ja to ?e, samo ?e je res da imajo tam motoji 180KS?
Ne, nimajo ga. Ta tipo te je mal nasankal oz. kar precej. 180KM diesel se je pojavil le v motorju 2.2 in to konec 2008 v Mk. II razli?ici ?estke.
V ameriki so proizvajal in prodajal le Mazde 6 Mk. I z motorjema 2.3 (163KM) in 3.0 V6 s cca 220KM in to je to. Ameri se do zdaj niso kaj dosti zanimali za diesle tako, da bo Mazda za?ela v USA prodajati dieselske ?estice ?ele z naslednjim letom in sicer naj bi to bil nov motor tehnologije imenovane sky-d.
Pa da se vrnemo nazaj na tvoj primer: mazda 6 letnik 2004 ima 136KM in ne 143. 143KM motor je dobila ?ele v letu 2005 in to z DPF filtrom. Je pa nekaj res in sicer to, da 136KM motor v obratih nad 3.000 vle?e kar ob?utno bolje od 121KM. Do teh obratov sta nekako podobna nad temi obrati pa se vidi razlika tistih 15KM.
Kar se pa porabe ti?e pa tudi tvoja pri takem tempu (160km/h po ?tevcu) ne bi smela piti kaj dosti ?ez 7 litrov - da si pa videl na BC-ju porabo 6,4 pa lahko mirne du?e doda? kakih 0,7 - 0,8 litra saj ene tolk la?e BC glede na realno porabo v tem letniku z dieselskim motorjem.
btw: je kdo ?e dejansko kontroliral po koliko km mu za?ne nivo olja rast? od zadnjega servisa sem jih naredil okol 13-14k in mam nivo olja ?e kr blizu tiste oznake x... bo treba po?as menjat
?e si tolk blizu X bi bilo kar pametno menjat olje. Recimo meni je pri menjavi na 20kkm bilo olje le kak cm do cm in pol nad oznako F. Med F in X pa je ziher 5-6 cm.
In to je verjetno razmi?lanje, da menjava na 20kkm je lahko za enega ?ist Ok in ?e prezgodaj za drugega pa lahko ?e prepozno.
?e avto dela v ?usu velik km, ?e so dnevno dolge relacije in malo kratkih vo?enj ter prekinjenih regeneracij pol menjava na 20kkm ni noben bavbav. ?e pa je kontra in je precej kratkih fur, dolge relacije so bolj poredko ipd, pa je treba razmi?ljat tudi o pred?asni menjavi. Jaz bi temu rekel zahtevni delovni pogoji.
Sem sel pred kratkim do Benetk... In je zanimivo, da kljub temu, da je bilo med tednom, ko je bilo ogromno sleparjev na AC, se ti niso prehitevali in tako povzrocali zastojev... Takoj cez mejo od Sezane pa sem se vozil 90 km/h, ker so se sleparji zaceli prehitevati...
Kakor vem se v Italiji ?leparji sploh ne smejo prehitevat na dvopasovnih AC-jih, pri nas smo pa ?isto preve? popustljivi do tovornjakarskega lobija sploh njihovega najve?jega Klobasarja. Se prav imamo raje kaos na cestah in verjetno smo edina dr?ava, kjer uspeta dva kamionarja na prazni tripasovni cesti narest gne?o.
Mazda 6 Combi tole ti je ?ist Ok poraba, ?e bi mel limuzino bi bla ?e kaka dva deci manj tako, da za moje pojme s tvojim avtom ni ni? narobe.
Mestna vo?nja je pa vedno tko tko za ocenjevat. Mestna je lahko teko?a, ?e se vozi? izven konic in mal obvlada? zeleni val, lahko je pa eno samo ?akanje in razlika med tema dvema situacijama je lahko svetlobna leta narazen.
Sicer bi moral probat, da bi lahko rekel a je kaj narobe glede na to, da sem neko? imel enak avto s takim motorjem. Je pa res, da pod 2000 obratov je bil izredno mrtev in neodziven pol pa naenkrat eksplozija mo?i. Sem vozil ?e kar nekaj dieslov sam ta je bil precej izjemen ampak se je dalo prav lepo peljat. Pri ?tartu v klanec pa pa? ro?na nato pa sinhrono delovanje obeh nog in rahlo spu??anje sklopke, da malo zdrsi nato pa ujet prestavo pa ne bo ni? cvililo pri speljevanju.
kak?ne komplekse pa ti zdravi?, da mora? met povpre?no hitrost obvezno preko 100km/h
ni panike
glavno je, da take norce/tezake spustis predse...jaz se vedno umaknem, pa tud ce je cist mal placa oz. tud ce moram bremzat se vrinem med kamionom, pa naj me prehiti....vecinoma so tezaki, ampak vcasih se lahko zgodi da ima zraven koga k ga mora nujno peljat na urgenco al kaj tazga...tko da najboljs take spustit
zadnja stvar ki jo rabim, da mi gre pulz na 200 zaradi enga tezaka...
kam se pa umakne?? pod kamion, ki vozi zraven tebe in si v fazi prehitevanja? Sicer pa ne vem v ?em je problem, k nimam pred seboj gu?ve mu tud ne morem biti v napoto, ker vozim po voznem pasu in se spravim prehitevat tako, da nikomur ni treba zavirat.
?e pa sva ?e oba v zama?ku med prehitevanjem zaradi nekoga tretjega in ko se ta zama?ek odpre pa sem itak hitrej?i pri pospe?evanju tko, da verjetno mu nisem v napoto, al bi moral naresti kaj drugega bolj ekstremnega :ne vem:
Druga?e pa, kot je ?e bilo re?eno, ga ni ve?jega u?itka pogledat v zadnji ?pegu, ko ti ena peder?ina v klancu leze v rit in stisne? po gasu.... in njegov avto postaja vedno bolj mali... ahjej
Hehe, jap to vedno pa?e... ?koda, da ne more? videt faco tistega ritopika.
ja sam stiskanje gasa na avtocesti ni sportna voznja...vsaj zame ne
recimo to kar simon dela z renoldom je zame sportna voznja...in dizla v takem scenariju sploh ne predstavljam, tudi ce ima RS 180 dizelskih konjev ne...
na avtocesti pa je res, dizl je zakon
ne vem, ?e se bodo s tabo strinjali pri Seatu, kjer so kar nekaj let njihovi TDI-ji krojili vrh WTCC prvenstva. O?itno je pa res, da car racing pa diesel ne gredo skup oziroma so bili predobri zato so tako spremenili pravila, da diesel ne pride ve? zraven, ker so omejil pa? na 1600ccm turbo na 2,5 bara plus ?e neke restriktorje in zmanj?anje volumna, da si ne bi kdo verjetno omislil, kako posodo, kjer bi kompresiral zrak med zaviranjem
Druga?e pa kakor za koga, vsak u?iva v svojem na?inu vo?nje.. js si dizla ne predstavljam kot nekega ?portnika, ki bi ga gonil. No, itak pa bo mojo ?estko kmalu po novem letu zamenjala manj?a bencinska igra?ka na plin, tko da vam ne bom ve? 'kvaru' povpre?ja
glede tistih s po?itni?kami prikolicami nad 100.. ?koda besed.
Hja to, da diesel ni ?portnik bi bilo zanimivo vpra?at tistega modela v?eraj z Mercedesom C 200 kompresorjem, ki je na AC prigonil za mano in se mi nalimal na rit ravno med prehitevanjem kamiona, ki ga nisem mogel izvesti hitro zaradi me?ka?a pred mano. Ker se je vse skupaj dogajalo ?e v klancu je pa? kr trajalo pri tem je bil ta z Me?ko ?ist ?iv?en skakal levo, desno in sili v rit - o?itno pedr varjanta. A ko se je model pred mano umaknil sva oba stisnila po gasu in gospodi? v me?ki je ostal konkretno zadaj in me je prehitel ?ele, ko se je za?el klanec navzdol, kjer sem spustil gas saj ni bilo ve? smisla, da bi gonil po klancu navzdol.
?e vedno zagovarjam trditev, da kar se ti?e ?portne vo?nje se z isto konji, da vozit enako dinami?no ?portno tako bencinca kot diesla. Vsaj zaenkrat me ni ?e nih?e prepri?al v nasprotno. Ne poza
To?nost BC-ja je problem pri prvi generaciji ?estke pa se da to tudi zrihtat - je Jures lepo napisal kako.
Pri drugi generaciji je pa to?nost veliko bolj?a saj la?e le za kak deci do dva. Primer: "Das Auto", ki je pol leta mlaj?i mu BC la?e od 7 deci do enega litra seveda v minus tako, da ima? skos ob?utek kolk var?no se pelje? v bistvu je pa pol ?ok, k na roke prera?una?.
Jaz imam podoben problem, rahel luft, ki se ?uti (in sli?i) pri bolj ovinkasti cesti. Imam M6 '04, elektri?ni pomik sede?a+usnje. Kako se ta problem re?i?
po moje DA, lahko pa razstavi? pa pogleda?, ?e se da kej popedenat brez menjave :ne vem:
Vse skp ka?e da sem edin kreten k mu Mazdura ?re 10, Boss pa edin, k mu ?re 4,8 al kok je napisal tam nek da mu je ?rla, ko se je skrival za ?leperjem. Dobr pa nima veze, sam na organ mi gre folk k po spisku o?itno la?e za 2 ali ve? litrov glede porabe. Kot pri forumu o BMWjih, k vsem 300 konjski bemfi ?rejo 9 ali manj, jaz pa? povem kakor je. Lahk pa da se vklopim re?em da je blo 4,8. In v gumah sem meu 2,6bar 205/55/16. Hribov nisem omenjal, razen kolikor je pa? AC vzpona iz Zadra, je pa tok?en, da je celo tempomat na 145 klonil in padel na dobrih 120(2x) Preobremenjen po kilah ziher nisem bil. Pa sej pravm nima veze, se ne jezim ve?, ker nima smisla. Aja ?e to, ?e vozi? na tempoimat, sem nekako mnenja da se zelo eliminira na?in vo?nje voznika dr?i?
Mrbit sem mal lojzovsko napisu in se bo boss razpizdu, sam ne mislem n? slabga. Pa? forum je za pisanje izku?enj in mnenj, jes?
Pa LP vsem.
Zakaj bi pizdil sej si ?ist Ok povedal. Glede mojih 4,6 pa je zdr?alo le do prve regeneracije zdej smo pa ?e na 5,7 oziroma na konc tanka bo spet mal ?ez 6.
Kar se pa tempomata ti?e pa ni glih dobra ideja za najmanj?o porabo zato, ker konstantno prilagaja hitrost. Na "nogo" je nekako bolj?e saj konstantno dr?i? plin tud, ?e mal hitrost pade al pa zraste.
OK, razlika pa ni astronomska, morebiti kak deci ali najve? dva se pa pozna.
Sem pa tudi sam mislil, da se da s tempomatom najbolj ?parat pa sem se ?e s prej?njo ?estko kar neko obdobje vzil po AC skoz z vklju?enim in ?ele potem, ,ko sem nekaj tankov na isti relaciji skoril brez em ugotovil, da je bilo razmi?ljanje napa?no.
Seveda, ?e pa kdo ne zna z gasom pa je sigurno tempomat bolj var?na izbira.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne, nimajo ga. Ta tipo te je mal nasankal oz. kar precej. 180KM diesel se je pojavil le v motorju 2.2 in to konec 2008 v Mk. II razli?ici ?estke.
V ameriki so proizvajal in prodajal le Mazde 6 Mk. I z motorjema 2.3 (163KM) in 3.0 V6 s cca 220KM in to je to. Ameri se do zdaj niso kaj dosti zanimali za diesle tako, da bo Mazda za?ela v USA prodajati dieselske ?estice ?ele z naslednjim letom in sicer naj bi to bil nov motor tehnologije imenovane sky-d.
Pa da se vrnemo nazaj na tvoj primer: mazda 6 letnik 2004 ima 136KM in ne 143. 143KM motor je dobila ?ele v letu 2005 in to z DPF filtrom. Je pa nekaj res in sicer to, da 136KM motor v obratih nad 3.000 vle?e kar ob?utno bolje od 121KM. Do teh obratov sta nekako podobna nad temi obrati pa se vidi razlika tistih 15KM.
Kar se pa porabe ti?e pa tudi tvoja pri takem tempu (160km/h po ?tevcu) ne bi smela piti kaj dosti ?ez 7 litrov - da si pa videl na BC-ju porabo 6,4 pa lahko mirne du?e doda? kakih 0,7 - 0,8 litra saj ene tolk la?e BC glede na realno porabo v tem letniku z dieselskim motorjem.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani