Jest imam aftermarket kamero in je slika tako podnevi, kot ponoci bomba in se nic ne blesci. Kar jo edino sem pa ke malo sfuka je vlaga in je vcasih leca malo zarosena. Jo pa na vsake toliko casa v teh dezevnih dneh s prstom obrisem preden, grem v avto in je kot nova. Mislim, da imajo ta problem vse kamere, razen tiste skrite (ala VW).
No evo pa smo spet tam. Mazda pravi, da glede na sasijo je bilo razlicno olje, ker je bila baje neka minimalna sprememba na menjalniku. Za mojega je dolocen 75W-90, ampak je reku, da se je parkat zgodilo, da se je folk kasneje pritozeval, da se v nizkih temperaturah malo tezje predstavlja (iz 1. v 2.). Rekel je da oni notri dajejo 75w-80 lahko pa na zeljo dajo 75w-90. Gl je pa povsod 4. Mazdini menjalniki naj bi bili neproblematicni in nima veze za katero olje se bom odlocil nima kaj skodovati. Razlika je samo v temu da 75w-80 kao bolj tece in zaenkrat ni bilo pritozb. Skratka priporocal je GL-4 75W-80, kljub temu, da pod sasijo pise 75W-90.
No pa smo spet tam
Pri selmarju pa pravijo, da dajo tisto katero je tovarnisko predpisano sepravi 75W-90.
P.S je pa tudi rekel, da je enkrat hotu narocito original olje pa mu tuei kataloske niso znali povedati
Jest sem bil sedaj na GMTju in so rekl da je 75w90. Lahko gre tudi 75w-80, ampak mi je odsvetoval, saj naj bi bil 75W-90 obcutno boljsi. Kar se pa tice GL-4 in GL-5 je rekel, da GL-5 izpopolnije vse karakteristike in se vec, kot pa GL-4 (je naprednejsi). Ko sem ga vprasal glede agresivnosti je rekel, da ce smo ze pri agresivnosti je GL-4 bolj agresiven od GL-5. Castrol ima recimo identicne specifikacije, kot so v navodilih (gl4 ali gl 5 75w-90) in pride seenkrat drazji od ostalih. S popustom bi mi za 72e dal tri litre. Enaka cena je na servisu za original. Ostale znamke so 10-14?/L.Kaj je potem v tem primeru bolj castrol ali OEM? K pridejo iz malce preverim se na mazdi
Kar se pa kreganja tice je pa to totalno bedasto, ker nihce ni nic slabega mislil in sem preprican, da je vsak hotel samo pomagati.
Hmm se zmeri sem potem v dilemi, katero olje bo najbolj primerno za drugo generacijo. Ti pravis da za drugo generacijo polnijo GL-4 75w-90. Navodila isto tako pravijo. Aless pa pravi 75w80. Jutri poklicem na uradni servis, ce mi lahko za ziher preverijo preko VIN stevilke. Skratka obvezno more biti GL-4 in ne GL-5, kot to opcijo navajajo navodila?
Sepravi za drugo generacijo se vgrajuje 75w90. Ne razumem pa kaj mislis s tem oroginal. Saj vsa olja k jih tocijo so original le da bi v tvojemu primeru morali posebi narociti 75W80
Aless kje si dobil ta tovarniska navodila? Torej kaj naj potem dam ? 75w90 ali 75W80? Na uradnemu servisu so rekl, da to preverijo preko VIN stevilke, ampak usi vemo kako so tam smotani in me sploh nebi cudilo, ce bi mi dali napacnega...
Zakaj pa preprosto ne das notri original olje. Ce pa mislis, da se bo se vedno na trdo prestavljajo pa poleg olja dodas se metabondov dodatek. Jest sem na uradnemu servisu spraseval glede tega dodatka pa je rekel, da v mojemu primeru (75W-90) menjalniki, naceloma normalno laufajo in dodatek ni potreben. Menjalnik trenutno laufa, kot po putru pa mislim, da je notri se tovarnisko olje. Menjal ga bom pa iz ciste preventive (na vsake 100k km).
Zadnje cajte mi tudi SD karttica za muziko serje in jo kao noce prebrat. Ko kartico notri zataknem in ce jo noce prebrat jo samo malo prevzdignem in jo potem vcasih zna prebrati. Sem ze vse lepo spihal in kartica se lepo notri vsede (se slisi klik)... Nevem kaj ga matra.
Mislim sej drgac ni ful motece. Pac ko jo rabim prtisnem tist aux. Drgac pa vev ali manj vedno poslusam glasbo preko AUX tako da ne rabim nic saltat. Bolj me moti da je cela enota zastarela in ima samo 108 MB rama in pa windows sistem. Po vsej vrjetnosti bom kupil novo enoto (ista kot od alessa - eonon 280?), ampak je trenutno out od stock. Imajo samo tisto hudo verzijo (android 8.0, 4 GB ram), ki je pa 380?
Mogoce ves kje je potem problem pri moji enoti? Radio ima can bus, ampak moram klikniti na AUX in potem prestaviti v vzratno, da radio dobi sliko. V nasprotnem primeru mi vedno pise no signal. Sepravi karkoli delam na radiu (navi, SD, CD, nastavitve...) vedno, ko prestavim v vzvratno bo enota automatsko preklopila na camero, ampak ne bo slike ce nisem prej kliknil na AUX...
Edit: Sem sele sedaj videl slikco. Sepravi ce ima aftermarket radio canbus ni potreben priklop tistega plusa uzadi za enoto? Ce pa nima can busa je pa potrebno se to priklopiti. Na rikverc luc se je pa potrebno v vsakemu primeru priklopiti.
Ok, reciva da imas avto kateri nima serijsko canbusa in kupis aftermarket radio z canbusom. Kako potem radio ve kdaj si ti dal v rikverc in kdaj ne ce se nisi priklopil na rikverc luc? Aless je kupil znamko eonon in ima canbus pa je ravno samo priklopol RCA kabel za sliko in pa plus minus na rikverc luc. Jest imam se vse zmontirano od prejsnega lastnika. Saj vse razumem in bi tudi sam znal vse na novo priklopiti. Kar me edin bega je to da v kateremu primeru ima aftermarket radio uzadi reverse zicko in ni potreben priklop na rikverc luc in kdaj ne. Predvidevam da takrat kadar ima canbus da ni potreben priklop na rikverc luc, ampak ne razumem zakaj? Poleg tega, kot sem ze rekel ima aless canbus pa je priklopil samo na rikverc luc...
Sepravi ce ima aftermarket radio canbus se aftermarket kamera samo poveze z RVC kablom in uzadi za aftermarket enoto je tista zicka za reverse na katero se priklopis. Ce pa radio nima canbusa se je pa potrebno povezati na rikverc luc. A si jest to pravilno razlagam?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jest imam aftermarket kamero in je slika tako podnevi, kot ponoci bomba in se nic ne blesci. Kar jo edino sem pa ke malo sfuka je vlaga in je vcasih leca malo zarosena. Jo pa na vsake toliko casa v teh dezevnih dneh s prstom obrisem preden, grem v avto in je kot nova. Mislim, da imajo ta problem vse kamere, razen tiste skrite (ala VW).
Povezava za deljenje
Deli na druge strani