Opa, pa res... sem spregledal. Na bartogu bo cena za kos 70? na uradnemu pa 180? . Nevem vrjetno nebo neke super duper razlike med eno in drugo, ampak za 20e razlike nebi rad probaval pa tudi ce bos imel avto samo se 50k km. Ni mi pa jasno, da ti avto tako plese na cesti. Na mojmi bivsi je se vse original pa jih ima ze cez 320k km. Jest sem sprednje menjal zato, ker mi je sprednja desna pocila in sem potem komplet obe menjal. Cutil nisem cisto nic in se je avto peljal tako lepo, kot potem, ko sem jih zamenjal. So mi pa to povedali na tehnicnem, da zal nebo slo skozi, ker je vzmet pocena
Predvidevam, da je hatchback. Kataloska stevilka za zadnje vzmeti je prava in sicer G21B28011B. Lahko jo prilepis tudi v iskalnik in bos dobil vse kompatibilne rezultate. Jest osebno, ko sem se imel prvo generacijo sem za sprednje vzmeti vzel znamko KYB. KYB je baje tudi prvovgradnja. Leva in desna vzmet sta si enaki.
Jap. Pred FL je imel tak modul, da je AUTO funkcija prilagajala samo notranjo osvetlitev. Pri FL modelu je pa AUTO funkcija prilagajala tudi kratke luci. Sredi belega dne si moral rocno vklopiti kratke luci, ce si imel nastimano na AUTO. Ponoci so se pa luci avtomatsko prizgale. Ta modul je pac osnova, ce zelis DRL. V njegovem primeru k bo vse naredil sam bo strosek samo modul in pa dnevne luci. Zadnje luci vrjetno ne svetijo. Se ze veselim teme o DIY
Me pa zanima kaksne dnevne luci bos vzel in kam jih bos montiral. Vrjetno pod meglenko v tisto horizontalno re?o ?
Se eno vprasanje . Ta modul se skriva uzadi za glowbox-om oz. sovoznikovem predalu? Sprasujem zato, ker bom jest isto po vsej vrjetnosti menjal ta modul in rocno vklapljal luci, ker to sedaj mi je totalno mimo. Sedaj sem se ze navadil in prizigam in ugasam avto s pozicijskami.
Tukaj pise da je lahko senzor za zunanjo temperaturo. Sicer to hitr preveris, saj ce ti normalno odcitava zunanjo tenperaturo je senzor ok. Pise tudi in po vsej vrjetnosti je zapacan MAF senzor (senzor pretoka zraka). Posledicno dobi lambda sonda napacne podatke in check engine se przge. Kupi sprej za maf senzor in ga lepo spucas pa bos potem videl, ce je kaj bolje. Maf senzor pa najdes na zraznemu filtru in je pritrjen z dvema vijakoma.
Nocem biti crnogled, ampak pocen odbijac in maska, spodnji nosilec je spustu, manjka soba in pa pokrovcek za pranje zarometov, pocena sklopka. Da ni nakoncu res bil zaleten. No glavno, da si sedaj zrihtal
Jest sem imel prvo generacijo in sem isto mogu narediti mosticek, da je potem delal usb vmesnik oz. xcarlink. So mi pa to takrat zrihtal v ljubljani Orange audio. Drgac pa dobis rabljen radio za 50e...
Odmontiraj in pelji v kranj cugelj (bitnje). Zavaril ti bo za ceno enega piva. Ce pa ne bo kul pa nazalost ebay edina opcija. Drgac pa iz nemcije dobis paket v stirih dneh.
Pa to foro ima audi ?e sto let. Pri A8 si lahko dokupil vecji tank in ravno tako pri BMW 7 ista zgodba. Pri bmw ce se ne motim je bila osnovna kapaciteta (e38) tam nekje 85l, ce si pa dokupil si imel pa 95l. Je pa smesno ja da ima nov avto ze v osnovi tako majhen tank.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Opa, pa res... sem spregledal. Na bartogu bo cena za kos 70? na uradnemu pa 180?
. Nevem vrjetno nebo neke super duper razlike med eno in drugo, ampak za 20e razlike nebi rad probaval pa tudi ce bos imel avto samo se 50k km. Ni mi pa jasno, da ti avto tako plese na cesti. Na mojmi bivsi je se vse original pa jih ima ze cez 320k km. Jest sem sprednje menjal zato, ker mi je sprednja desna pocila in sem potem komplet obe menjal. Cutil nisem cisto nic in se je avto peljal tako lepo, kot potem, ko sem jih zamenjal. So mi pa to povedali na tehnicnem, da zal nebo slo skozi, ker je vzmet pocena 
Povezava za deljenje
Deli na druge strani