Tudi Deeyan, kolega s foruma je imel, če se ne motim skoraj 8 litrov nafte povprečne porabe, tako da verjetno je tole kar "žejna" kombinacija, pa vendar 9,5 je grozljivo preveč, toliko pijejo močni bencinski stroji, ne pa varčni dizli.
Ker je ChatGPT že na polnih obratih, ga na koncu vprašam še osnovno vprašanje te teme:
Iščem platišča za Mazdo 3 letnik 2019. Mere so 6,5Jx16 ET45. Ali lahko nanjo namestim 6.5x16 ET50?
Da, lahko zamenjate platišča dimenzij 6.5Jx16 ET45 z 6.5Jx16 ET50 na Mazdi 3 letnik 2019, vendar je treba upoštevati nekaj točk:
Širina platišča (6.5J): Širina platišč ostaja enaka, torej 6.5J, kar pomeni, da pnevmatike ostanejo primerne brez prilagoditev.
Offset (ET45 vs. ET50): Offset ET50 pomeni, da bo platišče pomaknjeno za 5 mm bolj navznoter v primerjavi z ET45. To pomeni, da bo platišče bližje notranjemu delu blatnika in komponentam vzmetenja. Ta sprememba je majhna in običajno ne povzroča težav, vendar je priporočljivo preveriti, ali bo platišče pri polnem zasuku koles ali pri obremenitvi stikovalo z notranjimi komponentami vozila.
Splošno gledano, sprememba offseta za 5 mm ne bi smela povzročiti večjih težav, vendar je vedno dobro preveriti pri strokovnjaku ali pooblaščenem servisu, da se prepričate, da platišča ustrezajo in da ne bo težav s prileganjem ali varnostjo.
Ne vem, ali je to po novem, anpak so se vpičili danes pri vseh avtih predvsem v feltne in gume.
En mercedes pred nami ni naredil tehničnega, pa čeprav je imel enake dimenzije gum, ko so bile napisane v njegovi homologaciji.
Ni pa imel homologacije za aftermarket platišča. Kregal se z pregledniki, da je takšen avto uvozil iz Nemčije in da nima ničesar. Poslali so ga ven brez opravljenega tehničnega pregleda.
Noter smo bili vsak po dvajset minut.
Pred mano je bil kolega. Tako, da sem porabil tam skoraj eno uro.🤪
Gledajo pa čisto vse. Vprašali so me tudi za končnike na auspuhih, a so ugotovili, da ker so privijačeni, ne rabijo homologacije. Če bi bili privarjeni ne bi šel skozi. Tako, da izgleda, da je bolje, da imaš v vsakem primeru homologirane aftermarket feltne.
Ali pa vsaj v sredini feltne original mazdin pokrovček. Tako jih mogoče pteslepiš.
Ko je peljal mojo 6-ko noter, sem mu dal na sedež homologacijski kartonček z vpisanimi mojimi dimenzijami gum in točnim tipom feltn. Rekel je, da super,da sem mu pripravil vse in da je pri roki.
Je delal prej na Mazda servis kp. če rabiš imam kontakt lp
Res je.Bil je mehanik na pooblaščenem servisu za Mazde (avto plus) Hvala bogu, da je šel na svoje v najmodernejšo delavnico s tremi dvižnimi mizami. Drugače je pa tudi dirkač. Vozi Mitsubishi Evo z
2 litra ne, 5. 7 pa res. Če bi vozil strogo po predpisih, pa še manj. Lahko vprašate Bossa, koliko pije, če meni ne verjamete. Za dinozavre pa vemo, kakšno porabo imajo.
Podobno je pri novi cx60. Dizelco čisto vsi novinarji pohvalijo, medtem ko dinozaversko varianto le redko kdo.
Za dizelski motor lepo napišejo, da je to verjetno najboljši dizel motor so sedaj.
Za dinozaverski 2,5 benzinarski motor tega ni napisal nikoli nobeden novinar.
Tako kot eni drugi, ki niso nikoli vozili 2.5 bencinske mazde pametujejo, da je to dinozaver… Ampak taki itak vse vedo, kdo je kdaj kaj vozil in seveda so vsi drugi bedaki, ki samo pametujejo… 😇 …
Če to leti name in verjamem da, ker sem ti trn v peti, verjemi, da sem imel na preizkusu za cel vikend tega dinozavra.
In nato dizelco. Za katerega sem se odločil z lahkoto se ve. Poraba pri dinozavri je bila porazna. 😉
Fantje, dejstvo je, da pri 10+ let starem avtu je itak da bistveno bolj varen nakup bencinar....ne glede na to kako dober je dizel v navoru, pospeških, občutku napram nepremičnini z atmosferskih motorjem.....heh, ampak s takim se še danes lahko odpelješ brez problema 1000km v eno smer brez da bi imel kake pomisleke, edino pač na bencinski postaji boste porabili 50€ več :)....heh....
Tudi jaz se lahko odpeljem tudi 2000 km z dizelco in to brez skrbi.
