Ja pa sej to cel cajt pravim da bi potem check engine lucka se vedno gorela enkrat, ko bi avto sel ven iz safe moda oz. Po ponovnem vzigu . On pravi da gre avto po dezevnem vremenu oz. Vlagi v "safe mode" in po ponovnem zagonu avto laufs tako, kot mora. Sepravi ce bi bila napaka na lambdi sondi bi se prizgala check engine lucka in v nekaterih primerih gre res lahko v safe mode zaradi lambde, ampak enkrat ko bi avto sel iz safe moda bi check engine se vedno gorel in napaka bi bila shranjena. Nevem a sem jest kej narobe razumel?
Ja in ko iztopi iz safe moda bi gorela check engine lucka ce bi bila napaka na lambdi... Poleg tega bi bila tudi napaka shranjena.V safe modu je itq cela bozicna jelka.
Seveda ti bojo pomagali, kljub temu da nimas DPfja. Je pa res, da te bo uradni servis prisel bistveno drazji. Probaj pri kaksnemu avtoelektricarju k se spozna na to v nasprotnem primeru pa uradni
Enkrat k morajo napako sanirati oz. dat iz svojega zepa je itq vedno tisoc in en izgovor, ter pravijo, da je to normalno. TO NI NORMALNO. Sicer nevem kako se ti zatika, ampak menjalnik se NE sme zatikati in more laufat, kot po putru. Na tvojemu mestu bi vztrajal in to brez slabe vesti, ker ne kompliciras krneki za brezveze...Zato pa je "garancija" . Nakoncu bo avto ravno iz garancije in bo prisla, kaksna vecja okvara menjalnika in bojo spet sli ?. Vrjel ali ne je ravno to taktika vecina serviserjev, da te driblajo toliko casa, da potem nimas vec garancije potem se pa j...
Jest imam na GH komplet zimmerman spredi in zadi in se pozna razlika med ATE recimo. Pri ATE so zavore bistveno hitreje in bolj zagrabile, kot pa pri zimerman. Ko bo cas za menjavo ploscice bom vzel ATE.
Jest nikoli nisem imel nobenih problemov sem pa vedno dal vse ATE. Kolegu k je kupil mojo prvo generacijo sem pa narocil zadnje diske in ploscice znamke BREMBO in do sedaj isto vse brez problema.
Tocno tako. Brembo diske dobis za 30e kar pa definitivno ne vgrajujejo v sportne avte. Za ferodo ploscice isto in sicer klasicne stanejo 40e med tem k so ferodo DS2000 (sportne) dost drazje. Skratka za nas normalne smrtnike mislim, da je ATE najboljsa izbira. Seveda je tudi textar in pa brembo ok kvaliteta.
Tako kot sem rekel G12 je narejena na organski tehnologiji (OAT) tako kot mazdina. Ima pa mazdin fl22 ze serijsko razmerje in sicer (55%/45%). Bi pa jest osebno dal original. Jebiga ziherca je ziherca pa se cena je ugodna
Mazda ima fl22 kar pomeni, da je tekocina ze vnaprej zmesana in se ne sme mesati z vodo. Na uradnemu servisu stane 5?/l (zelena barva). G12 bo isto vredu saj ne vsebuje silikatov in je primerna za aluminijaste bloke. Jest bi vseeno rajsi dal OEM in nebi kombiniral z razlicnimi barvami. Konec koncev je tudi poceni pa vsaj ves, da imaw original notri.
Pi?e vozilo v komisijski prodaji, to pomeni, da so oni samo posrednik, za dolo?eno provizijo prodajalcu dajo prostor, urejajo oglede, testne vo?nje, itd. Uradno kupi? direkt od lastnika.
Aha, sem spregledal ta podatek. Potem bi bilo najbolj pametno da vprasas Pelkota kaj vse bi bilo smiselno v temu primeru zamenjati in da potem pri tem tudi vztrajas pri avtohisi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kako to mislis gre namesto tebe ceniti. On se gre potem namesto tebe s cenilcem dogovarjati kaj se bo popravljalo ?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani