Edit: Sem sele sedaj videl slikco. Sepravi ce ima aftermarket radio canbus ni potreben priklop tistega plusa uzadi za enoto? Ce pa nima can busa je pa potrebno se to priklopiti. Na rikverc luc se je pa potrebno v vsakemu primeru priklopiti.
Ok, reciva da imas avto kateri nima serijsko canbusa in kupis aftermarket radio z canbusom. Kako potem radio ve kdaj si ti dal v rikverc in kdaj ne ce se nisi priklopil na rikverc luc? Aless je kupil znamko eonon in ima canbus pa je ravno samo priklopol RCA kabel za sliko in pa plus minus na rikverc luc. Jest imam se vse zmontirano od prejsnega lastnika. Saj vse razumem in bi tudi sam znal vse na novo priklopiti. Kar me edin bega je to da v kateremu primeru ima aftermarket radio uzadi reverse zicko in ni potreben priklop na rikverc luc in kdaj ne. Predvidevam da takrat kadar ima canbus da ni potreben priklop na rikverc luc, ampak ne razumem zakaj? Poleg tega, kot sem ze rekel ima aless canbus pa je priklopil samo na rikverc luc...
Sepravi ce ima aftermarket radio canbus se aftermarket kamera samo poveze z RVC kablom in uzadi za aftermarket enoto je tista zicka za reverse na katero se priklopis. Ce pa radio nima canbusa se je pa potrebno povezati na rikverc luc. A si jest to pravilno razlagam?
Ta posnetek je moj . Ja se strinjam, da kar mocno useka... Sicer je malo odvisno tudi od hitrosti, ker ne useka vedno tako mocno. Na sreco useka bolj po redko, ampak bi to vseeno rad zrihtal
Jest osebno bi vzel original rabljeno. Povprasaj malo na avtoodpadih ali pa ebay. Se prej se pa pozanimaj, ce je vzrok res v pumpi. Lahko ga peljes tudi k pelkotu na diagnozo.
Ce cvili oz. Tuli je vrjetno res vzrok servo pumpa. Servo olja imas dovolj, namrec tuliti zacne ze takrat kadar je nivo olja med min in max. Servo olje naj bo vedno na max.
Zvok na podvozju se neverjetno prenasa. Prejsne leto mi je na levi strani ob zavoju mocno cvililo in je bila postavljena diagnoza hin DESNI lezaj. Dobesno sem se peljal z odprtim oknom in sem slisal kako na levi strani tuli, ampak na koncu je bil res kriv desni lezaj. Zamenjam desni lezaj in vse tiho je bilo. Jest osebno sumim, da ima ta pok neko povezavo z amortizerjem, lezaj amortizerja oz. vzmetjo :ne vem:. Tudi pok mislim, da prihaja iz tega predela . Avto je prejsni lastnik peljal na temeljiti pregled pa so rekl da ni nikjer zracnosti. Jest osebno sem ga 2x peljal na uradni servis in so isto rekl, da je avto brez zracnosti in da sumijo na spodnjo roko oz. seleni. Peljal sem ga tuki h gantarju v naklo k se vec ali manj ukvarja samo s podvozjem in je isto rekel, da je avto brez zracnosti... Mi je pa za test namazal neko zadevo na stabilizatorje in je rekel naj se ob ponovnem poku vrnem nazaj in bo takoj videl ali ga stabilizatorji serjejo. Pridem nazaj in zopet vse OK. Pravi da ce me toliko ne moti naj raje odneham, ker lahko pol avta zamenjam preden bom ugotovil vzrok. Vsak tehnicni pregled posebi izpostavim naj mi malo bolj temeljito pregledajo podvozje in vsakic je vse brez zracnosti. Na sreco poci le takrat, kadar imam malo vecjo brzino in zapeljem cez res veliko luknjo ali v tem primeru, ko prevozim zeleznisko progo. Cez lezece policaje mi nic ne poka... struggle continues..
Ja. Je pa res da ce grem pocasi (cca. 35km/h) takrat ponavadi ne poci. Samo to res orenk useka in ce nebi bil ze navajen bi mislil, da sem kaj za sabo pustil. Poka pa tako na levi kot na desni strani. Zadnjic sta celo obadva hkrati pocila
Alpa ce ti iz prve povem, da famozni pok katerega imajo vecino tukaj ni skripanje in tudi niso krivi stabilizatorji, gumi stabilizatorjev ali pa cela stabilizator stanga. Mogoce je bil v tvojemu primeru kriv stabilizator ampak ta hiba, katero ima sestka definitivno ni kriv stabilizator, ker folk je tukaj menjal ze cuda delov in med njimi tudi stabilizatorje in ni bilo nic bolje. Meni osebno so tudi stabilizatorje namazal in nevem se kaj vse in pok ostaja. Mazda pravi da je kriva roka oz. seleni. Lahko ti pa uploadam posnetek pa bos videl kako useka. Ce nisi pripravljen se dobesedno ustrasis.
Na posnetku se ne slisi ravno najbolje, ampak v zivo mocno poci.
FL22 je mazdina oznaka in pomeni, da ce uporabljas hladilno tekocino s to oznako je tekocina ze originalno zmesana in se je ne sme mesati z vodo, ker v tem primeru naj bi dlje zdraza in jo nerabis tako pogosto menjati. Se mi zdi da pise na 10 let oz. 200k km... To je to. Je pa to zelena tekocina. Nobena umetnost. Se pa strinjam , da ce imas zeleno tekocina, da nebos notri dajal roza hladilne. Logicno.
To je tudi res. Ce je vzmet hin se avto zelo nagiba v ovinkih. Kar se tice amortizerjev lahko hitro preveris in sicer pojdi do prtljaznika in ga fajn zazibaj (gor/dol). Takoj ko ga nehas rukati bi se avto moral umiriti oz. stabilizirati. Ce se ne oz. ?e ?e vedno sam od sebe poplesuje so amortizerji za zamenajt . Lahko se pa tudi prepognes pod avto in bos takoj opazil ce je amortizer spustil
Bom pa v kratkem malo bolj opisal postopek mogo?e bo koga zanimalo.
Scr3am ja modul za lu?i je v sredinski konzoli pod kontrolami za klimo, ti bom napisal najla?nji na?in za menjavo, da ne razdiras sredinske konzole, 10min dela.
Odstranim sovoznikov predal in na levi strani odsraufam dva 10mm vijaka in modul potisnem pod plastiko in tisto preprogo. Vsaj tako se mi je zdelo najlazji
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Edit: Sem sele sedaj videl slikco. Sepravi ce ima aftermarket radio canbus ni potreben priklop tistega plusa uzadi za enoto? Ce pa nima can busa je pa potrebno se to priklopiti. Na rikverc luc se je pa potrebno v vsakemu primeru priklopiti.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani