Seveda ti bojo pomagali, kljub temu da nimas DPfja. Je pa res, da te bo uradni servis prisel bistveno drazji. Probaj pri kaksnemu avtoelektricarju k se spozna na to v nasprotnem primeru pa uradni
Enkrat k morajo napako sanirati oz. dat iz svojega zepa je itq vedno tisoc in en izgovor, ter pravijo, da je to normalno. TO NI NORMALNO. Sicer nevem kako se ti zatika, ampak menjalnik se NE sme zatikati in more laufat, kot po putru. Na tvojemu mestu bi vztrajal in to brez slabe vesti, ker ne kompliciras krneki za brezveze...Zato pa je "garancija" . Nakoncu bo avto ravno iz garancije in bo prisla, kaksna vecja okvara menjalnika in bojo spet sli ?. Vrjel ali ne je ravno to taktika vecina serviserjev, da te driblajo toliko casa, da potem nimas vec garancije potem se pa j...
Jest imam na GH komplet zimmerman spredi in zadi in se pozna razlika med ATE recimo. Pri ATE so zavore bistveno hitreje in bolj zagrabile, kot pa pri zimerman. Ko bo cas za menjavo ploscice bom vzel ATE.
Jest nikoli nisem imel nobenih problemov sem pa vedno dal vse ATE. Kolegu k je kupil mojo prvo generacijo sem pa narocil zadnje diske in ploscice znamke BREMBO in do sedaj isto vse brez problema.
Tocno tako. Brembo diske dobis za 30e kar pa definitivno ne vgrajujejo v sportne avte. Za ferodo ploscice isto in sicer klasicne stanejo 40e med tem k so ferodo DS2000 (sportne) dost drazje. Skratka za nas normalne smrtnike mislim, da je ATE najboljsa izbira. Seveda je tudi textar in pa brembo ok kvaliteta.
Tako kot sem rekel G12 je narejena na organski tehnologiji (OAT) tako kot mazdina. Ima pa mazdin fl22 ze serijsko razmerje in sicer (55%/45%). Bi pa jest osebno dal original. Jebiga ziherca je ziherca pa se cena je ugodna
Mazda ima fl22 kar pomeni, da je tekocina ze vnaprej zmesana in se ne sme mesati z vodo. Na uradnemu servisu stane 5?/l (zelena barva). G12 bo isto vredu saj ne vsebuje silikatov in je primerna za aluminijaste bloke. Jest bi vseeno rajsi dal OEM in nebi kombiniral z razlicnimi barvami. Konec koncev je tudi poceni pa vsaj ves, da imaw original notri.
Pi?e vozilo v komisijski prodaji, to pomeni, da so oni samo posrednik, za dolo?eno provizijo prodajalcu dajo prostor, urejajo oglede, testne vo?nje, itd. Uradno kupi? direkt od lastnika.
Aha, sem spregledal ta podatek. Potem bi bilo najbolj pametno da vprasas Pelkota kaj vse bi bilo smiselno v temu primeru zamenjati in da potem pri tem tudi vztrajas pri avtohisi.
Jest sem imel takega z BT sicer na sestki, ampak je vse isto. Zelo, zelo zadovoljen tako s hitrost, kot s spominom. BT je deloval odlicno in pri telefoniranju in pro predvajanju glasbe. Jest sem takrat vzel znamko DENSIO, katera je sicer drazja zadeva pa mi ni niti malo zal.
Samo imas dva senzorja odmicne gredi, tako da vprasanje, kateri je hin ce sploh je kateri. Lahko je kriva tudi kaksna elektricna napeljava do senzorja itd. Skratka, kot je zmaj rekel in ga pelji k mehaniki naj ga lepo pregleda in ti pove kateri senzor je tocno za zamenjat. Cena novega (ne original) je pa od 40-50e tako da tudi ce sta sla oba k vragu je to strosek 100e. Zamenja se ga pa en, dva, tri
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ze ze ampak check engine skos gori in poleg tega se napaka shrani.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani