Skoči na vsebino
Mazda 6 tresenje
Napisano

Tole pa prvi? sli?im, da bi bila te?ava z originalnimi litkami. A je to problem z vsemi ?tirimi al je samo ena problemati?na?

 

Sploh mi je pa ?udno to, da se ti centra?a podere po mesecu vo?nje saj bi bilo to lahko mo?no le v primeru, da ti padejo ute?i dol ali pa ti gumo zavrti v plati??u. Da pa bi za to bilo krivo plati??e je pa mo?no edino, ?e se res tolk zvija sam pol bi bilo vidno tud na gumi, da opleta. :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Izginjanje hladilne teko?ine
Napisano

Na tvojo pazi da ne bo katastrofe, oz. bo renault ratala - saj ve? da je avto prej bil originalno rumene barve........ <_<

 

A to je bil ?e prej prebarvan predno se je povalal ?ez streho al pol ravno zarad tega? :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda6 cd143 jutranje klenkanje
Napisano

Pa sej to se sli?i pri vseh, k vklopi klimo, da se zvok motorja spremeni, ker se pove?a obremenitev motorja. Je pa zoprno ugibat, ker bi bilo treba ta zvok pa? sli?at v ?ivo, da bi se lahko reklo, da je nekaj narobe.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Podalj?ana garancija
Napisano

500? ni malo sploh, ?e ta garancija ne vsebuje injektorjev, turbin, visokotla?nih ?rpalk, DPF filtra pa verjetno bi se ?e kaj kriti?nega najdlo.

 

kot sem lahko prebral je notri ve? ali manj tista osnova, ki dobesedno ne crkuje - verjetno so to iz servisnih nalogov tud izlu??ili, kaj ne crkuje in to dodali v podalj?anje garancije :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

turbina
Napisano

Vsak turbak ima lahko zjebano turbino, ?e ga v roke dobi oseba, ki nima pojma kako se tak avto vozi.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorni diski
Napisano

Mam eno upra?anje. In sicer mi na M3 trese sprednja leva guma od hitrosti 90km/h pa do nekje 120 km/h. Tresenje je isto kot, da guma ni centrirana ampak to ni razlog, ker so gume nove in na novo centrirane. Ali je mo?no, da bi biu lahko zvit disk in se to podobno obna?a oz ?uti.

 

Hvala

 

A ima? neoriginalna lita plati??a gor? ?e je odgovor "da", preveri ali slu?ajno potrebuje? centrirne obro?ke na sredinski luknji plati??a, ker je mo?no, da je ta luknja ve?ja od osnega zaklju?ka. ?e kolo ni ?isto v sredini vrtenja bo treslo kot zme?ano.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Amortizerji
Napisano

Ugibam, da me ne bo? za besedo dr?al. :P

 

Imel si napako na podvozju, kar je lahko potegnilo za sabo napa?no obrabo gum oziroma nepravilno obrabljenost.

 

Zdej je podvozje popravljeno in zaradi nepravilno obrabljenih gum se lahko dogaja tudi to kar opisuje? in to ravno takrat, ko recimo ena od gum bolj "zagrabi" podlago kot druga, ki v tistem trenutku zdrsne. Razlika je lahko zelo ob?utna.

 

recimo tako oziroma bistveno bolj zaznavno kot takrat, ko uporablja? asimetri?ne gume, kjer ima? v?asih ob?utek, v to?no takih situacijah, ki jih omenja?, da zgleda kot bi avto odsko?il v levo ali desno.

 

Ne vem, ?e ima? zimake na svojih feltnah bi jaz poskusil zamenjat pa sprobat situacije, ki jih opisuje? kot kriti?ne. Lahko pa zamenja? samo polo?aje koles (prve nazaj in zadnje naprej), da vidi? ali je kaj razlike, predno spet razstavi? pol podvozja in ima? nove nepotrebne stro?ke.

 

?e 1x, ne re?em da je to 100% to ampak je pa neka od mo?nosti.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Amortizerji
Napisano

Kak?ne gume pa ima?? A so asimetri?ne? Poskusi ?e z drugimi gumami, da vidi? a je kaj razlike pa ?e malo eksperimentiraj s tlakom v gumah.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Uga?anje Mazde 3 1.6 dizel
Napisano

Lahko, da je te?ava z IMV ventilom ?eprav mi ni jasno kako ti motor crkne med vo?njo. A ima? v prestavi pa sli?i? kako obrati in hitrost padata avto pa se ne odziva na gas? :ne vem:

 

Kako pa pol motor potem sploh za?ene?? Tukaj je malce ?udno, ker lahko bi bila tudi kak?na te?ava s samo stopalko za plin oziroma potenciometrom ali pa da je kaka druga napaka na ra?unalniku. A so ti na servisu nadgradili SW?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

generalna na motorju
Napisano

Madona, avto normalno vle?e, mehankar pa pravi, da je fu? motor. :whatever:

 

?e ima? realne kilometre bi ti moral motor ?e najmanj 100-150kkm zdr?at, ?e bo? upo?teval nasvete foruma?ov poleg tega pa naj ti spuca kak?en drug mehankar ?e sito za olje v karterju.

 

Scania malo te bom popravil - ?e kuri olje bo kadilo modro, ?rno pa takrat, ko je zgorevanje nafte slabo in se dela veliko saj.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Modri dim
Napisano

Moder dim je ponavadi olje. Zdej imap? pa kr nekaj mo?nosti kje ti ga biksa. ?e je to konstantno je lahko fu? tesnilo med glavo in blokom motorja. Lahko je zani? oljni obro?ek na batu.

 

Je pa najbolj verjetno, to da ker pravi?, da se ti dogaja samo po klancu navzdol, da pa? olje zdrsi mimo teflonov v zgorevalno komoro in ker po klancu navzdol in zaviranjem z motorjem se v bate ne vbrizgava bencin, kar pomeni, da ga tudi ne v?iga. Medtem se v batu nabere nekaj tega nezgorenega olja in ko na ravnini pritisne? gas se spet nadaljuje normalen delovni cikel in bencin se spet vbrizga ter ga nato iskra v?ge a tokrat je zraven ?e nekaj olja, ki se je prej nateklo notri in ima? takoj po pospe?evanju moder dim iz auspuha.

 

A so teloni za zamenjat ne vem - kolk ma? km al pa a ti je kdaj avto zakuhal? Lahko, da se da kaj pomagat z nastavitvijo ventilov, lahko ti pomaga menjava olja, al pa kak?en Siriusov dodatek :blush:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.