Na tem forumu so nekateri, ki dizla niso v življenju vozila kaj šele, da bi ga imeli razširili nek mit, da so mazdini dizli slabi.
Ravno pred par dnevi je bil pri nas v firmi en monter iz Celja, ki je nekaj delal pri nas. Njegova 6-ka ima, ne boste verjeli,prevoženih 450000 kilometrov. In pravi, da ima še original dpf filter gor in nikoli da ni imel resnih popravil.
Načeloma neproblematičen avto-motor... 😊 Mogoče za to maso premalo konjev je pa dovolj za normalno, umirjeno vožnjo😊 Je pa tudi nekaj dodatkov na avtu, ki tudi naredino avto bolj atraktiven,jaz bi ga vzel....
Paše tud v vrtičkarsko temo...al pa o orodju...pa naj bo tu,k je forum o avtih.
Kupil Metabo puhalnik AG 18 Pro pri Vsegradu za 63€,zastonj dostava,in "Black Edition"-meni lepša,k je črma,in čist frišno ven prišla-cenejša kot navadna zelena (99€).
In še češnja na torti-Metabo praznuje 100-letnico,in prvič tudi v SLO ob nakupu stroja in registraciji 3-letne garancije pošljejo dvovrstični 18V/4Ah akumulator😯😃....super-konkurenca deluje,ker Makita ima včasih tudi akcijo in ponuja tudi pri nas baterijo za stroj.
In za kaj v tej temi...ker me pogosto jezi ob pranju avta,ko že vse pobrišeš,še zmeraj kje kake kapljice pritečejo...najbolj pri stranskih ogledalih,in posledično črta na vratih,ker imamo zelo trdo vodo...
Po moje bo z tem puhalnikom malce lažje...tudi spredaj grill,feltne,šine na strehi itd...
Piha pa k blesav...nisem si mislil,da tako...2,6m3/min,74m/s
Ima tri stopnje in "gas" na stikalu,navdušujoča pa je gumasta šoba +podaljšek...fino.
Super stvar. Samo moraš pazit, da ne odpihneš sproti tudi ogledal z avta. . Ker vemo, da ogledala niso neki glavni adut mazd. 😊
Pozdravljeni ... Imam Mazdo 6, 2.2D karavan, 150ks letnik 2017 ... Regeneracija filtra Trdih delcev se mi izvaja na 300Km ... Občutno se dvigne poraba goriva .... Zdaj pa me zanima kakšne so vaše izkušnje ? Je to normalno? Vsekakor se mi ne zdi "zeleno" imam občutek da je to ideja trgovcev z nafto, preoblečenih v zeleno ... V okoljevarstveno ... Hvala za vaša mnenja.
To, da ti dela regeneracije na vsakih 300 kilometrov skoraj ne morem verjeti.
Ker na mazdininih 2.2 dizlih, skayactiv, so dpf filtri zasnovani tako, da se izvaja regeneracija vsakih 200-250 km, odvisno od vožnje. Nikakor pa ne več.
Ne vem, no. Jaz sem imel težave samo na prvi M6, potem na drugi sem sam zamenjal za ATE pa je bil do skoraj 300kkm mir. Na tejle tretji pa ni sledu od tresenja in upam, da tako tud ostane.
Enako. Le na prvi seriji. Pri tej zadnji 6-ki pa je bilo ugotovljeno, da so brembo tresli zaradi napačne vgradnje.
Kadila bo, ko boš pohodil, regeneracije DPF bodo pogostejše, bo pa precej bolj poskočna.
Zdaj, kdaj bo kaj odletelo, ve samo ciganka. Ali pa še ona ne. 😃
Problem pri teh 6-kah dizel je, da jih veliko čipiranih na 210 konjev na avtocestah pri velikih hitrostih "poblesavi".Po besedah tunerja, pri katerem smo skupinsko to hoteli naredit, gredo radi vrtljaji v "over" vrtljaje, takrat je nevarnost za mašino, da gre v ramengo.
Prav tako mi je čipiranje teh motorjev odsvetoval moj sedanji mehanik, ki mimogrede vozi rally z mitchubishijem laserjem evo (500 konjev) in si motor rihta sam.
Imam Mazdo CX 30 . Stara je 8 mesecev. Prevoženih ima 11.500 km. Zdaj so začele tresti zavore. Sem sumil gume, pa se je izkazalo, da so gume dobre. Je pa bil avto od 8 mesecev, kar imam avto, vse skupaj 2 meseca na servisu. Uradnem. Menjava obloge sedeža, menjava desnega ogledala, menjava električne črpalke za vodo, menjava električne črpalke goriva, cel kup senzorjev, skratka, precej sitnosti in živcev, da smo uspeli avto kolikor toliko spraviti v red.
sedaj pa je avto začel tresti pri zaviranju. Ima morda kdo idejo , kako pristopiti k zadevi ( ja , bom peljal avto na uradni servis in ponovno tam pustil precejšnjo mero živcev) da zadevo uredimo brez izdatne količine porabljenih živcev. Hvala za nasvete
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kaj je to za se pohvalit ali za jokat? 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani