ja, ampak spet ni vse v AC. Ti lahko voziš agresivno po AC, lahko voziš 200 po ac, pa ne boš naredil 250kmh ampak precej manj. ... Vsako sunkovito pospeševanje, pač pripomore k temu, da se filter prej napolni. Še vedno je pa pomoje to precej boljže za celoten motor kot jajcanje po mestu.
Vrednost tega parametra PM_ACC_DSD mi še dandanes ni čisto jasna. Včasih prilete tja do 4g/l, včasih dober 1g/l. Sem imel neke indice, da se ta vrednost znižuje, ko je motor bolj preluftan, bolj obremenjen, ni pa to še čisto 100%.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja lan poleti oz jeseni.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani