Moja v Italiji - 1200e AMPAK - z diski zadaj, plo??icami...etc
sam servis dosti pod 1.000?
Sicer sem zlo ?voh v italijan??ini amapak a ni "anteriori" spredaj, se pravi so menjali prednje diske in prednje plo??ice :ne vem:
Je pa res, da je samo materjala (jermen, ?ponar, le?aj in pumpa) cca 540? tko, da ?e zraven ?teje? ?e delo in materjal rednega servisa (olje, filtri ...) te?ko pride? pod 850?
?e si menjal samo eno v?igalno je lahko tudi to vzrok, ker ?e crkne ena tud druga ni navadno dale? in lahko povzro?a probleme. Sem ob?util na lastni ko?, ko sem ?e imel bencinarja.
A ima? o?i??eno cedilo/sito olja v karterju. ?e ne, je to zadeva, k je nujna ker je mo?no, da ti zaradi slabe prepustnosti/zama?enosti pritisk olja pade in s tem nastane slabo mazanje, ki posledi?no privede do katastrofalnih posledic tako za motor kot za turbino .
?al je to tud pri novih, ?e nikoli barvanih. ?e se vidi razlika samo pri dolo?enih svetlobnih pogojih ni tolk panike, ker naj bi se dalo s poliranjem to ?e malo izni?it, ?e pa je razlika vidna iz aviona pa brez dodatnega barvanje ne bo ?lo.
Jures, je mo?no... ?e tako tako imajo serijsko cca od 5 do 10% ve?jo mo? kot je navedeno v specifikacijah. Z dobrim chiptuningom pa se da tud 30-40KM ven zvle?t.
?e lohk samo s PBoxom 20-30KM verjemi, da z reprogramiranjem ECU-ja lahko ?e dodatnih 10-20KM pridobi?
jeba, pa? te?ko je nekomu pomagat k pride gor sam jezo stresat in se probat skregat z vsakim, ki se oglasi - tako pa? ne gre, ker ne vem kaj pri?akuje, da bomo vsi pri?gali bakle in se dru?no kot drhal spravili na servis ter ga za?gali in pobesili vse zaposlene. :ne vem:
Ajvar se je prvi ponudil za pomo? pa je bil zasli?an kot najhuj?i kriminalc kdo je kaj je sam ?e ?akal sem, da bo moral navesti spisek sorodnikov in s kom se dru?i. ?e zna tako arogantno nastopat tukaj naj proba z istim tonom tud na servisu pa bomo videli iz kak?nega testa so - se bodo usrali ali bodo pa ?e malo bolj zanala?? zavla?evali.
Jaz sicer ?e vedno pravim da lepa beseda lepo mesto najde sam kakor se tukaj ka?i z vsakim verjamem, da jo z "veseljem" s takim odnosom tud na servisu gledajo.
Tole pa prvi? sli?im, da bi bila te?ava z originalnimi litkami. A je to problem z vsemi ?tirimi al je samo ena problemati?na?
Sploh mi je pa ?udno to, da se ti centra?a podere po mesecu vo?nje saj bi bilo to lahko mo?no le v primeru, da ti padejo ute?i dol ali pa ti gumo zavrti v plati??u. Da pa bi za to bilo krivo plati??e je pa mo?no edino, ?e se res tolk zvija sam pol bi bilo vidno tud na gumi, da opleta. :ne vem:
Pa sej to se sli?i pri vseh, k vklopi klimo, da se zvok motorja spremeni, ker se pove?a obremenitev motorja. Je pa zoprno ugibat, ker bi bilo treba ta zvok pa? sli?at v ?ivo, da bi se lahko reklo, da je nekaj narobe.
500? ni malo sploh, ?e ta garancija ne vsebuje injektorjev, turbin, visokotla?nih ?rpalk, DPF filtra pa verjetno bi se ?e kaj kriti?nega najdlo.
kot sem lahko prebral je notri ve? ali manj tista osnova, ki dobesedno ne crkuje - verjetno so to iz servisnih nalogov tud izlu??ili, kaj ne crkuje in to dodali v podalj?anje garancije :ne vem:
Mam eno upra?anje. In sicer mi na M3 trese sprednja leva guma od hitrosti 90km/h pa do nekje 120 km/h. Tresenje je isto kot, da guma ni centrirana ampak to ni razlog, ker so gume nove in na novo centrirane. Ali je mo?no, da bi biu lahko zvit disk in se to podobno obna?a oz ?uti.
Hvala
A ima? neoriginalna lita plati??a gor? ?e je odgovor "da", preveri ali slu?ajno potrebuje? centrirne obro?ke na sredinski luknji plati??a, ker je mo?no, da je ta luknja ve?ja od osnega zaklju?ka. ?e kolo ni ?isto v sredini vrtenja bo treslo kot zme?ano.
Imel si napako na podvozju, kar je lahko potegnilo za sabo napa?no obrabo gum oziroma nepravilno obrabljenost.
Zdej je podvozje popravljeno in zaradi nepravilno obrabljenih gum se lahko dogaja tudi to kar opisuje? in to ravno takrat, ko recimo ena od gum bolj "zagrabi" podlago kot druga, ki v tistem trenutku zdrsne. Razlika je lahko zelo ob?utna.
recimo tako oziroma bistveno bolj zaznavno kot takrat, ko uporablja? asimetri?ne gume, kjer ima? v?asih ob?utek, v to?no takih situacijah, ki jih omenja?, da zgleda kot bi avto odsko?il v levo ali desno.
Ne vem, ?e ima? zimake na svojih feltnah bi jaz poskusil zamenjat pa sprobat situacije, ki jih opisuje? kot kriti?ne. Lahko pa zamenja? samo polo?aje koles (prve nazaj in zadnje naprej), da vidi? ali je kaj razlike, predno spet razstavi? pol podvozja in ima? nove nepotrebne stro?ke.
?e 1x, ne re?em da je to 100% to ampak je pa neka od mo?nosti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sicer sem zlo ?voh v italijan??ini amapak a ni "anteriori" spredaj, se pravi so menjali prednje diske in prednje plo??ice :ne vem:
Je pa res, da je samo materjala (jermen, ?ponar, le?aj in pumpa) cca 540? tko, da ?e zraven ?teje? ?e delo in materjal rednega servisa (olje, filtri ...) te?ko pride? pod 850?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani