Tam kjer je luknja je motorcek za zadnjo sipo. Desno od luknje je motorcek za sprednjo sipo. Pod vitrex posodico je pa motorcek za pranje zarometov. Ce sumis da je sel motorcek preprosto odstrani kolotek in naj nekdo sprozi pranje zarometov ti pa lepo poslusaj ce se motorcek zalaufa. Glede na to da ti tece pod zarometi ocitno motorcek dela, ampak ti soba me skoci ven. Jest bi rekel, da je res kaj sneto, ker kolikor vem voda pozene, da soba skoci ven iz odbijaca. More biti pa v vitrex posodici obvezno tekocina, saj v nasprotnem primeru soba za pranje zarometov nebo skocila ven. Sobo lahko tudi rocno ven potegnes iz odbijaca in pogledas, ce je vse priklopljeno tako kot mora biti.
Njihov return policy v primeru, ce bi bilo kaj narobe z enoto v dveh letih.
Posljejo iz UK. Ni carine niti davka, vsaj zaenkrat se ne. Bo pa kmalu po novemu letu konec tega veselja.
Evo danes zamenjal olje v menjalniku in sicer z 75W80. Avto ima trenutno slabih 200k km in servisna knjizica je bila redno potrjena, ampak nikjer ni bilo nobenega vpisa, da je bilo olje menjano. Na podlagi tega sem se odlocil da zamenjam olje iz preventivnega vidika. Mojster je rekel, da je bilo olje se dokaj bistro in da ni bilo tako zanic poleg tega je pa rekel, da tudi ni opazil kaksnih majhnih delckov (od sinhronov) v olju tako da je vse brez problema. Kar se pa tice vpisa v servisno knjizico je pa rekel, da ce menjas olje v menjalniku takrat kadar je predpisan servis sepravi na 100k km se to poleg olja v motorju itd. vpise tudi to zraven. Ce pa menjas olje v menjalniku naknadno tako, kot sem ga sedaj jaz pa to ni zabelezeno. Kar se pa tice samega prestavljanja sedaj, ko imam novo olje pa moram rect, da se malenkost bolje prestavlja sploh iz 1. v 2. Morem se malo pocakati, da bo olje mrzlo in bom potem videl ali je opazna kaksna razlika. Naj se enkrat povdarim, da je menjalnik do sedaj laufal, kot po maslu in sem olje menjal iz preventivnega vidika, ker se pocasi priblizujem 200k km.
P.S. Nevem zakaj tako obrne sliko...
Na bivsi sestki je sel termostat in potrebujem zeleno tekocino. Mogoce kdo ve kje jo imajo pri nas na zalogi. Na bartogu, eurotonu, ravenol in ostalih stacunah je nimajo. Razne spletne zadeve iz tujine ne pridejo v postev, ker jo do cetrtka ze potrebujem. V najslabsem primeru pac uradni servis.
Edit: sem ze dobil na uradnemi servisu 5e/l
Ce se ne motim je na ROOM vezan tudi radio.
Tako, kot je napisal labi. Za delo ti bo vzel cca.100-120e. A sklopko imas tudi ze na koncu?
Vzvod na zadnji celjusti k upravlja z rocno zarusta in potem rocna nagaja ali pa celjust zasteka, ker jo skos neki spona. Ko zategnes rocno in k jo odtegnes tist vzvod oz. federcek zasteka in ne spusti popolnoma diska in posledicno lahko neenakomerno obrabis ali skuris ploscice, diske... Poleg tega potrebujes tudi novo celjust.
Aha no opa potem pa tretja. Kakorkoli ta hiba se vlece ze od prve generacije...
Jest je dobil za drugo generacijo. Zato pa pravim, da mi je zanimivo, da je dobil glede na to da imajo to hibo ze od prve generacije naprej pa ni bilo nobenih vpoklicov.
Ja valda da nic ne placas zato se pa rece VPOKLIC. Vpoklic naredijo, ker ima zadeva ze iz tovarne serijsko napako na bodisi materialu. Pri drugi generaciji so bili to amortizerji zadnjih vrat (5-door) in pa vodila pri sedezu. Pri prvi generaciji je bil to voznikov airbag, saj se je ob trku znal napacno odpreti in je lahko poskodoval voznika. To je pac strosek, katerega v celoti krije mazda. A si ti redno servisiral avto ali ne je nepomemben podatek. Edino kar je pomembo je to, da se tvoja VIN stevilka ujema s prizadetimi modeli za vpoklic.
Nima veze koliko je avto star in kje je bil servisiran, ce je sploh kje bil. Ce je vpoklic ti ga morajo izvesti popolnoma brezplacno. Mi je pa zanimivo, da si dobil vpoklic za zavorne celjusti glede na to, da je bila to najvecja hiba prve generacije in tega vpoklica ni bilo...
Jest imam aftermarket kamero in je slika tako podnevi, kot ponoci bomba in se nic ne blesci. Kar jo edino sem pa ke malo sfuka je vlaga in je vcasih leca malo zarosena. Jo pa na vsake toliko casa v teh dezevnih dneh s prstom obrisem preden, grem v avto in je kot nova. Mislim, da imajo ta problem vse kamere, razen tiste skrite (ala VW).
A da bi imel dve kamere?
No evo pa smo spet tam. Mazda pravi, da glede na sasijo je bilo razlicno olje, ker je bila baje neka minimalna sprememba na menjalniku. Za mojega je dolocen 75W-90, ampak je reku, da se je parkat zgodilo, da se je folk kasneje pritozeval, da se v nizkih temperaturah malo tezje predstavlja (iz 1. v 2.). Rekel je da oni notri dajejo 75w-80 lahko pa na zeljo dajo 75w-90. Gl je pa povsod 4. Mazdini menjalniki naj bi bili neproblematicni in nima veze za katero olje se bom odlocil nima kaj skodovati. Razlika je samo v temu da 75w-80 kao bolj tece in zaenkrat ni bilo pritozb. Skratka priporocal je GL-4 75W-80, kljub temu, da pod sasijo pise 75W-90.
Pri selmarju pa pravijo, da dajo tisto katero je tovarnisko predpisano sepravi 75W-90.
P.S je pa tudi rekel, da je enkrat hotu narocito original olje pa mu tuei kataloske niso znali povedati
Tukaj je od motula gl4/gl5 75w-90 za sinhronske menjalnike.
Jest sem bil sedaj na GMTju in so rekl da je 75w90. Lahko gre tudi 75w-80, ampak mi je odsvetoval, saj naj bi bil 75W-90 obcutno boljsi. Kar se pa tice GL-4 in GL-5 je rekel, da GL-5 izpopolnije vse karakteristike in se vec, kot pa GL-4 (je naprednejsi). Ko sem ga vprasal glede agresivnosti je rekel, da ce smo ze pri agresivnosti je GL-4 bolj agresiven od GL-5. Castrol ima recimo identicne specifikacije, kot so v navodilih (gl4 ali gl 5 75w-90) in pride seenkrat drazji od ostalih. S popustom bi mi za 72e dal tri litre. Enaka cena je na servisu za original. Ostale znamke so 10-14?/L.Kaj je potem v tem primeru bolj castrol ali OEM? K pridejo iz malce preverim se na mazdi
Kar se pa kreganja tice je pa to totalno bedasto, ker nihce ni nic slabega mislil in sem preprican, da je vsak hotel samo pomagati.
Napisano
Moje zimske gume v enemu leta niso spustile niti za 0,1 BAR. Novembra 2017 so bile napolnjene na 2.3 bar in novembra 2018 so bile cisto vse se vedno na 2.3. Tocno.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani