Lahko, da je te?ava z IMV ventilom ?eprav mi ni jasno kako ti motor crkne med vo?njo. A ima? v prestavi pa sli?i? kako obrati in hitrost padata avto pa se ne odziva na gas? :ne vem:
Kako pa pol motor potem sploh za?ene?? Tukaj je malce ?udno, ker lahko bi bila tudi kak?na te?ava s samo stopalko za plin oziroma potenciometrom ali pa da je kaka druga napaka na ra?unalniku. A so ti na servisu nadgradili SW?
Madona, avto normalno vle?e, mehankar pa pravi, da je fu? motor.
?e ima? realne kilometre bi ti moral motor ?e najmanj 100-150kkm zdr?at, ?e bo? upo?teval nasvete foruma?ov poleg tega pa naj ti spuca kak?en drug mehankar ?e sito za olje v karterju.
Scania malo te bom popravil - ?e kuri olje bo kadilo modro, ?rno pa takrat, ko je zgorevanje nafte slabo in se dela veliko saj.
Moder dim je ponavadi olje. Zdej imap? pa kr nekaj mo?nosti kje ti ga biksa. ?e je to konstantno je lahko fu? tesnilo med glavo in blokom motorja. Lahko je zani? oljni obro?ek na batu.
Je pa najbolj verjetno, to da ker pravi?, da se ti dogaja samo po klancu navzdol, da pa? olje zdrsi mimo teflonov v zgorevalno komoro in ker po klancu navzdol in zaviranjem z motorjem se v bate ne vbrizgava bencin, kar pomeni, da ga tudi ne v?iga. Medtem se v batu nabere nekaj tega nezgorenega olja in ko na ravnini pritisne? gas se spet nadaljuje normalen delovni cikel in bencin se spet vbrizga ter ga nato iskra v?ge a tokrat je zraven ?e nekaj olja, ki se je prej nateklo notri in ima? takoj po pospe?evanju moder dim iz auspuha.
A so teloni za zamenjat ne vem - kolk ma? km al pa a ti je kdaj avto zakuhal? Lahko, da se da kaj pomagat z nastavitvijo ventilov, lahko ti pomaga menjava olja, al pa kak?en Siriusov dodatek
Verjemi, da ne... sem kr dost gledal pa ta za DPF ni bil nikoli po 10?, vsaj ne na tej strani, razen ?e so se zmotili pa je bilo narobe ozna?eno :ne vem:
Jaz bi rekel, da je nekaj v zvezi z iskro na sve?ki. Al so sve?ke slabe, razmaki na anodi premajhni, kabli prebijajo al pa so v?igalne tuljave slabe. V glavnem iskra je pre?voh in jo bogata me?anica zalije namesto, da bi jo iskra v?gala. :ne vem:
Kake imate kaj izku?nje z DPF filtrih pri novih motorji, torej dizlih 2.2 kubi?nih??
Ali so ?e vedno problemi z temi filtri, saj vemo da MAZDA je v za?etku ko so ti filtri pri?li na tr?i??e imele kar nekaj problemov.
Zanima me ?e so te zadeve sedaj kaj izbolj?ale???
Pa tudi, da se neka teko?ina na rednih servisih nekam naliva za bolj?e delovanje glede teh filtrov.
Ali ve gdo za kako teko?ino se gre???
V 2.2 motorjih je ?e tretja generacija DPF filtra in je ?e mo?no izbolj?ana tako, da na?eloma ne bo? imel te?av tudi pri kraj?ih vo?njah.
Nobenih teko?in ne naliva?, ker se regeneracija izvaja preko vbrizga goriva v izpu?nem taktu motorja tako, da to gorivo zagori v samem filtru in se?ge seja ter ga s tem o?isti.
Podlo?ke sem dobil v?eraj na mazda servisu samo cene pa imajo 4 bakrene podlo?ke 18?
c'mon no ... pri vseh teh cenah za rezervne dele ti je 18? velik - sploh po tem, da bo?sam na olju to v enem letu not dobu. O ostali morebitni ?kodi, ki ti ta menjava lahko prepre?i pa raje sploh ne bi govoril.
mah potemtakem je se zmer bolje vrjet analognim stvarem-stevcam, kot pa kaksnim digitalnim oz. nekim hajgteh racunalnikom ki te po domace povedano skus nategnejo, sm mislu da mam sam jaz probleme s takimi stvarmi pa vidim da nisem edini, jah ga bo treba ignorirat
lp
Glej ne vse v isti ko? metat - pri novi ?estki je to popravljeno, kar pomeni, da so se iz napak nekaj nau?ili in zdaj zadeva funkcionira to?no tako kot je predvideno.
s sestko je treba tankat takoj ko pade kazalc, malo pod crto...
sam noter nikol mi ni slo vec kot 58l, laznivci pravijo da gre not 64l
O ja gre sam cajt mora? met (cca 10minut)in po?asi dofilavat (ampak res po?asi). Tko napolne? tud un oddu?ek in gre notri tud preko 62 litrov. Sprobal sam enkrat, da sem videl a gre in o?itno gre ampak, da bi pa to delal vedno pa ni ?ans pa ?e problem je lahko pol pri temperaturnih razlikah, ?e nato avto po tankanju parkira? na soncu oziroma vro?em.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kak?ne gume pa ima?? A so asimetri?ne? Poskusi ?e z drugimi gumami, da vidi? a je kaj razlike pa ?e malo eksperimentiraj s tlakom v gumah.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani