Verjemi, da ne... sem kr dost gledal pa ta za DPF ni bil nikoli po 10?, vsaj ne na tej strani, razen ?e so se zmotili pa je bilo narobe ozna?eno :ne vem:
Jaz bi rekel, da je nekaj v zvezi z iskro na sve?ki. Al so sve?ke slabe, razmaki na anodi premajhni, kabli prebijajo al pa so v?igalne tuljave slabe. V glavnem iskra je pre?voh in jo bogata me?anica zalije namesto, da bi jo iskra v?gala. :ne vem:
Kake imate kaj izku?nje z DPF filtrih pri novih motorji, torej dizlih 2.2 kubi?nih??
Ali so ?e vedno problemi z temi filtri, saj vemo da MAZDA je v za?etku ko so ti filtri pri?li na tr?i??e imele kar nekaj problemov.
Zanima me ?e so te zadeve sedaj kaj izbolj?ale???
Pa tudi, da se neka teko?ina na rednih servisih nekam naliva za bolj?e delovanje glede teh filtrov.
Ali ve gdo za kako teko?ino se gre???
V 2.2 motorjih je ?e tretja generacija DPF filtra in je ?e mo?no izbolj?ana tako, da na?eloma ne bo? imel te?av tudi pri kraj?ih vo?njah.
Nobenih teko?in ne naliva?, ker se regeneracija izvaja preko vbrizga goriva v izpu?nem taktu motorja tako, da to gorivo zagori v samem filtru in se?ge seja ter ga s tem o?isti.
Podlo?ke sem dobil v?eraj na mazda servisu samo cene pa imajo 4 bakrene podlo?ke 18?
c'mon no ... pri vseh teh cenah za rezervne dele ti je 18? velik - sploh po tem, da bo?sam na olju to v enem letu not dobu. O ostali morebitni ?kodi, ki ti ta menjava lahko prepre?i pa raje sploh ne bi govoril.
mah potemtakem je se zmer bolje vrjet analognim stvarem-stevcam, kot pa kaksnim digitalnim oz. nekim hajgteh racunalnikom ki te po domace povedano skus nategnejo, sm mislu da mam sam jaz probleme s takimi stvarmi pa vidim da nisem edini, jah ga bo treba ignorirat
lp
Glej ne vse v isti ko? metat - pri novi ?estki je to popravljeno, kar pomeni, da so se iz napak nekaj nau?ili in zdaj zadeva funkcionira to?no tako kot je predvideno.
s sestko je treba tankat takoj ko pade kazalc, malo pod crto...
sam noter nikol mi ni slo vec kot 58l, laznivci pravijo da gre not 64l
O ja gre sam cajt mora? met (cca 10minut)in po?asi dofilavat (ampak res po?asi). Tko napolne? tud un oddu?ek in gre notri tud preko 62 litrov. Sprobal sam enkrat, da sem videl a gre in o?itno gre ampak, da bi pa to delal vedno pa ni ?ans pa ?e problem je lahko pol pri temperaturnih razlikah, ?e nato avto po tankanju parkira? na soncu oziroma vro?em.
Prtisnjen - mislil sem, da pa? avto od ?asa do ?asa spravi? v visoke obrate, da ga ne paca? skos pri nizkih... te ma?ine se morajo zavrtet... seveda ne hladnega in tudi ne mo?no segretega takoj uga?at pa bi moralo ?e pa ?e zdr?at. Recimo Labijeva ?estka gre proti 300.000km pa je res ti??ana in turbina ?e kr normalno deluje.
Ponavadi je tako, da prvi pri?ig lu?ke, ?e v logu ni ni? sumljivega, "re?ujejo" tako, da zbri?ejo sporo?ilo in naredijo reset. ?e pa se napaka ponavlja pa jim kar takoj povej naj ne delajo samo reseta in naj pogledajo zakaj se napaka pojavlja - nekaj je o?itno narobe. Lahko je tudi samo kak?en senzor, ki fila napa?ne podatke.
Ja to se dogaja, ?e je mraz in je treba vozit na vi?jih obratih, da avto normalno vle?e. Zdej a je to kaka za??ita pred priganjanjem hladnega motorja la je kej druzga ne bi ?pekuliral samo kot je meni znano se to ve? ali manj dogaja vsem diesel Mazdam .
Ali je mote?e? Hmm, kakor kdaj samo jaz imam ?e filing kdaj bo rabil ve? obratov za spravt isti navor iz sebe tako, da me niti ne preseneti ve?.
... neki se je hvalu, da je ?lo 140km/h... ampak po moje celo pot ziher ne, ker s tako gajbo zadi pa samo 7 litrov tud pod razno ne gre skupi pri brzini 140km/h
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Verjemi, da ne... sem kr dost gledal pa ta za DPF ni bil nikoli po 10?, vsaj ne na tej strani, razen ?e so se zmotili pa je bilo narobe ozna?eno :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani