Jest bi tako naredil, kot je aless rekel sploh, ce pol stvari sam naredis je tole drobiz. Avto je pac star in slej ko prej pridejo doloceni stroski, kateri so normalni za to kilometrino. Na moji bivsi sestki (2003) so kaksne dva meseca nazaj sli ventili zaradi lpgja. Pelko zamenjal in gas naprej. Jih ima pa sedaj 340k km.
Jest imam GA9198B in so bili problemi z montazo, ker so bili nosilci (zelezni) napacni in se radio ni notri vsedel. Poleg tega tudi spodnja plastika, katero moras iz OEM radia premakniti ni pasala. Nevem kako je z eno novejso verzijo (GA9198B2). Definitivno je boljsa 4gb ram od 2gb, ampak tako, kot je aless rekel raje vzemi 2GB (GA8198), ker res pase v nulo in tudi 2GB imas cez glavo. Prikljucki uzadi so pri obeh verzijah plug and play. Problem je edin to da 2GB verzije nemores vec kupiti na njihovi uradni strani. Dobis jih lahko na ebayu, ampak je cena obcutno previsoka (cca. 300e). Ce bos slucajno kaj na gorenjskem ti lahko pokazem, kako zadeva funkcionira.
Ceprav sedaj, ko gledam moje verzije (GA9198B) sploh ni vec na voljo, ampak je na voljo GA9198B2. Glede na to da je edina razlika ta da ima 2 na koncu se zna zgoditi, da so odpravili to tezavo z nosilci .
Tocno v stirih dneh je bil pri meni. Vse je plug and play edino kar moras merkat je kako bos kable napeljal saj v nasprotnem primeru se ne vsede lepo. Naj se omenim, da ta moja serija (GA9198B) je imela napako na nosilcih in ni lepo pasala notri! Nevem kako je z novejso serijo, ampak starejsa (2gb) je lepo notri pasala. Narocil sem preko njihove strani posljejo pa iz uk tako da se izognes ddvju in carini.
Sej pomoje samo se ta senzor ostane . Lahko da je bil na kaksnem vpoklicu in so mu samo konektor malo premaknili. V skrajnem primeru pa nov (rabljen) senzor pa je
Ce je govora slucajno o Avto lesce me sploh nic ne cudi... Je pa res tako, kot je rekel Jest in je na gorenjskem najblizji uradni servis avto mocnik. Kaj pa potem sploh se ostane v lescah ? ASP?
Dizla mam ja. Bom poskusil. Ko ga v?gem se mi lepo nastavi
Hmm ce to vse normalno deluje potem ostane se senzor kota volana (ugibam). Je pa takoj za voznikovem airbagom. A je slucajno tam kdo kaj narazen dajal?
Ja ponoci se zapelji na en hrib pa se ustavi in daj v ler pa bos videl ali se snop zvisa/znisa. Poleg tega ce pozorno poslusas se slisi tudi motorcek. No ce imas dizla potem slisis samo ropotanje motorja
Ce se ti zarometi samodejno nastavijo (kot pravis) potem je napaka nekje drugje in ne v senzorju. Sprednji in zadnji senzor medseboj komunicirata in posljeta podatke ECUju (afs modul), kateri potem poslje ukaz in nastavi zaromete. Glede na to da ti gori lucka jest osebno mislim, da ti nastavljanje zarometov ne dela in je senzor v okvari. Sicer pa ponoci zapelji na en hrib in bos hitro ugotovil ali se nastavijo ali ne. Lucka bo gorela dokler napaka oz. tezava nebo odpravljena. Z rocno nastavitvijo bos resil samo to, da bojo zarometi normalno svetili, saj ce nastavitev zarometov ne dela se snop spusti na najnizjo tocko (podn).
Oprosti, ampak tako kot je boss napisal v neki drugi temi gre mazda iz generacijo v generacijo bolj v k... Moj naslednji avto po vsej vrjetnosti nebo mazda. Pa ne zato, ker s trenutnim nebi bil zadovoljen...
@nejc to pa sploh nebom komentiral. To je isto kot da bi jaz racunal pomivanje kroznika/kozarca po obedu...
AFS modul je takoj za sovoznikovem predalu. Ce imas nekoga z istim avtom bi bilo najbolje samo modul premakniti in stestirati ali je to to . Ce je modul je to strosek 50-60e pa zamenjas ga sam. Prej bi rekel, da ga senzor za nivelacijo serje, ampak probat ni greh. A javlja kaksno napako (obd)?
Polomljena palcka ne vzge AFS lucke. Ravno tako mazda ne javlja pregorele zarnice tako, da mislim da ni zarnica kriva (tista k se priziga v ovinku). AFS lucka ponavadi gori zaradi okvare senzorja za nivelacijo zarometov, ampak ponavadi ves cas gori AFS lucka. Ali se zarometi normalno nastavijo? Lahko je tudi AFS modul ali pa samo umazanija na konektorju od senzorja.
Tocno o tem sem pisal par dni nazaj, ko sem se jaz zanimal so mi hotl racunat 2h dela (moje olje), drgac je pa 1h... Me pa veseli, da koncno (nekateri) vidite sirso sliko kako so tel servis en velik nateg in manipulacija z garancijo. Se mal pa ga bos mogu pri njih tudi prati in sesati...
Tudi v bloku motorja je 2-3l hladilne. Jest sem (preventivno) menjal hladilno pa sem notri dobil malo vec kot 4l hladilne. Je pa res, da sem hladilno izpustil samo iz hladilnika in ne iz bloka motorja. Drgac gre notri 7.5l (bencinar) druga generacija.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jest bi tako naredil, kot je aless rekel sploh, ce pol stvari sam naredis je tole drobiz. Avto je pac star in slej ko prej pridejo doloceni stroski, kateri so normalni za to kilometrino. Na moji bivsi sestki (2003) so kaksne dva meseca nazaj sli ventili zaradi lpgja. Pelko zamenjal in gas naprej. Jih ima pa sedaj 340k km.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani