To je pestilo tudi mojo biv?o ?estico in je bil res problem v odtoku za klimo. Ker so servisirali v garanciji ?al ne vem kaj so naredili, da je bilo pol OK.
Sem mislil, da je ?estka drek za menjavo sam trojka je o?itno ?e ve?ji, ?eprav, ?e dobro vidim na sliki je tam obloga koloteka in bi se dalo skos pridet brez razstavljanja lu?i in odbija?a. :ne vem:
?e je narejeno tako kot pri ?estici je najla?je zamenjati skozi kolotek. Se pravi, da? dol kolo, odstrani? tisti nekaj ?epov na sprednjem delo zplasti?ne za??ite koloteka in bi moral z roko lepo priti zraven lu?i
Je kr nek tam, sam pele ma en ugoden link za originalno robo.
A niso bencinarji kao po tvoje neki pocen za vzdr?evat? :ne vem: Tole meni ziher ni poceni sploh ob dejstvu, da sem ene 8 let nazaj dal za dve v?igalni za Clarusa 40.000SIT - se prav manj kot 170?.
No potem si pa ta mail spravi, da ne bo te?av v primeru morebitne potrebe po uveljavljanu garancije.
Mene je ravno to odvrnilo, ker ni eksplicitno navedeno kaj ta garancija nudi. Namre? a ni veliko bolj logi?no, da napi?e?, da krije vse razen to?no dolo?enih zadev, ki jih ne. Na?teli bi to?no te, ki jih ne krijejo in potem ni nikoli dileme kaj ja in kaj ne. tko pa je vedno prostor za manipulacijo in sprenevedanje :ne vem:
Kot sem bral podalj?anje garancije ne krije (ni omenjeno) turbine, injektorjev in visokotla?ne pumpe. Tudi EGR ventila in IMV ni bilo omenjenega tako, da sem mo?no skepti?en da ni pol to tisti drobni tisk, ko se kaj zgodi :ne vem:
Tale ga ?e nima - je ?e zadnja serija predno so pomladili obliko.
Glede na to, da si rekel, da ima? samo 2km do slu?be bo? imel problem tako z dieslom kot z bencinarjem, ?e ne bo? naredil ?e kak?no dalj?o furo. Kondenz pozimi zna enako uni?evat izpu?ni sistem, katalizator, se nabirat v odu?nik pa kdaj ko je hladno celo zmrznit ipd. Tko, da je pomembno, da naredi? vsaj 1x do 2x tedensko kakih 20-30km v kosu, da se avto vsaj malo presu?i.
No ja, kaj pa ?e jo je nabildal, mislim da 136KM ima krepko ?ez 143 konjev, menda okoli 160.....
Uradno je 136. Jih je pa na meritvah na?eloma nekaj ve? sam 160KM pa ziher ne, je pa res, da je lahko ?ipana pol pa je preko 160. Sicer se pa obeta en dyno day pa se lahko sproba, kolk je uradna specifikacija to?na.
ja to ?e, samo ?e je res da imajo tam motoji 180KS?
Ne, nimajo ga. Ta tipo te je mal nasankal oz. kar precej. 180KM diesel se je pojavil le v motorju 2.2 in to konec 2008 v Mk. II razli?ici ?estke.
V ameriki so proizvajal in prodajal le Mazde 6 Mk. I z motorjema 2.3 (163KM) in 3.0 V6 s cca 220KM in to je to. Ameri se do zdaj niso kaj dosti zanimali za diesle tako, da bo Mazda za?ela v USA prodajati dieselske ?estice ?ele z naslednjim letom in sicer naj bi to bil nov motor tehnologije imenovane sky-d.
Pa da se vrnemo nazaj na tvoj primer: mazda 6 letnik 2004 ima 136KM in ne 143. 143KM motor je dobila ?ele v letu 2005 in to z DPF filtrom. Je pa nekaj res in sicer to, da 136KM motor v obratih nad 3.000 vle?e kar ob?utno bolje od 121KM. Do teh obratov sta nekako podobna nad temi obrati pa se vidi razlika tistih 15KM.
Kar se pa porabe ti?e pa tudi tvoja pri takem tempu (160km/h po ?tevcu) ne bi smela piti kaj dosti ?ez 7 litrov - da si pa videl na BC-ju porabo 6,4 pa lahko mirne du?e doda? kakih 0,7 - 0,8 litra saj ene tolk la?e BC glede na realno porabo v tem letniku z dieselskim motorjem.
btw: je kdo ?e dejansko kontroliral po koliko km mu za?ne nivo olja rast? od zadnjega servisa sem jih naredil okol 13-14k in mam nivo olja ?e kr blizu tiste oznake x... bo treba po?as menjat
?e si tolk blizu X bi bilo kar pametno menjat olje. Recimo meni je pri menjavi na 20kkm bilo olje le kak cm do cm in pol nad oznako F. Med F in X pa je ziher 5-6 cm.
In to je verjetno razmi?lanje, da menjava na 20kkm je lahko za enega ?ist Ok in ?e prezgodaj za drugega pa lahko ?e prepozno.
?e avto dela v ?usu velik km, ?e so dnevno dolge relacije in malo kratkih vo?enj ter prekinjenih regeneracij pol menjava na 20kkm ni noben bavbav. ?e pa je kontra in je precej kratkih fur, dolge relacije so bolj poredko ipd, pa je treba razmi?ljat tudi o pred?asni menjavi. Jaz bi temu rekel zahtevni delovni pogoji.
Sem sel pred kratkim do Benetk... In je zanimivo, da kljub temu, da je bilo med tednom, ko je bilo ogromno sleparjev na AC, se ti niso prehitevali in tako povzrocali zastojev... Takoj cez mejo od Sezane pa sem se vozil 90 km/h, ker so se sleparji zaceli prehitevati...
Kakor vem se v Italiji ?leparji sploh ne smejo prehitevat na dvopasovnih AC-jih, pri nas smo pa ?isto preve? popustljivi do tovornjakarskega lobija sploh njihovega najve?jega Klobasarja. Se prav imamo raje kaos na cestah in verjetno smo edina dr?ava, kjer uspeta dva kamionarja na prazni tripasovni cesti narest gne?o.
Mazda 6 Combi tole ti je ?ist Ok poraba, ?e bi mel limuzino bi bla ?e kaka dva deci manj tako, da za moje pojme s tvojim avtom ni ni? narobe.
Mestna vo?nja je pa vedno tko tko za ocenjevat. Mestna je lahko teko?a, ?e se vozi? izven konic in mal obvlada? zeleni val, lahko je pa eno samo ?akanje in razlika med tema dvema situacijama je lahko svetlobna leta narazen.
Sicer bi moral probat, da bi lahko rekel a je kaj narobe glede na to, da sem neko? imel enak avto s takim motorjem. Je pa res, da pod 2000 obratov je bil izredno mrtev in neodziven pol pa naenkrat eksplozija mo?i. Sem vozil ?e kar nekaj dieslov sam ta je bil precej izjemen ampak se je dalo prav lepo peljat. Pri ?tartu v klanec pa pa? ro?na nato pa sinhrono delovanje obeh nog in rahlo spu??anje sklopke, da malo zdrsi nato pa ujet prestavo pa ne bo ni? cvililo pri speljevanju.
kak?ne komplekse pa ti zdravi?, da mora? met povpre?no hitrost obvezno preko 100km/h
ni panike
glavno je, da take norce/tezake spustis predse...jaz se vedno umaknem, pa tud ce je cist mal placa oz. tud ce moram bremzat se vrinem med kamionom, pa naj me prehiti....vecinoma so tezaki, ampak vcasih se lahko zgodi da ima zraven koga k ga mora nujno peljat na urgenco al kaj tazga...tko da najboljs take spustit
zadnja stvar ki jo rabim, da mi gre pulz na 200 zaradi enga tezaka...
kam se pa umakne?? pod kamion, ki vozi zraven tebe in si v fazi prehitevanja? Sicer pa ne vem v ?em je problem, k nimam pred seboj gu?ve mu tud ne morem biti v napoto, ker vozim po voznem pasu in se spravim prehitevat tako, da nikomur ni treba zavirat.
?e pa sva ?e oba v zama?ku med prehitevanjem zaradi nekoga tretjega in ko se ta zama?ek odpre pa sem itak hitrej?i pri pospe?evanju tko, da verjetno mu nisem v napoto, al bi moral naresti kaj drugega bolj ekstremnega :ne vem:
Druga?e pa, kot je ?e bilo re?eno, ga ni ve?jega u?itka pogledat v zadnji ?pegu, ko ti ena peder?ina v klancu leze v rit in stisne? po gasu.... in njegov avto postaja vedno bolj mali... ahjej
Hehe, jap to vedno pa?e... ?koda, da ne more? videt faco tistega ritopika.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?udne so ceste v Prekmurju :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani