Meni recimo to normalno deluje in se snop zniza oz. zvisa samo takrat kadar recimo avto visi oz. ni naravnost. Ko dam kontakt in ce je avto parkiran na ravnem se luci nic ne nastavljajo dol in pa potem spet gor, kot to recimo dela bmw pa nima veze v kaksni poziciji je avto.
Potem bos samo zglob menjal na roki ? Na autodocu imas tudi puse, ce jih bos slucajno rabil samo se mal ne splaca ker potem das se 40e in imas komplet novo roko
Jah meni so na uradnemu servisu po pregledu rekl, da je kao problem v pusah na sprednjih rokah. Lufta ni NOBENEGA, ampak kljub temu zna na luknjah ornk usekat.
Jest sem pri prvi generaciji menjal sprednje vzmeti s KYB in nimam pripomb . Amortizerji so bili pa OEM.
Aless sepravi KYB ali bilstein vzmeti in pa eibachi amortizerji, ce ne zelis nizati. Se da dobiti eibachi vzmeti z oem visino ali samo sportne (znizane) prodajajo. Zej ce se ne motim je imela prva generacija KYB vzmeti ze serijsko notri (prva vgradnja). Kar se pa tice amortizerjev je pa Bilstein prva vgradnja pri nekaterih BMWjih
P.S. A nebi bilo bolj smiselno vzeti komplet vzmeti in amortizerje od ene firme ? Recimo vse Bilstein?
Servis je tudi edini ki ga lahko kodira / resetira
Pri fotrovi sestki je sel glavni racunalnik oz. instalacije so bile naglodane in ga tudi uradni servis ni znal popraviti. Prinesem nov rabljen racunalnik iz ebaya, katerega so stestirali in dela! Uradni servis ga ni znal upariti. Potem so moj originalni racunalnik dali klemenu iz medvod in je on porihtal. Tako da jest bi uradni servis vzel malo z rezervo. Ce hoces ti lahko dam njegov kontakt, vendar ga bos zeloo tezko dobil . Sem pa takrat placal 500e za vse skupaj (seveda si je se uradni servis vzel svojo provizijo kljub temu da niso naredili nic in so bili samo posredniki).
Kolega mehanik mi je rekel da vec kot 2h z vsem skupaj ne porabi. Zgleda bom se uro vec placal ker imam svoj material najbolje da se svoj cistilec zavor prinesem haha
Tocno tako in niti malo se nisi zmotil. Jest sem nasel racun od prejsnega lastnika kjer so ku zaracunal 1h dela za redni servis, ko sem pa klical da bi ves svoj material prnesu so pa rekl 1.9h.
Slisi se hitro, ampak v praksi se potem takoj zavlece. Treba stare diske dol tolct, pesto lepo pobrust, celjusti nazaj sestavt, batek namazati in nazaj potisniti, zavore prezract... Na prvi generaciji sem zadnjic samo zadnje diske in ploscice menjal pa je bilo takoj 2h dela... Sem stal zraven in gledal.
Meni so pa zavrnili na aspju in pravijo da tudi oni vidijo razliko v barvi, ampak da to tako pac je. Sem se 30 min pregovarjal z vodjo servisa za brez veze. Na triglavu mi je pa cenilec iz prve rekel, da je sfaljen odtenek ampak, da so oni naredili svoje in da je na meni, da se dogovorim s servisom za reklamacijo. Ah brezveze. Tri dni kasneje se pa fotr zaleti...
Ce isces najcenejso opcijo in vredu kvaliteto, potem vzemi komplet brembo pa mir. Jest osebno nebi nic balinal z drugo firmo ploscic, da bos nakoncu prisparal 10e.
So ugodnejsi ni pa sedaj neke velike razlike v ceni . Jest sem tri tedne nazaj za kolega (mazda 6 1.8 prva generacija) narocil zadnje diske in ploscice (brembo) in zaenkrat vse dela v nulo in nic ne trese. So bile pa brembo cenejse od ATE. Brembo, TRW, ATE, FERODO, ZIMMERMAN s tem znamkam nimas kaj falit. Jest osebno bi vzel ATE ali pa FERODO . Pele ti vrjetno zrihta samo material za 280e ali je v to ceno vsteto tudi delo?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Meni recimo to normalno deluje in se snop zniza oz. zvisa samo takrat kadar recimo avto visi oz. ni naravnost. Ko dam kontakt in ce je avto parkiran na ravnem se luci nic ne nastavljajo dol in pa potem spet gor, kot to recimo dela bmw pa nima veze v kaksni poziciji je avto.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani