Tudi meni se na momente pri?iga lu?ka s kodo 47. Ko pa odklopim konektor, je pa 48. Sem ?e ve?krat poskusil foro s konektorjem in napaka se ?ez nekaj ?asa ponovno pojavi. Jaz bom najbr? v kratkem poskusil s to zadevo in javim.
Moja mazda je isto 136 km le 2005 letnik in ima 185000 km. Olje je 5w 40 in sedaj po cca. 7000 km preverim nivo olja in pri mrzlem motorju je nivo na sredini med min in max, pri toplem 15 min po vo?nji pa na max. To je bilo ?e 3X. Do tega servisa sedaj je bilo olje vedno na max in ga nisem dolival. Kako je to mo?no, da bi se tako skrcilo in raztegnilo? Podlozke so zamenjane in cedilo ocisceno. Kateri nivo je bolj mirodajen? Tnx
Kako je glasna? Pri meni se je do pred kratkim sli?alo glasnej?e trokiranje ali klenkanje samo ob vklopu kompresorja klime zdaj pa ob?asno tudi brez tega. Je to to?
Bil je zani? le?aj pri eni rolci. Se je videla mast, katero je zmetalo ven. Tako da smo zamenjali kar celo garnituro. Upam, da bo sedaj nekaj ?asa mir...
evo, me kli?e mehanik, da je zamenjal jermenico alternatorja, ki je bla ?e tud bolj boga in ?e kar ?kriplje iz zobatga jermena tko da bo odprl in upamo, da je samo kej z jermenom al pa s kak?no rolco narobe...
Ker jaz sem pa probal z vrha malo po?pricati. Bom danes pa malo bolj pa da vidmo. Ker le?aj smo pa ?e menjali in ?ponar sam po sebi je bil takrat ?e dober. A ta spodnji kole??ek/vzvod pa ne more cvilit oz. ?kripat?
Sem ?e enkrat prebral in vidim, da si samo le?aj zamenjal in ne jermenice oz. rolce ?ponarja. In da je zarad le?aja ?kripalo, ker je mela jermenica luft? Kaj pa je tista zadeva na spodnji sliki, na kateri je klju??
Sem na?prical ja, ampak kaj veliko se nisem upal in ni bilo ni? bolj?e. Le?aj napenjalca mikrojermena sem tudi zamenjal. Torej ostane samo jermenica alternatorja, vsaj upam da je to. Da res ni kaj v povezavi z zobatim jermenom. Imam ?ez 1000km servis pa bo pogledal.
Danes sem ?e enkrat poslu?al in sem skoraj siguren, da ?kripa zobat jermen iz plastike nad alternatorjem. Tam je visokotla?na pumpa se mi zdi. Jermen s ?ponarjem je bil menjan 3 leta nazaj, naredil sem pa 75000km.
Da spet obudim temo. Takrat, ko sem nazadnje pisal, smo zamenjali tudi mikro jermen in skripajo? zvok pri mrzli ma?ini pod ?tand gasom ostaja in ga je zadnje ?ase zmeraj ve? se mi zdi. Ko dodam gas (nad cca. 1300 obratov), pa zvok izgine. Se mi zdi, da prihaja iz zaprtega plasti?nega dela, kjer je visokotla?na ?rpalka (zadeva na alternatorjem). Je kaj narobe z zobatim jermenom? Od menjave je minilo ene 4 leta in 75000km. Za pomo? se lepo zahvaljujem.
V?eraj je kolega za foro priklopil univerzalni tester na mojo mazdo 6 2005 dizel in je na?el pri preverjanju ma?ine kodo C1660, katere pa nikjer na netu ne najdem. Mogo?e je to kak?na interna koda? Ali kdo ve kaj je to zaena koda? LP M
V?eraj sem med vo?njo v jezi nekajkrat pritisnil stikalo gor in dol in ?ipa je za?ela delovat. Dela tudi to, da pri zaprti ?ipi pritisnem gumb in se odpre samo za 2cm, kao za zra?enje pi?e v knjigi, potem pa normalno dol. Dela tudi avto funkcija. Nimam pojma kaj je bilo ampak va?no da dela
Avto sem imel na ?trihanju voznikove strani. Sedaj, ko sem ga dobil nazaj, se mi nikakor no?e premikati voznikova ?ipa. Ko premaknem stikalo se v ratih sli?i ?loc, to je pa tudi vse. Pri kontaktu, ko premaknem stikalo, tudi po?miga stropna lu?ka, tako da se motor?ek obremeni. Ostale ?ipe pa delujejo normalno. Kaj bi bilo narobe? LP M
Pri meni je bil po?en pri obeh ceveh in smo ga zavarili. Zaenkrat je OK. Na servisu so mi rekli, da ne menjajo ve? pod garancijo, da pa lahko oni popravijo oz. zavarijo. Stalo pa bi 100?.
Ne ne so normalne temperature -12 je blo 14 dni nazaj, sem ?udno napisal. ?udno mi je bilo edino danes, ker ni ni? cukal in tudi obrati niso ni? padali, smo ugasnil je, ko sem stal na semaforju. Potem pravi?, da je to IMV in da bo vedno slab?e in ga bo potrebno zamenjati...
Danes mi je ?e drugi? v treh tednih avto ugasnil, ko sem ?akal na semaforju. Potem sem se pa doma peljal normalno. Prvi? se je zgodilo, ko je bilo pred cca. 14, ko je bilo zunaj -20. Dopoldne sem ga normalno v?gal in je kazalo -12 in po 10 minutah vo?nje je za?el cukati. Med parkiranjem mi je tudi ugasnil. Popoldne pri -8 sem se pa normalno peljal do danes. Vmes sem zamenjal ?e naftni filter, ?e bi bil mogo?e krivec, ker ga nisem pred zimo. Danes je pa spet ugasnil na semaforju in to brez cukanja. Ali je to znak za zamenjavo IMV ventila?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sedaj imam ?e teden dni priklopljeni simulator in zadeva zaenkrat deluje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani