jp zdej edin ?e ni ?e tolk zjebana da se jo ne da obnovit
aditiv ti ne bo pomagal ker ko je enkrat ?oba tolk zjebana je konc mi smo dal aditiv v naftni filter in ?e v rezeruar pa ni pomagalo tko da zdej grejo ?obe kr lepo na obnovo
misli? da je zabito al kako?
nop nobena kontrolna lu?ka ne sveti
hm na ?alost je to pri meni ok. n? jutr bomo dal ?obe ?e enkrat na ampule pa da vidmo kaj bo ?e bojo ?obe ok gre pumpa na test druzga pomoje ne more ve? bit
nepovratni ventil a za nafto al kaj?
he skor vse tud jermen smo pogledal ker baje ti ga lahko vr?e s polo?aja pa je vse ok tk da ne vem a je mo?no da je ?oba tolk zjebana ker ko smo jih dal na ampule je ena mela preve? povratka je pa res da je ?oba tud ful glasna
merilec je nov ker ko smo ga prilkopili na re?unalnik je takoj zaznalo napako le tega reset pa ni pomagal
ja samo naredim lahko 20 kilometrov normalno 10 kilometrov mi pa nagaja pa spet dela naslednjih 10-20 v peti prestavi se pa pojavi problem vedno kadar dam v peto pa da obratomer pride do 3000 obratov hitost pa ne gre ve? kot 140km/h
ja kadar stvar dela tko kot mora
pozdravljeni imam mazdo 6 letnik 2003 136 KM imam pa slede? problem ko se peljem v peti prestavi pri 3000 obratih avto izgubi mo? in ne vle?e ve? kadi se pa tudi ?RN dim v?asih se to zgodi tudi ?e vozim z ni?jo prestavo in z 2500 obrati zamenjan je bil merilec pretoka zraka o?i??en arg ventil vse cevi turbina je tud ok je pa res da ko smo dali ?obe na ampule da je ena imela preve? povratka zanima me ?e kdo kaj ve kaj bi ?e lahko bilo! hvala za odgovore
Napisano
men so rekli 150evrov komad ampak sam ?e ma? boscheve ?obe ?e mas pa demsove se jih pa ne da obnovit
Povezava za deljenje
Deli na druge strani