Jest je dobil za drugo generacijo. Zato pa pravim, da mi je zanimivo, da je dobil glede na to da imajo to hibo ze od prve generacije naprej pa ni bilo nobenih vpoklicov.
Ja valda da nic ne placas zato se pa rece VPOKLIC. Vpoklic naredijo, ker ima zadeva ze iz tovarne serijsko napako na bodisi materialu. Pri drugi generaciji so bili to amortizerji zadnjih vrat (5-door) in pa vodila pri sedezu. Pri prvi generaciji je bil to voznikov airbag, saj se je ob trku znal napacno odpreti in je lahko poskodoval voznika. To je pac strosek, katerega v celoti krije mazda. A si ti redno servisiral avto ali ne je nepomemben podatek. Edino kar je pomembo je to, da se tvoja VIN stevilka ujema s prizadetimi modeli za vpoklic.
Nima veze koliko je avto star in kje je bil servisiran, ce je sploh kje bil. Ce je vpoklic ti ga morajo izvesti popolnoma brezplacno. Mi je pa zanimivo, da si dobil vpoklic za zavorne celjusti glede na to, da je bila to najvecja hiba prve generacije in tega vpoklica ni bilo...
Jest imam aftermarket kamero in je slika tako podnevi, kot ponoci bomba in se nic ne blesci. Kar jo edino sem pa ke malo sfuka je vlaga in je vcasih leca malo zarosena. Jo pa na vsake toliko casa v teh dezevnih dneh s prstom obrisem preden, grem v avto in je kot nova. Mislim, da imajo ta problem vse kamere, razen tiste skrite (ala VW).
No evo pa smo spet tam. Mazda pravi, da glede na sasijo je bilo razlicno olje, ker je bila baje neka minimalna sprememba na menjalniku. Za mojega je dolocen 75W-90, ampak je reku, da se je parkat zgodilo, da se je folk kasneje pritozeval, da se v nizkih temperaturah malo tezje predstavlja (iz 1. v 2.). Rekel je da oni notri dajejo 75w-80 lahko pa na zeljo dajo 75w-90. Gl je pa povsod 4. Mazdini menjalniki naj bi bili neproblematicni in nima veze za katero olje se bom odlocil nima kaj skodovati. Razlika je samo v temu da 75w-80 kao bolj tece in zaenkrat ni bilo pritozb. Skratka priporocal je GL-4 75W-80, kljub temu, da pod sasijo pise 75W-90.
No pa smo spet tam
Pri selmarju pa pravijo, da dajo tisto katero je tovarnisko predpisano sepravi 75W-90.
P.S je pa tudi rekel, da je enkrat hotu narocito original olje pa mu tuei kataloske niso znali povedati
Jest sem bil sedaj na GMTju in so rekl da je 75w90. Lahko gre tudi 75w-80, ampak mi je odsvetoval, saj naj bi bil 75W-90 obcutno boljsi. Kar se pa tice GL-4 in GL-5 je rekel, da GL-5 izpopolnije vse karakteristike in se vec, kot pa GL-4 (je naprednejsi). Ko sem ga vprasal glede agresivnosti je rekel, da ce smo ze pri agresivnosti je GL-4 bolj agresiven od GL-5. Castrol ima recimo identicne specifikacije, kot so v navodilih (gl4 ali gl 5 75w-90) in pride seenkrat drazji od ostalih. S popustom bi mi za 72e dal tri litre. Enaka cena je na servisu za original. Ostale znamke so 10-14?/L.Kaj je potem v tem primeru bolj castrol ali OEM? K pridejo iz malce preverim se na mazdi
Kar se pa kreganja tice je pa to totalno bedasto, ker nihce ni nic slabega mislil in sem preprican, da je vsak hotel samo pomagati.
Hmm se zmeri sem potem v dilemi, katero olje bo najbolj primerno za drugo generacijo. Ti pravis da za drugo generacijo polnijo GL-4 75w-90. Navodila isto tako pravijo. Aless pa pravi 75w80. Jutri poklicem na uradni servis, ce mi lahko za ziher preverijo preko VIN stevilke. Skratka obvezno more biti GL-4 in ne GL-5, kot to opcijo navajajo navodila?
Sepravi za drugo generacijo se vgrajuje 75w90. Ne razumem pa kaj mislis s tem oroginal. Saj vsa olja k jih tocijo so original le da bi v tvojemu primeru morali posebi narociti 75W80
Aless kje si dobil ta tovarniska navodila? Torej kaj naj potem dam ? 75w90 ali 75W80? Na uradnemu servisu so rekl, da to preverijo preko VIN stevilke, ampak usi vemo kako so tam smotani in me sploh nebi cudilo, ce bi mi dali napacnega...
Zakaj pa preprosto ne das notri original olje. Ce pa mislis, da se bo se vedno na trdo prestavljajo pa poleg olja dodas se metabondov dodatek. Jest sem na uradnemu servisu spraseval glede tega dodatka pa je rekel, da v mojemu primeru (75W-90) menjalniki, naceloma normalno laufajo in dodatek ni potreben. Menjalnik trenutno laufa, kot po putru pa mislim, da je notri se tovarnisko olje. Menjal ga bom pa iz ciste preventive (na vsake 100k km).
Zadnje cajte mi tudi SD karttica za muziko serje in jo kao noce prebrat. Ko kartico notri zataknem in ce jo noce prebrat jo samo malo prevzdignem in jo potem vcasih zna prebrati. Sem ze vse lepo spihal in kartica se lepo notri vsede (se slisi klik)... Nevem kaj ga matra.
Mislim sej drgac ni ful motece. Pac ko jo rabim prtisnem tist aux. Drgac pa vev ali manj vedno poslusam glasbo preko AUX tako da ne rabim nic saltat. Bolj me moti da je cela enota zastarela in ima samo 108 MB rama in pa windows sistem. Po vsej vrjetnosti bom kupil novo enoto (ista kot od alessa - eonon 280?), ampak je trenutno out od stock. Imajo samo tisto hudo verzijo (android 8.0, 4 GB ram), ki je pa 380?
Mogoce ves kje je potem problem pri moji enoti? Radio ima can bus, ampak moram klikniti na AUX in potem prestaviti v vzratno, da radio dobi sliko. V nasprotnem primeru mi vedno pise no signal. Sepravi karkoli delam na radiu (navi, SD, CD, nastavitve...) vedno, ko prestavim v vzvratno bo enota automatsko preklopila na camero, ampak ne bo slike ce nisem prej kliknil na AUX...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jest je dobil za drugo generacijo. Zato pa pravim, da mi je zanimivo, da je dobil glede na to da imajo to hibo ze od prve generacije naprej pa ni bilo nobenih vpoklicov.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani