Jest sem imel takega z BT sicer na sestki, ampak je vse isto. Zelo, zelo zadovoljen tako s hitrost, kot s spominom. BT je deloval odlicno in pri telefoniranju in pro predvajanju glasbe. Jest sem takrat vzel znamko DENSIO, katera je sicer drazja zadeva pa mi ni niti malo zal.
Samo imas dva senzorja odmicne gredi, tako da vprasanje, kateri je hin ce sploh je kateri. Lahko je kriva tudi kaksna elektricna napeljava do senzorja itd. Skratka, kot je zmaj rekel in ga pelji k mehaniki naj ga lepo pregleda in ti pove kateri senzor je tocno za zamenjat. Cena novega (ne original) je pa od 40-50e tako da tudi ce sta sla oba k vragu je to strosek 100e. Zamenja se ga pa en, dva, tri
Moje zimske gume v enemu leta niso spustile niti za 0,1 BAR. Novembra 2017 so bile napolnjene na 2.3 bar in novembra 2018 so bile cisto vse se vedno na 2.3. Tocno.
Tam kjer je luknja je motorcek za zadnjo sipo. Desno od luknje je motorcek za sprednjo sipo. Pod vitrex posodico je pa motorcek za pranje zarometov. Ce sumis da je sel motorcek preprosto odstrani kolotek in naj nekdo sprozi pranje zarometov ti pa lepo poslusaj ce se motorcek zalaufa. Glede na to da ti tece pod zarometi ocitno motorcek dela, ampak ti soba me skoci ven. Jest bi rekel, da je res kaj sneto, ker kolikor vem voda pozene, da soba skoci ven iz odbijaca. More biti pa v vitrex posodici obvezno tekocina, saj v nasprotnem primeru soba za pranje zarometov nebo skocila ven. Sobo lahko tudi rocno ven potegnes iz odbijaca in pogledas, ce je vse priklopljeno tako kot mora biti.
Vzel sem 4gb android 8.0 ker je samo ta na voljo. 2GB verzije ni vev in tudi dol pise sold out in slovenia. Moras pa izbrati drzavo, da dobis tapravo ceno. Jest sm dau 350e s postnino in zavarovano posiljko
Evo danes zamenjal olje v menjalniku in sicer z 75W80. Avto ima trenutno slabih 200k km in servisna knjizica je bila redno potrjena, ampak nikjer ni bilo nobenega vpisa, da je bilo olje menjano. Na podlagi tega sem se odlocil da zamenjam olje iz preventivnega vidika. Mojster je rekel, da je bilo olje se dokaj bistro in da ni bilo tako zanic poleg tega je pa rekel, da tudi ni opazil kaksnih majhnih delckov (od sinhronov) v olju tako da je vse brez problema. Kar se pa tice vpisa v servisno knjizico je pa rekel, da ce menjas olje v menjalniku takrat kadar je predpisan servis sepravi na 100k km se to poleg olja v motorju itd. vpise tudi to zraven. Ce pa menjas olje v menjalniku naknadno tako, kot sem ga sedaj jaz pa to ni zabelezeno. Kar se pa tice samega prestavljanja sedaj, ko imam novo olje pa moram rect, da se malenkost bolje prestavlja sploh iz 1. v 2. Morem se malo pocakati, da bo olje mrzlo in bom potem videl ali je opazna kaksna razlika. Naj se enkrat povdarim, da je menjalnik do sedaj laufal, kot po maslu in sem olje menjal iz preventivnega vidika, ker se pocasi priblizujem 200k km.
Na bivsi sestki je sel termostat in potrebujem zeleno tekocino. Mogoce kdo ve kje jo imajo pri nas na zalogi. Na bartogu, eurotonu, ravenol in ostalih stacunah je nimajo. Razne spletne zadeve iz tujine ne pridejo v postev, ker jo do cetrtka ze potrebujem. V najslabsem primeru pac uradni servis.
Jest vem sm to varovalko skuril (pri prvi generaciji). Mi ni nobena notranja lucka delala, centralno, radio, prtljazna lucka... Skratka cista tema . A je mozno da eonon kaj pobira?
Vzvod na zadnji celjusti k upravlja z rocno zarusta in potem rocna nagaja ali pa celjust zasteka, ker jo skos neki spona. Ko zategnes rocno in k jo odtegnes tist vzvod oz. federcek zasteka in ne spusti popolnoma diska in posledicno lahko neenakomerno obrabis ali skuris ploscice, diske... Poleg tega potrebujes tudi novo celjust.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jap, tvoja trojka je imela zajlo, druga generacija ima pa elektronsko loputo
Povezava za deljenje
Deli na druge strani